Gus på radion nå

Started by Leeeeeeeeeeeeds, January 10, 2007, 00:59:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Løp til ditt nærmeste apparat.
Der var det ferdig. Mye positivt
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~962609,00.html

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Var det noen som fikk med seg HELE intervjuet??

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Ferre

Fikk ikke med meg noe, hva sa han (det du fikk høre)?

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Fra waccoe:

Has just been saying that him and Dennis been busy looking at players yesterday and today.... saying it`s not easy to get the players they want ! only wants players who say yes to coming straight away rather than going away and thinking too much about coming.

Says that we have been looking for the last 2 months for a right winger.... talked about Frazer and the fact that him and Dennis want him at right back rather than right midfield, more space to run into when playing at the back and has struggled to get into space further up the field......

On the Killa subject, he was saying that they are looking for a replacement for him and possibly another defender on top of that..... all the staff and players still confident about survival aswell.

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Han sa også at det ikke mangler noen ting på ferdighetene til de spillerne vi har pr. idag, men det er en "lack of confidence, between themself, we are working on this every day. If they believe, they WILL achieve"

GLORY GLORY LEEDS UNITED

oak-tjome

Fint å prate!! Men klarer Gus og Dennis å formidle noe som helst til disse spillerne som ikke har selvtillit? Det må skje nå i januar! Hjelper ikke å vinne i april. Da er vi nede. Har Gus og Dennis denne evnen?

GeirO

quote:
Originally posted by Leedsvik

Han sa også at det ikke mangler noen ting på ferdighetene til de spillerne vi har pr. idag, men det er en "lack of confidence, between themself, we are working on this every day. If they believe, they WILL achieve"

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Helt enig med Gus, spillerne er nok gode nok. Men dette var selvskudd. Det er her Gus og Dennis har sviktet inntil nå. Det er DERES oppgave å få mer confidence inn i gutta.
MOT

Erik_

Hvorfor kan ikke Leeds bare komme til enighet med Carole om å avslutte kontrakten hans også...

Jeg fryktet denne "nye revolusjonen" i spillerstallen med en skog av nye spillere og en haug ut, fremfor å bruke de mulige kvalitetene vi allerede har i stallen. Vi har allerede "kastet bort" lånesigninger på to keepere. For så å finne ut at Sullivan holder et greit nok nivå. Rui Marques er plutselig funnet god nok for laget. Og det gleder meg. Men dette skulle da ha skjedd allerede lenge før jul.

Hvorfor kan ikke Carole få samme muligheten som Rui?

Litt skuffa over at Wise og Poyet som var så flinke med kjeften når de selv spilte, ikke kan greie å motivere de spillerne man allerede har til rådighet. For meg virker det som det største målet hele tiden har vært å få inn nye spillere til laget.

Når ser endelig spillet ut til å fungere bedre. Og jeg håper bare deres metode funker.

jarle

Hele Leeds laget var på samme resept som de fleste på Forumet her... en mix av PROZAC OG VALIUM og ØL...

det tar tid å bli menneske og ikke minst fotballspiller igjen!!!

Per-Stian

Heilt einig, Enrique. GI SEB CAROLE FLEIRE SJANSAR! Han representerar vingkvalitetar vi berre ser glimtvis frå Lewis, og ikkje hos andre. Han har PACE og teknikk og bør i d minste vere ein superreserve å setje innpå mot slutten.

Jon R

Vi trenger ikke nye spillere. Vi trenger et system, ikke minst defensivt. Det er mildt sagt håpløst med en clear-out 2/3 ut i sesongen når vi ligger under streken.

Korreksjon: Vi trengte ikke nye spillere, inntil Kilgallon ble solgt. Nå må vi ut på markedet igjen. Alle kan se at Heath og Foxe ikke holder mål. Ikke et system i verden kan forandre på det. Marques? Utrolig at det har tatt tre managere og halvannet år før noen fant ut at han er god nok. Derfor tror jeg ikke han er det: God nok.

Det vi hadde trengt aller mest, var en manager som hadde sagt til Kilgallon:

"Vi har fått et bud fra Sheff U. men vi sier nei. DU er spilleren som skal utgjøre hjertet av forsvaret vårt. DU er spilleren som skal være selve nøkkelen til å stenge låvedøra. Til sommeren kan du gjøre hva du vil: DENNE våren skal du spille for oss. Du er god nok. Vi trenger deg. "

Hadde Wise vært tydelig nok på hva han vil og tror på, ville Bates hørt på de sportslige vurderingen hans. Problemet er at Wise ikke tenker slik. Wise tror at han kan bringe inn enda noen flere spillere som skal løse den defensive kollapsen vår. Han tar feil. Han finner ingen spiller som kan erstatte det Kilgallon stod for i nåværende situasjon. Jeg tror han spilte ut det siste esset han hadde i ermet når vi solgte Killa. Nå er det bare halmstrå igjen. Det er systemet og mangel på kontinuitet som er problemet. Først når Wise skjønner det kan vi bli gode nok til å ta ca 1,5 poeng i snitt pr kamp vi trenger for å nå 52 poeng, som trolig er det minimum vi må ha for å overleve. For hver kamp vi taper, må snittet være høyere de restrende kampene. Derfor har vi ikke tid til å spille inn et helt nytt forsvar fra bunnen av. Derfor er det for sent. Om fire dager er det kamp igjen. Jeg er redd vi taper 5-0. Minst.

Jon R.
Jon R.

OPM

Når Gus sier at de kun vil ha spillere som sier ja umiddelbart, er det kansje ikke så rart at vi ender opp med spillere som enten ikke har prestert noe i de høyere ligasystem - ref. Kandol, eller med spillere som sliter benken i klubber som Coventry (Heath) eller Vålerengas Flo. Synes at Gus og Wise bør kunne ha såpass tro på egne ferdigheter at de  tar utfordringene og legger lista høyere. Da må de de kanskje ha en masterplan (!!!) som kan selges til spillere med ambisjoner og talent. Det er faktisk slik at de gode spillerene kan velge, og da er ikke vårt Leeds førstevalget i dag, - sånn er det bare! Jeg tror ikke at vi med en slik tafatt og (les hovmodig) holdning vil få de spillere vi trenger. Ei heller tror jeg en slik holdning er god nok når det gjelder å få tilbake gnisten og troen hos de kvalitetsspillerne vi faktisk har. DER ER NOEN IGJEN...  Jeg håper inderlig jeg tar feil. Skulle jeg gjøre det får Jarle ta en ny prat med Bates i Monaco og få han til å bruke litt av de fete kontiene han har...

OP

GeirO

Vi kan nok tape stort mot Birmingham, men SÃ... - så starter de gode tidene! Slår WBA og mange lag framover.....bare vi får inn en midtstopper i Killaklasse, paradoksalt!
MOT

Jon R

quote:
Originally posted by GeirO

Vi kan nok tape stort mot Birmingham, men SÃ... - så starter de gode tidene! Slår WBA og mange lag framover.....bare vi får inn en midtstopper i Killaklasse, paradoksalt!

Vi må vinne halvparten av de resterende kampene, pluss en uavgjort, for å nå 52 poeng. Blir vi gode nok til det? [B)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Vi må vinne halvparten av de resterende kampene, pluss en uavgjort, for å nå 52 poeng. Blir vi gode nok til det? [B)]

Jon R.

Tror det blir tøft, men har en følelse at vi klarer å beholde plassen.

-WE'LL BE BACK-

lowfields

"Vil bare ha spillere som sier ja umiddebart":
Det er slikt piss vi har hørt fra alle våre siste managere fordi de vet det er det fansen vil høre. "Fortress Elland Road", "blø for drakta", "never say die", "famous white shirt".
Bare ord som vanlig - ingen resultater.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Papi

quote:
Originally posted by Ferre

quote:

quote:

Jon R.

Tror det blir tøft, men har en følelse at vi klarer å beholde plassen.

-WE'LL BE BACK-

Kven har sagt vi trenger 52 poeng for og klare plassen? I fjor ville eit lag på 43 poeng klart seg, om eg ikkje har sett feil. Og dessuten er det ikkje avskrekkande opp til sikker plass, men er jo sjølvsagt avhengig av at Leeds tar igjen dette da.... Men satser på at Barnsley og Hull er like revva som Leeds...

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

rd1

Fjoråret var et unntak. Normalt må man over 50 poeng for å være sikret ny kontrakt..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

GeirO

Det holder vel med å være litt bedre enn de tre dårligste lagene. Det bør vi greie. Vi har vært for dårlige hittil, men har litt tro på Sa, Marqes, Elliot, Nicholls, Flo(?) og en Healy i form skal greie dette for oss. Disse kan gi klubben en ny giv.
MOT

baste

[:D] Vi er halveis ang poengene for å berge oss...Og for at LEEDS skal klare å heve seg ett hakk siste halve sesongen tror jeg. Trenger ikke å heve seg mye heller..bare vinne to - tre kamper mer enn 1. halve sesong....og det må da gå ??[xx(]

4ever arcticwhite

De siste sesongene har man rykket ned på følgende poengsummer:
42 (2006), 50, 51, 46, 49, 48, 46, 47, 48, 46 og 52 (1995)
For å klare 50 poeng må vi ta 26 poeng på de 19 gjenstående kampene.
26 poeng kan vi få med f.eks. (8-2-9) eller (7-5-7)
Ikke avskrekkende mye, men vi må altså vinne like mange kamper på de siste 19 som på de første 27 kampene.
Tror ikke det er noen dommedag om vi taper på lørdag, men det vil selvsagt ikke være bra for selvtillitten om vi taper stort.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

HåvardK

quote:

quote:

Jon R.

Mange tror visst det - bare Wise får litt tid på seg...