Main Menu

Dagens tabbe!

Started by Leeds04, February 10, 2007, 04:56:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Etter litt surfing på nettet kom jeg over Dagbladets svar på finn.no, nemlig ny.no

I lykkerus opprettet jeg passord og brukernavn og fant meg et passende objekt.
Mitt mål ble en ny ipod Nano med alle mulige slags funksjoner. Joda..det var litt aktivitet i budrunden og jeg slang i et skambud på 500 kr for spilleren.
Og du gjettet sikkert riktig, jeg fikk den, for en latterlig billig penge, tenkte jeg. Jeg måtte inn å sjekke spilleren en gang til.

Klippet ut fra annonsen;

Ã...rets råeste Mp3/Mp4 spiller m/ALT UTSTYR i Nano Look 2 GB!! (heading)

Det er en utsøkt glede for oss å presentere Ã...RETS råeste spiller!!. Modellen minner svært om Apple sin Nano, som har tatt markedet med storm.
(deler av brødtekst)

Fy faen så dum det går ann å være........
Kan noen gjøre dagen litt lysere med flere vittige historier.....?

"Why settle for more, when you can settle for less"

Leeds04

Glemte å si at det blir 100kr til i frakt?
Noen som er keen på den? [8D]

lidsjunaited

Har lest om folk som har trodd de kjøpte en Xbox 360, men så viste det seg at det kun var et bilde av en Xbox 360!

EDIT: Her, http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasinet/x360/article510714.ece

Moore 4 England![:I]

knut_eknes

For mangen år siden var meg og min far på vei til Sørlandet for å besøke en venn av familien. På en eller annen plass langt fra folk og fe stoppet vi for å tanke. Min far velger pumpen som tar kort og jeg går inn i butikken. Når jeg kommer ut igjen påstår min far at kortet ikke var kommet ut igjen og betjeningen blir kontaktet. -Kortet kommer ut igjen med en gang, var deres svar. Men det hadde det ikke gjort sa min far. En mekaniker ble tilkalt og han åpner en skuff på pumpen som alle slukte kort havner i. Intet kort. Men min far var like standhaftig. Og enda en mekaniker blir tillkalt. Betjeningen begynner å bli lei og spør far om han er 100% sikker på at kortet ikke kom ut igjen, min far er da raskt ute med å fortelle betjeningen hva han syntes om denslags spørsmål. Selfølgelig var han sikker! Pumpen blir demontert, dette tar ca 30min og mangen folk har samlet seg rundt for å se. Når alle bitene er fra hverandre bekrefter mekanikerene at kortet ikke er i pumpen. Betjeningen spør nok engang om han er sikker på at han ikke har fått kortet. Min far hever stemmen og sier; Nei, jeg har ikke fått kortet, hadde jeg fått kortet hadde det lagt her sier han og åpner lommeboken. Joda kortet lå der det, i lommeboken. Så da stod vi der med to mekanikere, to bensinstasjon ansatte, en rekke tilskuere og en demontert pumpe, alt for et kort som aldri hadde vært på avveie. Vi forsvant rimelig raskt derfra... DET var tabbe det!

ToreLA

Jeg kjøpte en 20pk med tannkoster på netthandelen.no for den latterlig billige summen 10 kr (tenkte jeg). Litt overrasket ble jeg da Netthandelen.no la på "ekspedisjonsgebyr" på 89 kr i tillegg til frakt på 79 kr. Det ble altså ikke særlig billig med tannkoster for 20 år. Det ble ikke bedre av at jeg aldri hentet pakken på posten.

Jon R

Hva er egentlig en tannkost? Er det noe du bruker for å koste vekk de verste matrestene før du tar finpussen med tannbørsten? [8D]

Jon R.
Jon R.

Lars E

quote:
Originally posted by knut_eknes

For mangen år siden var meg og min far på vei til Sørlandet for å besøke en venn av familien. På en eller annen plass langt fra folk og fe stoppet vi for å tanke. Min far velger pumpen som tar kort og jeg går inn i butikken. Når jeg kommer ut igjen påstår min far at kortet ikke var kommet ut igjen og betjeningen blir kontaktet. -Kortet kommer ut igjen med en gang, var deres svar. Men det hadde det ikke gjort sa min far. En mekaniker ble tilkalt og han åpner en skuff på pumpen som alle slukte kort havner i. Intet kort. Men min far var like standhaftig. Og enda en mekaniker blir tillkalt. Betjeningen begynner å bli lei og spør far om han er 100% sikker på at kortet ikke kom ut igjen, min far er da raskt ute med å fortelle betjeningen hva han syntes om denslags spørsmål. Selfølgelig var han sikker! Pumpen blir demontert, dette tar ca 30min og mangen folk har samlet seg rundt for å se. Når alle bitene er fra hverandre bekrefter mekanikerene at kortet ikke er i pumpen. Betjeningen spør nok engang om han er sikker på at han ikke har fått kortet. Min far hever stemmen og sier; Nei, jeg har ikke fått kortet, hadde jeg fått kortet hadde det lagt her sier han og åpner lommeboken. Joda kortet lå der det, i lommeboken. Så da stod vi der med to mekanikere, to bensinstasjon ansatte, en rekke tilskuere og en demontert pumpe, alt for et kort som aldri hadde vært på avveie. Vi forsvant rimelig raskt derfra... DET var tabbe det!

Hahaha, det er pinlig det.[|)][|)] Kjempe historie[|)]

Forever Leeds

Forever Leeds

berlin

quote:
Originally posted by knut_eknes

applaus!![:)]