Kan noen være så snill å kjøpe denne klubben?

Started by pettern, February 18, 2007, 00:16:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pettern

Nå er jeg så jævlig drittlei!Og særdeles på Dennis Wise og Ken Bates.Denne kombinasjonen betyr ulykke uansett klubb.Wise er en uskolert bajas som får refs av FA hele tida.Ikke har han peilig på organisering heller.INGENTING har blitt bedre etter Blackwell.Absolutt INGENTING!Bates har null, absolutt null hjerte for klubben.Alt tenkes i pund, og han driter hvordan det går sportslig bare klubben kan gå i pluss.Vel, nå har han vært så jævlig gjerrig og  dum at vi rykker ned, og da taper han enda flere pund.Uansett om vi klarer oss, hva slags framtid er det med disse folka?Jo, den framtiden er mørk som natta.Kom ikke å tru at alt blir bedre neste sesong om vi klarer oss for det gjør det ikke.Det finnes bare en redning:Få denne kombinasjonen så langt unna Elland Road som mulig.Og håpet om at noen som bryr seg om Leeds United kjøper opp klubben!

marve

Synes da leeds har vist framgang i det siste .
Og få klubben på rett veg økonomiske er vell viktig det vell ,meget viktig spør du meg .
Bates var den eneste som kom inn når vi lå nede INGEN ANDRE .
Synes Wise og poyet  har gjort en bra jobb ,ingen lett jobb de gutta har heller spillere blir jo skada etter tur nå .Et herlig engasjemang viser de også de ønsker virkelig å lykkes i leeds .
Nei vi fans er i ferd med å jage folk vekk fra klubben vi buer ut våre engne spillere ,vi buer ut våre managere og vi buer ut våre eiere .Snart har de vell fått nok og stikker ,bates ,wise ,poyet og enkelte spillere .Da er det påan igjen med ny manager nye spillere og ny eier ,overhode ingen kontuitet noe som jo er meget viktig .
Ã... bygge opp et lag tar tid ,ekstra lang tid når vi ikke har penger .
Leste tidligere i dag om en av eierne i birmingh ,han var dritt lei sytinga til fansen og ville ut ,han hadde investert mangfoldig med millioner i klubben men fikk bare dritt igjen .
Synes det er åta vell hardt i å si at en mann som har brukt millioner på klubben vår ikke har noe hjerte for klubben ,tror du virkelig ikke at bates ,wise og poyet ønsker å lykkes i leeds ???.

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

jarle

DET ER EN SOM SITTER MED ANSVARET FOR ØYEBLIKKET OG DET ER BATES.
FOTBALL HANDLER OM PENGER...

VI HAR ET MEGAFORSVARSPROBLEM.... løsning vi selger vår beste mann og ersattter med null og nix...
HVEM STYRER PENGESEKKEN BATES...

SÃ... PETTERN HAR RETT!!!

NOEN MÃ... TA ANSVAR OG DET  RASKT!!!

asLeeds

ja,roligt no Pettern. ser mykje bra. dette skal me klare!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Svend Anders

Men slapp nå av, likevel.

Cardiff borte vant vi ikke under O'Leary heller. I dag spilte vi etter rapportene igjen klart bedre enn før nyttår. Vi får våre to beste ut for å sy, og mål imot oss på svært uheldig tidspunkt.

Tirsdag kveld har vi ny kamp, langt viktigere og med desto større sjans på å ta tre poeng mot en nredykksrival.

Har ikke Bates mer penger, så har han ikke flere penger. Har du noen du kjenner som vil bruke formuen de har tjent seg opp i livet på denne klubben, er det bare å si ifra.

Svend

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

peacock

"Wise og poyet synes jeg har gjort en bra jobb"

[?][?][?][?][?]

Jon R

quote:
Originally posted by peacock

Det er jo vel og bra at Wise og Poyet synes det, men synes du at Wise og Poyet har gjort en bra jobb? [:o)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Trur nokon og ein kvar av oss har litt for urealistiske forventningar til klubben vår. Vi slit framleis med gamal møkkagjeld frå Ridshells "glade dagar" og vi har seld alt som var av talentfulle spelarar. Ken Bates kom inn og berga oss frå administrasjon og ein potensiell konkurs, Blackwell gjorde eit tappert forsøk på å skrape saman "unwanted player" frå andre klubbar og vi lukkast passe bra. Situasjonen Wise og Poyet kom til var langt frå tilfredsstillande: Vi hadde knapt ein første-ellevar som haldt CCC-nivå, stemninga i spelargruppa var etter rapportane dårleg og betent osv. Då Flo og Thompson signerte korttidskontraktar, såg alt mykje betre ut, men så kom skadane. No er Cresswell tilbake og vil på sikt kanskje gi oss noko å smile for.

No må vi gløyme dagens tap, og gi full gass i kampen mot QPR og dei andre nedrykksrivalane. Eg har framleis trua!

Mats-

Mer håp etter dagens kamp, enn forran den, dette klarer vi vettu [:)]

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

RoarG

Her må man få klarhet i et par ting:
1) Leeds er blakke. Ja verre enn det - klubben har saftig gjeld.
2) Hvem skaffet oss denne gjelden? Svar: hovedansvaret ligger på to personer: Tidligere manager David O'Leary som brukte et halvt kommunebudsjett på spillerkjøp. En bortskjemt drittunge med blankosjekk i en leketøysbutikk.  Tidligere styreformann Peter Ridsdale som tok om milliardlån for å tilfredsstille den ovennevnte bortskjemte drittungen, samt ledet et styre som ga eventyrlønninger til spillere og glatt betalte griske agenter de honorarene de ba om. Disse amatørene kjørte Leeds i grøfta økonomisk, og skal ha alt ansvaret. At David O'Leary har hatt mage til å be om erstatning for å ha bli sparket er en gåte. Gubben skylder klubben penger!
3) Grunnet DO'Ls og PRs vanskjøtsel av klubben har alle etterfølgerne, det være seg i styrelederstolen og managerstolen, meget vanskelige arbeidsforhold, siden de ikke starter på null, men klart på minussiden. Vi skal være glade for at velrennomerte forretningfolk og ambisiøse managere gidder å investere tid og penger i det vraket som Leeds Utd. for tiden er, da de har alt å tape for sannsynligheten for fiasko, både sportslig og økonomisk er dessverre ikke særlig lav. Som de siste års/måneders erfaring vedrørende klubboppkjøp har vist oss finnes de investorer med økonomisk tyngde. Disse har ikke kjøpt seg opp i Leeds. Alle som er inne på disse forumsidene vet smertelig årsaken til det: har du ambisjoner om å investere i et fotball-lag velger du heller Chelsea, Man Utd, Liverpool eller, for den del, West Ham. Leeds Utd befinner seg p.t. i fotballens skjærsild, og vi skal være glade for at noen finner det bryet verdt å investere i klubben.
Surmulingen overfor den nåværende ledelsen bidrar ikke til å endre tingenes tilstand. Jeg forstår fansens indignasjon, frustrasjon og sinne, men da må disse følelse rettes mot de ansvarlige, og ikke mot de som forsøker å rette opp fortidens feiltrinn.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Lojaliteten min til Leeds står høgare enn eit løfte til ei dame. Eg lovar å vere lojal og trufast i gode og vonde dagar, til livet skiller oss åt. Eg syns oppriktig at dagens situasjon er vanskeleg og krevjande, men eg veit likevel at det kjem betre dagar[:)] Om nokre år er vi tilbake på Europakartet som ein respektert og forhatt klubb, truleg utan Mr.Bates. No må vi berre samle oss og gi vår stønad i kampen om å overleve The Championship. We will survive!!!

SirOlsen

-SirOlsen-

RoarG

Så pessimistisk er ikke jeg ennå. Det er mange kamper igjen, og veien opp til sikker plass er ikke veldig lang[:)]. Husk-vi skal bare ha tre lag bak oss på tabellen i mai, så er alt bare bra[:D].
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

League One, here vi come in racefart! [:p]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by peacock

Det er jo vel og bra at Wise og Poyet synes det, men synes du at Wise og Poyet har gjort en bra jobb? [:o)]

Jon R.

heheheheh ja det synes jeg .[:I]

nellejr

quote:
Originally posted by RoarG

Hadde det ikke vært verre enn at vi var blakke og hadde stor gjeld, så hadde vi faktisk hatt et utgangspunkt som gjorde at vi kunne begynne å bygge et nytt lag for fremtiden.

Det som mye verre er: Driften i klubben går i underskudd.

Dette gjør at vi til enhver tid må selge de mest verdifulle spillerne, og det til underpris. ALLE vet at Leeds trenger pengene, og hvis de venter lenge nok så må Leeds selge uansett hvilken pris som blir tilbydd.

Jeg mener derfor at i den situasjonen vi er nå så er det ingen som kan gjøre den økonomiske jobben bedre enn Bates. Når det gjelder den sosiale så er mitt syn annerledes.....

Manager Wise har heller ikke midler å bygge lag med. Sett i dette lys så har jobben hans med å skaffe spillere vært god. Spillere som Thompson og Flo ville vi hatt stor glede av, om de klarte å holde seg skadefri. Også den danske keeperen kan vise seg å være en meget god signing.

Wise var ikke min favoritt til jobben. Men nå er han vår manager, og han har min fulle støtte inntil det motsatte er bevist. I år er det hans jobb å berge plassen. Hverken mer eller mindre. Neste år skal han vise hva han virkelig er god for.

Husk det var en gang en mann ved navn Revie som heller ikke hadde noen suksess første sesongen.

Hepp hepp

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Tom S

Heilt riktig, og så lenge det er tilfelle er klubben nøydd for å selge spillere for å ha penger til dagleg drift.
Dette bedrer seg sannsynlegvis/forhåpentligvis etter sommeren då lønsbudjettet er vesentlig redusert (ca 2/3 av budsjettet på £12M går til exer!).

Men, det åpner ikkje nødvendigvis for store investeringer på spillersida.
Dersom det skal skje trur eg vi er avhengig av at det kjem inn nye investorer/eigarar i klubben. Og med positivt driftsresultat vil klubben bli meir attraktiv.

quote:
Originally posted by nellejr

quote:
Originally posted by RoarG

Hadde det ikke vært verre enn at vi var blakke og hadde stor gjeld, så hadde vi faktisk hatt et utgangspunkt som gjorde at vi kunne begynne å bygge et nytt lag for fremtiden.

Det som mye verre er: Driften i klubben går i underskudd.

Dette gjør at vi til enhver tid må selge de mest verdifulle spillerne, og det til underpris. ALLE vet at Leeds trenger pengene, og hvis de venter lenge nok så må Leeds selge uansett hvilken pris som blir tilbydd.

Jeg mener derfor at i den situasjonen vi er nå så er det ingen som kan gjøre den økonomiske jobben bedre enn Bates. Når det gjelder den sosiale så er mitt syn annerledes.....

Manager Wise har heller ikke midler å bygge lag med. Sett i dette lys så har jobben hans med å skaffe spillere vært god. Spillere som Thompson og Flo ville vi hatt stor glede av, om de klarte å holde seg skadefri. Også den danske keeperen kan vise seg å være en meget god signing.

Wise var ikke min favoritt til jobben. Men nå er han vår manager, og han har min fulle støtte inntil det motsatte er bevist. I år er det hans jobb å berge plassen. Hverken mer eller mindre. Neste år skal han vise hva han virkelig er god for.

Husk det var en gang en mann ved navn Revie som heller ikke hadde noen suksess første sesongen.

Hepp hepp

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

fmtj

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

League One, here vi come in racefart! [:p]

Med forkynning som dette blir menigheten liten[}:)]
Yeboahs vitne

KeyserSoze

Dette med at driften går i underskudd er helt riktig hovedproblemet. Og da sier det seg selv at man er avhengig av å selge spillere for mer enn man kan kjøpe. Som andre her også nevner vil lønnsutgiftene til ex-spillere reduseres kraftig (kanskje til og med forsvinne helt), noe som gjør av driften vil gå i pluss og at man kan investere i nye spillere.

Alle her inne er vel enige i at det uføret klubben er i skyldes den uvetttinge pengebruker fra Ridsdales dager, så da synes jeg det blir for dumt å kritisere Bates for å ikke bruke mer penger.

SirOlsen

Ã...Ã...åååh, please, kom en stor stygg sjeik eller russer med tonnevis av penger og kjøp oss opp og gjør oss til et lag alle frykter igjen!.. I Europa som i England

Vi har ikke noe nedi systemene her å gjøre...
-SirOlsen-

berlin

det er vel naturlig for alle potensielle kjøper ( hvis de finnes ) at de roer'n til de vet i hvilken divisjon "klubben deres" spiller i neste sesong.

Asbjørn

quote:
Originally posted by berlin

det er vel naturlig for alle potensielle kjøper ( hvis de finnes ) at de roer'n til de vet i hvilken divisjon "klubben deres" spiller i neste sesong.

Axel, det slo meg nettopp, her har du "hauet innpå" med snart 700 innlegg, og jeg ante fortsatt ikke hvem "berlin" var....

Og det er ikke fordi det er "anonyme poster" (la nettopp merke til det i kveld, det er erfaring, tydelighet og gnist i de!) [:)]

Keep'em coming, Axel!

Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Beckford

Nei helt enig Pettern! Wise er mere opptatt av å kjefte på motstanderens spillere og alt dette en å prøve å organisere sitt eget Lag. det var nesten bedre når Blackwell var der han fikk no oss til Playoffen!

Beckford

helt enig pettern! lei Wise eg og.han skulle være redningens mann? istede sender han hoss helt i bunn av gjørmen! og der ligger vi til vi får ny trener! Wise ta hatten og gå!!!