SERIEINNSPURTEN, RUNDE FOR RUNDE

Started by Per-Stian, March 14, 2007, 20:13:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

clarke

SuperLeeds

auren

Hehe.. Når Burnleymanager Steve Cotterill begynner å skifte farge på shortsen og sokkene i håp om at lykken skal snu - ja da er du ille ute!
Ikke vunnet på 19 (!) kamper. HELT utrolig! Får vel sin første siger mot oss da skulle jeg tro... typisk!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morvar

"Hehe.. Når Burnleymanager Steve Cotterill begynner å skifte farge på shortsen og sokkene i håp om at lykken skal snu - ja da er du ille ute!
Ikke vunnet på 19 (!) kamper. HELT utrolig! Får vel sin første siger mot oss da skulle jeg tro... typisk!
"

Men vi svarer jo med å bytte logo, jrf filosofien til Bates om at nåværende logo er uheldig[:D]!

Leedsulf

quote:
Originally posted by auren

Hehe.. Når Burnleymanager Steve Cotterill begynner å skifte farge på shortsen og sokkene i håp om at lykken skal snu - ja da er du ille ute!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Hehe, den kampen de vant for 19 kamper siden, var nettopp mot oss [:I]
De står forøvrig med èn seier på de siste 23 kampene nå. Av de resterende 22 kampene, er 14 tap og 8 uavgjort.
Av disse 23 kampene har 14 vært bortekamper, hvor 11 har endt med tap, og 3 har endt uavgjort.

Ikke all verdens statistikk på fremmed gress, m.a.o.
Jeg er optimist foran lørdagens kamp [:D]

clarke

Er også optimist...[8D]
Det er bare så fryktelig lenge siden vi spilte to kamper på rad uten å bli skuffa [}:)]
MEN NÃ... HAR DET VEL SNUDD ??? [:I]

SuperLeeds
SuperLeeds

auren

[/quote]
Hehe, den kampen de vant for 19 kamper siden, var nettopp mot oss [:I]
De står forøvrig med èn seier på de siste 23 kampene nå. Av de resterende 22 kampene, er 14 tap og 8 uavgjort.
Av disse 23 kampene har 14 vært bortekamper, hvor 11 har endt med tap, og 3 har endt uavgjort.

Ikke all verdens statistikk på fremmed gress, m.a.o.
Jeg er optimist foran lørdagens kamp [:D]
[/quote]

Vi spiller mot Plymouth nå på lørdag, og ikke mot Burnley.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

quote:
Originally posted by auren

Vi spiller mot Plymouth nå på lørdag, og ikke mot Burnley.

Du har selvsagt helt rett. Jeg surra med laga - Burnley er helga etterpå.
Får dra fram statistikken på ny om ei ukes tid [:I]

TrJ

Jeg har også kikket på de siste 6 kampene for de nederste 7 lagene.
Vi har igjen Soton og Derby borte (begge kjemper om direkte opprykk/kvalik) så disse
taper vi nok..
Videre har vi 3 middelhavsfarere (Plymouth(H), Colchester(B) og Ipswich(H)). Ingen av disse har
noe særlig å spille for, foruten gleden av å kunne bidra til å sende oss ned...
Vi har også igjen Burnley hjemme som blir en avgjørende kamp og som må vinnes. Med 10 poeng på disse fire kampene ender vi på 49 poeng.

LUTON har igjen Soton, Derby og Sunderland som alle kjemper i toppen. Videre har de Plymouth. De to siste for Luton er QPR og Southend (begge borte) og disse blir avgjørende. Uansett tror jeg ikke Luton klarer å kapre nok poeng til å klare seg, max 5 poeng slik at de ender på 42.

SOUTHEND har da igjen Luton som de nok slår. Videre har de også Barnsley hjemme, og middelhavsfarerne Colchester og Plymouth. De to siste er mot topplagene Soton og Preston. Southend kan vinne sine 3 hjemmekamper, men de taper bortekampene. Da får de max 9 poeng og ender på 48 poeng.

BARNSLEY skal møte Southend borte. Videre har de topplagene Birmingham og WBA som de nok taper mot. De tre siste er mot Ipswich, Crystal Palace og Leicester. Jeg tror Barnsley tar 8 poeng slik at de ender også på 49 poeng..

QPR har igjen Luton som også sliter. I tillegg har de topplagene Sunderland, Cardiff og Wolves som de nok vil slite mot. Til slutt har de Coventry til helgen og Stoke i siste kamp som kan bli vanskelig siden Stoke kan klare playoff med en god siste del av sesongen.. Jeg tror QPR vil slite og at de tar 6 poeng. Da vil de ende på 46 poeng.

HULL har igjen topplagene Wolves og Cardiff, samt Stoke, Plymouth, Colchester og Norwich. Tøft program, men jeg tror Hull klarer 10 poeng slik at de ender på 54 poeng.

BURNLEY har igjen Birmingham, Cardiff, Leeds, Norwich, WBA, Sunderland og Coventry. De har en ekstra hengekamp på "oss andre", men 4 av kampene er mot topplag. Allikevel tror jeg de klarer å hente 10 poeng slik at de ender på 53 poeng.

Det burde gi en slik slutt-tabell:
Hull      54
Burnley      53
Leeds      49
Barnsley   49
Southend   48
QPR      46
Luton      42

Min konklusjon er at vi klarer oss, man at det blir et "close race"!

/Terje
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

berlin

artig fundering, Terje, men jeg tror qpr bytter plass med barnsley.
Nedrykktips pr i dag: Barnsley, Southend og Luton.

Totto

Vi kan brått få fire lag på 49 poeng med de kampene som er igjen...

En seier med mer enn ett mål kan bli livsviktig. [:0]

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

ragnar

På de seks siste kampene bør det ihvertfall bli tre seire. Mot Soton og Derby kan det ikk eregnes med seier, dog med spill av samme kaliber som mot Preston så er ikke det umuligt.

Er det versert noen forslag til ny logo enda?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ove

Vi må rett og slett vinne hjemmekampene og minst en bortekamp. Jeg tror Soton blir vanskelig, Colchester-kampen vil kanskje bli en typisk kamp hvor Leeds presser men får ikke inn det avgjørende målet, så kommer det en imot på slutten. Men jeg har en god følelses for kampen mot Derby. Vi spiller godt mot gode lag og vi vinner ofte mot dem, så dette går bra [:)]

Leedsulf

Jeg har heller ikke gitt opp poeng på bortebane. Første omgang mot Birmingham var visst årsbeste, så det tyder på at vi kan spille jevnt med de beste.

HåvardK

Klarer vi å yte like mye som mot Preston, vil ikke hjemme- eller bortebane bety så mye. Vi har divisjonens beste fans som helt sikkert vil løfte laget uansett hvor de spiller. Det viktigste i innspurten er å greie å opprettholde en noenlunde stabil ellever lik den vi så på fredag - og da bør vi unngå skader og unødvendige kort/suspensjoner.

GeirO

Har bare et ønske for denne Leedsvåren. Og det er at Leeds har sikret seg ny kontrakt før siste kamp, bortekamp mot Derby!

Tror ingen av oss tåler en situasjon der vi eksempelvis MÃ... ha poeng mot Derby.....
MOT

Oggy

Støtter deg der, GeirO [:p]
Hadde vært sinnsykt deilig om vi
sikrer plassen før den bortekampen der.

I siste runde har flere av bunnlagene tøft program:

LEEDS:         DERBY    AWAY
BARNSLEY:      WBA      AWAY    
SOUTHEND:      SOTON    AWAY
LUTON:         S.LAND   HOME

Litt enklere for:

QPR:                STOKE    HOME
HULL:          PLYMOUTH HOME
BURNLEY:       COVENTRY HOME

Selv håper jeg at Derby er klar for opprykk
før siste kamp [:I]
Oggy

Per-Stian

Imåra vaknar vi med nervøsitet, spenning, redsel for skuffelsar, men viktigast av alt: HÃ...P!

Vårt kjære Leeds tek i mot Plymouth på ER. QPR skal til Coventry, Barnsley spelar borte mot Ipswich og Luton husar Southampton på Kenilworth.

Allereie måndag skal vi i aksjon attende. Då møter vi dagens triumfator over Southend, nemleg Colchester, på bortebane. Andre oppgjer på måndag er:

Barnsley-B'ham, Preston-Southend, QPR-Luton og Wolves-Hull

God natt og drøm optimistisk!

Per-Stian

7.april 2007:

Coventry 0-1 QPR [:(]
Ipswich 5-1 Barnsley [:D]
LEEDS 2-1 Plymouth
Luton 0-2 Soton [:D]

17 Burnley 40 0 48
18 Leicester 40 -9 47
19 QPR 41 -13 46
20 Hull 41 -14 44
21 Leeds 41 -23 42

22 Barnsley 41 -29 41
23 Southend 41 -26 39
24 Luton 41 -22 37

Tom S

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Tom S

Då e vi i rute då PS!
[;)]

quote:
Originally posted by Per-Stian

I kronlogisk rekkefølge har vi att:
Southend borte - maks 1 poeng
Preston heime - kanskje 3 poeng
Plymouth heime - 3 poeng er "must"
Colchester borte - maks 1 poeng
Burnley heime - 3 poeng er "must"
Soton borte - maks 1 poeng
Ipswich heime - 3 poeng er "must"
Derby borte - maks 1 poeng

Slik eg ser det bør vi ha gode sjansar for å ta tre 3-poengarar, og kanskje klare 1-2 uavgjorte...altså kanskje 9-11 poeng. Fotballen er som kjend rund og mykje kan endå skje, det skal altså kjempast om 24 poeng til.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Framleis i rute, men vil det halde til slutt? Litt meir overbevist etter Preston-kampen, og dersom det vert siger mot Plymouth får eg blod på tann[;)]

Framleis i rute PS!
[;)]

Three down, five to go....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Heilt rett, Tom. Vi er framleis i rute, men det er framleis mange tøffe kampar att. Colchester først. Dei er solide heime, og ein uavgjort vil gjere meg superglad.

Lids

Helt klart i rute ja, hvor mange kamper på rad har vi uten tap nå? Tror på 2-1 seier i dag, og på noen gode resultater fra de andre kampene.

Thomas
Thomas

Ronald

No e det helt opp til laget sjøl. ( D e det vel strengt tatt alltid, men det er en flott klisjè)[:D]

Har litt sommerfugler i magen idag. Colchester kan bli en hard nøtt å knekke, men " We are going to War" ( upassende på d.d eller ? )
Programmet til Leeds no på slutten e en mulighet for gutta å vise at vi faktisk er et lag som kan og vil kjempe med hvertfall de beste i ccc.

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

asLeeds

går kampen på tv idag? (optemist)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lids

Thomas

Jon R

quote:
Originally posted by Jon R  3.april 2007

Det er 18 poeng igjen å spille om. Vi bør nok ta 10 poeng for å være sikret fortsatt CCC status er jeg redd. Det klarer vi gjennom 3 hjemmeseire og 1 uavgjort borte. Vi slår Plymouth hjemme og krabber oevr streken, før vi faller under den igjen etter tap mot Colchester. Her ligger det an til mye magesyre og (enda fler) grå hår de neste 5 ukene! [:0]

Jon R.

Jaja. I rute i forhold til denne ihvertfall. Hva slags type syrenøytraliserende anbefaler du, Thomas? (Lids) [8)]

Jon R.
Jon R.

Volda69

Gjenståande program med estimert resultat:

Laurdag 14.april:
Hull-Colchester U
LEEDS-Burnley H
Leicester-Norwich H
Luton-Plymouth H
Southend-Barnsley H
Sunderland-QPR H

Tirsdag 17. april:
Leicester-Birmingham B

Fredag 20.april:
Derby v Luton H

Laurdag 21.april:
Barnsley-Crystal Palace H
Plymouth-Southend U
Preston-Leicester H
QPR-Cardiff U
Southampton-LEEDS H
Stoke-Hull H

Laurdag 28.april:
Barnsley-Leicester H
Cardiff-Hull H
LEEDS-Ipswich H
Southend-Luton H
Wolverhampton-QPR H

Søndag 6.mai:
Derby-LEEDS H
Hull-Plymouth H
Leicester-Wolves B
Luton-Sunderland B
QPR-Stoke U
Southampton-Southend H
West Brom-Barnsley H

Dette gjev fylgjande tabell:

QPR        46 51p
Leicester  46 50p
Barnsley   46 50p
Southend   46 49p
Hull       46 48p
Leeds      46 48p
Luton      46 40p

Dette er utan dei store bombene, altså mest heimesigrar. Bortesigrar og uavgjorte vil kome, men det synest klart at Leeds MÃ... vinne dei to heimekampane, og i tillegg knipe eitt poeng i bortekampane.
Nokre andre betraktningar:
  •  
  •  
  •  
Dersom Leicester ikkje tar poeng mot Norwich til helga KAN dei få det rimeleg tøft.
  •  
  •  
  •  
Hull kan klare seg med seier mot Colchester til helga.
  •  
  •  
  •  
Nøkkelkampar i botnstriden vert Southend-Barnsley til helga og Barnsley-Leicester i nest siste serierunde

Dersom Leeds vinn og spelar ein god kamp mot Burnley trur eg at dei kan overraske mot anten Southampton eller Derby, og det kan vere det som reddar plassen.

Lukke til i innspurten, alle Leeds-fans!

MOT
MOT

GeirO

Jeg har i alle fall gitt opp håpet om at Leeds har sikret seg ny kontrakt før siste kamp. Det blir nok avgjort søndag 6.mai kl. 15.56 (på overtid, som jeg predikerte tidlig i vinter).
MOT

GeirO

Ser ut som om Southend-Barnsley til lørdagen blir en smått interessant kamp. Vi er vel fornøyd med alt annet enn Barnsleyseier.

Ellers liker jeg dårlig at Barnsley og Southend har enda enklere kamper enn Leeds i nest siste runde (28. april). Det er nok Hull som har det vanskeligste programmet framover....
MOT

Trygve

Southnd. Leeds ,Barnsley og Hull kan alle kjempe om plassen over streken.
Og alle kan havne på samme poengsum,målforskjellen kan bli avgjørende...........