Hvilken by foretrekkes

Started by h.b, April 04, 2007, 23:45:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Tar negativiteten på forskudd og sitter her og planlegger en tur til england neste sesong. Hvilket lag vil da dere dra over for å se på bortekampene til Leeds i div 1.
Personlig så har jeg sett Blackpool(herlig by)og Huddersfield (Litt grå by, men litt engelsk by slik det var for endel år siden.
Så valget ligger nok på enten Leyton Orient (London)Nottingham (har aldri vært der men det frister), eller Bristol City.
London kjenner jeg og vil alltid savne den byen, men Bristol frister nok endel, i og med at den byen er litt lik Huddersfield tror jeg.
Så hva mener dere

Tom S

Nottingham er ein by eg alltid har hatt lyst å besøke, men ikkje komt så langt endå, så kanskje neste sesong om de rykker opp...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Nottingham kan jo bli en opplevelse. Stor stadion og dermed plass til mange bortefans. Men la oss håpe vi slipper å reise dit neste sesong - hvis da ikke Forest skulle rykke opp.

Knut-

Var på kamp i Nottingham en dag eller to etter at Clough døde. En meget spesiell opplevelse. Kampen kom i andre rekke for supporterne. Ellers har sentrum i Nottingham rykte på seg for å være halvskummelt. Mye bråk, men jeg opplevde da ingenting.

Leyton eller Bristol ja. Veldig ulikt. Ta begge du h.b. Begge har sin sjarm. Deretter kan du dra til Leeds for å se CCC-fotball.

Medlem 191
medlem 191

berlin

var i bristol i januar og så BC-Tranmere. Det er kun 1 1/2 t - 2 t med tog fra London Paddington. Stor by, ca 500.000, mye natteliv, har størst biltetthet pr. innbygger av alle i England, men samtidig flest husløse. Forskjeller altså. Bodde i Bath, som er 20 min med tog fra Bristol, retning London. Bath kan anbefales. Ble kåret til pub-by nr 1 i 2005 eler 2006.
og er oversiktlig og fin. Litt vel classy selvfølgelig.

Ashton Gate i Bristol har bra størrelse (ca. 20.000 ) og god stemning. De allokerer hele ene kortenden til bortfans, d.v.s ca 4000.
Bra sted å dra til om vi skulle møte de i CCC eller L1.

Ellers er det veldig mange små baner i L1 dessverre, elendig tilskuersnitt, og stemningen blir stort sett deretter.
Har ikke vært i Nottingham, men den står på lista. Leyton Orient har jeg heller ikke vært på. Virker som det er lite "kult-lag",
har treft noen nordmenn som er Leyton fans.

Dennis

Syns også det er artig å kikke på tabellene for å se hvordan Leyton Orient ligger ann en gang i blant. På ungdomsskolen snakket en kamerat og jeg om å starte lokal supporterklubb for den lille klubben, ettersom vi hatet hverandres "første-favorittlag."

Ellers høres det jo spennende ut med bortekamp i Bristol. Dersom Leeds-fansen kommer dit med flere tusen, så vil nok fansen vår klare sparke fra seg i den divisjonen også.

Men, det er selvsagt en maks negativ tråd. Leeds skal bli i CCC neste år også!

- Dennis
Marching on together!

riksen

Brighton er en grei liten sjarmerende kystby. (Hvis man ikke er homofob, men de har egne barer og bærer verken Brightondrakt eller skjerf så inne på stadion er man trygg).

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

HåvardK

Regner med at du følte deg utrygg med en gang du var ute av stadion, riksen.

riksen

veit ikke helt, det var en egen stemning ut av stadion. Man gikk mistenkelig tett til kun å være 7000 og det var mye trøkk bakfra.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Per-Stian

Av dagens League One-stadioar har eg kun vore på Valley Parade og McAlpine. Bradford er forresten ein møkkaby, for dei som ikkje veit det.

City Ground i Nottingham er nok ein av dei stadioane i landet eg har mest lyst til å besøkje.

HåvardK

quote:
Originally posted by riksen

veit ikke helt, det var en egen stemning ut av stadion. Man gikk mistenkelig tett til kun å være 7000 og det var mye trøkk bakfra.

SlappChappy

Sånn er det å ha herretekke. Vil jeg anta.