Skrevet av Emne: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!  (Lest 5432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leeds-4-eva

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #30 på: Mai 03, 2007, 05:48:31 »
quote:
Originally posted by flynn

I kveld har jeg sett 11 guttunger med United-drakt bli most av det samme antall mafiosoer fra Italia. Min sønn, med klare Man. United-sympatier, tapte 50 kr til en kompisen i et veddemål og gikk skuffet til sengs. Det gir desverre lite cred på skola å si at man holder med lag som ikke er i toppen av PL eller spiller sluttspill i CL, og Leeds er det snart ingen på den alderen (11 år) som har hørt om. Min sønns interesse for Leeds holdt seg nogenlunde noen uker etter Sarpsborg i fjor sommer, men er nå på nullpunktet igjen. Vi satser derfor på å vekke den til live ved personlig oppmøte på Elland Road til sesongstart.
Når han blir litt eldre, og ser poenget med å forlate mainstream-bølgen, håper jeg at frøene som sås nå bærer frukter.

flynn



er helt med på den. Jeg liker ikke Manu og et par andre lag,
men blir man EKTE suporter av et lag, fortjener man respekt.
 

d701753

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #31 på: Mai 03, 2007, 07:03:50 »
Takk for støtte!

Vil også si at scumdraktene er BORTE!!!!"INGEN" vet hvor de er!!!!

Blir det nye drakter neste sesong? Hvis ikke bestiller jeg nå!


Gleder meg til neste sesong!!!!


Tony
Tony

Kickthemdown

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #32 på: Mai 03, 2007, 08:43:46 »
quote:
Originally posted by d701753

Takk for støtte!

Vil også si at scumdraktene er BORTE!!!!"INGEN" vet hvor de er!!!!

Blir det nye drakter neste sesong? Hvis ikke bestiller jeg nå!


Gleder meg til neste sesong!!!!


Tony

Good man!![:D] Det kommer nye drakter i sommer!! Fra ny leverandør også? Er så møkklei de stygge kjedelige leedsdraktene mens andre lags supportere kan fly rundt i de peneste matrialene med stygg skrift... [}:)]

Mvh

Alta-White som vil ha en Leedsdrakt ala det Spurs har...

Milou

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #33 på: Mai 03, 2007, 09:18:54 »
quote:
Originally posted by Erik M

Dette ville jeg hevet meg over.  Føler at det er litt småklubb-kompleks som jeg syns Leeds-supporterer trygt kan heve seg over.  Jeg syns man kan påvirke hemningsløst med sitt syn i en slik sak, men ikke lære bort det å hate.  Hvis alt vi har igjen er å hate Man U så blir det litt for dumt.  La dagens barn få velge fritt - slik som vi gjorde da vi valgte klubb - men slettes ikke uten påvirkning fra far.



Godt å sjå at det i det minste var eitt fornuftig innlegg i denne tråden.

ollan

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #34 på: Mai 04, 2007, 04:09:27 »
quote:
Originally posted by Tom S

Har full forståelse for din reaksjon, ville reagert veldig likt sjølv.
Dette er jo snakk om direkte hån og ydmykelse, men trøsta er vel at din svigersøster og hennes type ikkje skjønner kva dette dreier seg om.

Eg kan selvfølgelig ikkje "bestemme" kva lag min sønn Marius (5) skal følge, det må han finne ut av sjølv (med litt hjelp frå pappa...). Men, det er uhaldbart om familien skal prøve å prakke på han scumdrakter eller lignende møkk!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Synes du burde fortelle det du sa til dine egne barn!!!!!!!!!!!
skikkelig bra den !!!!!!!![8D][:D]

Ollan

Kansje vi rykker ned våren 2007 ????
Ollan

berlin

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #35 på: Mai 04, 2007, 04:26:05 »
quote:
Originally posted by Erik M

Dette ville jeg hevet meg over.  Føler at det er litt småklubb-kompleks som jeg syns Leeds-supporterer trygt kan heve seg over.  Jeg syns man kan påvirke hemningsløst med sitt syn i en slik sak, men ikke lære bort det å hate.  Hvis alt vi har igjen er å hate Man U så blir det litt for dumt.  La dagens barn få velge fritt - slik som vi gjorde da vi valgte klubb - men slettes ikke uten påvirkning fra far.



I couldn't agree more, Erik M!

Dette er den riktige holdningen, også etter mitt syn! [:)]

berlin

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #36 på: Mai 04, 2007, 04:30:03 »
quote:
Originally posted by Milou

quote:
Originally posted by Erik M

Dette ville jeg hevet meg over.  Føler at det er litt småklubb-kompleks som jeg syns Leeds-supporterer trygt kan heve seg over.  Jeg syns man kan påvirke hemningsløst med sitt syn i en slik sak, men ikke lære bort det å hate.  Hvis alt vi har igjen er å hate Man U så blir det litt for dumt.  La dagens barn få velge fritt - slik som vi gjorde da vi valgte klubb - men slettes ikke uten påvirkning fra far.



Godt å sjå at det i det minste var eitt fornuftig innlegg i denne tråden.



Så ikke ditt svare, Milou, da er vi minst tre som tenker fornuftig.

Tom S

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #37 på: Mai 04, 2007, 13:35:47 »
Vart stoppa i sensuren ollan, sterk kost...
[;)]


quote:
Originally posted by ollan

quote:
Originally posted by Tom S

Har full forståelse for din reaksjon, ville reagert veldig likt sjølv.
Dette er jo snakk om direkte hån og ydmykelse, men trøsta er vel at din svigersøster og hennes type ikkje skjønner kva dette dreier seg om.

Eg kan selvfølgelig ikkje "bestemme" kva lag min sønn Marius (5) skal følge, det må han finne ut av sjølv (med litt hjelp frå pappa...). Men, det er uhaldbart om familien skal prøve å prakke på han scumdrakter eller lignende møkk!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Synes du burde fortelle det du sa til dine egne barn!!!!!!!!!!!
skikkelig bra den !!!!!!!![8D][:D]

Ollan

Kansje vi rykker ned våren 2007 ????



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

lojosang

Re: Sønnene mine fikk Man U drakt!!!!!!
« Svar #38 på: Mai 04, 2007, 15:53:21 »
quote:
Originally posted by Alta-White

quote:
Originally posted by d701753

Takk for støtte!

Vil også si at scumdraktene er BORTE!!!!"INGEN" vet hvor de er!!!!

Blir det nye drakter neste sesong? Hvis ikke bestiller jeg nå!


Gleder meg til neste sesong!!!!


Tony

Good man!![:D] Det kommer nye drakter i sommer!! Fra ny leverandør også? Er så møkklei de stygge kjedelige leedsdraktene mens andre lags supportere kan fly rundt i de peneste matrialene med stygg skrift... [}:)]

Mvh

Alta-White som vil ha en Leedsdrakt ala det Spurs har...




Nå er de vel neppe av silke og brokade, de andre lagene sine drakter heller, er de det? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav