Main Menu

Stem på Yeboah!

Started by Ferre, May 12, 2007, 16:30:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Oppfordrer alle til å gå inn og gi Yeboah (målet vs. Liverpool 96) dine poeng i denne kåringen av minneverdige mål. Ligger i skrivende stund på 8. plass med 226 poeng. Fortjener helt klart en plass høyere på listen! [:)]

http://lister.vg.no/?do=show&id=6310

-WE'LL BE BACK-

Lids

Done! Fantastisk mål.

Thomas
Thomas

Gunnien

done also...  men savna den mot Wimbledon på lista..

auren

Flere som får frysninger over å se Yeboah målet? Målet mot Wimbledon er nesten like bra. RÃ...E skudd begge to. Dessuten så var Rooney sitt mål mot Newcastle også et mesterstykke...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

dexter90

SÃ...nn objektivt sett er vel ikke Yeboah sitt mål ikke blant de aller beste målene... Men det er jo helt vanvittig uansett!

berlin

sånn, da er stemme avgitt, og ikke SUBJEKTIVT.

RoarG

I LLL hadde man for 2-3 år siden en avstemning over de 100 beste Leeds-målene. Yeboahs mål mot Liverpool ble nr.1, og som ikke det var nok ble målet mot Wimbledon nr.4! Nr. 1 og 4 av samme mann, det lar seg høre. Hadde den glede av å se begge disse kampene på TV, og det er til å få frysninger av. Tenk om dagens Leeds-spisser kunne ha vartet opp med likedan[:p].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

Skulle gjerne gitt Yeboah min stemme, men jeg kan ikke huske at han scoret noe mål mot Liverpool i 1996... [8)]

Synd de ikke hadde med den perlen han dunket inn mot samme lag i august 95... [:o)]

Per-Stian

Seks poeng til Yeboah sine mål mot L'Pool og Dons!