Bates på krigsstien

Started by Tom S, May 30, 2007, 00:35:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Papi

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Papi

Få mannen ut av klubben!

I`d rather walk alone

Er du sterk Papi? I såfall så bare gå i gang,
det har vært nok dikkedarier?

Bring on the army!

[8D]

Er vel ikkje den sterkaste i verden, men seier som mannen som skulle sjekka dame på byen.

"Eg ekje  nåke go i sengji, men fy faen kå ivrige eg e" [8D]

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Adis

Så det er 6 andre vi aldri har hørt om nå da.. og et amerikansk kons. som akkurat har gjennomført et suksessfullt oppkjøp. Er det noen av disse røverne som har handlet Villa el West Ham han mener da eller..
Eller er dette bare nok en gang prat for å glorifisere sitt eget bud på klubben for å vinne støtte blant supportere..? ..

http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=469501&CPID=10&title=Bates+claims+investor+interest&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=2

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Dennis

quote:
Originally posted by Stephen

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1031219,00.html
Får nå si at jeg satte kaffen i halsen da jeg leste det her

Må være fra Chelsea-fansen dette her! Kan aldri tenke meg at Leeds-supporterne støtter Bates i den grad, og ikke så mange!

- Dennis
Marching on together!

Erik M

Gi nå Bates en liten break da - makan til svart/hvitt tenkning.

De aller fleste, meg inkludert, ønsker en annen eier av klubben.  Bates er ikke S****n og han har ikke ansvar alene for klubbens situasjon.  Han har ikke hjerte for klubben, han er en businessmann, han har ingen eller få skrupler.  Han gamblet på å kjøpe en klubb i fritt fall og full oppløsning, han har ikke lykkes med å snu fallet, men har slettet masse, om ikke all gjeld.

Jeg tror Bates ønsker å fullføre sin hoftesving og selge et rent og pent bo om ikke lenge - kanksje allerede i sommer.  Det plager ikke meg om han sitter igjen med en liten fortjeneste på sine høyrisikoinvesteringer.

Uttallelser nå dagen før dagen gjennom egne media (true kreditorer, takke supportere) er bare spill for galleriet.

Svend Anders

Må bare spørre artikkelforfatter om følgende med utgangspunkt i denne saken:
http://www.luscos.com/view_newsitem.asp?ID=552

Er det noen som har bekreftet at det bys £5 mill fra Bates? Selv Krasner med flere har jo hele tiden snakket om ett pence per pund, altså omlag £350,000. At Bates skal tilby aksjer som en del av pakka høres for meg veldig merkelig ut, hva skal skatteetaten med en slik post evt?

Videre kan jeg ikke se forskjellen i å FØRST tilby ett pence per pund og SÃ... fem millioner til kreditorene - om Bates tilbyr fem mill så blir jo det langt mer enn et pence per pund.

Jeg TROR at dersom det ER en fem millioners-sum inne i bildet så er det INKLUDERT ett pence per pund PLUSS dekningen av football-related debts (lønninger, etc) som jo må betales i sin helhet. Utover football-related debts er det ingen forhåndsprioriterte kreditorer.

--------------------

Siste jeg hørte i går kveld var forøvrig at dersom Bates tar kontroll har amerkinaerne tenkt å kjøpe mellom 30 og 50 prosent av det nye selskapet, samt komme med betydelige investeringer. Ta det for all del med en klype salt, men jeg tror det kan være Bates "startgrop" med håp om å selge seg helt ut.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Forhåndstips på dagens utvikling:
(med glimt i øyet)

Kl. 13.00:
Kreditormøtet tar til.
Simon Morris dukker omtrent samtidig opp i svart pansret bil utenfor Banqueting Suite. Under en "røketur" utenfor bilen følges han hele tiden av fire "bulldosere" i svart dress med heller ublide ansiktsuttrykk.

13.01: Ken Bates gir de fremmøtte klar beskjed: "My bid or liquidation".

13.03:
De første tabliode nettsidene melder at kreditormøtet har gått i vasken og at klubben allerede er oppløst.

13.06:
Andre tabliode nettsider melder at Bates har vunnet møtet og vil bli værende i ti år som chairman.

13.07:
luscos.com sprenger kapasiteten og de som prøver å logge seg inn får error-melding. Active24 gidder ikke gjøre en dritt.

13.35:
SkySports melder at møtet går som forventet. Bates har satt seg knallhardt på sitt, og enkelte kreditorer har bedt om å høre hvilke andre bud som er inne.

13.45:
YEP melder at et hittil ukjent konsortium har budt over £10 mill og at dette "could see Bates' plans turn into failure".

13.50:
Kreditorene ber om pause for avgjørelse. Endelig avgjørelse tas på møtet klokken 15.00.

14.00:
Nyhetene på Yorkshire Radio melder om sol i Leeds i helgen.

14.02:
TeamTalk publiserer en artikkel der Gerald Krasner nå tror Bates er kjørt og at Morris bør vinne.

14.09:
KPMG annonserer at det ennå ikke er kommet til enighet. "The matter will hopefully be resolved within the next hour or so."

14.11:
leedsunited.com sprenger kapasiteten. Siden er umulig å komme seg inn på.

14.30:
Ken Bates observeres gjennom et vindu på Elland Road - med et stramt blikk mot en gjenværende kreditor. Kreditoren ses senke blikket før han matt forlater rommet.

14.47: SkySports publiserer artikkel med tittelen "Leeds future at risk". Leeds kan være oppløst innen en halvtime. Krasner sier fansens eneste håp er at Morris får tilslaget.

14.58:
En ikke navngitt sjeik, sammen med Duncan Revie, sjekker inn på et ike navngitt hotell i Leeds. De to, med en drøss finansfolk i dress og turban, ser forholdsvis avslappet ut der de ankommer hotellet.

15.00:
Det avgjøende møtet tar til.

15.03:
Møtet er litt utsatt fordi Ken Bates ikke ble ferdig på toalettet, og dessuten ikke kan finne brillene sine.

15.06:
Møtet tar endelig til.

15.10:
KPMG sender ut pressemelding om at Ken Bates og selskpet Leeds United Football Club Ltd. 2007 har fått tilslaget og nå er ene-eier av et gjeldsfritt Leeds United.

15.11:
leedsunited.com er igjen oppe og går.

15.12: Simon Morris i sin mørke bil observeres i høy hastighet ut av Elland Roads parkeringsplass.

15.20:
Ken Bates møter pressen og snakker med Yorkshire Radio. Annonserer at et amerikansk selskap har avtalt å gå inn med 30% eierandel i det nye selskapet.Enkelte mindre investorer får opp til 19% samlet.

15.22:
Simon Morris tas for å ha kjørt for fort på motorveien.

15.55:
luscos.com er igjen oppe og går. Sten poster et nytt innlegg under "Forhåpentligvis den siste ustabil forum"-tråden og lover at forumet snart kommer på ny plattform.

17.00:
Det innkalles til pressekonferanse på Elland Road. Duncan Revie, Howard Wilkinson og Ken Bates sitter bak bordet.

17.02: Duncan Revie forteller at han har tatt "full controll of Leeds United Football Club" og at Wilkinson har fått jobben som ny manager. Ken Bates forteller smilende at "Duncan was the only one to put his money where his mouth was - just like myself".

17.04:
luscos.com ligger igjen nede. Ingen får postet noen ting.

17.25:
leedsunited.com melder at Leeds United har inngått avtale med BetFair om å være ny online-bettingpartner. "A spokesman for the clu apologies for the previos statement by the former chairman which implied a different company had secured the deal".

18.00:
Norske Vinmonopolet avslutter dagen og en rekke forretninger landet over melder om overraskende høyt salg av champagne for dagen. Størst er økningen i Kristiansand og Fredrikstad.

22.59:
luscos.com er igjen åpent. Ingen poster derimot innlegg, siden alle er på byen og fester.

Noen bedre?

SA

Følges på:

AndyMathie

Nei ingen bedre. Vi kunne kanskje fått inn en annen en Wilkinson, Svend Anders. Ellers er jeg veldig fornøyd.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Ferre

Det hadde vært noe Svend, vi får bare håpe!

-WE'LL BE BACK-

MrK

All omsetning på polet i Østfold er vel å betrakte som vekst!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

HåvardK

Det eneste som er garantert(muligens)her, er vel at forumet kommer til å bryte sammen. Ellers håper jeg det meste går i oppfyllelse. Vi krysser fingre, Svend!

Svend Anders

quote:
Originally posted by Svend Anders

(med glimt i øyet)

Kl. 13.00:
Kreditormøtet tar til.

14.02:
TeamTalk publiserer en artikkel der Gerald Krasner nå tror Bates er kjørt og at Morris bør vinne.

SA

Ikke så langt unna med Krasner-saken, egentlig. Kom på en annen nyhetsside, og bommet med bare 22 minutter...
http://www.viewlondon.co.uk/news/bates-offer-utterly-derisory-says-krasner-18166761.html

Følges på:

Svend Anders

quote:
Originally posted by Svend Anders

(med glimt i øyet)

14.00:
Nyhetene på Yorkshire Radio melder om sol i Leeds i helgen.

SA

Æsj, nå meldte de at det er/blir kaldt og en del vind.

Ser ut til at hele teorien min faller i grus....?

Følges på: