Leeds opprykk sjanser =?

Started by man-u-4-ever, May 29, 2007, 20:06:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

man-u-4-ever

nå er det veldig mange som snakker om leeds og deres opprykk sjanser til CCC. jeg synes at dere først og fremst bør fokusere på å finne ut hvem som eier og hvem som blir i leeds. Blir det MR. onkel fra America eller blir det samme gammle gjelds-helvete. skal leeds selge alle sine *gode* spillere, eller blir de i sin trofaste men stakkarslige gamle klubb[?]

I L1 så er vel det riktignok et annet nivå en i de forbipasserte ligaene som PL og CCC. Jeg er riktig nok Man.Udt supporter (også av en eller annen grunn kalt scumfans eller no sånt), men det betyr ikke at jeg ikke håper at Leeds rykker opp. Hadde Leeds byttet plass mot det overmotbydelige laget, Chelsea ( om man kan kalle det for et lag[:p]) Jeg har ikke noe imot at Leeds rykker opp. men pga av finansielle grunner tror jeg at det kan bli en liten stund til at vi for se det så en gang stolte laget, Leeds United i PL igjen[;)]
Dere vet kansje ikke dette, men dere er faktisk IKKE de mest forhatte blant MUFC fansen ( kansje en god annen eller tredje plass), dere er faktisk mye beder en Chelsea og Man.City.

Håper dere kan komme opp å joine det gode selskap snart (Man.Udt er blitt lei av å slå de samme lagene sønder og sammen, så det ville vært fint med noen nye lag å slå)!

Asbjørn

quote:
Originally posted by man-u-4-ever

nå er det veldig mange som snakker om leeds og deres opprykk sjanser til CCC. jeg synes at dere først og fremst bør fokusere på å finne ut hvem som eier og hvem som blir i leeds. Blir det MR. onkel fra America eller blir det samme gammle gjelds-helvete. skal leeds selge alle sine *gode* spillere, eller blir de i sin trofaste men stakkarslige gamle klubb[?]

Flottings mister.

Nå håper jeg å komme i forkjøpet de av våre medlemmer som av prinsipp rakker ned på slike som deg...

Nå er det vel ikke så mange som seriøst diskuterer opp-/nedrykk osv... Noen riktignok, men de fleste innser vel at det er litt ehhh tidlig når man ikke vet hverken hvem som blir spillere (eller, forhåpentligvis) manager...

Og de trådene du etterlyser, finnes det faktisk maaange av. Men før 1.juni er det lite nytt å hoste opp. Etter den datoen skal du se at det tar seg opp.

Gettin' harder and harder to recognize the trap
Too much information about nothin' Too much educated rap

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

man-u-4-ever

fint å høre...
hyggelig at jeg ikke fikk en kommentar om at jeg har lite å gjøre, ikke støtter laget mitt siden jeg er her osv...

men jeg tror ærlig talt at leeds skulle kunne klare å karve seg opp fra L1 ganske snart, 2-3 vil nok være realistisk!

asLeeds

opp til PL ja.. men kun ca10mnd til me er oppe ccc igjen!!

go LEEDS!!!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Peter7

Bortsett fra Johnny Giles og Gordon Strachan har det aldri kommet noe godt fra Manure.
De har derimot fått en god del bra spillere fra oss: Cuntona, McQueen, Jordan, Froglips, Smith - for å nevne noen.

Selv om Leeds ikke er hatlag nummer 1 for scum-tilhengerne (lenger), kan jeg forsikre om at det er få Leeds-supportere som har bilde av Psycho over senga - tror heller ikke det er mange som gidder å legge igjen sine etterlatenskaper på et scum-forum.

man-u-4-evers innlegg vitner om en IQ som en gjennomsnittlig scum-supporter, men jeg tror kanskje dette likevel kan være en Leeds-supporter som prøver seg på en drøy spøk som "oppvigler" på dette forumet ...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

quote:
Originally posted by Peter7

Bortsett fra Johnny Giles og Gordon Strachan har det aldri kommet noe godt fra Manure.
De har derimot fått en god del bra spillere fra oss: Cuntona, McQueen, Jordan, Froglips, Smith - for å nevne noen.

Selv om Leeds ikke er hatlag nummer 1 for scum-tilhengerne (lenger), kan jeg forsikre om at det er få Leeds-supportere som har bilde av Psycho over senga - tror heller ikke det er mange som gidder å legge igjen sine etterlatenskaper på et scum-forum.

man-u-4-evers innlegg vitner om en IQ som en gjennomsnittlig scum-supporter, men jeg tror kanskje dette likevel kan være en Leeds-supporter som prøver seg på en drøy spøk som "oppvigler" på dette forumet ...

Crainey 4 Scotland!

Har ikke noe grunnlag for å påstå at man-u-4-ever er fake. Det var da et greitt innlegg. Litt vel skeptisk, er du ikke, Peter7?

Papi

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Peter7

Crainey 4 Scotland!

Har ikke noe grunnlag for å påstå at man-u-4-ever er fake. Det var da et greitt innlegg. Litt vel skeptisk, er du ikke, Peter7?

Meiner denne "duden" også var på nett for ei veke eller to sidan. Då hadde pipa ein annan lyd.
Da var det latterligjering av klubben frå ende til annen, så han her tar eg ikkje seriøst.
Trur innlegget er skreve av ein 12 åring, men ok det har jo ingenting me saken å gjera:)

Det var jo positive ord denne gongen!

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

man-u-4-ever

Har hørt denne man-u-4ever ( han andre altså) , det at jeg valgte dette brukernavnet er bare tilfeldig ( eller ikke så veldi, siden det ikke er lov til å manu i nicket sitt hær -.-).
kan Forsikre dere alle om jeg IKKE er den andre "typen" dere snakker om. Jeg er ekte man.udt supporter så jeg kommer ikke til å skjemme ut min klubb ved å spamme ned forumet her på Luscos.com ved å leke dum i hodet, skrive masse driit om leeds osv...

Ferre

For å pirke litt: forkortelsen til United er Utd, ikke Udt...

-WE'LL BE BACK-

Sølvreven

Mener at han som skrev så mye dritt hadde man-u-4ever som nick. Altså uten bindestrek mellom 4ever. Dette innlegget synes jeg var koselig. VI ER SAVNET I TOPPEN. Av andre enn oss selv, altså........

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8314
Her er den andre "fjotten", med nick uten bindestrek mellom 4ever. HAH! God hukommelse eller?

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

man-u-4-ever

that ain't me folks...

det er alt jeg har å si!

Jon R

quote:

that ain't me folks...

det er alt jeg har å si!

Det pussige er at du har nøyaktig den samme skriveliefen i "udt", som den andre fjortisen. But-but. It is`nt only only.  Sikkert bare en tilfeldighet. [8)]

Jon R.
Jon R.

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Germ

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

that ain't me folks...

det er alt jeg har å si!

Det pussige er at du har nøyaktig den samme skriveliefen i "udt", som den andre fjortisen. But-but. It is`nt only only.  Sikkert bare en tilfeldighet. [8)]

Jon R.

Sikkert tilfeldighet, men det er isn't. ' (prepostrofen som vi lærte det) går inn der vokalen går ut. [:I]

"Shine On You Crazy Diamond"
"Shine On You Crazy Diamond"

man-u-4-ever

hmm? lærte vist noe nytt der :P