verste raserianfall pga Leeds United?

Started by B-m, August 31, 2007, 04:13:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

Så hva er så ditt? Har du noen episoder du skjemmes over i forbindelse med et leeds-tap eller lignende skuffelser? Ba kjerringa om å resie til helvete? Kalte Mora di ei kjerring? Banka broren din? Heiv katta ut igjennom vindue fra 3. etasje?

Tror de verste raserianfallene kom da jeg var 14-16 år, helt forferdelig smerte å oppleve et Leeds-tap.
Tror det desisdert verste var 0-1 kvartfinaletapet i Fa cupen mot Wolves i 97/98, Hasselbaink bomma på straffe i slutten. Husker jeg klikka helt! Heiv fjernkontrollen i veggen og slo laus på madrassen, og gaulet som en gal mann!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

samadhi

Akkurat det tapet mot Wolves er det jeg husker best også.

Dette var den gang TV2 hadde både PL og FA cupen, og Leeds - Wolves var en såkalt andre kamp, dvs at vi fikk se store sjanser og mål undervegs i hovedkampen. Hasselbaink var det store idolet den gang og å se han bomme på straffe da var en nedtur av dimensjoner. Jeg husker at jeg faktisk sov dårlig den natta. Det meste som var tilgjengelig av løse gjenstander gikk nok i veggen er jeg redd for...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Erik_

Husker ikke hvilken kamp eller sesong det var. Men tipper jeg var rundt 15-16 år. Etter noen tap på rad fikk jeg nok av dette møkkalaget. Gikk sporenstraks inn på det Leeds dekorerte rommet og rev ned alle plakater og posters jeg kunne finne av Leeds spillerne. (mente vel at de ikke var verdig som veggpryd) Ballet det sammen og kastet det på gulvet, trampet på det som det skulle ha vært en smurf der, etterfulgt av noen særdeles stygge gloser. Og sverget på at jeg aldri mer skulle henge opp en eneste Leeds plakat igjen. (erindrer at Deane var en av de mange som var i denne "ballen")

Etter dette begynte ting å gå bedre. Kamper ble vunnet og jeg ble mer føyelig.

Og plakatene kom opp på veggen igjen. Nye sådan. [:)]

Stifler

Leeds mot Bolton!!
Husker jeg kasta en banan i tven og spytta på gulvet og smelte til broren min:)

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

B-m

Syke jævler [8D]

Best var stiffler sin [:D] [:D] Banan?

Enrique, det samme gjorde en kamerat av meg - ekstremt barnslig [:p]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Har fortsatt et maltraktert skoleatlas på gutterommet et sted etter nok en gang å ha tapt den tredje siste kampen i en sesong jeg skulle gå gjennom ubeseira på CM94 på amiga.

Men virkelige Leedstap har jeg stort sett tatt med fatning. Skjønt han idioten i Wolvesdrakt på Three Lions som jubla da Leicester utligna lå tynt an en stund. Men en eller annen redda situasjonen med diplomatisk inngripen. Mener å huske følgende bevingede ord fra en kar i hvit drakt rettet mot den oransje tipperen: "Hvis ikke du setter deg ned og holder kjeft så knuser jeg trynet ditt." Dermed var den spente situasjonen oppløst, UD kunne fått en ny aspirant, og jeg ble sittende igjen bare med en tom følelse. Og et glass whisky.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Dennis

Fantastisk tråd, b-m!

Husker veldig godt den Wolves-kampen. Jeg var på fotballcup den dagen og lagkameratene merket en distinkt forandring i humøret ettersom jeg så sjansene\målet\bommen på en tv.

Uansett, kan ikke mitt siste virkelige raseriutbrudd pga et Leeds-tap. Det må ha vært mange år siden, men fortsatt kan jeg ved kun et baklengsmål lange ut i en lang FAAAAAAAA-AAAAAAAAN (opera-style) noe som gjør kjæresten litt småirritert. Ellers kan jeg i lange tider etter et tap gå å surmule, ødelegge stemningen rundt med og rett os slett være en drittunge. Tar meg sjøl i å oppføre meg som en unge som ikke har fått lørdagsgodt og syns det er idiotisk, men det er like fullt på'n igjen ved neste tap.

- Dennis
Marching on together!

Sten

quote:
Originally posted by lojosang
Mener å huske følgende bevingede ord fra en kar i hvit drakt rettet mot den oransje tipperen: "Hvis ikke du setter deg ned og holder kjeft så knuser jeg trynet ditt." Dermed var den spente situasjonen oppløst, UD kunne fått en ny aspirant, og jeg ble sittende igjen bare med en tom følelse. Og et glass whisky.

Man kommer langt med en vennlig innstilling og litt diplomati! [:D]

Sten
Sten

MrK

Lå i senga og lyste på veggen/lagbildet - fokuserte på den enkelte spiller og spurte om hva de hadde bidratt med i dagens kamp!
Merkelig nok fikk jeg aldri svar!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Jeg er nesten alltid blid og smilende, uansett utfall av kampene. Unntaket er de gangene jeg utøver blind vold i Oslos gater, fortrinnsvis mot folk kledd i rødt. Dette er dog unntakene, ikke regelen, og mest i fantasien.

Jon R.
Jon R.

pale

Jeg tar som regel tapene våre med oppgitthet, sutring og av og til fortvilelse. Det er lite raseri. Var vel nærmest klikk da vi endelig kom til Wembley og skulle spille ligacupfinale.
Dårligere har vi vel sjelden vært?
Kanskje mot Watford i Play-off-finalen?

Ihvertfall står denne dagen for meg som en av de svarteste. Eneste lyspunktet var en ung Gray på kanten. Men det ble ikke noe av han heller....

Budda

Når jeg var yngre så brukte jeg å hogge ned trær når Leeds hadde sure tap. Husker spesielt en Everton kamp der de skåret på overtid etter vi hadde tatt igjen to mål. Ble så forbanna at jeg gikk og hentet øksa og gikk løs på det største treet jeg fant. Ypperlig måte å få ut aggresjon på selv om ikke fatteren var like glad for det [:)]
Endre

Jon R

quote:
Originally posted by Budda

Når jeg var yngre så brukte jeg å hogge ned trær når Leeds hadde sure tap. Husker spesielt en Everton kamp der de skåret på overtid etter vi hadde tatt igjen to mål. Ble så forbanna at jeg gikk og hentet øksa og gikk løs på det største treet jeg fant. Ypperlig måte å få ut aggresjon på selv om ikke fatteren var like glad for det [:)]

Enda godt du ikke bodde i regnskogen, budda. Ville blitt veldig glissent etterhvert. [:)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

quote:
Originally posted by Budda

[:D] [:D] [:D]

Ser for meg folk kjører forbi huset ditt.
"Ã..., ønsker de mer kveldssol?"
"Nei, Leeds tapte igjen."

- Dennis
Marching on together!

auren

quote:
Originally posted by MrK

Lå i senga og lyste på veggen/lagbildet - fokuserte på den enkelte spiller og spurte om hva de hadde bidratt med i dagens kamp!

"Molde på topp"

[:D][:D][:D] Ser det veldig godt for meg [:)]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

quote:
Originally posted by MrK

"Molde på topp"

Var du sint nok til at du klarte dette uten lommelykt lurer jeg på?  I så fall har jeg skrevet mitt siste negative innlegg vedrørende Molde. [8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

lowfields

Husker også Wolves-kampen godt.
Men, det verste tapet jeg kan huske må være mot hjemme mot QPR 90-91-sesongen.
Vi ledet 2-0 etter tidlige scoringer, men tapte kampen 2-3.
Husker jeg ikke feil scoret Roy Wegerle alle 3 for QPR.
Da måtte jeg gjemme meg i stua å gråte en skvett.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Stifler

quote:
Originally posted by B-m

Syke jævler [8D]

Best var stiffler sin [:D] [:D] Banan?

Enrique, det samme gjorde en kamerat av meg - ekstremt barnslig [:p]

haha syke jævler er vi/jeg ikke[8)]

Ja banan!:)
husker vi ledet så jeg hentet en banan[^]
men når jeg kom tilbake ble det 1-1 og bananen rett i tv`en!

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Ferre

1-1 kampen mellom Leeds og Scum i 2001 da Wes Brown scorte selvmål, men den jævla linjedommeren klarte å annulere målet. Jubla og trodde det ble 2-1, men skuffelsen var stor da målet ble annulert. Da røyk fjernkontrollen som gikk i veggen og bildet som hang der. Var irritert i flere dager etter kampen, kjenner jeg blir forbanna bare ved å tenke på det...

-WE'LL BE BACK-

Kato

Ingenting i verden slår tapet mot Charlton i Play-off i 1987. Etter ekstraomganger. Selv ikke mot Watford hvor man endog var tilstede var det verre.

veteranen

Mange morsomme beretninger om utagerende episoder, i denne  tråden. [:)]
Selv om jeg mange ganger har vært både skuffet, fortvilet og sint etter uttallige Leeds-nedturer, kan jeg ikke huske at jeg har angrepet verken mennesker, husinventar eller vegetasjon...

Jeg er antagelig den typen som velger å lide i stillhet... [8)]