NYHET: Tre kampers-straff for Wise

Started by kjelvi, October 29, 2007, 21:03:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

FA punishes Wise and charges ref   

Leeds boss Dennis Wise has been given a three-match touchline ban and fined £5,000 for using abusive language towards referee Danny McDermid.
And McDermid has been charged by the Football Association after he allegedly swore at Wise.
The United manager confronted McDermid at half-time during Leeds' home match against Gillingham on 29 September.
Wise had a previous suspended one-match touchline ban invoked and a further two-match suspension issued.
"In reaching its decision, a Regulatory Commission hearing took into account Wise's poor recent disciplinary record," the FA confirmed in a statement.
Leeds had Tresor Kandol and Jermaine Beckford sent off during the 1-1 draw, leaving Wise furious.

BBC

Per-Stian

Når trer suspensjonen i kraft? Vi står jo utan assistent, og den nye vil garantert ikkje kjenne laget spesielt godt, så dette lovar ikkje bra for dei tre kampane Wise blir sitjande på tribuna.

Promotion 2010

Quote from: Per-Stian on October 29, 2007, 21:07:16
Når trer suspensjonen i kraft? Vi står jo utan assistent, og den nye vil garantert ikkje kjenne laget spesielt godt, så dette lovar ikkje bra for dei tre kampane Wise blir sitjande på tribuna.

Hereford-kampen (FA-køppen)
Bury-kampen (Malings-køppen)
Swindon-kampen (Liga)

Altså 2 køpper og en liga.

Jeg er på Swindon-kampen og tar ansvar for den, så der behøver dere ikke å være engstelig!!!  ;)

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=360336

"Wise will now have to sit in the stands at the FA Cup tie at Hereford, at home to Bury in the JP Trophy and at home to Swindon Town in the League One game."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kjelvi

Quote from: Per-Stian on October 29, 2007, 21:07:16
Når trer suspensjonen i kraft?

"He has now been charged with using abusive and/or insulting words towards Wise and has until November 13 to respond to the charge." (Sky)

Truleg ein runde eller to fram og attende før noko slikt blir gjeldane...

kjelvi

Wise handed touchline ban
Whites boss punished for ref rant

Wise: Touchline ban

Leeds United manager Dennis Wise has been given a three-game touchline ban and fined £5,000 for his outburst at referee Danny McDermid.
Wise was unhappy at McDermid's officiating in Leeds' trip to Gillingham that saw Tresor Kandol dismissed before half-time.
The Whites boss let the referee know what he though of his display during the interval and that saw him sent to the stands by McDermid.
Wise was charged with using abusive and/or insulting words towards the referee, which has now resulted in a three-game ban.
An FA statement read: "The Commission invoked a previous suspended one-match touchline ban and issued a further two-match ban.
"In reaching its decision, the Commission took into account Wise's poor recent disciplinary record."
McDermid could be set for punishment himself after Wise stated he swore at him during the 1-1 draw at the Priestfield.
He has now been charged with using abusive and/or insulting words towards Wise and has until November 13 to respond to the charge

Sky

Masinga

Tror ikke det betyr så mye at Wise sitter på tribunen i 3 kamper. Virker sikkert som en vitamininnsprøyting på spillerne. Egentlig tror jeg det har positiv effekt og jeg vil henstille til FA og FL og andre organer om å straffe Leeds mer enn de gjør.

Men synd for Wise, som har £5.000 mindre å rutte med i julehandelen. Det blir vel ganske enkle leketøy til barna i år.
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Til tross for at det er uprofesjonell oppførsel av manager Wise, tror jeg neppe 3 kampers utestengelse betyr stort mer enn at Wise ikke får sitte på benken. Både Hereford og Bury skal og bør slåes på ren ferdighet. Swindon er også et lag Leeds burde hamle opp med uten treneren på siden.

I tillegg har vi all verdens tid til å legge planer og taktikker utifra situasjoner som kan dukke opp midtveis. Som Drillo ville sagt det: "Det er ikke all verden en trener kan gjøre i løpet av en kamp." Må forsåvidt si meg litt uenig i argumentet jeg selv legger ut, men som sagt, ting bør kunne avklares på forhånd. Thommo (om han er skadd) eller en ny assistent vil klare brasene med glans.
Marching on together!

raggen

var det ikke snakk om at dommeren også hadde vært ute med leppi mot wise og muligens ble sak mot dommeren??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Marching on together!

berlin

Quote from: Masinga on October 29, 2007, 21:25:02
Tror ikke det betyr så mye at Wise sitter på tribunen i 3 kamper. Virker sikkert som en vitamininnsprøyting på spillerne. Egentlig tror jeg det har positiv effekt og jeg vil henstille til FA og FL og andre organer om å straffe Leeds mer enn de gjør.

Men synd for Wise, som har £5.000 mindre å rutte med i julehandelen. Det blir vel ganske enkle leketøy til barna i år.

jajamensann, la leeds straffes i lange baner, erfaringsmessig yter vi da meget bedre. Med Wise på tribunen vinner vi både to-sifra og tre-sifra. juuuhuuu.