Server/off-side problemer

Started by Billy Bremner, October 10, 2007, 22:35:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Billy Bremner

Klarte ikke å komme inn på forumet under cup kampen igår, vet at det var flere som prøvde uten hell. Er dette problemer i forbindelse med serveren, og i tilfelle blir dette gjort noe med?

asLeeds

ajaj, no kasta du dynamitt på bålet Billy[:D][:D]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Asbjørn

Billy, dette vil kanskje opplyse deg mer iallefall [:)]

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8095
- om det vil hjelpe mot gikta vet ikke jeg [:)]

I ain't too good at conversation, girl
So you might not know exactly how I feel
But if I could, I'd bring you to the mountain top, girl
and build you a house made out of stainless steel

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

serve og server...syntes ikke om de tennis-ordene som sniker seg inn i fotballen...det er en uting.

Jon R

Ok. Heretter kaller vi det for off-side. Noen som vet hvordan vi skal løse disse off-side problemene på forumet her? [}:)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Nå begynner det å ligne noe her!

Robert

Det er ikke serveren som er problemet, problemet er accessdatabasen som tryner når det blir for stor load.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kato

Er det ikke mulig å gjøre noe med dette da? Forumet er viktig, kan man ikke ta penger fra kontingenten å få oppgradert hele prosjektet? Har jo vært overload titt og ofte det siste halvåret.

Robert

Det er selvfølgelig mulig å gjøre noe med det. Det kommer til å bli gjort noe med det også. Forhåpentligvis fungerer det tilfredstillende snart, for vi er nok alle enige i at det fungerer ganske dårlig om dagen.

Robert

Øhm, som sagt. Litt småproblemer er det [:P]

Billy Bremner

Problemene fortsetter idag, å så veldig mye trafikk kan det vel ikke være når det ikke er kampdag, eller?
Som jeg nevnte i en annen tråd, så kan jeg være med å spytte i noen kroner sånn at forumet vårt er fullt oppegående til enhver tid.
Synes ikke at vi trenger å ta penger fra LUSCOS`s sin kasse, dette kan vi brukere sponse.
Men, dette er min mening, det er lov til å være uenig [:)]

Sheridan

Server/off-side problemer

BRA skifte av overskrift på tråden!

berlin

quote:
Originally posted by Billy Bremner

Problemene fortsetter idag, å så veldig mye trafikk kan det vel ikke være når det ikke er kampdag, eller?
Som jeg nevnte i en annen tråd, så kan jeg være med å spytte i noen kroner sånn at forumet vårt er fullt oppegående til enhver tid.
Synes ikke at vi trenger å ta penger fra LUSCOS`s sin kasse, dette kan vi brukere sponse.
Men, dette er min mening, det er lov til å være uenig [:)]

"Rent moralsk" har du rett, men det blir vanskelig å organisere/gjennomføre det.

Problemet kommer og går litt, men er blitt mer og mer tydelig,
så det må kanskje til litt action, uansett hvilken avtale man har med de som leverer dagens tjeneste/løsning.

Er klar over at det finnes en tråd for dette allerede.
IT-konsulenter er jo ekstremt dyre, men finnes det ikke folk innen LUSCOS som kan bidra, må man kanskje bite i det sure eplet. Finansieringen er et problem, og det ingen andre enn styret som kan vurdere hvilke tiltak som kan være mulig å gjennomføre.

Billy Bremner

Vet ikke om det er lovlig med kronerulling, mulig futen vil ha ett ord med i laget.
Dersom det er lovlig, kan de som ønsker det donere noen kroner for å fikse disse off-side problemene, så kan den eventuelle restsum betales med LUSCOS "penger".
For meg er disse sidene ett MUST kampdager, så kan jeg hjelpe økonomisk, så gjør jeg det med glede.

Peter7

Tidspunktet for pålogging har nok noe å si - nå, for eksempel, går det som smurt.

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Kampnatt i stedet for kampdag ville nok hjelpe - sikkert ikke så mange som ville være på sidene da. Lite trolig at Leeds endrer kamptidspunkt, kanskje.

Kandol 4 Congo!

Peter7

Godt å komme vekk fra reservebenken, i alle fall.
God natt.

Kandol 4 Congo!

Sten

Hei, menner.

Styret har bevilget kronasje til oppgradering av forumet, og vi er i gang as we speak.

Da jeg ved tidligere anledninger har brent meg "litt" ved å love når vi skal være oppe og gå, vil jeg ikke gjøre det. Men jeg TROR vi bør ha mye gjort om en ukes tid.

Zyberzone er forøvrig mannen som hjelper med oppgraderingen. :)

Sten
Sten

Robert

Målet mitt var å få testet det til helgen om ikke annet. Så får vi se om det fungerer som det skal... En uke eller to burde vi være i mål, uten at jeg tørr å love for mye...
Fikk du mailet mitt Sten?

fmtj

quote:
Originally posted by ZyberZone

Målet mitt var å få testet det til helgen om ikke annet. Så får vi se om det fungerer som det skal... En uke eller to burde vi være i mål, uten at jeg tørr å love for mye...
Fikk du mailet mitt Sten?

For å komme i mål må dere passe på ikke å gå i offside da karer!!![:o)]
Yeboahs vitne

Robert

Prøver å holde meg på riktig side [;)]