Hvor gode er vi egentlig

Started by h.b, December 29, 2007, 19:16:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Quote from: SirOlsen on December 31, 2007, 08:19:00
Quote from: berlin on December 30, 2007, 21:34:45
Quote from: SirOlsen on December 30, 2007, 13:22:13
Quote from: DaGa on December 29, 2007, 21:57:50
Leeds er gode nok for opprykk!

Bevis det!

er det kanskje på tide å gjeninnføre aldersgrense på forumet? Eller en Wisc-test eller noe?

I hvertfall kan du ikke regne med å bli tiltalt "Sir" lenger, etter årets mest barnslige utsagn.
Bare det svaret ditt sier jo mere enn nok om deg enn noen andre.
Jeg sa min mening i henhold til om hvor gode laget vårt egentlig er.. og faktum er at jeg mener laget vårt ikke holder en standard pr tiden som har noe særlig å fare med i divisjonene over. Jeg har ikke troen på at vi greier opprykk, og det må jeg få lov til å tro.

Om du virkelig tror at jeg tror en person som mener noe her på forumet kan bevise at Leeds kan greie opprykk.. ja da .. har jeg ikke ord egentlig. Ja, det var et "flåseutsagn" basert på at jeg ikke har troen på at vi greier opptrykk, og vedkommende som skrev det har troen på at laget greier det. Jeg tok meg da friheten til å bruke min flåsete humor i det utsagnet; "bevis det".
At du ikke tar humoren driter jeg egentlig glatt i, men å begynne å angripe meg for det, tåpelig! Men du om det.. gir det deg glede, så for all del bare fortsett, så får vi det så trivelig her inne! :p (tok du ironien i den siste setningen da?...). For om ikke jeg skal få lov til å ha det litt moro på andres vegne, som det uskyldige utsagnet "bevis det" var, så er det en hel del andre som må gå seg selv i sømmene her og.. men merkelig.. du er ikke så krass mot dem?... Men de er kanskje ikke like barnslige?.. nok om det..

Hva jeg HÃ...PER er sikkert og visst noe helt annet. Men siden vi alt har blitt så usaklige i tråden, så trenger vel ikke jeg bli så mere sakligere heller.. nå tror jeg jeg begynner å skjønne nicket ditt.

Tar meg forresten friheten til å ønske h.b. hjertelig velkommen tilbake! Du og dine meninger har vært et stort savn Håkon!

EDIT: TYPO

ehh...jeg gikk visst over streken med min ekle kommentar, og kommer med en uforbeholden beklagelse til deg på det. Unnskyld!

Jeg har ikke noe mot deg eller dine kommentarer, eller andres for den saks skyld. Jeg mener selv det er sjelden jeg skriver noe som sårer andre, d.v.s at kommentaren går på person og ikke på sak. Men denne gangen glapp det. Det kan skje når man skriver såvidt mange poster som du og jeg gjør, men det skal ikke skje og kan heller ikke tjene som en (bort)forklaring.

Benytter anledningen til å ønske deg et godt nytt (musikalsk) år!

Kickthemdown

Quote from: h.b on December 30, 2007, 18:54:59
Vi har muligens  mistet vår beste innspirator. Nemlig Poyet. Tror han hadde mere å si for laget enn vi tror.
Voff Voffen og Wise tror jeg ikke får frem det beste i spillerne. tror ikke at voff voffen har de samme egenskapen som Poyet hadde. Derfor tror jeg resten av sesongen blir en nedtur
Hvis vi hadde hatt et tegn (ala waccoe)der man kunne skalle hodet i veggen eller holde et skilt oppe med påskriften Looooser  så ville jeg brukt det tegnet akkurat nå.

Alta-White