Hvor gode er vi egentlig

Started by h.b, December 29, 2007, 19:16:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Ser med missnøye på den siste tidens resultater. Etter en flying start så forsvinner Poyet til Spurs. Nå begynner virkelig Spurs å vinne kamper og vi taper poeng. Januar vil nok vise om Bates virkelig har denne tunge innvestoren han har lovd oss :'(

tostef

de er ikke bedre.få vekk WISE >:(
Tom Steffensen

Dennis

Herregud! Vi taper mot topplaget i ligaen og det desiderte formlaget - på bortebane - og nå står ikke lenger verden (og Wise) til påske? Voks opp, folkens! Ingen lag cruiser igjennom en sesong uten poengtap og nedgangskurver! Vi leder ligaen dersom vi legger til femten poeng, det betyr at vi så langt har vært ligaens beste lag.
Marching on together!

tostef

VI TAPER MOT TOPPLAGET MED EN SPILLER MER I EN OMGANG ???
Tom Steffensen

Tom S

No må vi ikkje miste fornuften med ein gang det går litt trått.
COME ON LEEDS !!

raggen

Quote from: Tom S on December 29, 2007, 21:31:33
No må vi ikkje miste fornuften med ein gang det går litt trått.

er vel slik vi er kan en vel si ;D
Men synes de siste kampene har vist litt av denne nedadgående kurven som idag endte i tap. Skal ikke svartmale noe som helst men når vinduet åpnes bør det hentes inn spillere og ikke så altfor mange ut(helst ingen)
Forever Leeds United!!!!!!!!

tostef

trått og trått jeg har holdt med Leeds i 35 år .Hvorfor jeg stiller ett spørsmål med Wise er att jeg syntes Leeds spiller som Wise gjorde når han var aktiv uten mål og mening
Tom Steffensen

DaGa

Leeds er gode nok for opprykk!
We all LOVE LEEDS!

h.b

Det som er sikkert er at Leeds ikke er like dominerende som laget var når Poyet var i klubben. Tror muligens Poyet hadde en del å si for mentaliteten og motivasjonen blandt spillerne. Med Wise og Basset så er muligens dette ikke like godt.
Så at Leeds nå mister endel av den dominansen er muligens der.  Kanskje Wise rett og slett ikke takler dette sammen med voff voffen  Basset

berlin

Quote from: tostef on December 29, 2007, 21:50:10
trått og trått jeg har holdt med Leeds i 35 år .Hvorfor jeg stiller ett spørsmål med Wise er att jeg syntes Leeds spiller som Wise gjorde når han var aktiv uten mål og mening

Hallo tostef, og velkommen!  :)

Du skal vite at dette forumet er befolket av en høy dose supportere som har barnebarn (hvis de har vist seg reproduktive, that is).
Med dine 35 år blir du regnet som barnerumpe, og det argumentet bortfaller elegant.

Hvis du har LEST på forumet en tid, vil du ha sett at Wise / not-Wise deler seg i to grupper, hvorav anti-folkene har vært mindre kritiske inntil nå.

Selv er jeg ingen fan av Wise, og har ikke særlig tro på han, eller at han er mannen som styrer Leeds til PL, og i hvertfall ikke til toppen av PL.
Derimot må jeg gi ære til han for denne sesongen, hvor svært få ville trodd - før sesongen begynte - at vi ville ligger der vi ligger nå.

Din uttalelse er derfor direkte nonsens, men du er likevel velkommen som trofast supporter!

Dennis

H.b: Poyets innsats og utfyllelse av Wises egenskaper skal man ikke kimse av, men jeg tror nok Leeds hadde møtt hverdagen med Poyet også. Vi hadde ikke gått igjennom sesongen med 40 seire dersom Poyet hadde blitt. Det var nok mer den fantastiske starten - ikke Poyets smittende humør - som la til grunn for en enorm seiersbølge. I Tottenham gir jeg også Ramos æren for oppsvingen, ikke Poyet.

Altså, uten å undergrave Poyet, nok en gang.
Marching on together!

Per-Stian

Inga stor bombe eller nederlag at vi tapte dagens kamp. Eg var mentalt godt forberedt på tap, men det vart likevel ingen fest. Til det var tapet litt for kjipt...

Ove

Jeg synes heller ikke vi skal svartmale situasjonen. Vi kom oss fort ut av sumpen, deretter hoppet litt opp og ned rundt playoff-streken og nå er vi i vannskorpa til direkte opprykk. Alle lag får en periode hvor det butter i mot.
Vi møtte tross alt topplaget borte! Vi er også ferdig med bortekampene mot Forest, Carlisle og Wallsall så det ser lyst ut.
Nå gleder jeg meg til at det kommer forsterkninger i januar.

Sheridan

bla bla bla....vi leeds fans bør være stolte over resultatene denne sesongen - vi er leeds

Jon R

Suksessen blir Wise`s kanskje største fiende, Shez. Den gode starten og "hypen" rundt klubben har skrudd forventningene i været. Noen dårlige kamper og misnøyen ser ut til å bre seg, både på Waccoe og her på forumet hvor den gamle sirkushesten h.b lukter sagmugg igjen. Det er tøft å være manager i Leeds United. Det positive er kanskje at vi kan få skrudd opp temperaturen litt her på forumet igjen?  :)
Jon R.

SirOlsen

-SirOlsen-

ragnar

Leeds har en stall som er god nok for en topp 2 plassering. Nå er det opp til Wise/Bassett å få dette til.

Det som er helt klart er at det må komme inn helt klare forsterkninger i januar for at dette målet fremdeles skal være like realistisk. Med dagens stall tror jeg Leeds greit klarer topp 6, men vil slite med å klare en av de to øverste plassene. Nå må Wise velge kvalitet i januar-vinduet og ikke kvantitet.

Kjøpsliste:

• Gjerne en spiss som kan gi Kandol mer kamp om plassen enn Flo kan. Og som putter litt oftere.
  • Ny venstreback siden Parker er funnet for lett.
  • En kreativ sentral midtbanespiller.
  • Om det er penger nok bør det kjøpes inn en bedre stopper enn Heath.
*In El Loco we trust!*

Dennis

Du glemmer fullstendig en ving eller kanskje to, ragnar!

Til nå virker det som vi har slitt litt med at vi kun har arbeidshester på midtbanen og er altfor avhengige av at Carole er i form.
Marching on together!

Promotion 2010

Gode nok?

3 LEEDS 23 10 1 0 25-5 6 3 3 18-13 16 4 3 43-18 +25 -15 37 (dvs 52 poeng)

Vi er da nesten for gode for denne divisjonen!

Vi må bare tilbake til der vi avgjør disse jevne kampene. Inn med et par gode spillere med vilje.

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Quote from: Promotion 2010 on December 30, 2007, 16:38:58
Inn med et par gode spillere med vilje. ;D

Enig, promo. Skal Wise sette inn noen nye spillere nå, bør det være med vilje. Ikke sånn helt tilfeldig. :D

h.b

Vi har muligens  mistet vår beste innspirator. Nemlig Poyet. Tror han hadde mere å si for laget enn vi tror.
Voff Voffen og Wise tror jeg ikke får frem det beste i spillerne. tror ikke at voff voffen har de samme egenskapen som Poyet hadde. Derfor tror jeg resten av sesongen blir en nedtur

morty

Tom S

Godt å ha deg tilbake på forumet h.b., vi treng litt friske synspunkt.
Men, så mørkt kan du vel ikkje sjå på den siste halvdelen av sesongen?

Quote from: h.b on December 30, 2007, 18:54:59
Vi har muligens  mistet vår beste innspirator. Nemlig Poyet. Tror han hadde mere å si for laget enn vi tror.
Voff Voffen og Wise tror jeg ikke får frem det beste i spillerne. tror ikke at voff voffen har de samme egenskapen som Poyet hadde. Derfor tror jeg resten av sesongen blir en nedtur
COME ON LEEDS !!

h.b

Tror vi får en play of plass, men noe direkte opprykk tror jeg det ikke blir. Til det så har vi for svak stall. Har liten tro på at den gamle geitebukken frigir midler nok til å forsterke laget
Quote from: Tom S on December 30, 2007, 19:23:34

Tom S

Det mest realistiske er nok ein playoff plass og det er faktisk ein bra prestasjon med tanke på at vi har minus 15 i sekken. Klarer vi direkte opprykk vil det ikkje vere mindre enn ein fantastisk prestasjon, smått utruleg rett og slett.

Kor mykje penger geitebukken frigjev til spelarkjøp veit eg ikkje, men det har vore antyda alt frå £1M til £2M. Det er betydelege summer i denne divisjonen, trur ikkje det er så mange av konkurrentane våre som hoster opp såpass.

Eit par kjappe sigrar no så er 2008 godt igang!

we all love leeds

Quote from: h.b on December 30, 2007, 21:14:03
Tror vi får en play of plass, men noe direkte opprykk tror jeg det ikke blir. Til det så har vi for svak stall. Har liten tro på at den gamle geitebukken frigir midler nok til å forsterke laget
Quote from: Tom S on December 30, 2007, 19:23:34

COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: SirOlsen on December 30, 2007, 13:22:13
Quote from: DaGa on December 29, 2007, 21:57:50

Bevis det!

er det kanskje på tide å gjeninnføre aldersgrense på forumet? Eller en Wisc-test eller noe?

I hvertfall kan du ikke regne med å bli tiltalt "Sir" lenger, etter årets mest barnslige utsagn.

Oggy

Kommer vel 3 kamper fremover nå, som det på en måte forventes
at vi vinner  :)

Tar vi full pott i disse kampene, så ser det jo unektelig lyst ut, før
hjemmekampen mot Sully & co.

Har kun sett en kamp denne sesongen, cupkampen som ble vist på TV.
Ble ikke råimponert av hverken Parker eller Huntington der, men skal
disse utvikle seg - må de jo få tillit i noen kamper  :)

Håper også vi kjøper inn en klassespiller, eller to i januar.
Oggy

SirOlsen

Quote from: berlin on December 30, 2007, 21:34:45
Quote from: SirOlsen on December 30, 2007, 13:22:13
Quote from: DaGa on December 29, 2007, 21:57:50

Bevis det!

er det kanskje på tide å gjeninnføre aldersgrense på forumet? Eller en Wisc-test eller noe?

I hvertfall kan du ikke regne med å bli tiltalt "Sir" lenger, etter årets mest barnslige utsagn.
Bare det svaret ditt sier jo mere enn nok om deg enn noen andre.
Jeg sa min mening i henhold til om hvor gode laget vårt egentlig er.. og faktum er at jeg mener laget vårt ikke holder en standard pr tiden som har noe særlig å fare med i divisjonene over. Jeg har ikke troen på at vi greier opprykk, og det må jeg få lov til å tro.

Om du virkelig tror at jeg tror en person som mener noe her på forumet kan bevise at Leeds kan greie opprykk.. ja da .. har jeg ikke ord egentlig. Ja, det var et "flåseutsagn" basert på at jeg ikke har troen på at vi greier opptrykk, og vedkommende som skrev det har troen på at laget greier det. Jeg tok meg da friheten til å bruke min flåsete humor i det utsagnet; "bevis det".
At du ikke tar humoren driter jeg egentlig glatt i, men å begynne å angripe meg for det, tåpelig! Men du om det.. gir det deg glede, så for all del bare fortsett, så får vi det så trivelig her inne! :p (tok du ironien i den siste setningen da?...). For om ikke jeg skal få lov til å ha det litt moro på andres vegne, som det uskyldige utsagnet "bevis det" var, så er det en hel del andre som må gå seg selv i sømmene her og.. men merkelig.. du er ikke så krass mot dem?... Men de er kanskje ikke like barnslige?.. nok om det..

Hva jeg HÃ...PER er sikkert og visst noe helt annet. Men siden vi alt har blitt så usaklige i tråden, så trenger vel ikke jeg bli så mere sakligere heller.. nå tror jeg jeg begynner å skjønne nicket ditt.

Tar meg forresten friheten til å ønske h.b. hjertelig velkommen tilbake! Du og dine meninger har vært et stort savn Håkon!

EDIT: TYPO
-SirOlsen-

fmtj

Quote from: Sheridan on December 30, 2007, 02:07:10

bla bla bla....vi leeds fans bør være stolte over resultatene denne sesongen - vi er leeds

Slutter meg enkelt og greit til deg i denne debatten Sheridan!
Yeboahs vitne