Forsvinner Wise

Started by h.b, November 07, 2007, 11:02:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

En kamerat av meg som er Wiganfan fortalte meg at Wise blir diskutert på kammerset i Wigan. De mangler jo manager og vil jo naturligvis se på hva Wise har gjort med Leeds i år.
Er det noen som vet noe om dette. Finner ingenting på netet

Kato

Så i går at den store managerdjevelen mest sannsynlig tar over Wigan.

Kato

Og da mener jeg jo selvsagt Souness.

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Greame Souness skal visst på næraste vere klar for Wigan. Fattar ikkje kva i helsikke Whelan tenkjer på! Er jo reine sjølvmordet å la Souness trene ein fotballklubb!

Og Wise får dei ikkje. Han MÃ... bli hos oss!

chief

1 4 all and all 4 1

Dennis

Jeg fatter det ikke. Gang på gang får managere som ikke har gjort en eneste god sesong på 15 år nye jobber. Souness må ha ekstremt mange tjenester til gode rundt om i England, for makan til sportslig sjølmord er det neppe mulig å gjøre.
Marching on together!

McMidjo

Gjenstår jo å se om det blir noe av dette med Souness da - men han faller vel i kategorien proven manager fordi han hadde 4 gode sesonger som manager i Blackburn - og ellers framstår med en mer profesjonell og sivilisert atferd enn 'den lille rotta med de stikkende øynene'... :)

Med det omfanget av managere som får sparken - og den framgangen Wise har i Leeds - vil vi sikkert få se endel spekulasjoner om Wise sin neste managerjobb i tida som kommer....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

KeyserSoze

Men hvis Wise forsvinner fra Leeds så blir det neppe til en klubb som Wigan. Greit de spiller i PL nå, men Leeds er likevel en større klubb med høyere potensiale. Tror og håper Wise ønsker å se hva han kan få til i Leeds, og så får vi se hvor langt det holder.

h.b

Er ikke så sikker på det. Potensiale ja, men uten penger til å rykke opp i eliten på lang tid.Skjønner godt hvis Wise forsvinner for å prøve lykken i Premier League og Wigan

veteranen

Wise forblir Leeds-manager så lenge Bates eier klubben!
Tror mange undervurderer betydingen av det nære forholdet mellom vår eier og manager. Dette gir Wise en trygghet i jobben som han neppe vil få i noen annen klubb.

La oss se litt på Wigan i denne sammenheng. Eieren Vhelan ansatte Hutchings som ny manager sist sommer. Etter 12 kamper blir han så sparket, til tross for at det bare skiller ett poeng opp til 15 plass. Og vi bør heller ikke glemme at Vhelan kjente Hutchings godt, for sistnevnte var jo Jewells assistent i Wigan, som han også var det i Bradford. Så Vhelan burde ha alle muligheter for å vite om Hutchings var rette mann som manager, før han ble ansatt, og da blir det både respektløst og dumt å sparke fyren etter 12 kamper.

Denne usikkkerheten om tillit fra eier, tror jeg sliter veldig på mange managere. Jeg tror f,eks at Blackwell var veldig preget av dette etter play-off finalen... Denne usikkerheten slipper Wise å forholde seg til, og det er nok en stor fordel.

Og nå går det forresten rykter om at Jewell skal være på ei tilbake til Wigan. La dem bare styre på.

Tom S

La oss få ut Wisey og få inn ein skikkelig manager!

;) ;) ;)
COME ON LEEDS !!

Ferre

Wise forsvinner nok ikke med det første, heldigvis...

fmtj

Hva med "the couple from hell"....Souness manager og Wise som assistent.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :o :o ::) :-X :-\! Tenk det marerittet....! Souness må jo være enhver supporters store nightmare! Hovedrolleinnehaveren i "The shining" i managerstolen  :D
Yeboahs vitne

Roy

Quote from: fmtj on November 09, 2007, 11:01:12
Hva med "the couple from hell"....Souness manager og Wise som assistent.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :o :o ::) :-X :-\! Tenk det marerittet....! Souness må jo være enhver supporters store nightmare! Hovedrolleinnehaveren i "The shining" i managerstolen  :D

WOW. Der snakker vi om tvilsomt prosjekt  :o Tipper en del fans hadde gravd seg ned da.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Karl Hot Shot

Jeg kan ikke si annet enn at det hadde vært ufattelig deilig om Dennis Wise forsvant til en annen klubb, det være seg Wigan Athletic eller en annen klubb for losers. Dessverre ser det ut til at Paul Jewell planlegger å ta over Wigan igjen. Synd, siden han i den virkelige verden burde vært en naturlig kandidat for posten i Leeds United. Hovedproblemet i Leeds United forblir nok likevel der, med eller uten Wise. Kenneth Bates er jo "bundet" til klubben av økonomiske årsaker fram til sommeren.

Totto

Quote from: Karl Hot Shot on November 09, 2007, 12:46:28
Jeg kan ikke si annet enn at det hadde vært ufattelig deilig om Dennis Wise forsvant til en annen klubb, det være seg Wigan Athletic eller en annen klubb for losers. Dessverre ser det ut til at Paul Jewell planlegger å ta over Wigan igjen. Synd, siden han i den virkelige verden burde vært en naturlig kandidat for posten i Leeds United. Hovedproblemet i Leeds United forblir nok likevel der, med eller uten Wise. Kenneth Bates er jo "bundet" til klubben av økonomiske årsaker fram til sommeren.

...og så fryktelig dårlig som det går med klubben om dagen, er det jo grusomt om vi blir sittende med Wise og Bates helt frem til sommeren...  ???

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

KeyserSoze

Ikke helt enig med deg her Hot-Shot. Selv om Wise gjorde en del rart forrige sesong har han fått laget til å fungere bra denne sesongen. Ã... bytte manager nå når vi er på god vei tilbake i CCC synes jeg blir for dumt.

Dersom Wise ikke viser at han kan få laget videre opp fra CCC kan vi ta diskusjonen om managerskifte.

Jeg sier ikke at jeg har troa på Wise som en stjernemanager som kan ta Leeds ut i Europa igjen, men at han klarer å styre skuta opp til CCC er jeg ganske sikker på. Og det er det eneste jeg bryr meg om pr i dag.

berlin

Wise forsvinner ikke, hvorfor skulle han?

Om han skulle forsvinne ( hvilket han ikke gjør ), hvilken profilert manager ville ønske å ta over?
Vi er fortsatt i league 1, og at det er strake veien opp til PL, er lite sannsynlig, selv om det har skjedd før.

Jeg tror absolutt ikke at noen ser Leeds som like attraktiv som vi var en periode, de kommer heller på banen når vi enten er i topp-sjiktet eller når vi er tilbake i PL, og ikke minst at den finanisielle delen er OK, eller skal vi si meget god.

Pr. i dag er jeg enig om at det ville være galskap å skfte ut Wise. Det kan være like gode managere ute der, men det skal jammen noe til å leve opp til den starten Leeds har fått på sesongen. Selv ikke Wise kan forvente at  12-2-1 kan repeteres tre ganger, slik at i står med 37-6-3 ved sesongens slutt. Det gir 117 poeng ( reelt 102 poeng ). Greier vi 105 ( eff. 90) poeng, vil vi sannsynligvis også rykke opp direkte.

Dersom Wise skulle forsvinne etter eget ønske ( p.g.a tilbud fra en PL-klubb ), vel, det er det jo ikke noe vi kan gjøre noe med,
og man må ta det fra der.

lojosang

Quote from: fmtj on November 09, 2007, 11:01:12

Eller hva med Venables som assistent, og Ridsdale tilbake i direktørstolen, om vi nå skal ta for oss skrekkfilmscenarier.
- Leif Olav

4ever arcticwhite

Selv glemmer jeg aldri den tiden da Souness var manager i Liverpool, og bygde opp ett kjempelag - i Aston Villa.
The future's so White I've got to wear shades 8)