Da er vi i gang.........

Started by Cherry, January 02, 2008, 09:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/United-move-for-transfer-targets.3629991.jp

Mihalic støtter jeg fullt ut. En virkelig profil hadde vært gull i tillegg.
Virker som det er litt lite luft i ballongen vår om dagen, så det trengs helt klart nytt, inspirerende blod.........

Dennis

Godt å se at han mener alvor! En midtstopper, en venstreback og en ving er vel også det vi skriker etter her inne.
Marching on together!

fmtj

Yes, nå trenger vi nytt blod og n guts!
Yeboahs vitne

flynn

Håper ikke panikken brer seg etter noen uker med mindre heldige resultater... Vi trenger ikke snu opp ned på alt etter mitt skjønn, men enkelte kompletteringer av stallen er det jo beviselig behov for.
Frykter at noen kommer med tilbud på Beckford og/eller Casper som det kan bli vanskelig å avvise, men ellers er vel de fleste spillerne våre ikke akkurat på topp av ønskelistene til PL eller CCC-lagene skulle man tro.
Om disse to blir ønsker jeg meg noe i retning av:

Ut: Weston, Westlake
Inn: Michalik, Sorsa, venstreback, høyreback og en midtbanedynamo

flynn

fmtj

Yeboahs vitne

Ferre

Vil også legge til en spiss på listen din, flynn. Kandol er ute av form, mens Constantine og Flo er utsatt for skader. IKKE De Vries, vil gjerne se en hurtig, liten angriper.

Ønskeliste:
Sorsa (allerede klar)
Michalik
Fox
Puncheon
Høyreback (Mills?)
Midtbanedynamo
Spiss

Når det gjelder salg, tror jeg dessverre Derry blir solgt. Han har aldri vært Wise sin favoritt, og etter at han sa nei til å komme tilbake til Leeds tror jeg ikke han har noen fremtid i klubben. Tror vi nok kommer til å få inn et par bud på Beckford også, da får vi bare håpe at gamlefar har råd til å si nei.

M

Quote from: Mr Kaizer on January 02, 2008, 11:06:28
Godt å se at han mener alvor! En midtstopper, en venstreback og en ving er vel også det vi skriker etter her inne.

og en som kan erstatte Kandol !
LEEDS LEEDS LEEDS

isak

Quote from: Mikke ? on January 03, 2008, 22:49:09

Ja, ein spiss treng me i høgste grad, no so Constantine er ute... Kandol held rett og slett ikkje mål >:(

Erik_

Quote from: isak on January 03, 2008, 23:38:59

Ja, ein spiss treng me i høgste grad, no so Constantine er ute... Kandol held rett og slett ikkje mål >:(
Joda, Kandol holder mål for L1 han. Jeg stemmer i mot.  8)

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Roy

Gi oss alt som er mulig å få tak i...  ;D ::)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

er meget imponert over starten på dette transfer-vinduet!  wise har nå hentet 2, snart 3 klassespillere på dette nivået!  :P
og i tillegg så kommer forsvarsspillere fra argentina i neste uke...ikke til å tro!

Northampton kommer til å bli sendt hjem som slakt!
MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Quote from: Enrique on January 03, 2008, 23:56:42
Quote from: isak on January 03, 2008, 23:38:59

Joda, Kandol holder mål for L1 han. Jeg stemmer i mot.  8)

Mulig han holder mål, men skårern mål lenger??????????
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Neil Kilkenny virker lovende, trenger absolutt en midtbanespiller. Begynner å ta form, Leeds er vel vinneren i transfer markedet for L1 lag? Skulle nu og bare mangle...

Marching on together...