Penger til ny-innkjøp

Started by Promotion 2010, January 21, 2008, 23:10:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

5 inn og "Leeds chairman Ken Bates boasted on Saturday about the five already signed by his manager Dennis Wise for a combined total of £475,000, and time may indeed prove this to have been a shrewd bit of business."

Hvor mye har vi egentlig til innkjøp?

5 millioner kroner er utrolig lite sammenlignet med andre topplag i England..... Latterlig lite egentlig. Jeg vil ha en rik onkel...

:'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Husk at vi ennå er under et strikt reglement om bruk av penger og noen rik onkel kan vel ikke få oss før til sommeren.

Eller vi kan vel høre om det er noen som har monopolpenger, det har vi vel brukt før...
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Quote from: sveifors on January 22, 2008, 00:03:16
Husk at vi ennå er under et strikt reglement om bruk av penger og noen rik onkel kan vel ikke få oss før til sommeren.

Eller vi kan vel høre om det er noen som har monopolpenger, det har vi vel brukt før...

Jaha, det vet jeg ingenting om. Er vi ikke fri enda? Vennligst forklar.

fmtj

Quote from: Promotion 2010 on January 21, 2008, 23:10:56
5 inn og "Leeds chairman Ken Bates boasted on Saturday about the five already signed by his manager Dennis Wise for a combined total of £475,000, and time may indeed prove this to have been a shrewd bit of business."

Hvor mye har vi egentlig til innkjøp?

5 millioner kroner er utrolig lite sammenlignet med andre topplag i England..... Latterlig lite egentlig. Jeg vil ha en rik onkel...

:'(

Så var det nok en gang dette med at vi er i L1 og ikke et topplag da!!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Enig , de som så Crewe-kampen VET at vi er langt fra ett topplag - det er faktisk derfor vi spiller i League 1!
Bates kan vel ikke selge klubben før i Juni heller.......ift reglementet ved adm ++

Kickthemdown

Vi vet jo selvfølgelig at Bates ikke kaster penger til Wise. Wise får kun penger til kjøp som er kommet inn i kassen på en eller annen måte (Poyet, snart Derry). La nå for guds skyld noen kjøpe denne klubben til sommeren!

Enn så lenge må vi nøye oss med det fjerde beste...

Alta-White

Dennis

Leste i desember at Wise ville få rundt £1mill til spillerkjøp, men husker ikke kilden, så kan ikke ta dette for god fisk. Syns derimot de spillerne Wise har klart å finne fram på lusne £475k er relativt bra, faktisk. Det er ikke store penger vi har handlet for akkurat.

Nå kan det se ut som Christie blir signet, samt at et salg av Derry kan gi enda en ny spiller inn. Tror nok ikke Bates - som er fornuftig i økonomisk linje - har budsjettert med at Derry skal betale på spillerne vi allerede har hentet.
Marching on together!

Ferre

Bates sparer nok også litt penger til et evt. kjøp av Lubo, som KAN bli litt dyr.