"Football Hour" m/Eddie Gray

Started by Svend Anders, January 03, 2008, 14:41:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Svend Anders

Et lite tips til de mest oppslukte: BBC Radio Leeds' "Football Hour" går hver fredag klokken 19.00 norsk tid med intervjuer, supportere og ikke minst Eddie Gray om Leeds United og de andre lagene i byen.

Noe tilfeldig selvsagt er jeg "guest of the day" selv imorgen, 4.januar. Skal visst fortelle litt om hvordan jeg føler laget som "overseas fan" og litt om LUSCOS, etc.

Om noen har poenger jeg burde nevne så er det lov å skyte inn her!

Programmet kan høres på nettradio på http://www.bbc.co.uk/leeds/local_radio/
- klikk på Listen Live på høyre side.

SA,
veldig reiseklar!

PS! Håper å komme tilbake med gode intervjuer til neste TPN også.
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

fmtj

Quote from: Svend Anders on January 03, 2008, 14:41:36
Et lite tips til de mest oppslukte: BBC Radio Leeds' "Football Hour" går hver fredag klokken 19.00 norsk tid med intervjuer, supportere og ikke minst Eddie Gray om Leeds United og de andre lagene i byen.

Noe tilfeldig selvsagt er jeg "guest of the day" selv imorgen, 4.januar. Skal visst fortelle litt om hvordan jeg føler laget som "overseas fan" og litt om LUSCOS, etc.

Om noen har poenger jeg burde nevne så er det lov å skyte inn her!

Programmet kan høres på nettradio på http://www.bbc.co.uk/leeds/local_radio/
- klikk på Listen Live på høyre side.

SA,
veldig reiseklar!

PS! Håper å komme tilbake med gode intervjuer til neste TPN også.

VI savner en klart uttalt målsetting fra KB og co om når vi kan forvente at gutta våre er på topp igjen!!!!!
Yeboahs vitne

morvar

Og vi kan kanskje spørre om når vi skal kunne klare å forsvare oss på dødballer? Eller skal vi som Wise mener; la slike "detaljer" ligge?

Og når skal vår manager opptre halvveis voksen i media? Tenker da på Derry saken. Det er jo VM i sutring.

Leeeeeeeeeeeeds

Du kan jo si at vi er et gjeng på 16 personer som skal nedover den 7.mars for å se de to påfølgende hjemmekapene. Vi prøver da å få til en veldedighetskamp mot veteranlaget til Leeds den 10.mars der vi skal samle sammen en del penger som skal gå til ungene til Sverre Røbech. Vi er i kontakt med Brendan Ormsby og Peter Lorimer om dette. Det hadde vært et poeng å få frem, slik at det hadde blitt litt blest i byen før vi kontakter næringslivet der nede.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Svend Anders

Jeg går neppe stort inn på spillemessige detaljer siden jeg knapt har sett en hel kamp denne sesongen. Kanskje litt om hva slags spillere jeg synes mangler eller sågar foreslå noen skandinaviske kjøp? :-)

Har Wise sagt stort om Derry, da? Det var vel en kommentar fra Basset på nyttårsdagen, men bortsett fra det har jeg ikke sett stort? Neppe en sak jeg kommer til å snakke om, men vi får se.

Kunne jo være greit å vite hvor mange fler enn meg og dama + trond og dama i Tønsberg som er over i helgen?

SA

Følges på:

Sheridan

tja....du kan jo f.eks nevne - hvis timingen ligger der - at vi savner en representant fra Leeds United og Elland Road til å bidra med en fast spalte i bladet og at dette er ett stort ønske fra oss alle.....kanskje nice guy Eddie tar opp tråden....veit aldri  ;D ::)

Svend Anders

Quote from: Sheridan on January 03, 2008, 22:33:59
tja....du kan jo f.eks nevne - hvis timingen ligger der - at vi savner en representant fra Leeds United og Elland Road til å bidra med en fast spalte i bladet og at dette er ett stort ønske fra oss alle.....kanskje nice guy Eddie tar opp tråden....veit aldri  ;D ::)

Du skal nok se at dette allerede jobbes med :-)

SA
Følges på:

Sheridan

Quote from: Svend Anders on January 03, 2008, 22:36:41
Quote from: Sheridan on January 03, 2008, 22:33:59

Du skal nok se at dette allerede jobbes med :-)

SA

Fotballskule med Flo i kvart einaste Luscos  ;D  ???

Erik_

Asbjørn

Quote from: Enrique on January 04, 2008, 19:08:40
Nå snakker Svennis.  ;)

Is it over? Eller kommer han tilbake senere???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Som de sier i Engerlanderen...

I have no idea.

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Promotion 2010

Bra innsats av SA det lille jeg hørte på. God i utenlandsk er han også!

Har ikke hørt programmet tidligere, men det skal jeg prøve igjen hvis jeg skrur av TV'en en fredag.

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on January 04, 2008, 20:03:31
Bra innsats av SA det lille jeg hørte på. God i utenlandsk er han også!

Har ikke hørt programmet tidligere, men det skal jeg prøve igjen hvis jeg skrur av TV'en en fredag.

:)
Enig :) Svenna er gull verdt for oss.

...men jeg stusset en hel del da han svarte at "the Norwegian connection m Leeds" begynte med Strandli   :o
(men han har jo selvfølgelig sitt på det tørre mht spillesiden da)

Og... hat-trick av Flo i morra, liksom  ;D ;D ;D

Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Haaper det hortes greit ut.

Eddie var fantastisk hyggelig og vennlig, saavel som Adam Pope. Jeg var ikke saa langt unna med tipset da, og jeg visste at Flo ville starte (fikk ikke lov aa si det...)

Synes Eddie gjorde mange gode betraktninger.

Og gledelig nok sa Eddie ja til aa bidra i TPN en gang eller to i sesongen. Ikke i neste nummer, da har vi en annen paa gang...
Følges på:

Sheridan

Quote from: Svend Anders on January 05, 2008, 21:48:21
Og gledelig nok sa Eddie ja til aa bidra i TPN en gang eller to i sesongen. Ikke i neste nummer, da har vi en annen paa gang...

Kanon!  :)

Tom S

COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Nytt program starter om syv minutter!
Følges på: