Spørsmål om Gary Speed og reglement

Started by Dennis, January 31, 2008, 19:52:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Dersom vi skulle klare å snappe opp Gary Speed før overgangsvinduet stenger, så ville det være en fantastisk nyhet. Ikke bare vil vi da ha to Leeds-helter i trenerstaben, men vi vil kanskje også få den midtbanestabilisatoren vi har ropt etter.

Men, jeg lurer på en ting. Rangers-spissen Cousins overgang til Fulham strandet denne uken av den grunn at Cousins allerede hadde spilt for både Lens og Rangers i inneværende sesong. Det er imot reglementet å spille for mer enn to klubber i løpet av en og samme sesong.

Spørsmålet er: Gjelder dette låneavtaler? Dersom Speed kun er på en låneavtale med opsjon på kjøp i Sheffield United, må det bety at han faller utenfor denne restriksjonen, dersom vi skulle signet han? Jeg kan finne flere spillere som jeg mener har blitt lånt ut til to forskjellige klubber, fra sin permanente arbeidsgiver, uten at dette har blitt nektet.
Marching on together!

lojosang

Så vidt jeg sier regelen at man ikke kan inngå kontrakt med mer enn to klubber i samme sesong. Lån er ikke inkludert. Var det ikke flere av lånespillerne vi har hatt etter nedrykket som var utlånt til flere enn oss?
- Leif Olav

Promotion 2010

Vi får tak i Speed hvis han vil til Leeds!

Jamie Clapham har spilt for Wolves og så blitt utlånt til oss, nå er han i Leicester - det var grunnen til at vi fikk deres venstreback. Dvs Clapham vil komme til å spille for 3 klubber.

Disse reglene gjelder for permanente overganger for at ikke spillerne skal få hyppige signing-on-fees!

:)

Come on SPEED - sign for LEEDS!
;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Et rå-tips:

Lubo kom til Leeds fordi han visste at Speed var på vei!

;)
Min første Leeds-kamp:

sportcarl1

tycker vi faktiskt inte behöver speed, tror inte det blir bra med för många fd leedspelare tillbaka i ledande befattningar, tycker det räcker med mcallister, minns clarke, bremner gray som managers de var älskade av fansen men ingen garanti det går bra för man har leedshjärta(detta hade verkligen dessa 3)

Sydhagen

Quote from: Promotion 2010 on January 31, 2008, 21:09:23
Et rå-tips:

Lubo kom til Leeds fordi han visste at Speed var på vei!

;)

tror faktisk du er inne på noe der  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LeifMorten

Må skje noe fort dersom det er aktuelt!

pedro

Vi har vel muligheten til å låne Speed når låneavtalen med SU utgår og kjøpe han deretter ved neste vindu?
Leedsomaniac

Promotion 2010

Quote from: LeifMorten on January 31, 2008, 22:10:46
Må skje noe fort dersom det er aktuelt!

Ikke noe problem fordi han kan lånes og at det ikke er noen restriksjoner på overganger for trenere. Lånevinduet åpner igjen i løpet av en til to uker. Innen da kan avtalen med Bolton / Sheff Utd være på plass. Dersom dette er aktuelt!
Min første Leeds-kamp:

LeifMorten

Hvor lenge vil man vente på en assistent. Tror at man vil ha den personen på plass fortest mulig.

Sander

Kanskje det er derfor det drøyer.. Nettopp fordi vi venter på Speed ;D

Quote from: LeifMorten on January 31, 2008, 22:31:04
Hvor lenge vil man vente på en assistent. Tror at man vil ha den personen på plass fortest mulig.

berlin

Mr. McAllister var klar på at han heller ville vente litt, for å få en av de han ønsker seg.