Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 355313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

brenaldo

Re: Presentasjonstråden
« Svar #240 på: Juli 12, 2007, 14:46:21 »
Hei.
Jeg heter Odd Arne Brenna og er fra Kongsberg.
Har fulgt Leeds siden 1969/70, og har fått med meg alle opp/nedturene siden da. Husker med glede tilbake til tiden med mine favoritter Billy Bremner og Allan Clarke.

Medl. 0850
Medlem nr. 850

JanPSyse

Re: Presentasjonstråden
« Svar #241 på: Juli 18, 2007, 13:47:10 »
Hallais. Helge fra Bergen her. Har vært supporter siden 1990. Jeg er 27 år, har samboer og i fast jobb.
Har ikke vært på ER siden 2001 desverre. Fikk med meg to kamper da, 0-1 tap mot West Ham (forøvrig den siste kampen Rio spilte for West Ham før han kom til oss), og en liten kveldskamp mot Real Madrid uka etter. (0-2 tap) Fikk CL billettene av Mr. Bakke, som vi møtte før kampen i Players Lounge sammen med Kewell. var således en fin kveld, selv med tap.
Blir nok en stund til vi opplever en kamp av et slikt kaliber igjen på vår kjære Elland Road...
« Siste redigering: Juli 18, 2007, 13:48:42 av JanPSyse »
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Superleeds77

Re: Presentasjonstråden
« Svar #242 på: Juli 27, 2007, 04:32:35 »
Hallo, navnet mitt er Rune. Har vært leeds supporter siden 1988. Følger med hver eneste dag, kan det ha skjedd noe nytt. Og en ting kan jeg si, det er ikke mange dager der det ikke har skjedd noe![:)] Må vel si at det har vært vel mye negativt som skjer rundt og i klubben! Uansett finnes det bare en klubb og det er Leeds United.

Det blir fantastisk spennende å følge med i år!Ny sesong og nye muligheter.

Hilsen Superleeds77
 

daffi

Re: daffi medlem nr 58
« Svar #243 på: August 01, 2007, 05:48:43 »
sverre huskar du meg. eller kanskje du torgeir huskar meg. lillestrøm utslått etter ein super¨kamp mot laget frå luxsemburg
 

Sverre

Re: daffi medlem nr 58
« Svar #244 på: August 01, 2007, 13:36:32 »
quote:
Originally posted by daffi

sverre huskar du meg. eller kanskje du torgeir huskar meg. lillestrøm utslått etter ein super¨kamp mot laget frå luxsemburg




Hvem kan vel glemme deg...?
 

arkles

Re: Presentasjonstråden
« Svar #245 på: August 09, 2007, 04:59:33 »
Liverpool supporter fra østfold..

Vært registrert en god stund, interessant å følge litt med på hva som rører seg i en av de ordentlige klubbene i england

Sett to matcher med leeds¨

forest-leeds 1-1
leeds-lfc 0-2 nyttårsaften for noen år tilbake. lå lavt på langsiden - "wilko out - wilko out"

lykke til i år - får håpe det ordner seg
 

Fido

Re: Presentasjonstråden
« Svar #246 på: August 15, 2007, 18:40:59 »
Hei
Har nylig registrert meg som bruker av forumet. Har fulgt laget siden begynnelsen av -70 tallet. Kun sett heltene live i Norge to ganger, og aldri i England. Ser frem til at klubben kommer ut fra "rehab" og starter klatringen på tabellen og i ligasystemet igjen.

Lawerve

Re: Presentasjonstråden
« Svar #247 på: August 15, 2007, 19:00:59 »
Hei.
Nylig registrert her på foumet. Har en onkel som fikk meg til å holde med Leeds siden -89, jeg selv er 82 modell så man skal tidlig krøkes... Husker at alle medgangssupportere på barneskolen gjorde narr av mitt valg som favoritt lag. Etter 92 holdt de kjeft!!!hehe...
Nå har de begynt å rakke ned på laget mitt igjen, vil dem aldri lære!

Tenk at ei lue man får som 7 åring skal prege livet ditt....Den var jeg stolt av den!!!!!

Leeds 4ever

Kamper i England:               Kamper i Norge:
-Charlton vs. Leeds             -Haugesund vs.Leeds  
-Millwall vs. Leeds             -Stavanger IF vs. Leeds
-Ipswich vs. Leeds              -Sparta Sarpsborg vs.Leeds

Drar over siste helga i oktober, skal se kampen mot Millwall!


SUPER LEEDS
SUPER LEEDS

tobs

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #248 på: August 19, 2007, 00:27:47 »
Hei!
Navnet er Tobias og kommer sørumsand, akershus. 17 år og leeds supporter siden '99!

tobs

Marching on together leeds 4ever

Tore

Re: Presentasjonstråden
« Svar #249 på: August 24, 2007, 15:58:10 »
Deilig å se at det strømmer på med nye og gamel supportere på presentasjontråden.
Det er nå gutta trenger oss som mest!
Bring em on!

MOT!

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

Billy Leeds

Re: Presentasjonstråden
« Svar #250 på: August 28, 2007, 18:46:13 »
Hei, jeg heter Bror, er 17 år å kommer fra Stavanger. Jeg har vært Leeds supporter siden 2001, da var jeg på Highfield Road og så Coventry mot Leeds. Jeg har vært medlem i et år men har ikke vært aktiv på forumet før.
 

RichardSveum

Re: Presentasjonstråden
« Svar #251 på: August 29, 2007, 02:11:08 »
Hei !

Heter Richard Sveum og bor på Frogner i Akershus. Er 30 år, og jobber som produktspesialist i legemiddelindustrien. Jeg har vært hardcore supporter siden 1990 og medlem i Luscos like lenge.

Har være på Elland Road 3 ganger:
Leeds - Nottingham 1-4 i 92, Leeds - Chelsea 2-0 i 2001 og Leeds Charlton 3-3 i 2004 (siste PL-match på Elland Road). I tillegg har jeg sett Leeds mot godset og mot et svensk 4 divisjonslag. Regner med ny tur til elland road til våren.

Richard
 

laddi

Re: Presentasjonstråden
« Svar #252 på: September 08, 2007, 05:16:12 »
Lars Nygård fra Fyllingsdalen utenfor Bergen! Født 1978! Ble Leeds supporter etter en nabo ga meg en leeds video fra Revie tiden når eg var 9 år!!! Har ikke vært endå på Elland Road men siden min 30 års dag nærmerseg tror eg at eg klarer vel noe til påsken 2008!!!

Gary Speed!!!!

MOT
Bergen Whites

hajduk11

Re: Presentasjonstråden
« Svar #253 på: September 08, 2007, 18:07:32 »
Hei,Svein Olav Lysø fra Hitra, 32 år, Leeds-supporter siden -89, vært medlem av luscos siden tidlig 90-tall, men ikke særlig aktiv, skal prøve å gjøre noe med det nå[:D] Fra bunnen er det bare en vei, oppover[8D]

AllWhiteTøyen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #254 på: September 22, 2007, 17:57:42 »
Hei, på tide at en 40 åring fra Tøyen Oslo presenterer seg.
Jeg har vært Leeds-supporter siden midten av 70-tallet og medlem i Luscos siden 1990 (tror jeg). Jeg er blitt mer og mer engasjert med åra, men har nok fortsatt langt igjen til de ivrigste her på forumet. Har sett Leeds live fire ganger, men har fortsatt til gode å se de score mål. Jeg har ikke planlagt noen tur over denne sesongen, men håper å kunne skvise inn et ER besøk ifm forretningsreise til London i løpet av våren.
Som dere andre, så er jeg nærmest ekstatisk over sesongåpningen. Lenge siden jeg har hatt den følelsen gitt. Det skal dog sies at vi har hatt en god del flaks. Håper midtbanen får satt seg litt bedre etterhvert. Artig at Carole har blomstret denne sesongen, og spissene har vært fantastiske hittil.
Må skryte litt av dere "storposterne" her på forumet også. Dere gjør at luscos.com har blitt en veldig god kilde til informasjon.
Nå er det fire timer til vi skal møte Swansea hjemme. Lykke til alle sammen!











 

vinnie

Re: Presentasjonstråden
« Svar #255 på: September 28, 2007, 00:29:57 »
Ny mann i leiren. Fra Mo i Rana. Leeds-mann siden tidlig 70-tall. Profilert her i Mo blant en hel gjeng med Leeds-tilhengere.

Marching on together
Marching on together

dtage

Re: Presentasjonstråden
« Svar #256 på: Oktober 03, 2007, 02:03:38 »
Tage fra Slemmestad her. 1964 modell og stiller i 40+ jeg også.  Hekta på Leeds siden 70-tallet. Litt til og fra når det gjelder engasjement, men det har tatt seg opp de siste åra. Har sett LU live to ganger de to siste åra, med seier i begge(utrolig nok). Reiser over til Huddersfieldkampen 8. desember sammen med min noe mer fotballgale(og LU-fan) bror. Tror det blir et bikkjeslagsmål både på og utenfor stadion. Vet noen om det er et lokallag i distriktet?
« Siste redigering: Oktober 03, 2007, 02:07:07 av dtage »
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

TUNI

Re: Presentasjonstråden
« Svar #257 på: Oktober 08, 2007, 02:54:39 »
Hei Ivrig LEEDS suporter siden 1969 Har vert på 3 kamper i England 2 på elland road 1 på st. james park og 3 i Norge
LEEDS FOREVER
Trond Tunheim
TERRY COOPER

Gellen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #258 på: Oktober 16, 2007, 01:51:45 »
Geir Helge 67 mod. fra Høyanger. Går konstant i Leeds cap. Blei tidlig på 70 tallet trua til å holde med Leeds, og siden har eg hold med gutta. Til min store skrekk har eg ikkje lykkast med å verve mine tre sønner i klubben. Skal til England denne sesong og se Leeds for første gang.[:)]
Love you Leeds
« Siste redigering: November 07, 2007, 20:30:14 av Gellen »

Klingen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #259 på: Oktober 17, 2007, 11:23:06 »
Hallo, på tide eg og presenterer meg her inne. Er 63 model frå Stord som no bur på Levanger, fekk meg ei overhøvling ::) av min bedre halvdel her om dagen, då eg presterte og sei eg eg var nyforelska i Leeds, det var skandale :o. Og i grunn har hu rett, men ikkje etter hennar skjønn, men eg har jo følgt Leeds i adle år og denne siste sesongen har vekka interessen på nytt igjen ;D. No er eg omtrent daglig inne på forumet og sjekkar statusen for laget, og kampane får eg jo med meg så ofte som mulig 8).
Klingen
Medlemnr. 456

fotballfantomet

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #260 på: November 05, 2007, 21:54:21 »
Hei..endå ein kar frå 60 talet her...Terje -63 mod. frå Kvinnherad (Hordaland) ivrig fotballspelar(old boy,s-hehe) og Leeds fan frå 69-70 talet...har vore på Elland road 3 gonger, ;D (siste 5 år)STOOR opplevelse,, og sett Leeds 1 gong i Haugesund....(tap-fysjj :-[) har dei 2 siste turane til Leeds hatt med meg 2 av jentene mine som sjølv spelar fotball i 4 div. og toppserien (dei går no i Leeds drakt,hehe) følger ivrig med på forumet her, og setter stor pris på inlegga (nyheter-rykter osv) og gode oppdateringar under kampane frå dei som høyrer på.
LEEDS FOREVER
Leeds United since -69/70 and 4 ever

isak

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #261 på: November 30, 2007, 15:06:45 »
Har no vore på forumet her eit år, so kanskje tie e komen fø å presentera seg? Namne e Isak Hommedal, 16år og kjem i frå Voss. Va øve sjøen i fjor haust og såg at me slo Birmingham 3-2 ;D Har vå nåkken magre år no, so eg gler meg stort te å konna feira opprykk når me kjem te våren ;)
Marching On Together!

Erik Bakke

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 24
  • Total likes: 0
  • SÃ¥ Leeds mot LSK pÃ¥ Ã…rÃ¥sen i 1977
    • MSN Messenger - erikrbakke@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #262 på: Desember 26, 2007, 21:35:19 »
Hallo alle sammen !
Mitt Navn er Erik Bakke, og jeg har holdt med leeds siden det sure tapet for BM i 1975.
Den første gangen jeg så Leeds var mot Lilestrøm i 1977 på Ã…råsen.
Har aldri vært på Ellen Road.
Har forøvrig mange gode minner da jeg kjøpte alt av utstyr/vimpler etc som guttunge.
Dette gjorde jeg på et sted som het Ayling a/s eller noe slikt.
Er fra Oslo.
Jobber heltid for en idrettsorganisasjon. Gjort det i 18 år.
Har mange gode venner innen fotballen, men det er håndball som jeg har drevet med selv.
Håper å komme meg over en gang.

Hilsen EB
« Siste redigering: Mars 01, 2008, 14:46:10 av Erik RB »

berlin

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #263 på: Januar 30, 2008, 11:12:39 »


Blir dette det nye trenerteamet?

Forøvrig velger jeg "å komme ut av skapet" på denne dag 1 av "den nye æra":

Mitt virkelige navn er Lars Ove Flaten.

Vennlig hilsen Axel Berlin.

PS! Hvorvidt dere kaller meg berlin eller Lars Ove i fortsettelsen, spiller ingen rolle.
Fortsett gjerne å kalle meg berlin, jeg er blitt så vant til det at jeg t.o.m har presentert meg "live" som Axel Berlin et par tre ganger.
« Siste redigering: Januar 30, 2008, 11:37:20 av berlin »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #264 på: Februar 01, 2008, 00:22:24 »
Hehe, dette har Lars Ove vurdert lenge, på tide nå  :)

Husker ennå "Rød Surkål", før endelig Tore LA valgte å skifte nick  :)  På tide flere "står frem med navn" Lettere å følge med da.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #265 på: Februar 01, 2008, 00:26:57 »
Herlig bilde, Berlin!

For våre yngre lesere, bør du kanskje opplyse hvem som er hvem her?  :)

He-he, OK!

Fra venstre: Gary McAllister (27 år) , meg (27 år), Gary Speed (22 år)

Bildet er tatt i april 1992, ca 1 uke før vi ble ligamestre.

mail2rj

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #266 på: Februar 02, 2008, 11:04:54 »
Er vel på tide å presentere seg: Rune fra Trondheim her, 76-modell, Leeds-fan siden 1992, LUSCOS siden 1994

B_Ød

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #267 på: Februar 04, 2008, 15:00:49 »
Mornings...
Bjørn på Gjøvik. Fulgt Leeds siden 1970/71. Var med på ligastart-tur sist vi vant ligaen, kun vært på ER en gang siden. Nærmer meg nifst 44 år...herregud.   ;)
Ups & Ups!!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #268 på: Februar 04, 2008, 17:22:48 »
Hei jeg heter Martin og er en stor Leeds supporter ;D ;D Jeg er sønn av RuneR ;D

teclis

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #269 på: Februar 05, 2008, 13:22:25 »
Hei hei alle,
Andre her fra Stavanger, 33 år, vært Leedssupporter siden 89 og vært så heldig å studert i Leeds i to år med sesongkort seff (96/97, 97/98) og vært på kamper der borte en 8-9 ganger siden da.
Toppers forum!