Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 352304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mads95

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #300 på: September 03, 2008, 15:46:44 »
Jeg er Mads!  ;D
jeg er 13 år og har vært leeds supporter hele livet. Det er det kanskje faren min jeg kan takke for. Jeg er også Stabæk fan.  ;D
Jeg prøver og få faren min med på Ellan Road siden jeg ikke har vært der før.
favoritt spillern min er Jonathan Howson.
I år tar vi turen opp. Heia Leeds!!! ;D ;D ;D
=)we are going up=)

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #301 på: September 08, 2008, 13:06:02 »
Hei ! alle trofaste LEEDS fan ! dette er Kjell Petter Andersen som sender en hilsen til dere alle på denne linken. Litt om meg selv, 44 år , gift, 5 barn, bor på vear i Stokke i vestfold. Jobber som assistent i en barnehage på Nøtterøy. Har 3 gutter , men ingen av dem er interesert i fotball til fars store fortvilelse! Selv om tvillingene har ymtet om at MAN.U. er et bra lag! Da ser far rødt! , Til dere som vet at når LEEDS OG MAN.U barker sammen så er det ikke bare fotball som gjelder da! Det har alltid vært kniving mellom de to byene, det strekker seg tilbake flere hundre år! Om hertuger og kongetroner, landområder og hele smæla! Har en tvillingbror som var ihuga LEEDS FAN , helt til det var en kristandsunder som smelte ballen i krysset på golden goal påovertid mot Bayern MUNCHEN . Trenger vel ikke nevne navnet! Han så alltid fram til møtene mellom LEEDS og MAN.U, Solskjær spillte alltid godt mot LEEDS de gangene de møttes. Nok med historie!   Håper denne sesongen blir den vi rykker opp, om ikke som nr. 1, men som 2 eller3 lag. Det er noen lag i ligaen som også vil være med opp!  Macallister ser ut til å være mannen som kan få laget opp i år.  LEEDS FOREVER !!!!!!!!! ;D ;D ;D

Alexander Lejandro

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #302 på: September 20, 2008, 10:16:16 »
Navn: Alexander Lejandro

Ã…r: 23

Love: LEEDS Leeds LEEDS

Foreldrene mine kommer fra Italia. Bodde i Italia. Født i Italia var der i 4 år så flyttet vi til norge..
« Siste redigering: September 23, 2008, 21:28:20 av Alexander Lejandro »

lufc86

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #303 på: September 26, 2008, 15:19:17 »
Hei Leedsvener.. Eg heite Morten, 22 år og kjem frå ei lita bygd inst i sognefjorden, nærare bestemt årdal. Er fortida i Oslo, og studerar medievitenskap. Har vore Leeds fan heile livet, men byrja aktivt å interessere meg for klubben i 7-8 års alderen. Har min far og takke for at det vart Leeds, og er godt nøgd med valet av klubb:) Har vore over sjøen og på Elland Road 3 gonger. Fyrste kampen var i 2001 sesongen og såg Leeds slå soton 2-0 i seriepremieren. Kamp nr 2 var nedrykksåret frå premier league. Då var eg så heldig å få med meg 4-1 siger over Wolves. Siste kampen eg såg var i fjor når Leeds spelte 1-1 mot forest. Høyre og les alt eg kjem over Leeds i magasin, avis, radio og nettet. Er alltid inne og leser nyhender på forumet her inne. Mykje bra stoff og mange ivrige supportarar, takk for alle gode nyhender og artige saker:) Go leeds, MOT
@m_sortland på twitter

Tony Currie

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #304 på: September 27, 2008, 21:18:39 »
Tony Currie her. Likte godt mine 2(5) år i Leeds, og har vært Leeds-supporter siden ca 1963.
Kommer fra St.Albans i England, men familien flyttet til Norge i en alder av 15 år.
Er bosatt i Oslo. Morsomt forum!

Klinstone

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #305 på: September 30, 2008, 11:33:25 »
Simon Johansen her... Alias Klinstone. 12 år, kanskje litt ung supporter, men sånn er det. Bor litt utafor Oslo. Rundt Nittedal, hagan. Har ikke vært på en eneste Leeds kamp(er)  Men sett mange.
Det var litt om meg............
Only One United

Leeds United

Ola_S

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #306 på: Oktober 02, 2008, 17:34:49 »
Ola Sagstuen---38 år og har vært leedsfan i maaange herrens år.....
har aldri vært i leeds å sett på dem live desverre men er vel ikke for sent enda  ;)

Tor Erik

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #307 på: Oktober 05, 2008, 11:36:17 »
Leeds supporter siden slutten av 80 tallet... En gang supp alltid supp......
Var nede å så de mot wallsal sist sesong. 2 ganger BECKS.... KJEMPE opplevelse.
Dette var min første Leeds tur men det ble ikke den siste. Det ble som kjent playoff finale på
Wembley. Der var jeg også, en SINNSYK stemning... mer snakker vi ikke om...
Vi er snart på farten igjen....... MOT...
UPS AND DOWNS

mac_gyver

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #308 på: Oktober 11, 2008, 00:08:24 »
morn. jeg heter anders, er 17år og har vært leeds og skeidpatriot i 17 år... vært på elland road en gang (mot Swansea i fjor høst, 2-0 seier). så også leeds for et par år sia når de var i sarpsborg, men det var en relativt laber forestilling...
Pride of Yorkshire

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #309 på: Oktober 11, 2008, 14:37:26 »
morn. jeg heter anders, er 17år og har vært leeds og skeidpatriot i 17 år... vært på elland road en gang (mot Swansea i fjor høst, 2-0 seier). så også leeds for et par år sia når de var i sarpsborg, men det var en relativt laber forestilling...

Skeid? Oo... Spelleru for Skeid sjøl? :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Peacock93

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #310 på: November 06, 2008, 13:32:37 »
jeg er 15 og er begynt og heie på leeds de siste dagene fordi jeg skal på ellan road men noen kompiser, og onkelen min som og er leeds fan!

kjelvi

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #311 på: November 06, 2008, 17:42:19 »
skeidpatriot i 17 år

Velkommen Anders.
Vi trenger flere her inne med peil på norsk fotball.
Sa Sa Sa....

hehehe..ironisk? ;)

Ikke i det hele tatt!
Skeid er som Leeds - full av stolt historie, sterke personligheter, opp- & nedturer, samt en viktig funksjon for lokalsamfunnet.

Har to sønner i Skeid - og vært trener for dem de siste fem årene.
Kan av og til besiktes i en alt for trang oldboys-drakt sammen med "Toro", Per Egil Nygård, Morten Vinje, Lasse Eriksen og en rekke andre Skeid-legender (dem, ikke meg..!)

Sa Sa Sa
Bra Bra Bra
Skeid Skeid Skied
« Siste redigering: November 06, 2008, 17:44:56 av kjelvi »

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #312 på: November 06, 2008, 18:49:02 »
Håper dere støtte A-laget, kvinner også. De har nemlig fått en reddende engel som skal få dem opp i 2 div igjen. Ja.. meg :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

kjelvi

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #313 på: November 06, 2008, 21:07:11 »
Håper dere støtte A-laget, kvinner også. De har nemlig fått en reddende engel som skal få dem opp i 2 div igjen. Ja.. meg :D

Da får vi kikke etter deg.
Er vanligvis nede på Nordre Ã…sen tirsdagskveldene. Damelager trener vel fortsatt fast på kgb'en da

Simar

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #314 på: November 24, 2008, 21:07:13 »
Hei, Jeg heter ......(vil ikke si mitt navn ::))  Jeg er 12 år og bor utenfor Oslo.
Har vært fan av Leeds siden 2003 altså jeg var 7 år gammel ca :)
Leeds er klubben i mitt hjerte for meg og ikke noe betyr mere enn at Leeds kommer seg til PL :D

Det var vel litt om meg :) ........

leedsheim

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #315 på: November 24, 2008, 22:27:24 »
Kjetil Lidsheim fra Skien her.32 år gammel med samboer og ei jente på 6.Var ikke gamle gutten da fatter kledde meg opp i en flott Leeds drakt.Vært med på mange opp-og nedturer siden den gangen,men ikke i tvil om at vi igjen skal komme oss dit vi hører hjemme.Jeg har sett laget live 3 ganger,mot Godset for mange herrens år siden.Tror Cantona og Gary Mac scoret etter 2-0 seier.Oktober 2007 hjemme mot Leyton og November 2008 hjemme mot Huddersfield.Utrolig stort å være på Elland Road,syns jeg.Bare håpe jeg får oppleve en seier der snart.Forhåpentligvis til våren igjen.

Lykke til med sesongen og fremtiden alle Leeds fans,vi er jo best ;D
Vi skal tilbake!

sammene

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #316 på: November 28, 2008, 22:27:37 »
Hei. jeg heter Andre.Har vært Leeds fan siden 1992. Da så jeg dem mot godset. Håper på ett opprykk i år. Både trur å håper mac er den rette til d :)

sknils

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #317 på: Desember 12, 2008, 09:50:13 »
Hei
Heter Svein, 46 år,  og bor på Sotra. 4 barn, hvor 3 er Leeds-supportere. Har sett Leeds live 3 ganger, 2 av de på Elland Road våren 2005. Supporter siden tidlig på 70-tallet.

Lorimerfan

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #318 på: Desember 22, 2008, 20:12:17 »
Hei. Jeg heter Kjell Rønninghaug, er 49 år, og bosatt i trondheim hvor jeg er bussjåfør i team trafikk, og har vert det i snart 23 år, så kjenner bygatene godt ja;) Jeg har vert leedsfan siden 1969, og følger med laget så godt jeg kan. Har desverre aldri vert over å sett mine helter i aksjon, men håper det ligger an til en tur snart. Drømmer og håper att vårt kjære leeds snart er tilbake i øverste divisjon og igjen kan krige mot di andre storlagene;) Leeds4ever....!!!

Pettersen97

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #319 på: Januar 02, 2009, 00:14:49 »
Hei folkens..Har ikke presantert mæ hær inne så hær kåmmer litt fakta om mæ:

Navn: Stian Alexander Pettersen
Født: 04.09.84
Bor: Tromsø
Kommer fra: Øksfjord i Finnmark
Favoritt musikk: Metal - Slipknot,Pantera,Metallica osvosv.. Men e såsi "alltetanes i musikk".
Har vært Leeds United fan sia 1987. Fikk Leeds manien fra Pappa. Mitt medlemsnommer i LUSCOS e 1045.
Har vært å sedd Leeds live en gang på ER å d va i 98/99 sesongen, da spillte Leeds mot Derby County da vannt vi 4-1:)
Har åsså sedd dæm live 2 ganga i Sverige oinner pre season:)
Favoritt Leeds spillera: Vinnie Jones, Strackhan, Radebe, Kelly, Hasselbaink, Beckford og Delph.
The Mighty Whites

Bremner Boy

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #320 på: Januar 02, 2009, 14:03:48 »
Hei, Terje Andersen her. Gammel Leeds supporter (66-modell).  Fersk innpå her,men Leeds har vært elsket siden 73.  Har kun sett Leeds live 2 ganger, mot Brann i 75 på Brann Stadion(eller var det i 76?),og på Elland Road mot Carlisle i april 08 da vant vi 3-2. Har 3 barn som skal være med til Elland Road når vi er oppe i PL igjen.  Sist sommer var de to minste på 6 og 2 år med på handlesenteret her på holmen (Sotra) ikledd hver sin Leeds drakt. Da kom en Leeds tilhenger i 50 årene bort med tårer i øynene og sa det var det mest gledelige han hadde sett på årevis  ;D
Fortiden er jeg mest opptatt av at ledelsen i Leeds ikke selger Delph. Hadde vært sykt å selge en av de største juvelene klubben har hostet opp på mange år. Han SKAL briljere i PL med LEEDS om noen år. Vi må klare opprykk i år! Men etter 23kamper har vi 9 tap,ifjor hadde vi 7 tap på de 33 første,så jeg tror vi får være fornøyd med kvalik plass. Ihvertfall så lenge vi vinner opprykks-finalen på Wembley i mai ! ;D ;D ;D

fjellhaugen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #321 på: Januar 05, 2009, 11:06:46 »
har vel ikke skrevet noe her jeg....

torbjørn er navnet og undertegnede er 79 modell med sambo og en liten spirende leeds spiller på 2 år.
jeg er fra haugesund born and raised men etter noen år i london og stavanger fikk "maktå" meg med til stord.
har holdt med klubben siden jeg var liten etter at jeg fikk leedsdrakt som 5 åring. men seriøst fra tidlig 90 tallet.
følger med på det meste som skjer i klubben og det er få ting som opptar meg mer enn Leeds.

One love
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trulsaren

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #322 på: Februar 06, 2009, 18:50:09 »
Hallois folkens!
Har hatt en bruker her en liten  stund nå, men ønsker nå å gjøre den aktiv og forsøke å hjelpe siden her med masse meningsfulle innlegg og mine synspunkter på det som skjer over sjøen, nærmere bestemt Elland Road. Jeg heter Truls, og er 16 år gammel. Jeg lever mitt liv i Bergens brosteinlagte gater og har tenkt til å starte en utdanning som politi når jeg er ferdig med videregående skole. Jeg spiller selv fotball på fritiden, nærmere bestemt mølleren. De som har noen røtter i Bergen burde kanskje vite hvor det er. Der spiller jeg på Djerv, og håper jeg om noen år kan debutere i 3. divisjon (eller høyere?) der.

Som Leeds supporter har jeg ikke så mye å referere til. Jeg vil tro jeg er en temmelig fersk Leeds supporter i deres øyne, og har siden rundt 2000 gått fra å ha Leeds til sympatilag til å følge litt tettere med. Har aldri vert på Elland Road, men har allerede begynt å legge planer til min første tur. Har vel noen Leeds effekter her og der i huset og drakten(e) er jo et must. Kan vel også si at jeg er blodfan av Norges Leeds - Brann - med tanke på at de fleste på laget er former Leeds spillere eller Leeds fan. Har også sølvmedaljen til min favoritt, Eirik Bakke, fra hans første sesong i Brann. Leeds favorittene oppgjennom årene er nok G. Kelly og H. Kewell (Skyt meg gjerne!), mens våre unggutter Delph og Howson er de som får meg til å følge litt ekstra med. Jeg håper (som forhåpentligvis de fleste Leeds fans) at Leeds etterhvert blir ferdig med den lille dumpen vi har hatt, og kommer seg opp der vi hører hjemme, forbi sc**s, liverpuul, Arsanal og Chelski.

Så ta godt imot meg, jeg liker gode klemmer, og ikke skyt meg fordi jeg kanskje ikke har de samme kunnskapene om historien til Leeds som enkelete andre har!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #323 på: Februar 16, 2009, 22:17:22 »
Hei, har egentlig glemt å prestentere meg. jeg heter jonas 12 år gammel bor i østfold. har vært Leeds supporter siden jeg har vært liten. Pappa og bestefar er leeds så supprtere så det går i arv.

 Var over i Leeds i fjor så Leeds -Huddersfiled 4 -0. Helt fantastisk.
« Siste redigering: Juli 01, 2009, 14:54:21 av olsen leeds »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #324 på: Februar 22, 2009, 18:37:22 »
Ja, Djerv er i 3.divisjon.

kiil

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #325 på: Mars 03, 2009, 17:07:08 »
Hei :) Jeg heter Markus og er født i 1988, født og oppvokst i Narvik, Nordland :) men har også bodd noen år i Finland, der jeg ikke så altfor mye fulgte med Leeds dessverre. har aldri sett en Leeds kamp live, men det må vel skje fortest mulig ;)


Marching On Together!!!

ar9

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #326 på: Mars 18, 2009, 20:10:01 »
Hei.
Jeg heter Arne og er 76 model. Bodd litt i Sarpsborg og litt i Fredrikstad og bor nå egentlig midt i mellom. Har vært på 3 Leeds kamper (sist 1-0 nå i helgen). Er fortsatt ubeiseiret på Elland Road, he he. Går ellers gjerne på Glommen Pub på Selbak for å få med meg Leeds kamp.


The Gentle Giant

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #327 på: Mars 19, 2009, 20:20:07 »
Hei eg heiter Marius og er født i 2001.

Oppdrettslaksen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #328 på: Mars 25, 2009, 17:50:42 »
har glemt å presentere meg tidligere, så jeg gjør det nå;)
Jeg er født i 1993 og bor i "byen oss" kristiansund.  Min Leeds-interesse startet opp når jeg var 7-8 år gammel. grunnen til at det ble leeds er delvis min far, delvis fifa og delvis hvor godt lag de hadde på den tia.
Spiller selv fotball for clausenengen, og innbiller meg selv at jeg spiller litt som norman hunter gjorde i glansdagene. har ett par filmer fra storhetstida på 70-tallet som jeg drar fram når jeg skal imponere kompisene;)

Brian G.

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #329 på: April 06, 2009, 14:55:10 »
Jeg heter Brian og bor i Bergen. Jeg er 9 år og fotball er det beste jeg hvet. Og selvfølgelig er favorittlaget mitt Leeds United. ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet