Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Karl Hot Shot

Re: Presentasjonstråden
« Svar #90 på: August 26, 2004, 18:12:54 »
quote:
Originally posted by Berg

Christian fra Vestfold her...
18,5 år.. Har vært fan av Leeds i 4 år.
Folk som hater å se eks-LUFC spillere, som f.eks Alan Smith, i ny drakt forstår jeg meg ikke på. Svada. Alle som på død og liv hater manure også. (scum?? hva er det for no?? jeez.)
Håper Leeds får stabilisert økonomien og banker dritten ut av lagene i 1.div. Det blir tøft, men det er lov å håpe;)



Du har selvsagt lov til å mene hva du vil. Men jeg tipper at ca. 90% av alle Leeds United-supportere hater Scum, og dermed også "våre gamle" spillere som befinner seg der nå. En del av pakka med å holde med Leeds United, innebærer at du hater Scum. Det er bare sånn for de aller fleste Leeds United-supportere, og du risikerer mye hoderysting framover, dersom du reagerer på dette.
 

vidar1001

Re: Presentasjonstråden
« Svar #91 på: August 26, 2004, 23:09:35 »
heter vidar, heier på Ledds seff.Har mange meninger om fotball derfor liker jeg forum..bor i kr.sand.

Vidar
Vidar

Berg

Re: Presentasjonstråden
« Svar #92 på: August 26, 2004, 23:29:20 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"Du har selvsagt lov til å mene hva du vil. Men jeg tipper at ca. 90% av alle Leeds United-supportere hater Scum, og dermed også "våre gamle" spillere som befinner seg der nå. En del av pakka med å holde med Leeds United, innebærer at du hater Scum. Det er bare sånn for de aller fleste Leeds United-supportere, og du risikerer mye hoderysting framover, dersom du reagerer på dette.


Jepp... Da får jeg heller akseptere litt hoderysting gitt..
Skjønner ikke helt poenget med å hate kun ut av prinsipp ass...
Det virker litt... dustete. "Dæven, Leeds er klubben i mitt hjerte, men for å kunne digge laget totalt, så MÃ… jeg hate [sett inn klubblag her]. Skjønner? (samma det egentlig.. jeg er ikke så trangsynt. Er ikke meninga å beskylde noen av dere for å være det heller, så dere får unnskylde meg[;)][:D])

Go Leeds!!!!!!!!![8D]
 

superleeds

Re: Presentasjonstråden
« Svar #93 på: August 27, 2004, 01:36:00 »
Roger Johansen
34 år fra Lier i Buskerud
Gift og har 2 barn
Spiller aktivt selv i 4/5 div.
Ble for alvor hekta på begynnelsen av 90 tallet.

SuperLeeds

Karl Hot Shot

Re: Presentasjonstråden
« Svar #94 på: August 27, 2004, 18:14:01 »
quote:
Originally posted by Berg

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"Du har selvsagt lov til å mene hva du vil. Men jeg tipper at ca. 90% av alle Leeds United-supportere hater Scum, og dermed også "våre gamle" spillere som befinner seg der nå. En del av pakka med å holde med Leeds United, innebærer at du hater Scum. Det er bare sånn for de aller fleste Leeds United-supportere, og du risikerer mye hoderysting framover, dersom du reagerer på dette.


Jepp... Da får jeg heller akseptere litt hoderysting gitt..
Skjønner ikke helt poenget med å hate kun ut av prinsipp ass...
Det virker litt... dustete. "Dæven, Leeds er klubben i mitt hjerte, men for å kunne digge laget totalt, så MÃ… jeg hate [sett inn klubblag her]. Skjønner? (samma det egentlig.. jeg er ikke så trangsynt. Er ikke meninga å beskylde noen av dere for å være det heller, så dere får unnskylde meg[;)][:D])

Go Leeds!!!!!!!!![8D]



Så du har plutselig kommet opp med et columbi egg som skal frelse alle andre Leeds United-supportere fra trangsyntheten? Skjønner ikke hvorfor du absolutt har så stort behov for å respektere dyrkingen av Mammon borte i Lancashire! Føler du aldri hat mot noe av svineriet hos Scum?
 

Berg

Re: Presentasjonstråden
« Svar #95 på: August 28, 2004, 06:28:10 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"Så du har plutselig kommet opp med et columbi egg som skal frelse alle andre Leeds United-supportere fra trangsyntheten? Skjønner ikke hvorfor du absolutt har så stort behov for å respektere dyrkingen av Mammon borte i Lancashire! Føler du aldri hat mot noe av svineriet hos Scum?


Det sa jeg aldri heller. Var ikke meninga å engang prøve å si det. Men samma det. Trangsynte eller ei, jeg driter i om dere absolutt MÃ… hate de røde der borte. Og navnet 'Scum' er jo helt ubrukelig dårlig. Min mening såklart, no offense. Og om jeg føler noe hat i retning Old Trafford og omegn? Nei. Så Alan Smith score to her om da'n, og blei fornøyd. Glad, rett å slett! Hehe.. Men nei, jeg hater Arsenal og Liverpool mere gitt.
« Siste redigering: August 28, 2004, 06:30:22 av Berg »
 

AS2

Re: Presentasjonstråden
« Svar #96 på: August 28, 2004, 20:20:16 »
Jeg burde vel også si noen ord om meg selv:

Navn: Eivind Bjørnerud
Alder: 27
Bor: Oslo
Favoritt spiller: David Batty

Jeg kommer opprinnelig fra Drammen, men studerer og bor i Oslo.
Jeg ble Leeds supporter i 90/91 og har siden bare blitt mer og mer glad i klubben!
Vet egentlig ikke helt hvorfor Leeds ble min klubb.. Har vel noe med at alle kompisene mine på barneskolen digget Scum, Liverpool og Tottenham. Jeg ville ha mitt eget lag og Leeds var spennende. Har ennå ikke vært på Elland Road, men SKAL dit en eller annen gang!! Har opplevd Leeds live en gang, mot Godset i Drammen. Husker Gordon Strachan smilte og vinket til meg. En utrolig opplevelse for en ung Leedssupporter Det var utrolig stort for meg å se mine to favorittlag spille mot hverandre! I tillegg  
Vil ALLTID følge Leeds United!
 

Ford Fairlane

Re: Presentasjonstråden
« Svar #97 på: August 31, 2004, 16:48:47 »
Hører ikke denne tråden egentlig hjemme på "Off Topic"?

Ford Fairlane
Ford Fairlane

Bremner

Re: Presentasjonstråden
« Svar #98 på: September 02, 2004, 02:53:34 »
Hvorfor henge seg så veldig opp i hva som hører hjemme på 'off topic' eller ikke?

Pikselator eller Svend Anders fikser det dem hvis de mener at topicen bør flyttes.


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Billy Bremner

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Ford Fairlane

Re: Presentasjonstråden
« Svar #99 på: September 03, 2004, 15:02:58 »
Hvorfor? - Nei, si det ? - Men hvorfor ha flere kategorier hvis det er det samme hvor innleggene er da?

Ford Fairlane
Ford Fairlane

Sten

Re: Presentasjonstråden
« Svar #100 på: September 03, 2004, 15:12:47 »
Presentasjonstråden ble liksom laget for å lage en slags liste med presentasjon av deltakerne på forumet.

Det er nok av anledninger og steder til å diskutere på dette forumet -akkurat denne tråden kan vi godt la være å legge noe annet enn presentasjonene våre i.

Regner med at alle er enige i det når de får tenkt seg om. Fra nå av "reserverer" jeg denne tråden for presentasjoner og sletter ting som ikke hører hjemme her. Og det gjør jeg som den som startet tråden, ikke som moderator.

-Sten

PS: Angående hvor denne tråden hører hjemme: Noen ganger tenker jeg at før eller siden ender alle tråder opp som noe som hører hjemme på off topic.. Det er bare et spørsmål om å la diskusjonen gå lenge nok..
Sten

RonnyRealist

Re: Presentasjonstråden
« Svar #101 på: September 16, 2004, 17:28:15 »
Hei hei alle sammen![:D]

Jeg heter Sven-Olav Kåre og er fra Norge. Jeg synes Leeds er bra og alle andre lag er dårlige, særlig SCUM United. I hate Scumm!
Var på ferie på Ørje for 12 år siden. Der så jeg Leeds spille kamp på TV hos en som heter Ronny. Leeds vant og derfor ble jeg Leeds-supporter.
Favorittspilleren min er Ray Wallace.
 

Leedsfan

Re: Presentasjonstråden
« Svar #102 på: September 18, 2004, 18:00:47 »
Hei.

Mitt navn er Kenneth Johansen og er født i 1975. Opprinnelig fra Drammen, men bor nå i Oslo. Studerer for tiden sykepleie i tigerstaden.

Ble Leedsfan sist gang Leeds var i første divisjon, husker spesielt når Strachan ble kjøpt. Midtbanen med Strachan, McAllister, Speed og Batty var noe for seg selv.

Har ikke hatt gleden av å se Leeds live, men satser på en tur når vi har rykket opp.

Synes det er trist det som har skjedd med klubben de siste årene, at Englands mest lovende mannskap ender opp som vrakgods og juveler i andre klubber (vrakgods er vel kanskje greit).

Satser på at vi vil få frem talenter og spillere som er villig til å blø for klubben.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bem

Re: Presentasjonstråden
« Svar #103 på: September 22, 2004, 17:47:13 »
Hei på dere. Ja, jeg får vel også si noen ord, god ide dette med presentasjonsrunde! Jeg er 42 år og bor på nesodden, har 4 leedsbarn og jobber som lærer. Da jeg studerte i England (1995-97), hadde jeg sesonbillett begge sesongene (den siste hadde hele familien (2 barn på den tiden) sesongbillett på Family Stand, det var ganske enkelt ubeskrivelig, skjønner fortsatt ikke hvordan vi kunne forlate øyriket...

Jeg har vært Leedssupporter siden jeg var 6, altså 1969. Interessen har alltid vært på topp, har det vel i blodet, ganske enkelt. Min første kamp på Elland Road var 14 februar 1987. Fikk billetten av selveste Billy Bremner, ble invvitert på lunch med Brendan Ormsby før kampen, og etter kampen var det Player's Lounge. Vi spilte mot Barnsley, som ble ledet av Alan Clarke, ledet 2-0, sang "What's the score Alan?" men måtte se at det ble 2-2. Ved siden av meg satt en hyggelig ung 'mann' som spanderte a cup of tea, hans navn var David Batty...Jeg får fortsatt gåsehud av å stenke på det.

Min fineste juleaften, ever? 1995 Leeds United 3 SCUM 1 mm. men det er en annen historie.
Take care
 

Kjell Skjerven

Re: Presentasjonstråden
« Svar #104 på: September 26, 2004, 19:10:59 »
Eg har visst ikkje skrive nokre ord om meg sjoelv...Kjell Skjerven 36 aar,nett flytta fraa Sogn til Leeds for aa foelgja med laget denne sesongen.Har ses.kort for heime og bortekamper og haaper aa faa med meg alle kampene denne sesongen.Har vore ein del nedturer i det siste...foerst nedrykk med Leeds og saa Sogndal.
Men det er berre aa stao pao!
Side before self,every time.

Esbjerg

Re: Presentasjonstråden
« Svar #105 på: Oktober 17, 2004, 20:35:41 »
Navn: Morten Piltoft
Alder: 17år
By: Esbjerg, DK

Hej, Håber også danskere også er velkomne her, er trods alt medlem af Luscos.
Ja, jeg har været leeds tilhængere lige så lange jeg kan huske, fik faktisk min første Leeds trøje og min pappa før jeg begyndte i Skole.
Grunden til at jeg holder med Leeds er ganske enkel, jeg er blevet opdraget til det, af min Pappa og Onkel som altid har holdt med de hvide.
« Siste redigering: Oktober 17, 2004, 20:39:02 av Esbjerg »
 

vidar1001

Re: Presentasjonstråden
« Svar #106 på: Oktober 20, 2004, 20:07:28 »
hehe vet ikke om jeg har presentert mæ...trukke det..ivertfall heter Vidar 16 år fra kr.sand...begynte å heie på Leeds United fordi min far heide på det som gutt unge å den dag i dag..spiller fotball...HÃ…PER PÃ… OPPRYKK!! (LEEDS UNITED  FOR EVER! WE'LL BE BACK!

Vidar
Vidar

Lids

Re: Presentasjonstråden
« Svar #107 på: November 09, 2004, 18:14:22 »
Thomas her. Fra Kr.sand. Bor i Oslo og har gjort det i mange år. IT-konsulent. Passert tretti for 6 år siden. Gift, en gutt på 2 år.

LUFC fan siden 1976, pga storebror som var/er fan.

Marching on Together.
« Siste redigering: April 17, 2005, 05:27:30 av Lids »
Thomas

Seth_J

Re: Presentasjonstråden
« Svar #108 på: November 13, 2004, 23:50:02 »
Thomas Rasmussen,20 år fra Egersund.Ble Leeds fan pga av naboen så foret meg å min kammerat med x antall sesong videoer far de gode tidene.Den første store Leeds opplevelsen jeg husker var 4-5 kampen mot Liverpool, noe som var en utrolig kamp tross resultatet,men det førte ihvertfall til at jeg ble helfrelst:)
 

larschl

Re: Presentasjonstråden
« Svar #109 på: November 15, 2004, 18:49:13 »
En presentasjonsrunde er på sin plass.

Jeg heter Lars Lindeberg og er 25. Bor for tiden i Trondheim og studerer telecom på NTNU.

Har holdt med Leeds siden 90/91-sesongen, og så ble jeg hekta sesongen etter - ah! Hvor herlig det er å heie på laget som vinner for en 12-åring :-)

Har enda ikke sett live-match, men har forsøkt! Var på tur til Leeds for å se hjemmemøte med Everton i fjor påske, men hundre tilfeldigheter og uflaks gjorde at jeg strandet i London og aldri kom meg på kamp. Det kommer flere sjanser, også i PL!
 

Torgeir

Re: Presentasjonstråden
« Svar #110 på: November 18, 2004, 02:03:09 »
Jeg heter Torgeir Holsæter og er snart 40 år.Har vært leeds fan så lenge jeg kan huske. Har vært i Leeds ca 97 ganger og sett Leeds live ca 127 ganger.
Sitter også i styret for Luscos som sekretær og ansvarlig for supportercupen og fest komiten.Er det noen som vil være med i suppcupen eller har forslag til festlige lag i regi Luscos er det bare og ta kontakt på th65@online.no
Jobber som murer i eget firma.[8D]

Torgeir
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Jon R

Re: Presentasjonstråden
« Svar #111 på: November 21, 2004, 06:03:24 »
Som fast på laget er det vel på tide med en presentasjon nå: Jon R.Skotte, 40 år og spesialsykepleier i psykiatri. Sambo og to barn, Eskil og Vegard på 5 og 2.

Ble Leeds fan i den kampen som mange mener var den siste med Super Leeds: Mot Bayern M en maidag i 75.

Har sett Leeds live kun tre ganger ( treningskamper ikke medregenet) og statistikken er 1-1-1. Men har fått med meg hver eneste tv sendte kamp siden ca 1978.

Liker friske diskusjoner på siden her, iblandet en god porsjon tull og tøys. KAN også være seriøs en gang i mellom.
Er den del av firerbanden Håvard, Asbjørn, Einar og Jons Dannede selskap for Sarkasme, Harselas og Ironi. Om det vil jeg bare si: Ta gjerne igjen med samme mynt om du blir offer for tullballet. Den som er med på leken får jammen tåle steken:)

Jon R.
Jon R.

ParaDave

Re: Presentasjonstråden
« Svar #112 på: Desember 14, 2004, 07:53:02 »
Jeg heter Jon Erik Kristiansen og er fra Fredrikstad. Jeg har vært UNITED-fan siden 1971, og jeg har ikke vært på Elland siden 1986. Har sett endel hjemme-, bortekamper samt semin mot Coventry City i Sheffield i 86.

"Paradave"  er klengenavnet til en veldig kjent Leeds United supporter (David Brown) som jeg besøkte på 80-tallet i Leeds. Dere som var i Leeds på den tiden vet godt hvem det er.

Jeg har ingen favoritt spiller i Leeds, for det er klubben som ligger mitt hjerte nærmest.

Andre klubber jeg holder med: AIK Stockholm, FFK og Stjernen Hockey.
 

TK20

Re: Presentasjonstråden
« Svar #113 på: Desember 14, 2004, 18:27:37 »
Espen Dale Andersen melder seg. Er Leeds-fan av hjerte og sinn, og er luscos medlem nr 6668 (morsomheter angående de tre førte tallene frabes.)

Bosatt i Trondheim (som mange her inne har jeg følelsen av), og studerer Sosiologi på NTNU Dragvoll.

Var meget aktiv på forrige OEF, og var vitne til noen herlig diskusjoner mellom Jon R og kjære precoda (hvor er han nå forresten?)

Ved en alder av 19 håper jeg å kunne oppleve mange god år med vårt kjære lag, og at tiden vil bringe gull og grønne skoger.

PS: Blackwell er mannen!!

Runar

Re: Presentasjonstråden
« Svar #114 på: Desember 24, 2004, 09:33:11 »
Runar Edvardsen her, 20 år fra Bergen!! Har vært over 3 ganger, men ennå ikke i CCC....Det var min kjøre far som som lærte meg å være Leeds fan, selv har han "vokst??" av seg de verste faktene, men er forsatt med og aktiv når kampen er i gang!!

Har vært aktiv på luscos siden eg først oppdaget siden og fikk internett i hus!! Er fotball trener på fritiden og har vært det i over 4 år...... Tiltross for at eg e bergenser så e ikke Brann laget her, men FYLLINGEN!!!!

Som debatant har eg alltid rett ;) og forbeholder meg retten til å være (kanskje) i overkant kritisk til styre og stell....

Eg tror?? at eg har vært medlem av LUSCOS siden 93!!! GOD JUL ALLE SAMMEN PÃ… SØNDAG SLÃ…R VI SUNDERLAND!!!!

 

Pål

Re: Presentasjonstråden
« Svar #115 på: Desember 26, 2004, 23:44:50 »
Hei. Jeg heter Pål Aaraas, 28 år bosatt på Skedsmokoret ved Lillestrøm. Fant et Leeds skjerf i skapet til broren min i 1980 som 4 åring og har siden fulgt laget. Startet for alvor rundt 1990. Vært to turer til England med Leeds og har fortsatt til gode å se laget vinne. Status er 0-1-2. Av og til å se på samlinger på Bohemen, ofte relativt høyrøstet....

« Siste redigering: August 11, 2006, 21:26:25 av PÃ¥l »
Full mann, full kontroll

torgang

Re: Presentasjonstråden
« Svar #116 på: Januar 05, 2005, 10:23:23 »
Heisann !

Jeg heter Torgeir, er 29 år(nesten) og bor på Nøtterøy.

Leeds har vært laget mitt siden 1989. Fulgte litt forsiktig med i begynnelsen men ble raskt hekta.

4 ganger har jeg hatt gleden av å se Leeds live. 3 ganger på Elland Road + kampen mot Strømsgodset i 92.
Min seneste kamp i Leeds ble også den siste for Terry Venables (vs Boro 2-3)
Håper på flere turer til England(playoff finale?) hvis banken og madammen er enige med meg. Foreløpig må jeg ta til takke med Wembley pub i Tønsberg.

En gjennomført nedtur for Leeds de siste årene, men det gjør oppturen som kommer.....en gang.....enda større!

Følger Leeds uansett, kjedelig er det i hvertfall ikke




"Manchester United lost, Aston Villa lost... Leeds for Europe" (Howard Wilkinson 1993)
"Manchester United lost, Aston Villa lost... Leeds for Europe" (Howard Wilkinson 1993)

Robert H.

Re: Presentasjonstråden
« Svar #117 på: Januar 11, 2005, 19:12:40 »
Robert Hammen, 30 år. Er gift og har 2 sønner på 4 og 1 år som forøvrig kler helhvitt meget godt(hehe).

Har sett Leeds live ca 15 ganger, første gang 91/92 sesongen borte mot Crystal Palace tidlig i oktober. Mark Bright scora vinnermålet på overtid og vi fikk et sjeldent tap i gullsesongen. Var i studietiden styremedlem i LUSCOS og var etter det internrevisor i noen år. Er utdannet siviløkonom og jobber som rente/valutamegler i Nordea Markets.

Leeds-interessen er om mulig blitt enda større etter nedrykket. I motsetning til supportere av endel andre engelske lag har vi leeds-supportere fått en gyllen mulighet til å vise at vi er vaskeekte supportere. We all love Leeds!

Bites Yer Legs

Re: Presentasjonstråden
« Svar #118 på: Januar 17, 2005, 03:09:24 »
hei. anders wickman fra bergen her. 17 år. leedssupporter siden jeg ble født, det ligger i blodet. selv om min bror usselt nok har konvertert til chelskiscum. men tro meg, han får gjennomgå for det!

sett leeds en gang på elland road, i 97/98 var det vel. 3-1 mot chelsea. helt fantastisk! så dem også borte mot everton, men det gikk ikke fullt så bra. lenge siden nå, bør snart over igjen.

det har vært mye opp og ned med leeds, men følesene for klubben vil alltid forbli det samme. leedsfans er ekte! mye frustrasjon den siste tiden, men jeg tror det er noe bra på gang. og vi vil komme tilbake der vi hører hjemme!
KEEP FIGHTING!!

Kaizer

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #119 på: Januar 22, 2005, 05:34:18 »
Hallåis. Dennis heter jeg. 20 år i øyeblikket og Leeds supporter fra '94. Fatter, bror og onkel er Leeds supportere, så valget falt seff på de helhvite.
Aldri vært på Elland Road, men bror har og planlegger å få dratt selv. Er jo noe man må ha med seg. Har sett Leeds i Lysekil engang, 3 dager så etter at Feite-Mark Viduka ble signet.


Marching on Together