Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 353598 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

aequiTas

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #360 på: November 22, 2009, 17:06:58 »
Navnet er Erik, og har vel alltid vært Leeds-fan. Vært litt vanskeligere å følge med de siste årene, men aldri vært i tvil om hvilket engelsk lag som er best! Har nå meldt meg inn på dette forumet for å få mer info om The Whites! :)
Er for tiden student, men ferdig utdannet om et halvt år. I norsk fotball er jeg svoren RBK-fan, da jeg er halvt trønder.

Yeboahs vitne

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #361 på: November 24, 2009, 18:53:44 »
Halloen!

Espen er navnet og har vært Leeds-supporter siden midten av 80-tallet. Godt å se engasjementet her inne - nesten som et ER i miniatyr.

The only way is up!

MOT!

tobn på tur

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #362 på: November 29, 2009, 22:21:55 »
Hei.

Heter Tobias og har vært Leeds supporter siden midten av 1990 tallet. Hadde ikke noe Engelsk lag før da, men etter at jeg fant ut at min avdøde onkel var Leeds supporter, ville jeg ta over arven å følge dette fantastiske laget.
Er 19år, 20 i desember og har dessverre aldri vært på Elland Road. Som sikkert mange andre her har jeg vokst opp med SCUM og scousers fans, så som enslig super Leeds fan har det ikke alltid vært like enkelt.

Ble LUSCOS medlem før årets sesong og ser fram mot en lys framtid som Leeds supporter om dagen. Vi SKAL til Premier League igjen.

MOT

vindberg

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #363 på: Desember 19, 2009, 12:20:16 »
Hei.
ja da er det på tide å presentere seg her på forumet.
Mitt navn er Øivind Berg bor i Trondheim, 44 år og jobber som rørlegger.
Har vært trofast leeds supporter siden den berømte Bayern munchen kampen i 1975, og Peter Lorimer ble den store Helten.
På dagens lag har jeg stor sans for Snodgrass og Johnsen.
I løpet av 2010 SKAL jeg ta min første tur til Elland road.
Siden Mai 1975

Keeper-Nils

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #364 på: Januar 03, 2010, 21:00:40 »
Nytt år, nye muligheter og en fantastisk dag. Fra å være en passiv observatør på forum er det på høy tid å engasjere seg mer for saken. Navnet er Nils, og den hvite drakta har hengt på rommet i snart 40 år. Har fulgt Leeds på alle opp/nedturer og gleder meg nå vannvittig over en ny positiv aura over laget. Dagens kamp mot ManU var fantastik - tenk på hva detet betyr for alle som jobber i , med - og for Leeds om dagen. Reiste alene til Wembley i Mai 2008, men har fortsatt ett brennende ønske om en gang reise til Leeds og Elland Road. Den turen føler jeg kommer veldig snart ! Godt nytt år fra Nilsur

Håkon

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #365 på: Januar 04, 2010, 19:07:54 »
Hei alle sammen

Jeg heter Håkon og er fra Bergen. har vært Leeds fan siden80 tallet. beste tid var sist serie gull da scum ble slått og sjefen min den gang ble sur:)

jeg har vært en gang i leeds på ER og satser på mange turer igjen. to av mine barn jobber jeg hard for å
bli Leeds sup. han ene er tapt til SCUM. Vi må få Leeds på TV mer, enklere da!

Ellers håper jeg å få mange nye Leeds venner de neste årene. Takk til alle som jeg møtte på min tur til Leeds i fjorårets sesong.

Jobber med fosterhjem
Leeds for alltid

johnsel

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #366 på: Januar 10, 2010, 13:08:30 »
John her.

Fan siden 90-tallet etter å ha bodd sammen med en Yorkshire-pudding i et år. Første og dessverre eneste tur til Elland Road i '97, det var Premiership-åpning med Leeds - Arsenal (1-1). Et par dager før kampen var jeg heldig nok til å huke et titalls av spillerne før en trening, og fikk signert ei gul bortetrøye av bl.a. George Graham, Hasselbaink, Halle og Håland.

Ser frem til spennende sesong 10/11 i Championship, opprykk fra League One må være uunngåelig.

teipen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #367 på: Januar 15, 2010, 15:26:48 »
Du kan bruke denne tråden for å presentere deg på forumet vårt.

Hei, Per Olav her. Er -63 modell og har vært Leeds-fan siden guttedagene hvor vi klipte ut bilder fra Shoot-Goal og bytta med kamerater som var fan av andre lag. Har kun opplevd en kamp i London mellom West Ham og QPR som 12 åring.  Hadde som unggutt både krus og skjerf fra Leeds men er blitt borte etter mange flyttinger. I løpet av sommeren satses det på en tur til Elland Road å se en kamp.
Har fulgt med Leeds både i medgang og motgang og også nå som vi er i fullt driv opp igjen. Kampen mot Spurs blir spennende men med Simon sin ledelse går det veien. Det er godt å finne likesinnede.
Måtte bare bruke litt tid på å kikke rundt siden det var mitt første besøk i dag. Snx.   

bardhe

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #368 på: Januar 16, 2010, 00:30:05 »
Jeg heter Bård, er 30 år. Jeg har aldri vært på Leedskamp, men jeg drømmer om det! Det som har stoppet meg er prisene, skjønner egentlig ikke hvorfor England skal være dyrt i det hele tatt :P

Håvard

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #369 på: Januar 16, 2010, 10:24:51 »
Morn alle sammen som ser frem til en fin vår...

Jeg er en relativ eldre herremann som ble Leedsfan i gode gamle dager dvs i 70- åra. meldte meg inn i Luscos det svarte året laget rykket ned....førstegange i moderne tid.

Jeg har aldri vært på ellen Roadd. men så er det slik at jeg traff mi kjære på en pub i trondheim etter eb relativ trist kvalikkamp om opprykk (vært en del slike kamper etter hvert og vil ikke ha en slik kamp iår igjen..!!!) Denne fantastiske damen har gitt meg tur til LEEDS i år i julegave. Og kampen var selvsagt mot Millwall...som nå er blitt flyttet. Hvordan klarer vi å få flytte denne kampen tilbakke   ???

Jeg går på med frisk mot og lurer vil ha tips om hvordan vi kan komme oss til London etterpå. Finnes det natttog ? Tar turen lang tid ? Og går evt toget via flypallene rundt London ? Og billetter til kampen får jeg det lettest direkte hos Leeds og bør jeg evt forhåndsbestille ?? Evt andre tips taes mot med takk. Men fått med meg at det sikkert ikke er lurt år reise tilog fra londan i leeds-drakk.....

Mange spørmål her og som dere ser er jeg ingen erfaren groundjumper akkurat. Men rekner med at svarene finnes i dette forumet (hvor elles skulle det være??)
« Siste redigering: Januar 20, 2010, 20:33:35 av HÃ¥vard »

lojosang

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #370 på: Januar 16, 2010, 13:02:51 »
Mine markedsundersøkelser, Aurslaur og Bekk-Nookie, viser tydelig og med enormt konfidensintervall at målgruppen for presentasjonstråden kun er ute etter presentasjon i denne tråden.
Den puerile kranglinga deres får dere opprette en tråd for off topic.

Så nå holde dåkke to kjeft å ete skjevå dåkkas ellers e det rett i seng!  >:(
« Siste redigering: Januar 16, 2010, 13:05:06 av lojosang »
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #371 på: Januar 16, 2010, 13:14:17 »
I forumets første tid var den tids sjefs-moddis veldig våken for å holde denne tråden fri for vissvass (dvs 'ikke-presentasjoner') Om et par dager vil jeg 'renske tråden'
 for 'ikke-presentasjonske-innlegg' slik at det er presentasjonene som vil bli bevart for ettertiden.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

arno

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #372 på: Januar 24, 2010, 19:43:27 »
Hallo! Arno fra stange i Hedemark 40 år og snekker.Har vøri ivrig Leedsfan siden je arva en møkete (tidligere hvit)leeds strikkelue ifra min bestefar på midten av 70 tallet.
« Siste redigering: Februar 22, 2012, 18:55:51 av arno »

03.01.10

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #373 på: Mars 09, 2010, 23:10:56 »
Presentasjon... ja hva skal man skrive her da? SELVSAGT Leeds-fan, har vært eneste laget for meg siden jeg var 7-8 år... Er spesielt en og en halv kamp(!) som har vært høydepunktet i min "Leeds-karriere"... Den ene hele kampen har dere sikkert gjettet allerede ut fra nicket mitt, den halve kampen er andre omgang hjemme mot L`pool i 90/91-sesongen :) To favorittspillere, Yeboah og Batty!!! Hvorfor de to? Yeboah står for det spektakulære, en spiller med fantastiske avslutninger og "det lille ekstra", mens David Batty(i sine unge år spesielt) hadde en fantastisk innstilling, tacklet og jobba steinhardt for laget.

Håper som alle andre medlemmer her(og supportere av andre klubber) at vi snart er tilbake der vi hører hjemme, trenger vel ikke spesifisere nærmere hvor det er... ;)

Lund93

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #374 på: Mars 10, 2010, 19:44:51 »
Hey!
Mitt navn er Kim Robert Lund og er 16 år, er en ihugga Leeds supporter og har fulgt Leeds i tykt og tynt, har blitt noen tårer og hese stemmer opp igjennom årene. Jeg spiller fotball selv og elsker alt som har med fotball å gjøre!  :)  Håper og trur virkelig på opprykk denne sesongen, må komme oss oppover i divisjonsystemet igjen og jeg tror Grayson er mannen Leeds trenger for å klare dette  ;) Vi har ett knallsterkt lag nå og jeg synes Grayson har gjort noen kjempe kupp i overgangsvinduet, det å få en spiller av Kisnorbos kaliber på free transfer er ikke mindre enn ett kupp, han er Premier League kvalitet og det å slippe han gratis kan jeg bare ikke skjønne. Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å sende melding eller legge meg til på msn!  ;)

M.O.T

Kim R Lund
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Oni

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #375 på: April 13, 2010, 19:37:46 »
Hei!

Geir her. 85-modell som har vært Leeds-supporter hele livet, selv disse tunge årene. Største Leeds-øyeblikk er da jeg var maskot for Leeds United 25. april 1999, hjemme på Elland Road mot Scum.

Håper så inderlig at opprykket kommer i år.


MOT

The Gentle Giant

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #376 på: April 13, 2010, 20:37:27 »
hei!!!

vielljaa

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #377 på: April 24, 2010, 10:24:07 »
Hei!

Jeg heter Andreas og er 90-modell. Har vært leedsfan i ca 15 år og tenker å fortsette med det ;D
Har aldri vært i verken Leeds eller England, men håper at første kamp kan forekomme på ER mot burnley i championship ;)

MOT
There is only one United

7_lorimer

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #378 på: April 29, 2010, 15:12:09 »
Hei
Jeg er 63-modell og bor i Holmestrand.
Jeg var første gang på Elland Road i år og så returen mot Tottenham. Nesten fullsatt ! En fantastisk opplevelse.
Håper virkelig det går veien i år ! Alle gode ting er 3 !!!
Siden 1975

Maxopowers

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #379 på: Mai 08, 2010, 20:19:39 »
Hei hei!

21 år gammel mann som bor i Oslo her!

Har vært Leeds supporter siden jeg var 4-5 år gammel. Fulgt med i tykt og tynt. Har lurket her på luscos i flere år, men har ikke registrert meg før nå!
Tenkte det var på tide, må få ut noe ord etter opprykket!

MOT!

Leechap

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #380 på: Mai 11, 2010, 21:09:01 »
Hei, jeg heter Morten og litt mer, men dog ikke Minstemann. Leeds-patriot siden midten av 60-tallet da det bare var ett lag som betydde noe - Super-Leeds med manager Don Revie!
Jeg er utdannet som journalist med karriere i både sports- og nyhetsavdelingen i avis. Jobbet videre som informasjonsmedarbeider i Lindorff og senest som redaktør i Den Norske Dataforening før jeg trakk meg tilbake for å nyte livet uten stress og jag.
Dessverre blir det likevel stress og jag når man er ihuga Leeds-patriot, men med "jernhelse" - bank i bordet både tre og fire ganger - samt god fysikk - står jeg han av. Fanden kommer nok før eller siden likevel og henter meg hjem, alternativt blir det vel Valhall og festligheter i den sammenheng.
Festlighetene har det dessverre vært smått med i de siste årene i sammenheng med Leeds United. Oppturen på lørdag var etterlenget og tårene bare spratt frem da saken var klar. Det skjedde 20 år etter forrige opprykk. I 1990 sto jeg på ER og så Leeds spille mot WBA (2-2). Noen få uker senere var laget klart for øverste nivå den gang.
Er innehaver av signert trøye fra 1992 da Leeds United vant seriemesterskapet, den trøya ble tatt frem og tatt på lørdag. Navnetrekkene til de fleste av stjernene fra den gang er på fronten, dette er et klenodium som jeg setter svært høyt.
Leeds United satser også høyt for å komme opp på neste nivå. Måtte det bare gå den veien rimelig kjapt - Marching On Together - og MOT det har Leeds. Nettopp det trenger man mye av for å stå løpet til mål med over 40 seriekamper i en sesong samt diverse cupkamper.
Leeds United er på vei dit laget hører hjemme - på øverste nivå både på øya og ute i Europa. 

Leechap

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #381 på: Mai 28, 2010, 12:21:56 »
Velkommen skal du være Karl!

Takk for hyggelig hilsen, varmer at noen ønsker velkommen.

Math

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #382 på: Juni 07, 2010, 19:10:39 »
Hei, mitt navn er Trygve Mathiesen. Jeg har vært Leeds-supporter siden 1973 og meldem av LUSCOS siden midten av 80-tallet da vi sleit i bånn av daværende 2. divisjon. Jeg har laget en alternativ England-video med bandet mitt, Nekropolis. Sjekk ut denne linken til youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=i-qF-nsCs_M :)

Ozzy96

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #383 på: Juni 15, 2010, 14:42:49 »
Oskar Hestetun, 14 år  ;D begynte å følle skikelig med på laget etter at eg var og så dem live første gangen i 2009 hjemme mot swindon 1-0 .Men etter hjemmekampen mot huddersfield blei eg heilt hekta :D  skal ogå på lyn- leeds . MOT

The Gentle Giant

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #384 på: Juni 19, 2010, 21:30:53 »
Oskar Hestetun, 14 år  ;D begynte å følle skikelig med på laget etter at eg var og så dem live første gangen i 2009 hjemme mot swindon 1-0 .Men etter hjemmekampen mot huddersfield blei eg heilt hekta :D  skal ogå på lyn- leeds . MOT

Hei Oskar!

trondnb

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #385 på: August 15, 2010, 21:04:53 »
Jepp Jepp. Der var vi. Jeg heter Trond og har vært Leeds fan siden Billy Bremner og resten av gutta herjet, men jeg har aldri fått kronglet meg til noe medlemskap før nå. Tenkte det var på tidet og så vil jeg så gjerne over å besøke Ellen Road for der har jeg aldri vært. Et medlemskap kan kanskje gjøre det litt enklere, og så er det jo trivelig å joine andre Leeds fan for de er det færre av i mine omgivelser  :o

Forøvrig bor jeg i Tromsø og jobber som forsker ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Familiemann med 3 barn og dermed full rulle hele dagen. Prøvde å tre en LUSCOS trøye på de to eldste barna men hittill har ingen av de arvet mitt engasjement for Leeds  ;)

Vi snakkes

Leechap

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #386 på: August 15, 2010, 23:17:30 »
Jepp Jepp. Der var vi. Jeg heter Trond og har vært Leeds fan siden Billy Bremner og resten av gutta herjet, men jeg har aldri fått kronglet meg til noe medlemskap før nå. Tenkte det var på tidet og så vil jeg så gjerne over å besøke Ellen Road for der har jeg aldri vært. Et medlemskap kan kanskje gjøre det litt enklere, og så er det jo trivelig å joine andre Leeds fan for de er det færre av i mine omgivelser  :o

Forøvrig bor jeg i Tromsø og jobber som forsker ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Familiemann med 3 barn og dermed full rulle hele dagen. Prøvde å tre en LUSCOS trøye på de to eldste barna men hittill har ingen av de arvet mitt engasjement for Leeds  ;)

Vi snakkes

Velkommen Trond!
Var innom her og leste i kveld. Jobber selv med informasjon, studerte i Alta og naturligvis - TIL er laget, selv om jeg er trønder - fra nordfylket vel å merke. Var på ER våren da Leeds rykket opp tidlig på 90-tallet - stor opplevelse! Du kan så absolutt se frem til besøket på Elland Road. God fornøyelse.

ThomasK

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #387 på: August 30, 2010, 21:10:20 »
Hei!

Thomas Kildal her! Opprinnelig fra Narvik, men nå bosatt i Lørenskog!
Jeg er 31 år og har vært Leeds supporter siden opprykket i 1990.
Var på min første og så langt eneste tur til ER i fjor, og så kampen mot Stockport (2-0) Men håper jeg får anledning til å dra over å se  noen i år også!

Så får vi håpe vi får muligheten til å gruse Scum igjen allerede til neste år!  ;D

MOT

O-E

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #388 på: August 30, 2010, 22:21:18 »
Hei mitt navn er Ole Even
Jeg er 10 år
Jeg heier på Leeds, mine favorittspillere er Snodgrass, Becciho, Johnsen :-X 8)

Hoistad88

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #389 på: September 02, 2010, 19:52:32 »
Hei.

Alexander heter jeg. 22år opprinnelig fra Fredrikstad men bor i Oslo nå.
Har vært Leeds Fan sålenge jeg kan huske. Har fremdeles tilgode og oppleve Elland Road, men satser på å få til det snart.
Ellers så er jeg alltid glad i å ta meg en øl på puben mens jeg ser kampen. Ta gjerne kontakt om noen trenger selskap på Puben. Kjenner ikke flust med folk i Oslo enda.

Mvh Alexander