Skrevet av Emne: Dougie Freedman er klar  (Lest 12891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Dougie Freedman er klar
« på: Mars 06, 2008, 18:38:27 »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #1 på: Mars 06, 2008, 18:47:51 »
Eller til Kandol?  (ja, det er jo faktiskt han som har putta i det siste, så jeg tviler på om han blir benka allerede mot Bournemouth)

Tipper Freedman bekler benken (om han blir klar) på lørdag, men han får nok en god run-out uansett hvordan stillingen er utover i 2.omgang.

Men sånn som Macca har stressa for å få tak i'n, og på Freedmans egne uttalelser om hvorfor han snudde i beslutningen sin, kan det virke som han har fått et klippekort, la oss med 8 "outings"`?

peacock

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #2 på: Mars 06, 2008, 19:14:41 »
En skandale; igjen!
Hvorfor forsøkes ikke Constantine og Elding? Vi har faktisk KJØPT disse. Det må jo være en grunn for kjøpene, eller.....?

Per-Stian

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #3 på: Mars 06, 2008, 19:16:36 »
En skandale; igjen!
Hvorfor forsøkes ikke Constantine og Elding? Vi har faktisk KJØPT disse. Det må jo være en grunn for kjøpene, eller.....?

Heilt einig. Ser absolutt inga poeng i å låne ein gamal reserve når vi har Constantine (på veg tilbake frå skade) og nyinnkjøpte Elding. Forstår ikkje kva poeng Macca forsøkjer å fremje her.

raggen

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #4 på: Mars 06, 2008, 19:18:29 »
enda en låne spiller som vi alle ikke skjønner noenting av >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

B-m

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #5 på: Mars 06, 2008, 20:05:06 »
Ro ned folkens.

Husk at det er som oftest de signeringene vi er mest skeptiske til som faktisk presterer. Dette er en rutinert herremann med øye for mål.  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=TihGGuk4XTQ&feature=related

len dere tilbake og nyt  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

raggen

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #6 på: Mars 06, 2008, 20:11:04 »
ikke overbevist etter videoen dessverre men kan jo bli positivt overrasket......................... For ei Gangs skyld :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #7 på: Mars 06, 2008, 20:16:15 »
Ro ned folkens.

Husk at det er som oftest de signeringene vi er mest skeptiske til som faktisk presterer.

Voksent, Bjønna  :)

Skal vi danne ei forening igjen: Dougie For Free, Free Dougie eller FFF (Foreningen for Freeman)...   :)




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #8 på: Mars 06, 2008, 20:20:28 »
Har opplevd verre ting....

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Klausen

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #9 på: Mars 06, 2008, 21:01:37 »
Han er jo en proven goalscorer, med mål fra høyere divisjoner på samvittigheten... Det er ikke mange av de på dagens lag!

Jeg er på langt nær sikker på at dette er mannen som skal skyte oss ut av gjørma, men å slakte nye spillere før de får prøvd seg kan andre ta seg av!

lufc86

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #10 på: Mars 06, 2008, 21:20:15 »
Berre som det er sagt: Me kan ikkje bedømma spelarar ut i frå youtube. Den smellen har me gått på tidlegere angående Da Costa for eksempel. På tube verkar til og med Kandol som ein frelsar. Men me kan ikkje fraskrive oss Freedman endå, han har jo scora mange mål, berre sjå på youtube.
@m_sortland på twitter

ToreLA

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #11 på: Mars 06, 2008, 22:06:59 »
Høres ut som et trademark Leeds-"kjøp" dette. Skeptisk inntil videre.


Trond90

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #12 på: Mars 07, 2008, 00:11:24 »
Håper og tror at Kandol starter på lørdag, så får vi se når Freedman får sjansen i 2 omgang, om han målteften fremdeles.. KAN IKKE VÆRE VERRE EN FLO!! MOT :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sportcarl1

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #13 på: Mars 07, 2008, 00:41:48 »
är ärligt talat trött på alla dessa lånespelare, är det så man bygger en klubb?
 

fjellhaugen

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #14 på: Mars 07, 2008, 07:27:26 »
Har opplevd verre ting....

we all love leeds


HEHE...
Tenker tilbake på tiden med Ian Rush på topp og vi tok inn Mark Hatley i spann med han.
Det må uten tvil være premier leagues eldste spisspar gjennom tidene.. sikkert hele ligasystemet også.
Må si meg enig i at den youtube snutten ikke akkurat fikk meg til å legge champisen på is. mye brattbakk mål der så jeg.
Men med godt mot satser vi på becks og elding på lørdag, så får douggie komme inn etter pause.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ragnar

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #15 på: Mars 07, 2008, 08:17:59 »
Nå er vel Constantine lånt ut til Oldham for en mnd og Elding er visstnok litt for lett for L1 enda (han har dog ikke fått prøvd seg så mye...)

Freedman er en ok lånesigning. Mye erfaring han kan bidra med. Han blir nok en backup for Kandol/Beckford.

Han kan være i Leeds inntil Constantine finner tilbake til godformen igjen.
*In El Loco we trust!*

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #16 på: Mars 07, 2008, 08:27:49 »
Vi må vel ha rekord i feilslåtte kjøp og lån, men la oss nå gi ham en mulighet til å vise seg...statistisk sett bør han ha alle muligheter....vi kan jo ikke bomme på alle vi drar inn??? ::)
Yeboahs vitne

Klausen

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #17 på: Mars 07, 2008, 08:30:10 »
Har opplevd verre ting....

we all love leeds


HEHE...
Tenker tilbake på tiden med Ian Rush på topp og vi tok inn Mark Hatley i spann med han.
Det må uten tvil være premier leagues eldste spisspar gjennom tidene.. sikkert hele ligasystemet også.
Må si meg enig i at den youtube snutten ikke akkurat fikk meg til å legge champisen på is. mye brattbakk mål der så jeg.
Men med godt mot satser vi på becks og elding på lørdag, så får douggie komme inn etter pause.

Det er Brattbakk mål vi trenger! Se på måla til Leeds denne sesongen, vi scorer alt for få tap-ins ...De er like viktige som en suser i krysset, et brassespark eller en følsom lobb!

Vi hadde vunnet endel flere kamper denne sesongen hvis vi hadde hatt en fox in the box, garantert!

Sølvreven

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #18 på: Mars 07, 2008, 09:27:35 »
Har opplevd verre ting....

we all love leeds


HEHE...
Tenker tilbake på tiden med Ian Rush på topp og vi tok inn Mark Hatley i spann med han.
Det må uten tvil være premier leagues eldste spisspar gjennom tidene.. sikkert hele ligasystemet også.
Må si meg enig i at den youtube snutten ikke akkurat fikk meg til å legge champisen på is. mye brattbakk mål der så jeg.
Men med godt mot satser vi på becks og elding på lørdag, så får douggie komme inn etter pause.

Det er Brattbakk mål vi trenger! Se på måla til Leeds denne sesongen, vi scorer alt for få tap-ins ...De er like viktige som en suser i krysset, et brassespark eller en følsom lobb!

Vi hadde vunnet endel flere kamper denne sesongen hvis vi hadde hatt en fox in the box, garantert!
Jepp. Se bare på van niestelroy. En "tappinn" på høyt nivå.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

McQueen

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #19 på: Mars 07, 2008, 09:38:07 »
Har litt trua på dette lånet
McQueen

kjelvi

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #20 på: Mars 07, 2008, 10:54:57 »
HEAVY-HEARTED DOUGIE ON VERGE OF PALACE EXIT

Dougie Freedman has explained the reasons behind his Leeds United move U-turn in an exclusive interview with the Advertiser.Having snubbed a move to Elland Road earlier in the week, the Scottish striker now looks set to join Gary McAllister's promotion chasers until the end of the season.
As the Advertiser went to press Freedman had yet to agree terms with the League One side, but it is understood all the formalities should be completed in time for Freedman to play a part in United's home clash against Bournemouth tomorrow (Saturday).
And speaking openly to the Advertiser, Freedman revealed that it was his desire to play first-team football that changed his mind - but says this is by no means the end of his Eagles career.
He said: "I had a conversation with Neil Warnock [Palace manager] on Wednesday and he feels I'm not going to play much of a part in the rest of the season.
"He is building for next season and I understand that - but not playing games isn't good to me, so I've decided to go to Leeds.
"Palace are in my blood and if I go to Leeds, play some games and help them get promoted then hopefully I can come back to Palace and show him that he shouldn't have let me go.
"So, if I go to Leeds maybe I can change his mind. I'm not even sure if I'm making the right decision - but I feel this is the best decision for me at the moment.
"If I can't change the manager's mind, then I can't - but I just feel I have to give it a go."
Whether or not Freedman does enough to blast his way back into Warnock's plans remains to be seen, but Palace fans will have the chance to see the former Nottingham Forest striker in a red and blue shirt at least one more time after he revealed that he will have a Selhurst Park testimonial, which is likely to be this summer.
But it was Freedman's desire to play regular first-team football that was key in him making the heart-wrenching decision to leave the club where he is idolised by the fans.
Freedman has been helping out with coaching Palace's reserve team in recent months, a role that the 33-year-old says he has enjoyed.
But it is the frontman's passion to prolong his playing days that forced his hand.
"Neil has spoken to me and said it doesn't look like I'm going to play as much as I would like to from now until the end of the season.
"I've still got another year on my contract and I'm grateful for the coaching role I've been given.
"But I feel it might be a bit too much for me at the moment and I just want to be considered as a player."

thisiscroydontoday.co.uk

Will

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #21 på: Mars 07, 2008, 11:59:12 »
Skeptisk. Men vi har jo slitt med å score mål siden macca tok over, så why not?! Håper Dougie er matchlysten som faen og at han jobber som en hest når han først får sjansen. Han spiller jo om en ny kontrakt i palace, så her er det bare å vise seg fram. Klarer han ikke å prestere i Leauge one, tror jeg ikke palace er interessert i å beholde ham.

Gleder meg til fortsettelsen....
WG

berlin

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #22 på: Mars 07, 2008, 12:29:11 »
Imotsetning til Beckford, Kandol og Elding, synes jeg det er lov å ha visse forhåpninger til Dougie Freedman. Han har en bra statistikk, vesentlig fra CCC-nivået, og har scoret jevnt og trutt gjennom hele karierren.

Uansett hvordan han gjør det i Leeds, selv som matchvinner i en play-off finale,
tror jeg han returnerer til Palace, spesielt hvis han får fortsette å utvikle seg som trener i systemet deres. Han har muligens familie og er vel settled i London-området, selv om han er skotsk.

Jeg synes fyren virker sympatisk, og antar at han gleder seg til en meget spennende avslutning i League 1 sesongen. Hvis Leeds til slutt lykkes med opprykk, vil hele opplevelsen og atmosfæren rundt det være noe "stort", selv for Freedman, Vi snakker tross alt om store, store Leeds United.
« Siste redigering: Mars 07, 2008, 12:45:22 av berlin »

Joe Jordan

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #23 på: Mars 07, 2008, 12:30:30 »
Tror faktisk dette er et bra lån. Bør gå rett inn istedet for Kandol. Joda, Kandol vinner en og annen hodeduell, men er stort sett skrekkelig dårlig. Dessuten tror jeg Freedman passer bedre sammen med Beckford.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

baste

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #24 på: Mars 07, 2008, 13:56:46 »
Tror Freedman avgjør i play off finalen..Leeds vinner 3-0......

Come on.....

Cherry

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #25 på: Mars 07, 2008, 14:28:18 »
Enig , veldig enig med Klausen........mål innenfor 5 meter - viktig og ha spillere som starter på skudd........ligger i blodet til goe`spisser :-X
 

sportcarl1

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #26 på: Mars 07, 2008, 15:13:19 »
är emot detta lånet, tycker det räcker med beckford kandol flo och elding plus våra lovande egna produkter, skall vi ha in spelare så skall det vara klara förstärkningar, vad säger att han är bättre än de anfallare vi redan har, och vilka spelare i CP är det som han inte kan konkurrera ut?
 

Ferre

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #27 på: Mars 07, 2008, 15:44:25 »
Skeptisk jeg også, men nå kan vi vel bare bli positivt overrasket?

Roy

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #28 på: Mars 07, 2008, 16:42:06 »
Har stilt meg undrende til dette i andre tråder, og er fremdeles undrende. Men for all del - jeg tar i mot alle positive overraskelser med takk.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

soumoh

Sv: Dougie Freedman er klar
« Svar #29 på: Mars 07, 2008, 18:59:51 »
Det virker som Dougie ikke ønsker å spille for Leeds. Selv etter at han er klar, sier han at han gjør dette mot sin vilje. Da har jeg bare et spørsmål, hva skal vi med en spiller som ikke er fysen på å spille for oss? Akkurat det skjønner jeg ikke.
We'll be back.