Søndagsmatch 13. april?

Started by Per Arne, March 07, 2008, 21:20:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Arne

Noen som har tips om severdig fotball i nærheten av Leeds denne søndagen?

berlin

Quote from: Per Arne on March 07, 2008, 21:20:40
Noen som har tips om severdig fotball i nærheten av Leeds denne søndagen?

severdig og severdig, fru blom, men det er jo i nærheten da.

Man U - Asnl
L'pool - Blackburn
dyrt og vanskelig å skaffe billetter, og så kommer du sikkert til å sovne på tribunen av all den gåfotballen.

ellers
I i league 2 går shrewsbury og i ccc går ipswich-norwich, men det blir noen timer på tog.

Per Arne

Takk for det. Har forvilla meg inn på Old Trafford en gang tidligere, har lova meg sjøl å aldri våre der igjen uten at Leeds er på banen.  :) Tenkte meg noe mer lokalt, kanskje litt nedover i ligasystemet. Men igjen takk, vi sees vel kanskje den helgen?

berlin

Quote from: Per Arne on March 07, 2008, 22:51:09
Takk for det. Har forvilla meg inn på Old Trafford en gang tidligere, har lova meg sjøl å aldri våre der igjen uten at Leeds er på banen.  :) Tenkte meg noe mer lokalt, kanskje litt nedover i ligasystemet. Men igjen takk, vi sees vel kanskje den helgen?

Dessverre, jeg skal ikke over da. Tror ikke det er noe i nærheten den 13.april, og da sjekket jeg PL, CCC, L1, L2 og Conference.

Får håpe Leeds-Carlisle blir en "euforisk" opplevelse med Leeds-seier.  :)

Reiser du med Ryanair fra Torp til Liverpool, kan det kanskje være en ide å sjekke om du kan få billetter til L'pool - Blackburn og ta en natt i Liverpool. Hvis man klarer å legge igjen anti-Liverpool følelsen og heller støtte Gamsten, kan det jo bli en OK opplevelse. Jeg liker Anfields beliggenhet, med mange små trange gater rundt stadion. Hadde jeg vært Liverpool-supporter hadde jeg synes det hadde vært trist å flytte til Stanley Park, eller hva det nå heter....

lojosang

Litt googling på Sunday league football og man finner
Leeds Combination Football League Glade amatører. Hvor severdig sånt er aner jeg ikke, men er redd det minner om norsk bedriftsfotball  :D
- Leif Olav