Skrevet av Emne: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!  (Lest 24830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #60 på: Mars 15, 2008, 13:23:44 »
Visste at dette kom til å skje. Noen få kamper med Macca uten topp resultater, så begynner folk å klage.

Noe annet er ikke å  vente, nei.

Mye av fortvilelsen ligger i frykten for "å miste opprykket" som virket så sikkert (iallefall playoff) i november/desember...  Dertil er det lett å ta ham på det som i ettertid virker som "opplagte feil" (spillestil, valg av første-ellever, diverse bytter underveis). Og en del har fått "bekreftet" frykten de hadde når "nok en eks-spiller" skulle prøve seg ved roret (det har gått skeis før, det..).

Jeg var ikke noen Macca-entusiast, men var åpen for å bli  :) og han må selvfølgelig få dugelig med tid på seg han også. Nå får han kanskje play-off hjelp med "noen poeng tilbake fra FA" men han er nok avhengig av opprykk for å få fortsette. For play off er ikke ensbetydende med opprykk, langt der \ifra.

Først på tirsdag (Cheltenham) kom "depresjonen" over meg. Og selv gevinst over Port Vale i ettermiddag vil ikke fjerne den helt...

« Siste redigering: Mars 15, 2008, 13:25:20 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #61 på: Mars 15, 2008, 13:42:28 »
Visste at dette kom til å skje. Noen få kamper med Macca uten topp resultater, så begynner folk å klage.

Noe annet er ikke å  vente, nei.

Mye av fortvilelsen ligger i frykten for "å miste opprykket" som virket så sikkert (iallefall playoff) i november/desember...  Dertil er det lett å ta ham på det som i ettertid virker som "opplagte feil" (spillestil, valg av første-ellever, diverse bytter underveis). Og en del har fått "bekreftet" frykten de hadde når "nok en eks-spiller" skulle prøve seg ved roret (det har gått skeis før, det..).

Jeg var ikke noen Macca-entusiast, men var åpen for å bli  :) og han må selvfølgelig få dugelig med tid på seg han også. Nå får han kanskje play-off hjelp med "noen poeng tilbake fra FA" men han er nok avhengig av opprykk for å få fortsette. For play off er ikke ensbetydende med opprykk, langt der \ifra.

Først på tirsdag (Cheltenham) kom "depresjonen" over meg. Og selv gevinst over Port Vale i ettermiddag vil ikke fjerne den helt...


*Gi Asbjørn en liten erotisk massasje før kampen, så han slipper depresjonen og får opp kampstemningen igjen*
-SirOlsen-

marve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #62 på: Mars 15, 2008, 18:03:53 »
MACCA UT!!!!!!!
Bates må begynne søket etter en ny manager nå ,i år rykker vi ikke opp .
Macca har rett å slett ikke det som behøves ,mulig han kan bli en meget god manager med årene men leeds har vell ikke planer om å bli værende i denne div alt for lenge .
Vi må rett å slett ha en ny manager som har erfaring og som har bevist hva han er god for nå .
Vi forsøkt med billige og uerfarne manager de 3 siste gangene ,nå er det på tide å åpne lommeboka bates å gi oss en proven ,god og erfaren mangager .
 

Dennis

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #63 på: Mars 15, 2008, 18:12:51 »
Macca har kontrakt til sommeren...

Ã… bytte manager nå hadde vært idioti og ikke hjulpet det grann.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #64 på: Mars 15, 2008, 18:15:05 »
MACCA UT!!!!!!!
Bates må begynne søket etter en ny manager nå ,i år rykker vi ikke opp .
Macca har rett å slett ikke det som behøves ,mulig han kan bli en meget god manager med årene men leeds har vell ikke planer om å bli værende i denne div alt for lenge .
Vi må rett å slett ha en ny manager som har erfaring og som har bevist hva han er god for nå .
Vi forsøkt med billige og uerfarne manager de 3 siste gangene ,nå er det på tide å åpne lommeboka bates å gi oss en proven ,god og erfaren mangager .

Macca har vel ALDRI hatt DET! Men han er vel en hyggelig mann etter ryktene.

Manager - er er person som har fotballfaglige egenskaper som han kan benytte ved å samle 11 spillere på en fotballbane, slik at de har ferdigheter og motivasjon nok til å vinne fotballkamper.

Ex-player - en spiller som tidligere har spilt for en gitt klubb og som man synes er hyggelig å møte på gata.


 :'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

marve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #65 på: Mars 15, 2008, 18:18:40 »
Macca har kontrakt til sommeren...

Ã… bytte manager nå hadde vært idioti og ikke hjulpet det grann.

Selvfølgelig skal vi ikke bytte manger nå ,men bates må begynne å lete nå .
Vi trenger virkelig en erfaren og god mananger for å få oss ut av denne div .
Leeds kan ikke bli en klubb hvor vi skal la uerfarne managere lære yrket .
Det tror jeg ikke leeds som klubb har råd til  ,tror fansens tolmodighet nå er meget tynn slitt ,etter flere år nå med nedtur etter nedtur så tror jeg det snarest er viktig at noe postivt skjer med vår elskede klubb .
 

berlin

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #66 på: Mars 15, 2008, 18:35:15 »
Vi fortjener en opptur, og hvorfor skulle ikke Macca være mannen?
Rom ble ikke bygd på en dag. En god manager har alltid en begynnelse, og det er gått altfor liten tid til å konkludere med noe som helst. Nå er det sånn at Macca forsvinner om det ikke blir opprykk gjennom en play-off finale, og om vi rykker opp så er det slett ikke sikkert at Macca vil forbli i mangerstolen, spesielt hvis nye eiere kommer på banen. Vi får vel bare vente å se,
men det er slett ikke vanlig at managere går fra suksess til suksess ( Allardyce, anyone? )

RuneSve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #67 på: Mars 15, 2008, 18:44:33 »
Bare for å komme med nok et poeng i fordel Macca (ja, dere leste riktig, i FORDEL). Han skaffet Freedman, som virket til å være overlegent banens beste i dag, både spillmessig, og flink til å holde motet oppe blant resten av gutta. Hadde vi hatt flere spillere av kaliberet hans, fremfor kaliberet til mange av de Wise hentet inn før han stakk så kanskje vi hadde ligget bedre ann.

Prøver bare å få noen av dere til å innse at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden. De fleste mislikte Wise, men nå savner vi han plutselig? Blir for dumt.

Edit: Ser at jeg ikke er helt aleine med å fortsatt støtte Macca.
 

Kickthemdown

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #68 på: Mars 15, 2008, 18:54:04 »
Støtter Macca fullt ut. Viser at han faktisk har en hjerne når han setter ut Kandol og Fraz. Eneste minuset er at de ikke burde vært på benken heller...  ;)

Første11'ren vi stiller med i dag er jeg helt enig i.. La disse spille seg inn til en fast 11'r så greier vi play off, uten tvil!

Skjønner ikke at det er mulig å rote det til på overtid med det forsvaret  :o

Alta-White

jalu

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #69 på: Mars 15, 2008, 19:11:25 »
Mc Allister har aldri vært en stor manager og trolig kommer han aldri til å bli det heller , fy faen for en tegneserie gjeng som tjener grunker på ER for tiden  og MC allister kommer til å forlate < ER innen uken er omme. ::)
leeds4ever jan

Roy

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #70 på: Mars 15, 2008, 19:13:52 »
Macca har min fulle støtte. Det tar faktisk noe tid fra en begynner å snu om på ting og til det begynner å virke. Han fører oss til play-off, og opprykk.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

janove

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #71 på: Mars 15, 2008, 19:58:22 »
Bare for å komme med nok et poeng i fordel Macca (ja, dere leste riktig, i FORDEL). Han skaffet Freedman, som virket til å være overlegent banens beste i dag, både spillmessig, og flink til å holde motet oppe blant resten av gutta. Hadde vi hatt flere spillere av kaliberet hans, fremfor kaliberet til mange av de Wise hentet inn før han stakk så kanskje vi hadde ligget bedre ann.

Prøver bare å få noen av dere til å innse at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden. De fleste mislikte Wise, men nå savner vi han plutselig? Blir for dumt.

Edit: Ser at jeg ikke er helt aleine med å fortsatt støtte Macca.


Bra du har forstaatt det. Av dagens Leedsspillere, er det bare Freedman, som er hentet av McAllister.
Dette er altsaa ikke hans lag. I tillegg hentet han O'Halloran, som ville blitt en stor forsterkning. Desverre oedela han korsbaandet.
Blir for dumt aa paastaa at han er en daarlig manager. Tiden hans i Coventry var vanskelig, med daarlig oekonomi og en kone som var alvaarlig syk.


sportcarl1

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #72 på: Mars 15, 2008, 22:43:36 »
ställer upp bakom macka,och bakom spelaarna med förresten de behöver alla vårt stöd, speciellt när det går dåligt
 

berlin

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #73 på: Mars 16, 2008, 03:32:32 »
Bare for å komme med nok et poeng i fordel Macca (ja, dere leste riktig, i FORDEL). Han skaffet Freedman, som virket til å være overlegent banens beste i dag, både spillmessig, og flink til å holde motet oppe blant resten av gutta. Hadde vi hatt flere spillere av kaliberet hans, fremfor kaliberet til mange av de Wise hentet inn før han stakk så kanskje vi hadde ligget bedre ann.

Prøver bare å få noen av dere til å innse at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden. De fleste mislikte Wise, men nå savner vi han plutselig? Blir for dumt.

Edit: Ser at jeg ikke er helt aleine med å fortsatt støtte Macca.


Bra du har forstaatt det. Av dagens Leedsspillere, er det bare Freedman, som er hentet av McAllister.
Dette er altsaa ikke hans lag. I tillegg hentet han O'Halloran, som ville blitt en stor forsterkning. Desverre oedela han korsbaandet.
Blir for dumt aa paastaa at han er en daarlig manager. Tiden hans i Coventry var vanskelig, med daarlig oekonomi og en kone som var alvaarlig syk.



Helt korrekt, janove! Det er bare så synd at det antagelig blir "wholesale changes" i sommer.
Macca hadde faktiskt fortjent en bedre start enn et korttidsengasjement på 3 måneder.
At Macca blir en suksessfyllt manager er det ingen som vet. Hallo, hvilken manager har bare kommet "out of the blue" til suksess? En plass begynner suksessen, og hvorfor kan ikke det være i Leeds? Er vi store at vi må ha de store navnene (som vi likevel ikke får)? I think not.

Joe Jordan

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #74 på: Mars 16, 2008, 08:27:13 »
Jeg ser faktisk for meg at Macca har muligheter til å bli en habil manager med tiden, men VI HAR IKKE TID! Derfor mener jeg det var feil å hente han inn nå. Leeds måtte opp fra L1 fort som f... og det skjer ikke nå.

Og det er bare på ett felt vi er enda verre enn i ligaspill og det er cup. Så å vinne en eventuell playoff med denne stallen virker utenkelig for min del, da tenker jeg spesielt på antall mål sluppet inn de siste kampene.

Håpt er at Freedman putter flere enn de klønene der bak rekker å slippe inn!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Peter7

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #75 på: Mars 16, 2008, 10:18:16 »
Bare for å komme med nok et poeng i fordel Macca (ja, dere leste riktig, i FORDEL). Han skaffet Freedman, som virket til å være overlegent banens beste i dag, både spillmessig, og flink til å holde motet oppe blant resten av gutta. Hadde vi hatt flere spillere av kaliberet hans, fremfor kaliberet til mange av de Wise hentet inn før han stakk så kanskje vi hadde ligget bedre ann.

Prøver bare å få noen av dere til å innse at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden. De fleste mislikte Wise, men nå savner vi han plutselig? Blir for dumt.

Edit: Ser at jeg ikke er helt aleine med å fortsatt støtte Macca.


Bra du har forstaatt det. Av dagens Leedsspillere, er det bare Freedman, som er hentet av McAllister.
Dette er altsaa ikke hans lag. I tillegg hentet han O'Halloran, som ville blitt en stor forsterkning. Desverre oedela han korsbaandet.
Blir for dumt aa paastaa at han er en daarlig manager. Tiden hans i Coventry var vanskelig, med daarlig oekonomi og en kone som var alvaarlig syk.


Hvis vi skulle være så heldige å rykke opp, ser jeg gjerne at McAllister signerer flere spillere med Freedmans kvaliteter i løpet av sommeren (det er vi jo helt nødt til).

Så kan gjerne L1-spillere som f.eks Beckford og Marques forsvinne for min del.

Kandol derimot ...  ;)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

janove

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #76 på: Mars 16, 2008, 10:49:23 »
Jeg ser faktisk for meg at Macca har muligheter til å bli en habil manager med tiden, men VI HAR IKKE TID! Derfor mener jeg det var feil å hente han inn nå. Leeds måtte opp fra L1 fort som f... og det skjer ikke nå.

Og det er bare på ett felt vi er enda verre enn i ligaspill og det er cup. Så å vinne en eventuell playoff med denne stallen virker utenkelig for min del, da tenker jeg spesielt på antall mål sluppet inn de siste kampene.

Håpt er at Freedman putter flere enn de klønene der bak rekker å slippe inn!


Naa tar ikke jeg stilling til om McAllister er en god eller daarlig manager. Det har jeg ikke grunnlag for aa vurdere. Dette kan jeg vurdere den dagen han setter sammen sitt eget lag.

Ellers er det rikytg observert at forsvaret sliter. Jeg har tidligere vurdert forsvaret i andre traader, men kan nevne at folk har alt for store forventninger til baade Marques og Michalik. Stoette fra midtbana er ogsaa fravaerende. Selv Ankergren har jeg stillt spoersmaal ved.

Jeg er ikke enig med midjo, som i en annen traad, mener at det kun er snakk om litt tid foer spillet sitter.
Til det er det alt for mye aa rette paa.

Ellers saa synes jeg det er litt merkelig at ingen kommer inn paa hvilken rolle publikum vil spille fremover.

Til slutt: Jeg er fortsatt optimist!




Wannabe

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #77 på: Mars 16, 2008, 16:39:57 »
Det hjelper nok ikke å like mannen, hvis han ikke leverer resultater, nei... For å være kynisk, men tross alt til det beste for laget, går det vel ut på dette:

Han var den "beste" tilgjengelig på den aktuelle tiden, til aktuell "pris".

Uff.

MOT
 

RuneSve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #78 på: Mars 17, 2008, 01:27:15 »
Hvis dere er ute etter en manager som klarer å levere stabile 3-0-seiere kamp etter kamp fra og med første minutt i managerstolen i Leeds med vår nåværende stall, så tror jeg vi har en laaaaaang tid foran oss i L1 med ett managerbytte per måned.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #79 på: Mars 17, 2008, 07:20:40 »
Nå er det jo en tråd til om Macca.
Men mannen har ikke vist noe som helst resultater å vise til tidligere og nå som manager for Leeds. Gi han tid sier noen. Vi har ikke noen tid sier jeg.
Macca ble ansatt fordi Bates ville blidgjøre fansen. Denne ansettelsen har vist seg å være totalt feil. Skal vi ansette en manager og gi denne manageren tid, så må vi faktisk ansette en manager som har vist i de senere år at han har gjort suksess. Vi kan ikke gi managere uten noen sportslig suksess denne tiden dere roper om hele tiden. Vi kan heller ikke ansette en manager som hadde suksess for 15 år siden. Slik tilfellet var med Vennables for en tid tilbake.
Nei jeg ser gjerne for meg en manager som Allardyce i denne rollen. Jeg bryr meg ikke om han har blitt tiltalt i denne saken som verserte i nyhetene for en tid tilbake( hva skjedde egentlig ) Jeg vil gjerne ha en manager som har denne pondusen som Allardyce har. Og gjerne i tospann med f.eks Gianfranco Zola eller Paul Scoles som spillende assistent.
Det å ansette en manager er det viktigste en klubb som Leeds kan gjøre. Det er faktsk billigere å grave dypt i lommene og ansette riktig manager enn denne løsningen Leeds har gjort de siste årene.
Allardyce er tilgjengelig nå. Hvis ikke kan vi jo kjøpe fri en manager fra et lag over oss på tabellen. Gi han summer som det monner å snakke om til transfer, så er jeg rimelig sikker på at det vil komme frem en manager som tar denne store utfordring det er å før Leeds tilbake til toppen av Engelsk fotball.
Vi har absolutt ikke tid eller kan ta sjansen på å la et uskrevet blad som Macca drive denne klubben ytterligere ned. Hvis Bates hadde ansatt Donald Duck, så er jeg sikker på at noen av dere hadde ropt gi nå denne anda tid. Nei Bates kryp til korset og let etter en manager som kan ta over Leeds dagen etter at sesongen er over. Ikke noe vits i å sparke Macca nå. Vent til sesongen er over og si høflig og bestemt til Macca. Beklager men du blir ikke med oss videre

RuneSve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #80 på: Mars 17, 2008, 10:12:23 »
Poenget mitt var at det kommer til å ta lenger tid om du skal sparke èn manager per måned dersom han ikke leverer fra dag èn. Vi kan sikkert få inn Alex Ferguson akkurat nå uten at vi nødvendigvis begynner å vinne noe mer. Wise hentet spillere av for lav kvalitet etter jul, hvertfall foreløpig er de av lav kvalitet. Og stallen generelt er av for dårlig kvalitet. Jeg har altså liten tro på at noen som helst managere klarer å magisk snu dette med den stallen vi har nå.

Greit, Macca har enda ikke bevist at han er en god manager, men jeg syns heller ikke han har vist at han er for dårlig.
 

berlin

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #81 på: Mars 17, 2008, 13:01:08 »
Men mannen har ikke vist noe som helst resultater å vise til tidligere og nå som manager for Leeds. Gi han tid sier noen. Vi har ikke noen tid sier jeg.

 så må vi faktisk ansette en manager som har vist i de senere år at han har gjort suksess. Vi kan ikke gi managere uten noen sportslig suksess denne tiden dere roper om hele tiden.

Vi har ikke tid nå, d.v.s frem til en evt. play-off finale er ferdig. Rykker vi ikke opp, er jeg redd for at vi får Forest-syken, og 28.500 tilskuere i snitt vil bli til ca 20.000 neste år. Så slik sett skulle vi ikke ansatt Macca på det tidspunktet vi gjorde det, men punget ut for en proven dyktig manager. Men man er slett ikke  garantert noe som helst da heller, hvilke managere er det som går fra klubb til klubb med suksess hvert sted (utenom de VIRKELG store)? Jo, kanskje noen, men ikke mange.

Paradoksalt nok synes jeg dersom vi IKKE rykker opp, så kunne Macca fått lov til å fortsette. Da synes jeg faktiskt vi har bedre tid, da hadde vi kanskje måtte innse at vi må bygge et fotballag på samme måte som Swansea. Men det vil jo ikke skje, det er vel nesten offisielt at Macca må gå hvis vi ikke rykker opp.

Så, egentlig kan vi diskutere Macca til vi blir blå i ansiktet, og alle vil være like enige om de neste 2 månedene når alt kommer til alt: At det ikke har noen hensikt å gi Macca fyken nå.

Hva som skjer etter play-off til juli, vet vi jo avhenger av: 1. Rykker vi opp? 2. Selger Bates?
 

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #82 på: Mars 19, 2008, 13:45:18 »
Ser at noen hevder at Mc Allister hadde et vanskelig utgangspunkt da han tok over jobben. Min påstand er at INGEN Leeds manager har hatt et bedre utgangspunkt siden David OLeary tok over jobben etter Graham, nivået tatt i betraktning. For meg var ansettelsen av Mc Allister en overraskelse ettersom han ikke viste særlig potensiale i Coventry. At spilleren Mc Allister er en Leeds legende er intet argument for å ansette han som en manager og jeg undres over hvilke argumenter Bates la vekt på i ansettelsesprosessen.  Jeg mener vi kan fastslå at han defnitivt ikke ikke har levert varene til nå. Valg av spillemønster og formasjon, lagguttak, utlånet av vår beste venstre back, unødvendig bruk av spillere ute av posisjon... I mine øyne begynner listen å bli lang. Når absolutt ALLE rapportere peker på det samme problemet, nemlig manglende bredde i spillet og dårlig organsisering på dødballer, burde dette være såpass håndgripelig at en manager klarer å gjøre de nødvevendige grepene. Istedet er kamprapportene nesten identiske kamp etter kamp, og Mc Allister fremstår som nærmest handlingslammet. Hvorfor hentes ikke Parker tilbake? Hvorfor får ikke Huntigton sjansen når Rui og Lubo underpresterer mot flere av divisjonens dårligste lag?  Hvorfor spiller Kenton høyre back? Hvorfor henter han ikke inn en klassisk ving , dersom Carole, Sorsa og Da Costa ikke vurderes som gode nok? Jeg er sikker på at det finnes unge spiller fra øverste nivå som ønske å få matcherfaring i league One, og som kan bringe en ny dimensjon inn i førsteelleveren vår.  :)

Sparke Mc Allister nå? Selvfølgelig ikke. Det vil bare bringe oss enda lengre ned i hengemyra. Øksa får evnt svinges til sommeren om nødvendig. Kontrakten hans går uansett ut da og så langt ser jeg ingen grunn til å forlenge den. I mine øyne er kun et opprykk godt nok. Ã… legge listen lavere enn det er høyst unaturlig når vi ser hva spillerne var i stand til å prestere i høstsesongen.     :o
Jon R.

Runar

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #83 på: Mars 19, 2008, 13:48:40 »
Spot on
 

soumoh

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #84 på: Mars 19, 2008, 14:23:14 »
Jeg trodde alle visste hvorfor Leeds ansatte Macca:

* Han var arbeidsledig
* Han kunne starte med én gang

Og selvsagt:

* Han var den billigste løsningen
We'll be back.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #85 på: Mars 19, 2008, 14:56:11 »
Og selvfølgelig populær blant fansen... I allefall før han ble ansatt!

Roy

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #86 på: Mars 19, 2008, 15:15:07 »
Jeg trodde alle visste hvorfor Leeds ansatte Macca:

* Han var arbeidsledig
* Han kunne starte med én gang

Og selvsagt:

* Han var den billigste løsningen

... har vel en mistanke om at Bates & Co faktisk trodde de fikk en bra manager i Macca. Det håper jeg de fremdeles tror. Jeg har iallfall troen på Macca fremdeles så får vi heller telle opp når sesongen er over.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #87 på: Mars 19, 2008, 15:43:47 »
Helt enig, vi beholder troen til sesongen er ferdigspilt!

peacock

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #88 på: Mars 19, 2008, 15:55:10 »
"Valg av spillemønster og formasjon, lagguttak, utlånet av vår beste venstre back"

Beste v. back? Hvorfor har da INGEN av våre managere gitt ham tillit?
Når det er sagt, har jeg selv ingen forutsetninger for å vurdere Parker. Har kun sett ham i en TV-sendt kamp. Men, da spilte han godt.....

berlin

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #89 på: Mars 19, 2008, 17:53:01 »
Det er fryktelig lett å være etterpåklok. Det er sant at Macca har ingen meritter,
det som også er sant er at han ble ansatt kun dager etter Wise forsvant.
Hvem vet hvordan det ville gått uten manager i 3-4 uker? Hvem vet hvilken manager vi ville fått om vi(Bates, mener jeg) f.eks hadde økt lønna noe?

Er det nå så sikkert at Billy Davies hadde vært interessert? Eller Allardyce? Eller McClaren, fra England til Leeds? Eller for den saks skyld, en proven manager i samme divisjon?

Beina på bakken, er vi så fordømt attraktive bare vi er Leeds? I think not, at the moment.
Vel er det en fantastisk utfordring, men det er høy risiko også! Kan være bedre å bygge sitt rykte i en mindre klubb. David Moyes ble hentet fra Preston til Everton, hvem kjente han før han brakte PNE fra League 1 til øverste sjikt av CCC? Ingen!!!!

Det er bare å håpe på det beste utfallet av årets sesong, nemlig opprykk vi Wembley.
Sagaen deretter? Totalt umulig å forutsi, jeg mener TOTALT (and you know what I mean).



« Siste redigering: Mars 19, 2008, 17:54:55 av berlin »