Skrevet av Emne: Flo legger opp med umiddelbar virkning!  (Lest 3632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Yeboah

Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« på: Mars 11, 2008, 22:45:17 »
Ifølge TV 2 sporten...

Mer om dette i neste sending kl 23:30.
« Siste redigering: Mars 11, 2008, 22:50:45 av Yeboah »

Sheridan

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #1 på: Mars 11, 2008, 22:47:41 »
oi enda en forferdelig Leeds-nyhet  ::)

isak

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #2 på: Mars 11, 2008, 22:48:47 »
søren og... eg som håpa på ein retur til sogn for han :-\ men i leeds var han tydeleg ferdig.

raggen

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #3 på: Mars 11, 2008, 22:51:06 »
downhill spiller som skulle lagt opp etter sesongen i chelsea. Synd å si desverre
Forever Leeds United!!!!!!!!

Yeboah


Dennis

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #5 på: Mars 11, 2008, 23:58:18 »
downhill spiller som skulle lagt opp etter sesongen i chelsea. Synd å si desverre

Blir nok litt feil også. Han var faktisk bra (relativt sett) i Rangers, men hadde enorme forventinger på seg. I Siena hadde han noen fine år, spesielt som hengende spiss, derfor ikke altfor mange mål. Greit nok at han var best i Chelsea, men å legge opp som 27-28 åring?  ;)
Marching on together!

flynn

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #6 på: Mars 12, 2008, 08:56:32 »
Takk for at du prøvde Tore André, og for alt du har gjort for norsk fotball i din strålende karriere. Synd og skam at du ikke fikk avslutte med opprykk for vårt kjære Leeds  :'(

flynn

Tom S

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #7 på: Mars 12, 2008, 09:24:36 »
Voksent gjort Tore Andre!

COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #8 på: Mars 12, 2008, 09:33:19 »
Takk for innsatsen, Tore Andre. Det er nok best for alle partar at samarbeidet avsluttast no.

Svend Anders

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #9 på: Mars 12, 2008, 09:43:04 »
Takk for innsats og tålmodighet, Flo.

Synes det er veldig synd at han ikke fikk avslutte skikkelig både i form av eget spill og opprykk med Leeds.

Ekstra synd også, selvsagt, å miste en nordmann på laget.

SA

berlin

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #10 på: Mars 12, 2008, 09:54:15 »
Synes det er en voksen handling. Tore Andre har vist seg som et sympatisk menneske,
som ikke likte å være en belastning for en økonomisk hardt stillet klubb. Litt synd at han vil bli en parantes, og kanpt nok det, i Leeds sin historie, men hans dager er talte.

Det er ingen tvil om at Tore Andre hadde noen flotte år som klassespiller, vesentlig i Chelsea.

Jeg er ikke sikker på om han klart seg like bra på toppnivå i dag, om han hadde vært ung nok,
den eneste jeg kommer på som ligner litt, er Peter Crouch. Ellers er toppspissen annerledes bygd, og har større reportoar å spille på.

McQueen

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #11 på: Mars 12, 2008, 10:04:19 »
Takk for mange hyggelige fotballopplevelser du ga både for klubb- og landslag. Kos deg med familien og lykke til videre!
McQueen

lufc86

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #12 på: Mars 12, 2008, 14:13:06 »
Takk for alt Tore. Du må ikkje legga opp, men reisa heim til Sogndal og hjelpa dei til eit nytt opprykk i tippeligaen. Då med Per Egil Flo, Ulrik Flo og den meir kjente Håvard Flo:) Takk for fine mål for Leeds.
@m_sortland på twitter

Per Arne

  • Gjest
Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #13 på: Mars 12, 2008, 14:32:02 »
Noen snakker om at det er forferdelig at TAF legger opp! Utrolig! Han var helt elendig i Enga, og har vært totalt ubrukelig i Leeds. Med en lønn på rundt 200 000 Nkr i uka! TAF er kanskje en av de mest sympatiske spillerne vi har fått oppleve, så det er med tungt hjerte jeg sier dette. Nå var det absolutt på tide å gå. Lykke til videre.

Erik M

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #14 på: Mars 12, 2008, 15:08:10 »
Tore Andre er en kjernekar og han har gitt oss nordmenn mye glede.  Hele hans opphold i Leeds har vært ulykkelig for begge parter.

Jeg tror imidlertid IKKE motivet for hans beslutning om å kaste inn håndleet er så edelt som enkelte ser ut til å tro.  Så vidt jeg har forstått har Flo vært på en pay-per-minute kontrakt der han får meget godt betalt når han spiller og ingenting når han ikke spiller.  Etter et par meget dårlige opptredener kan jeg tenke meg at Macca har sagt at han ikke kommer til å bruke Flo mer.

Veldig,veldig synd at vi ikke fikk en gang se glimt av Flo på sitt beste.  Det hadde vært morro.  Jeg dirrer fortsatt hver gang jeg ser Brasil-kampen - en herlig periode og en herlig spiller.

 

Dennis

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #15 på: Mars 12, 2008, 16:23:13 »
Slenger meg på og takker Tore Andre Flo for en innholdsriks karriere, på godt og vondt!

Gode år i Brann ble fulgt opp med gode år i Chelsea, før rekordovergangen til Rangers ble ødelagt mer av altfor store forventinger enn dårlig spill. Tore Andre scoret bra med mål, men aldri like mange som den mer naturlige goalgetteren Henke Larsson i Celtic, som sikkert Rangers-fansen ønsket å se Flo kopiere. Et dårlig opphold i Sunderland, med bare en neve mål, ble fulgt opp av en god tid i Italia, før nok en dårlig periode fulgte, denne gangen i Vålerenga.

Jeg må ærlig innrømme at jeg tenkte mitt da Tore Andre Flo ble klar for Leeds. Mange kamerater tynte meg selvsagt for dette, men det var ikke det som gjorde meg betenkt. 'La han vise dem', tenkte jeg og mottok kritikken med et smil og 'Vi får se'. Men det fikk vi dessverre aldri.

Man kan selvsagt si at tiden i Leeds ble ødelagt av skader, som så ofte før, men det hjelper dessverre ikke i det hele tatt. Flo ble den floppen i Leeds, som så mange av oss forutså, uten at etterpåklokskap skal brukes på noen som helst måte. Kritisk var jeg hele tiden, men jeg ønsket selvsagt at han skulle prestere! Til tider så det faktisk også ut som om han skulle bli den målgjøreren og bærebjelken han kunne vært, da han i starten av sesongen var en svært så effektiv super-sub, før nye skader og en operasjon satte en stopper for mitt lille håp.

Dessverre minner Tore Andres Leeds-karriere meg så altfor mye om Gylfi Einarssons. At Tore Andre visstnok er en meget sympatisk og likanes kar, hjelper dessverre ikke på totalinntrykket. Det var en dårlig signering.

Følger forresten Erik M når han tror at beslutningen om å legge opp ikke kun lå hos Tore Andre Flo. Med Wise fortsatt i klubben, så hadde nok Flo vært på trening i morgen, så sant han er skadefri. Det har vel også Flo uttalt i og med at han har blitt sitert på dette med 'ny manager med sine egne spillervalg' osv.

Takk for en innholdsrikskarriere, Tore Andre, med Brasil-utligningen og straffen du skaffet som mitt store høydepunkt som fan av landslaget.
Marching on together!

Thomas

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #16 på: Mars 12, 2008, 17:48:13 »
Benytter også anledningen til å takke for innsatsen. Synd han ikke fikk utrettet mer i Leeds enn han gjorde. Han har uansett en stor fotballkariere og se tilbake på.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #17 på: Mars 12, 2008, 17:48:29 »
Vil veldig gjerne være med & pay tribute til en hederskar når han nå offisielt legger beina på bordet  :)

(Men akkurat  Leeds-karrieren hans blir for meg bare en parantes...)  Egentlig er du helt der oppe med han derre Ole G i status.

...men ikke kvitt deg med Leeds-krypinnet. Det er da mange Flos som kan ha nytte av det i fremtiden...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

isak

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #18 på: Mars 12, 2008, 18:20:10 »
Vil veldig gjerne være med & pay tribute til en hederskar når han nå offisielt legger beina på bordet  :)

(Men akkurat  Leeds-karrieren hans blir for meg bare en parantes...)  Egentlig er du helt der oppe med han derre Ole G i status.

...men ikke kvitt deg med Leeds-krypinnet. Det er da mange Flos som kan ha nytte av det i fremtiden...


Ja, lat oss få inn unge og lovande Per Egil inn som venstreback! Hadde lett erstatta Frazer og Sheehan! :D

sportcarl1

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #19 på: Mars 12, 2008, 21:02:58 »
Tack för tiden Flo
 

isak

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #20 på: Mars 12, 2008, 22:12:09 »
Gå inn på nrk nett-tv og sjå klippa om Tore Andre som er lagt ut der. Kavalkade klippet gav meg frysningar! Eg gløymer aldri Marseillekampen... kampen i Marseille mot Brasil! ;D
« Siste redigering: Mars 13, 2008, 11:23:18 av isak »

lojosang

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #21 på: Mars 12, 2008, 23:41:50 »
Takk for innsatsen og målene! Noen av dem har det nå tross alt blitt.
- Leif Olav

berlin

Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #22 på: Mars 12, 2008, 23:49:02 »
Gå inn på nrk nett-tv og sjå klippa om Tore Andre som er lagt ut der. Kavalkade klippet gav meg frysningar! Eg gløymer aldri Marseillekampen...

Kva, har han spelt mot Marseille? For kven då? Vangsgutane?  ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Flo legger opp med umiddelbar virkning!
« Svar #23 på: Mars 13, 2008, 09:55:43 »
Det er enkelt å takke Tore Andrè Flo for mange gode minner på fotballbanen, men dessverre er ingen av disse fra hans tid i Leeds! Jeg håper han vil gjøre en sterkere innsats som Leeds fan enn han maktet som Leeds spiller for å si det sånn, litt flåsete sagt og ment, men det er ikke tvil om at Leeds tiden er å regne for en parantes!
Uansett, ønsker ham lykke til videre med det han måtte finne på- familieliv f.eks. Leedssupporteraktiviteter kanskje..... :)!
Yeboahs vitne