Skrevet av Emne: 5-10 poeng tilbake  (Lest 14586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

5-10 poeng tilbake
« på: Mars 12, 2008, 18:12:21 »
Vi som var på Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp på lørdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter før kampen. Både han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei på fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til å få ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spøk!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sølvreven

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #1 på: Mars 12, 2008, 18:16:22 »
Gud hvor jeg håper at dette er sant. Det kan gi gutta et voldsomt løft. Og DA mine venner, er det ingen tvil om at vi rykker opp. Mark my words  :D. MOT.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

isak

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #2 på: Mars 12, 2008, 18:18:02 »
Vi som var på Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp på lørdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter før kampen. Både han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei på fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til å få ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spøk!!!
10poeng kanskje 8) det kan verte svært viktig om det vert realitet. men trur ingenting før det verkeleg har skjedd ;)

Sleivind

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #3 på: Mars 12, 2008, 18:29:09 »
Dette er IKKE en spøk!!!

Jeg tror det er en spøk, en dårlig en sådan! Hvorfor skulle FL tilby han dette nå? Høringen er jo ikke før om en måned? Og hvorfor 10 eller 5 poeng og ikke f.eks 11? eller 12, eller 15, eller 4, eller kanskje 9?

Jeg nekter å tro det, før jeg får ser det.

Leif Egil

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #4 på: Mars 12, 2008, 19:17:55 »
Tror det ikke før jeg får se det! Men Fy f... for en "gave" på tampen av sesongen det hadde vært!
 

Hallgeir *

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #5 på: Mars 12, 2008, 19:18:12 »
 Tja, det høres utrolig ut! Det hadde selvfølgelig vært deilig å forlate denne divisjonen, men har vi egentlig noe i CCC å gjøre? Ikke slik vi spiller for øyeblikket, i alle fall ! Jeg stilte spørmål ved Macca som manager, men ønsket å gi mannen en sjanse. Realistisk sett hadde jeg helst sett at vi etter sesongen fikk ny eier, og da regner jeg med at endringer vil følge i managerspørsmålet også. Men jeg ønsker meg stabilitet, og vil ikke ha stadige bytter i ledelsen. Da kommer vi som kjent neppe ut av uføret med det første.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #6 på: Mars 12, 2008, 19:18:12 »
Velger å tro at det er sant, Leedsvik, ettersom du virker som en virkelig fan som ikke ville spøkt med dette!

Kanskje fotballforbundet har begynt å skjelve i dressbuksene?


f**k OFF TO THE FOOTBALL LEAGUE!!!
Marching on together!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #7 på: Mars 12, 2008, 19:24:24 »
Det hadde vært gøy om vi rykket opp, men jeg er egentlig enig med  Hallghell sier:
Det hadde selvfølgelig vært deilig å forlate denne divisjonen, men har vi egentlig noe i CCC å gjøre? Ikke slik vi spiller for øyeblikket, i alle fall !
« Siste redigering: Mars 13, 2008, 14:16:52 av MartinR »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #8 på: Mars 12, 2008, 19:25:41 »
Selvfølgelig tror jeg på Viktor når han hevder dette (ikke rette tiden å spøke om dette på...), og ei heller tror jeg at Big Norm/Allan dreiv med vissvass på et supportertreff.

...men ting går likevel ikke alltid veien. Så disse poengene innkasserer jeg på ingen måte før ankefristen til de andre L1-lagene har gått ut  :)

« Siste redigering: Mars 12, 2008, 19:30:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #9 på: Mars 12, 2008, 19:27:18 »
Tja, det høres utrolig ut! Det hadde selvfølgelig vært deilig å forlate denne divisjonen, men har vi egentlig noe i CCC å gjøre?

Selvfølgelig ikke (spillemessig).

...men det ordnes i løpet av sommeren  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #10 på: Mars 12, 2008, 19:29:16 »
Vi som var på Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp på lørdag.

Jeg hadde blitt i fyr & flamme - neppe landet før på Flesland godt utpå dagen etter  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #11 på: Mars 12, 2008, 19:44:52 »
Håper virkelig vi får tilbake nokre poeng, men det hjelper oss neppe til meir enn playoff-plass, dessverre.

At nokon "håper" at vi ikkje rykker opp denne sesongen pga at vi ikkje har godt nok lag til CCC bør gå i tenkeboksen!
Leeds trenger virkelig å rykke opp frå denne tulledivisjonen, og det fort som faen! Om vi har for dårlig stall til CCC, ja da får vi fikse det til sommeren. Viss Leeds satser og viser dette i offentligheten, ja da vil vi vere attraktive for spillere.
Dette blir verre om vi forblir i sumpa.
COME ON LEEDS !!

Erik M

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #12 på: Mars 12, 2008, 19:56:10 »
Jeg tror vi rykker opp uten å få poeng tilbake - etter en spennende play off.
Jeg tror ikke vi får tilbake noen poeng.
Jeg tror ikke Bates informerer Clarke og Hunter - ikke en gang Lorimer om eventuelle diskusjoner som holdes.

Jeg håper virkelig ikke spillergruppa tror på noe sånt.  Her må jobben gjøres uten gavepakker, er jeg redd.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #13 på: Mars 12, 2008, 19:59:27 »

Jeg tror ikke Bates informerer Clarke og Hunter - ikke en gang Lorimer om eventuelle diskusjoner som holdes.

Peter sitter jo i et ikke uvesentlig styre, som (selv om de nok ikke får vite alt) nok må orienteres i ny & ne.

Veien fra Peters munn til Norm/Allans ører er iallefall ikke lang.

...så der fikk du den forklaringen  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #14 på: Mars 12, 2008, 20:02:47 »
Sitter Peter i Styret?




Jeg tror ikke Bates informerer Clarke og Hunter - ikke en gang Lorimer om eventuelle diskusjoner som holdes.

Peter sitter jo i et ikke uvesentlig styre, som (selv om de nok ikke får vite alt) nok må orienteres i ny & ne.

Veien fra Peters munn til Norm/Allans ører er iallefall ikke lang.

...så der fikk du den forklaringen  ;D


COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #15 på: Mars 12, 2008, 20:16:30 »
10 poeng betyr i BESTE FALL play off - og der ryker vi, slik vi fremstår om dagen.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #16 på: Mars 12, 2008, 20:22:51 »
Sitter Peter i Styret?




You got me there. Snakket en del med Peter om hans forhold til Bates i Sarpsborg osv.
Men ifølge "pålitelige"Wikipedia er det nå a thing of the past:

Sitat
Peter Lorimer Director: 19th March 2004[16]-04 May 2007

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #17 på: Mars 12, 2008, 20:22:59 »
10 poeng betyr i BESTE FALL play off - og der ryker vi, slik vi fremstår om dagen.


Vi ryker bestandig i viktige cupkamper og play off kamper/finale, uansett. Selv om vi hadde stilt med, gud forby, førstelaget til scum så hadde vi tapt 4-0 mot walsall eller carlisle i evt play off finale  :-[


Har også hørt dette med 5 poengene og at Bates hadde takket nei....

Oddsen på skybet om hvor mange poeng vi får tilbake taler for seg:


http://www.skybet.com/skybet?action=GoLastEvent&sess_price_type=DECIMAL

 ;)
« Siste redigering: Mars 12, 2008, 20:25:32 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Roy

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #18 på: Mars 12, 2008, 20:42:31 »
Vi trenger de poengene, og play-off lever sitt eget liv. Men som mangeårig Leeds tilhenger så ser jeg ikke akkurat frem til cuplignende fotballkamper. Der har vi jaggu prestert mye håpløst opp gjennom årene.

Til de som mener at vi ikke har noe i CCC å gjøre. Rykker vi opp så vil bedre spillere også se Leeds som et alternativ, og slik vil laget bli styrket. Dessuten rykker vi opp - så er det noe vi har gjort oss fortjent til.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Erik M

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #19 på: Mars 12, 2008, 22:47:58 »

Jeg tror ikke Bates informerer Clarke og Hunter - ikke en gang Lorimer om eventuelle diskusjoner som holdes.

Peter sitter jo i et ikke uvesentlig styre, som (selv om de nok ikke får vite alt) nok må orienteres i ny & ne.

Veien fra Peters munn til Norm/Allans ører er iallefall ikke lang.

...så der fikk du den forklaringen  ;D



Nettopp derfor får ikke Peter informasjon om møter i "de innerste rom".  Hans jobb som styremedlem (som han altså ikke er mer) har vært å vedlikeholde forholdet til supporterne (les: dempe kritikken).

Jeg tror det beste vi kan håpe på, dvs Bates, er en økonomisk kompensasjon dersom poengstraffen hindrer oss i å rykke opp.  De kan ikke stokke om på tabellen når det gjenstår 2-3 kamper. Da blir det nye runder i retten og kanskje kaos helt fram til seriestart neste sesong eller lenger.
 

berlin

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #20 på: Mars 12, 2008, 23:31:00 »
Jeg fester heller ikke mye lit til "disse lekasjene". Det hele virker veldig useriøst både av FL og Leeds (les Bates+innerste krets) om så skulle være tilfelle, dernest av Hunter, Clarke og Lorimer som videreformidler dette til enkelte vanlige supportere. Det betyr jo bare at ryktet spres som ild i tørt gress, d.v.s jeg har ikke sjekket WACCOE, Mavericks eller andre supporterfora.

Holder det ikke for utenkelig at vi får poeng tilbake, noe som kan ha betydning for om Leeds klarer play-off eller ikke, og i såfall et etterspill som vil bli "farselignende".
Det kan godt være at straffen blir opprettholdt også.

lowfields

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #21 på: Mars 13, 2008, 08:07:07 »
Hvis så er tilfelle, at Bates er tilbudt 5 poeng, så ville det vel ikke vært så unaturlig at han på en diskre :-\ måte ville prøve å spre dette. Det vil få FL til å se ut som om de innrømmer at 15 poeng var feil, og med et tilbud om 5, vil disse poengene være bankers, og Bates kan pushe på for å få fler.

MEN: Jeg heller mer mot Erik M - har ingen tro på at Leeds blir dytta opp på kvalik-plass nå, så sent i sesongen, og dermed et lag ut av play-offen. Så sant ikke FL at helvetes mye tid til overs, tror jeg ikke de orker å begynne å rulle en ny, større snøball.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Lids

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #22 på: Mars 13, 2008, 09:47:59 »
10 poeng betyr i BESTE FALL play off - og der ryker vi, slik vi fremstår om dagen.


Med 10 poeng, er det akkurat nå 5 poeng opp til direkte opprykk og ikke 15 som i dag.
Thomas

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #23 på: Mars 13, 2008, 09:50:29 »
Vi som var på Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp på lørdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter før kampen. Både han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei på fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til å få ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spøk!!!


....mulig mottakeren av dette budskapet ikke oppfattet det som spøk, men hva i all verden er dette? Hvordan driver de på dersom dette er tilfellet- kjøpslåing- useriøst i så fall! Uansett utfallet av dette- jeg håper Macca og spillerne konsentrerer seg om neste kamp og deretter neste igjen osv. Dette er her neverending story!
Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #24 på: Mars 13, 2008, 10:38:24 »
Vi som var på Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp på lørdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter før kampen. Både han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei på fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til å få ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spøk!!!


....mulig mottakeren av dette budskapet ikke oppfattet det som spøk, men hva i all verden er dette? Hvordan driver de på dersom dette er tilfellet- kjøpslåing- useriøst i så fall! Uansett utfallet av dette- jeg håper Macca og spillerne konsentrerer seg om neste kamp og deretter neste igjen osv. Dette er her neverending story!
Kjøpslåing er jo ikke uvanlig, kan være at Ligaen begynner å innse at de har en dårlig sak. Med 5 poeng tilbake (dvs. at vi står med -10) vil vi jo få samme straff som om vi hadde gått i administrasjon denne sesongen i stedet for helt på tampen av forrige sesong. Samtidig vil Leeds være sikret noe tilbake, resultatet av høringen kan jo bli at vi blir stående med -15.
The future's so White I've got to wear shades 8)

berlin

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #25 på: Mars 13, 2008, 12:58:17 »
Vi som var på Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp på lørdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter før kampen. Både han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei på fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til å få ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spøk!!!


....mulig mottakeren av dette budskapet ikke oppfattet det som spøk, men hva i all verden er dette? Hvordan driver de på dersom dette er tilfellet- kjøpslåing- useriøst i så fall! Uansett utfallet av dette- jeg håper Macca og spillerne konsentrerer seg om neste kamp og deretter neste igjen osv. Dette er her neverending story!
Kjøpslåing er jo ikke uvanlig, kan være at Ligaen begynner å innse at de har en dårlig sak. Med 5 poeng tilbake (dvs. at vi står med -10) vil vi jo få samme straff som om vi hadde gått i administrasjon denne sesongen i stedet for helt på tampen av forrige sesong. Samtidig vil Leeds være sikret noe tilbake, resultatet av høringen kan jo bli at vi blir stående med -15.


Kjøpslåing er nok på kant med loven nå når det skal være en lukket høring (arbitration),
men "korrupsjon" finnes i alle samfunn.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #26 på: Mars 13, 2008, 13:12:43 »
Oppdatering: Nå er vi kommet hjem og dette kan jeg melde med sikkerhet. Mandag var vi på Biilys Pub og hvem kommer inn døren? Jo Bates og kona. Vi skulle på omvisning med John Mc Clelland og tok oss en øl mens vi ventet. Når Bates kom hadde vi allerede fått oss en to tre pints og ville selvfølgelig ha autografen av den gamle mannen. Jeg sto på siden av han og holdt armen over skulderen hans for å bli tatt bilde av. Jeg kan fortelle at mannen skjelver... Anyway. Jeg spurte han rett ut om han hadde blitt tilbudt poeng tilbake, og sa at ryktet gikk. Han ble paff og spurte hvor jeg hadde hørt det, mens jeg sa at det kun var et rykte. Hans exacte ord var" Maybe this is a rumour that is true for once, but i am going for all fifteen. They have done us wrong and they must repair the damage". Direkte sitert. Måten han sa det på bekreftet for meg hva Hunter og Clarke sa til meg. Jeg spurte også John Mc Clelland på omvisningen og han bekreftet ryktet. Han sa at FL nå prøvde å gjøre en deal før høringen
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

auren

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #27 på: Mars 13, 2008, 13:37:39 »
Oppdatering: Nå er vi kommet hjem og dette kan jeg melde med sikkerhet. Mandag var vi på Biilys Pub og hvem kommer inn døren? Jo Bates og kona. Vi skulle på omvisning med John Mc Clelland og tok oss en øl mens vi ventet. Når Bates kom hadde vi allerede fått oss en to tre pints og ville selvfølgelig ha autografen av den gamle mannen. Jeg sto på siden av han og holdt armen over skulderen hans for å bli tatt bilde av. Jeg kan fortelle at mannen skjelver... Anyway. Jeg spurte han rett ut om han hadde blitt tilbudt poeng tilbake, og sa at ryktet gikk. Han ble paff og spurte hvor jeg hadde hørt det, mens jeg sa at det kun var et rykte. Hans exacte ord var" Maybe this is a rumour that is true for once, but i am going for all fifteen. They have done us wrong and they must repair the damage". Direkte sitert. Måten han sa det på bekreftet for meg hva Hunter og Clarke sa til meg. Jeg spurte også John Mc Clelland på omvisningen og han bekreftet ryktet. Han sa at FL nå prøvde å gjøre en deal før høringen

WOW! Big news Leedsvik. Takker for god spaning!

Men jeg ser for meg litt av et sammensurium hvis vi nå får tilbake 15 poeng.. Stakkar Carlisle og Doncaster. Det blir garantert høytlytte protester!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #28 på: Mars 13, 2008, 13:43:30 »
Jeg tviler ikke på at du snakker sant, Leedsvik. Men du er sikkert selv overrasket over
at slikt kan skje i et rettsamfunn. Vel, det begynner å lukte poeng tilbake, og kanskje blir Leeds
trukket inn i en ny stor mediasak, hvor utfallet kan bli både negativt eller positivt.

Rykker vi opp (via play-off antagelivis), kan man svelge mye bråk og hetsing.
Personlig er jeg overbevist om at det setter Leeds i en helt annen posisjon når det gjelder
å bygge opp et godt lag. Det er meget, meget vanskelig å tiltrekke seg gode spillere i League 1, og det ser ikke svært lovende ut for ungdomsarbeidet i klubben, det er vel kun Howson som har fått en fair sjanse. Parker har også fått sjansen, men av en eller annen grunn virker det ikke som hverken Wise eller Macca har tro på han.

berlin

Sv: 5-10 poeng tilbake
« Svar #29 på: Mars 13, 2008, 13:48:27 »


WOW! Big news Leedsvik. Takker for god spaning!

Men jeg ser for meg litt av et sammensurium hvis vi nå får tilbake 15 poeng.. Stakkar Carlisle og Doncaster. Det blir garantert høytlytte protester!

auren

Nåja, auren, vi har betraktelig dårligere form enn både Doncaster og Carlisle, som er hhv 15 og 14 poeng foran oss, Carlisle også med en kamp mindre spilt. Med mindre Leeds hever seg, må vi se langt etter 2.plassen, selv med 15 poeng tilbake.

Vi kan jo også oppleve at de poengene vi får tilbake kun får betydning for om vi ender på 3,4,5 eller 6.plass,
og ikke presser ut noen lag. Lite sannsynlig, men.....