KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)

Started by kjelvi, March 14, 2008, 19:04:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MartinR

Gleder meg som en liten unge til kampen(Jeg er bare 11 år uansett).
Denne kampen håper jeg at vi vinner :D

MOT

Ronald

Fytti h....

Viasat kan du putte opp ett visst sted for min del.

Har gleda meg til kampen lenge. Men selvfølgelig i dag tok viasat boksen farvel med sitt jordiske liv. " Det er noe feil med din dekoder, dersom problemet fortsetter må du ta kontakt med din forhandler."
Det  e lett i påska >:( >:(

KeyserSoze

Quote from: Ronald on March 22, 2008, 17:45:25
Fytti h....

Viasat kan du putte opp ett visst sted for min del.

Har gleda meg til kampen lenge. Men selvfølgelig i dag tok viasat boksen farvel med sitt jordiske liv. " Det er noe feil med din dekoder, dersom problemet fortsetter må du ta kontakt med din forhandler."
Det  e lett i påska >:( >:(

Finner sikkert en stream til kampen på nettet. Hvis du ikke finner noe gratis kan du i alle fall få sett kampen via www.livesport247.com

Læshy

Gidder noen oppdatere meg på 90 52 18 46
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Leedsulf

United: Ankergren, Kenton, Marques, Michalik, Sheehan, Kilkenny, Prutton, Howson, Johnson, Freedman, Beckford. Subs: Lucas, Richardson, Douglas, Kandol, Elding.

Robert H.

Laget som ventet. Lite bredde på midten, men vi får håpe dette holder. Come on Leeds!

Trond90

Nærmer seg nå, ville likt og sitt Carole på benken i det minste, resten av laget var vell som forventet. COME ON YOU MIGHTY GOD WHITES!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

mercruiser

KeyserSoze

Helt klart en must win hvis vi skal ha sjans på playoff (ser bort ifra evt poeng tilbake frem til det er avgjort).

Come on you Whites!!!!

MartinR

Her er siste nytt om Leeds Uniteds lag før morgendagens TV-sendte oppgjør mot Walsall på Elland Road kl. 18.20.

Alan Thompson er fortsatt ute med skade, mens Andy Hughes er suspendert etter å ha pådratt seg ti gule kort denne sesongen. Gledelig er det imidlertid at Jonathan Douglas er tilbake etter sitt skadeavbrekk og sannsynligvis er med på benken.

Utskjelte Alan Sheehan tar trolig venstrebackplassen som Hughes hadde i forrige kamp.

Sannsynlig lag (4-4-2): Ankergren - Kenton, Marques, Michalik, Sheehan - Prutton, Howson, Kilkenny, Johnson - Freedman, Beckford.

Fikk det fra www.olesleeds.com

Ronald

Takker for forslag til hvor eg finner kampen på nett, et spørsmål dog. Starter sendingen ikke før 1820? eg får nemlig bare not broadcasting. Dette gjelder P2P

I verste fall så blir det en ny kamp på radioen. Bedre enn ingenting ;)

Papi

Faen! Her skal eg kampen på nettet, men trykker eg på Leeds kampen kommer Everton kampen i stedet.

Noken som har ein RETT link??
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

MartinR

Leeds stiller med:

Ankergren                        
Kenton               
Marques               
Michalik               
Sheehan               
Prutton               
Howson               
Kilkenny               
Johnson               
Freedman               
Beckford               
Substitutes
Richardson               
Douglas               
Elding               
Kandol               
Lucas

Walsall stiller med:

Ince               
Weston               
Gerrard               
Roper               
Boertien               
Betsy               
Sonko               
Wrack               
Dobson               
Holmes               
Mooney               
Substitutes
Bossu               
Nicholls               
N'Dour               
Bradley               
Moore                   

Bye

Beckford god i starten her nå, men for en bom..!
Trønder i Bergen!

Ronald

Quote from: Papi on March 22, 2008, 18:20:44
Faen! Her skal eg kampen på nettet, men trykker eg på Leeds kampen kommer Everton kampen i stedet.

Noken som har ein RETT link??
Fikk den samme. Tror vi bruke en annen link, eg prøvde med mediaplayer :o

readysteady

Quote from: MartinR on March 22, 2008, 18:15:56
Her er siste nytt om Leeds Uniteds lag før morgendagens TV-sendte oppgjør mot Walsall på Elland Road kl. 18.20.

Alan Thompson er fortsatt ute med skade, mens Andy Hughes er suspendert etter å ha pådratt seg ti gule kort denne sesongen. Gledelig er det imidlertid at Jonathan Douglas er tilbake etter sitt skadeavbrekk og sannsynligvis er med på benken.

Utskjelte Alan Sheehan tar trolig venstrebackplassen som Hughes hadde i forrige kamp.

Sannsynlig lag (4-4-2): Ankergren - Kenton, Marques, Michalik, Sheehan - Prutton, Howson, Kilkenny, Johnson - Freedman, Beckford.

identisk med det som står på forsiden her på leedsunited.no .

mercruiser

Hvorfor spiller Walsall i blått-gult-blått? De har jo egentlig røde drakter..
Provosering?  :)

John I

Marching on together

Papi

Så funker jo plutselig ikkje radioen heller.... Fader, her går jo alt mot meg.

You don`t have the nessesary ting og tang for å utføre denne operasjonen..... MONGO!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Boos

Sliter med å komme inn på >:(

http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=8598&part=sports

Trykker på Playpå den som er online.
Brukt 4 minutter på å koble til no  :-\

Noen som har link til radio`n ??? :)

Kjedlig å følge med her, men man må jo bare, http://www.livescore.com/default.dll?page=home

KeyserSoze

Freedman virekr veldig bra i dag. Flere gode fremspill mot Beckford. Får håpe en av de kan sitte snart!

Bye

Faen Beckford, sett nå den kula i målet da! Vi har jo alt spillet hittil vil jeg påstå..
Trønder i Bergen!

Boos

Noen som har link til radio`n   ??? ;D

BTW, må man laste ned noe for å se kampen på myp2p ???
For her får jeg feilmelding når jeg skal trykke på play :(

raggen

howson freedman og becks virker bra i dag men skjønner ikke spillestilen til leeds. er lange baller og håpe på det beste virker det som. Ikke noe sexy football ihvertfall
Forever Leeds United!!!!!!!!

KeyserSoze

MartinR

Thomas

John I

Marching on together

MartinR

Quote from: readysteady on March 22, 2008, 18:27:36
Quote from: MartinR on March 22, 2008, 18:15:56

identisk med det som står på forsiden her på leedsunited.no .
Sorry :-[ :-\

Bye

Den pasningen gjennom fra Kilkenny vil nå i alle fall jeg kalle sexy;) Lett å se at Beckford skårer det målet på ren fart, teknikk og samspill med Kilkenny. Nydelig!
Trønder i Bergen!