KAMP: vs. Walsall 22/3 (TV-sendt)

Started by kjelvi, March 14, 2008, 19:04:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

readysteady

Quote from: Lexmark on March 22, 2008, 18:44:22
Faen Beckford, sett nå den kula i målet da! Vi har jo alt spillet hittil vil jeg påstå..
possession 26% i følge matchlive, det kan vel ikke stemme?

Ferre

Har ikke mulighet til aa hore eller se kampen, hvordan var maalet?

Ronald

Quote from: raggen on March 22, 2008, 18:48:33
howson freedman og becks virker bra i dag men skjønner ikke spillestilen til leeds. er lange baller og håpe på det beste virker det som. Ikke noe sexy football ihvertfall
Gi no F i om det e sexy fotball. Alt som smaker seier e mer enn nok sex for meg ;D

Fikk endelig inn webtv, men det e treigere enn radioen 8)

Bye

Leeds vinner igjen ballen, kontrer, Kilkenny vender bort en spiller, og sender en ball langs bakken mot målet..Beckford skjærer forbi forsvareren, når igjen ballen, finter forbi keeper ca. på 5-meteren, og setter den i mål fra skrått hold!
Trønder i Bergen!

Ferre

Quote from: Lexmark on March 22, 2008, 18:55:02
Leeds vinner igjen ballen, kontrer, Kilkenny vender bort en spiller, og sender en ball langs bakken mot målet..Beckford skjærer forbi forsvareren, når igjen ballen, finter forbi keeper ca. på 5-meteren, og setter den i mål fra skrått hold!

Takker!

josoer

Quote from: Lexmark on March 22, 2008, 18:55:02

Vakker beskrivelse av en virkelig hendelse :)

Papi

Quote from: Ronald on March 22, 2008, 18:53:46
howson freedman og becks virker bra i dag men skjønner ikke spillestilen til leeds. er lange baller og håpe på det beste virker det som. Ikke noe sexy football ihvertfall
Gi no F i om det e sexy fotball. Alt som smaker seier e mer enn nok sex for meg ;D

[/quote

link?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Bye

Kilkenny er klart den beste spilleren utpå der hittil..han er omtrent overalt, men går litt for langt med ball selv av og til, uten at spissene er helt med på det. Freedman har kvaliteter vi har behov for fremover, noe han viste med en ypperlig ytterside-skru som Beckford nesten klarte å sette i mål!

EDIT: Skriveleif
Trønder i Bergen!

Ronald

Quote from: Papi on March 22, 2008, 18:58:26
Quote from: Ronald on March 22, 2008, 18:53:46

[/quote

link?

Eg har brukt linken på side 4 i denne tråden, den mot myp2p, men eg måtte installere sopcast. Det funker dårlig.

Mye bedre å høre på Norman Hunter. ::)

75 SOLLI

Hvorfor har vi ikke spilt sånn etter at Poyet forsvant?
Tilgir det hvis vi spiller slik resten av sesongen, da er vi i CCC neste sesong.

MOT

Ferre

Quote from: TSO on March 22, 2008, 19:03:24
Hvorfor har vi ikke spilt sånn etter at Poyet forsvant?
Tilgir det hvis vi spiller slik resten av sesongen, da er vi i CCC neste sesong.

MOT

Spiller vi virkelig god fotball naa?!
Er en stund siden sist - maa det bare vare!

Bye

Vi har hatt 10-15 minutter med virkelig god fart i ballen og samspill av høy klasse, og vi kunne godt ha ledet med 1-2 flere mål..! Kenton og Sheehan har hatt god kontroll bakover. Syns at Johnson kunne gjort det bedre, men alt i alt en mer enn godkjent omgang av Leeds, og får vi en slik god periode i 2.omgang, kan vi kanskje få puttet et par mål til samtidig som vi sliter ut walsall når de farlige siste 15 minuttene kommer..!
Trønder i Bergen!

KeyserSoze

Positivt overraska over første omgangen og en veldig fortjent ledelse. Bare fortsette det gode spillet i andre nå så skal dette gå veien.

Mester

dette virker bra....beste kamp for sesongen..?

MooCow

Nydele passning, løp og avslutning  ;D

Kenton ekje verst han helde  :)

Marching on together !

Leedsulf

Dette var ikke så gale som fryktet. Har jo tidvis spilt bra fotball. Med Freedman og Sheehan på banen i stedet for Kandol og Frazer, spiller vi endelig 11 mot 11 igjen.

Det eneste negative må vel være at kommentatoren kun har nevnt CL-semien to ganger til nå. Pleier jo være tosifret.

Sheridan

raggen

positivt overrasket etter mitt siste innlegg som kom rett før scoringen. etter det har det vært rimelig bra spill men hvis dette er den beste kampen vi har spilt i år så må de andre kampene være j.... dårlige for synes ikke vi spiller såååå bra. null vingspill og flo pasning(uten flo) med et håp om at ballen detter ned en grei plass. Men uten å svartmale dette helt så er jeg alt i alt fornøyd med 1 omgang. Positive er at walsall ikke har skapt noenting så og si
Forever Leeds United!!!!!!!!

MartinR

Pause
1-0 til Leeds :D
Fortsett sånn ;D

Bye

Enig med The Boy Eddie Gray, kommentatoren gnåler stadig om hvor utholdende fansen har vært, om Ken Bates som må holde orden på økonomien og at Leeds er en storklubb som har falt langt osv. Jævla mas. Sheehan virker som et greit lån, har vært solid og ikke gjort store tabber. Ellers har jeg sett lite til Howson; men ikke sikkert det er ille, hvis han brukes som en grovarbeider nå..? Prutton har gjort det greit. Michalik virker som en veldig solid stopper, og det har nok vært en frustrerende  omgang for Mooney. Hvis Kilkenny fortsetter samspillet med Freedman og Beckford, kan det fort bli
farlige sjanser av det..!

Edit: skriveleif.
Trønder i Bergen!

75 SOLLI

Elsker herved SportN
For det første sender de mitt kjære Leeds United LIVE, for så i pausen vise høydepunkter fra tysk og engelsk fotball med musikk av METALLICA og GUNS N' ROSES

Nå har jeg en halvfeit i buksa............

MartinR

Ronald

Kommer til å ha hjerte i halsen så lenge det bare er 1-0. :o

Denne kampen har så langt vist at spillerne sliter med uttelling på alle sjansene.

Bye

Prutton pådrar seg et billig frispark etter min mening, og frisparket er ikke så verst, men for svakt og litt for dårlig presisjon fra Walsall-spilleren. Leeds må stabilisere midtbanen litt nå, så ikke Walsall får komme på de småfarlige kontringene..Freedman farlig på et innegg fra Prutton, men dessverre rett på en god Ince..!
Trønder i Bergen!

johbjork

Det er Leeds for alle inngangspenga her iflg kommentatoren.  Godt sagt og han har rett.  Mye bra Leeds  spill nå i begynnelsen av andre omgang.
Always Leeds !

Boos

Bye

Kenton blir lurt av, og ballen inn er veldig god. Michalik blir også lurt av, og kun en uforståelig ryggsekk hindrer Mooney å sette den i mål i stedet for 4-5 meter over buret..svakt av Kenton!!
Trønder i Bergen!

Ronald

No e det påtide med et bytte på topp. Tror Becks har løpt fra seg om en 10 minutters tid. All ære til den gutten, men friske ben kan gjøre litt i denne kampen.

Bye

Fine tendenser igjen! Sheehan med et godt frispark som dessverre er litt for mye på keeper, og Beckford er nærme å sette ballen i mål på en god kårner fra Prutton..bra med fart nå!

Edit: skriveleif
Trønder i Bergen!

Ronald

Sheehan, Kenton, Prutton og Howson har vært mye innvolvert no. Bare dette laget får ro rundt seg og Becks starter å putte, så tror eg dette kan bli bra. Får vi Thommo tilbake og, så kan det bli en fin vår.