Skrevet av Emne: Guided tur på Elland Road  (Lest 1739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pale

Guided tur på Elland Road
« på: Mars 31, 2008, 20:58:31 »
Jeg var over i helga og hadde med guttungen på 8.
Vi betalte 10£ for en to timers omvisning på ER.

Dette anbefales på det varmeste.
John McLelland tok oss med på en tur spekket med gode historier. Både fra hans egen karriere og fra tidligere tiders Leeds.
Samtidig kom hans meninger om dagens styre og stell (tror ikke Bates har lest manuset hans;)), om kontrakter (Rui er nok tapt) agenter (klubbstyrene kan takke seg selv) og en hel masse annet.

Vi var i alle rom og garderober, fikk en tur på kommentatorplass, ned på grasset (ikke lov å gå utpå) og så noen av draktene han hadde fått mens hans spilte.

Så alle med eller uten unger: Dette er et must på reisen over!


berlin

Sv: Guided tur på Elland Road
« Svar #1 på: Mars 31, 2008, 21:56:29 »
Det er 16 år siden siste omvisning på ER. Den første var i 1981, vi var bare 2 16-åringer som hadde syklet til Leeds, men omvisning fikk vi på sparket. På tide med en ny omvisning, altså!

Rui Marques kommentaren merker jeg meg, men synes ikke det er vesentlig. Han er god nok for Leeds, men bør ikke være vanskelig å erstatte (Huntington). Men jeg stusser egentlig over at han er såpass attraktiv for andre klubber, hvor det nå enn er, Sunderland eller andre. Persolig er jeg slett ikke sikker på at noen henter han.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Guided tur på Elland Road
« Svar #2 på: April 03, 2008, 21:43:42 »
Marques er vel neppe god nok for Premier League, men Sunderland kan sikkert ha god nytte av ham om de rykker ned.

berlin

Sv: Guided tur på Elland Road
« Svar #3 på: April 04, 2008, 00:56:35 »
Marques er vel neppe god nok for Premier League, men Sunderland kan sikkert ha god nytte av ham om de rykker ned.

Mulig at Sunderland tenker litt sånn, det har faktiskt være jo-jo i 6 sesonger på rad nå, denne gangen tror jeg faktikst de klarer seg, når jeg ser på PL-tabellen.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Guided tur på Elland Road
« Svar #4 på: April 13, 2008, 15:24:32 »
Jeg var over i helga og hadde med guttungen på 8.
Vi betalte 10£ for en to timers omvisning på ER.

Dette anbefales på det varmeste.
John McLelland tok oss med på en tur spekket med gode historier. Både fra hans egen karriere og fra tidligere tiders Leeds.
Samtidig kom hans meninger om dagens styre og stell (tror ikke Bates har lest manuset hans;)), om kontrakter (Rui er nok tapt) agenter (klubbstyrene kan takke seg selv) og en hel masse annet.

Vi var i alle rom og garderober, fikk en tur på kommentatorplass, ned på grasset (ikke lov å gå utpå) og så noen av draktene han hadde fått mens hans spilte.

Så alle med eller uten unger: Dette er et must på reisen over!



Forøvrig helt enig, McClelland er en fantastisk bra guide. Var på omvisning dagen før Luton-kampen i fjor høst!

Svend Anders

Sv: Guided tur på Elland Road
« Svar #5 på: April 15, 2008, 12:02:22 »
For de som skal over på siste hjemmekamp, les dette:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10017.msg123864#msg123864