Skrevet av Emne: Bates to sell out  (Lest 4189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Bates to sell out
« på: April 01, 2008, 08:34:13 »
Leeds on new hands by August

By Phil Hay

KEN Bates looks set to leave Elland Road by the end of the Summer. YEP understands Bates and his partners at Forward Sports Funds, the holding company that owns the majority of Leeds United 2007 Ltd., has agreed on a sale of the Club which could see the current owners net around £32 million.

The identity of the purchaser(s) is not yet know, but rumours have been circulating that interests in Scandinavia have joined forces with other interested parties overseas to make the ownership-change go through.

"The deal should be officially done in August, due to an anti-embarrasment clause from the administration-process last Summer" a source told YEP last night. However, this is understood only to be of juridical reasons, and the real change in the boardroom is expected to take place witihin the current season.

Bates has not been in Leeds since the Whites drew Brighton 0-0 last Saturday, but is already said to have made his last trip from Monaco to Yorkshire in his private jet.

More to follow...

Svend Anders

Sv: Bates to sell out
« Svar #1 på: April 01, 2008, 11:00:06 »
Jobber med å finne ut mer, men ikke fått tak i kontaktene mine i UK ennå.

Noen tips til hvem i skandinavia det kan være?

lojosang

Sv: Bates to sell out
« Svar #2 på: April 01, 2008, 11:07:58 »
Ja, i går jobbet jeg knallhardt sammen med h.b i å ta opp 3250 forbrukslån uten sikkerhet. Siden vi kjøper opp klubben i sin helhet kan vi elegant forta en Røkke, eller Glazer, og overføre hele gjelden til klubben. Drillo blir manager, og han får, så snart flere tilbud om forbrukslån ramler inn i postkassa, millioner av pund til å handle inn for.

Stadion og treningsanlegg vil bli kjøpt tilbake til klubben i samarbeid med en Mr. Samuel Mugabe, sønn av Robert Mugabe, som har milliarder stukket unna i skatteparadiser rundt omkring. Bare bagatellmessige forhandlinger skal til. Han trengte bare personnummeret og bankkontonummeret mitt for å overføre pengene, sa han.

Hvordan Yorkshire Evening Post har fått nyss i saken vet jeg ikke. Må være Ken's Phone Tap, eller lesing i teblader.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Bates to sell out
« Svar #3 på: April 01, 2008, 11:10:43 »
Ja, forresten, hvis dette, som jeg jo tror, er en aprilsspøk er det en fryktelig dårlig en. Litt som om en norsk avis skulle spøkt om tysk invasjon i 1940.
- Leif Olav

pale

Sv: Bates to sell out
« Svar #4 på: April 01, 2008, 11:41:52 »
Ja, dette kan godt være en aprilsnarr.
Men uansett er det ganske sannsynlig det som står.
Bates selger seg ut i sommer, det er ganske sikkert.
Han kan kun være i England 90 dager i året pga. skattereglene. Og disse reglene skal visst strammes inn også.
Så vi får vente og se...

AS2

Sv: Bates to sell out
« Svar #5 på: April 01, 2008, 11:43:59 »
Hmmm... den var for enkel ;D
 

flynn

Sv: Bates to sell out
« Svar #6 på: April 01, 2008, 11:56:41 »
Dette tror jeg kanskje ikke er aprilsnarr, gubben er nok på veg ut  :)
Hans siste skippertak blir å sikre at vi får nok poeng igjen til å sikre playoff. Eventuelt opprykk vil bety utrolig mye i forhold til Bates forhandlingsposisjon ved et salg.
Om han forlater oss etter å ha snudd økonomien rundt og fått oss tilbake til CCC vil han fortjene tilnærmet heltestatus til evig tid !

Wishful thinking? You bet !

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates to sell out
« Svar #7 på: April 01, 2008, 12:44:27 »
......tror dessverre det er aprilsnarr.....eller???
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Bates to sell out
« Svar #8 på: April 01, 2008, 13:06:06 »
aprilsnarr er det nok, men neste års aprilsnarr kan fort bli følgende: "Bates to buy Leeds again".

Sannsynligheten for at han selger i løpet av sommeren er vel 50/50, med minst to avgjørende faktorer: Er vi en L1 eller CCC-klubb? Er det interesserte kjøpere, og da mener jeg ikke en flokk menn/kvinner som samler sammen de små formuene sine, og pruter det de kan på prisen, nei det må være kjøpere som har nok penger til å kunne investere i en klubb som helt klart har et gevinstpotensiale på litt sikt.

Sten

Sv: Bates to sell out
« Svar #9 på: April 01, 2008, 14:22:55 »
Ja, i går jobbet jeg knallhardt sammen med h.b i å ta opp 3250 forbrukslån uten sikkerhet. Siden vi kjøper opp klubben i sin helhet kan vi elegant forta en Røkke, eller Glazer, og overføre hele gjelden til klubben. Drillo blir manager, og han får, så snart flere tilbud om forbrukslån ramler inn i postkassa, millioner av pund til å handle inn for.

Stadion og treningsanlegg vil bli kjøpt tilbake til klubben i samarbeid med en Mr. Samuel Mugabe, sønn av Robert Mugabe, som har milliarder stukket unna i skatteparadiser rundt omkring. Bare bagatellmessige forhandlinger skal til. Han trengte bare personnummeret og bankkontonummeret mitt for å overføre pengene, sa han.

Hvordan Yorkshire Evening Post har fått nyss i saken vet jeg ikke. Må være Ken's Phone Tap, eller lesing i teblader.

:D
Sten

rd1

Sv: Bates to sell out
« Svar #10 på: April 01, 2008, 14:56:09 »
Jeg kjørte en aprilsnarr ovenfor en Scum kompisfor noen år siden.. Scum kjøper RIO for 25mp.. Senere det året var det jeg som satt med spardam..

Får håpe det slår andre veien i år.
"Who needs Cantona??"

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Bates to sell out
« Svar #11 på: April 01, 2008, 15:52:36 »
Jobber med å finne ut mer, men ikke fått tak i kontaktene mine i UK ennå.

Noen tips til hvem i skandinavia det kan være?

Hadde gjerne kjøpt klubben om jeg hadde hatt en Abramovitsj-formue, men dette er nok aprilsnarr... ;D

Ferre

Sv: Bates to sell out
« Svar #12 på: April 01, 2008, 15:52:46 »
Dette er nok, dessverre, en aprilsnarr.

Kickthemdown

Sv: Bates to sell out
« Svar #13 på: April 01, 2008, 16:15:26 »
Dette er nok, dessverre, en aprilsnarr.
>:( Tidenes dårligste ... Man kødder ikke med sånt!! Phil Hay kan hoppe på havet!

Alta-White

Dennis

Sv: Bates to sell out
« Svar #14 på: April 01, 2008, 16:25:42 »
Ã…rets spøk ventet jeg bare på! Ikke en spesifikk sak, men Bates out eller Beckford pre-agreement med Newcastle lå høyt på lista.

Tok et par minutter før jeg skjønte fjorårets(?) med John Fredriksen.
Marching on together!

Wannabe

Sv: Bates to sell out
« Svar #15 på: April 01, 2008, 16:31:44 »
Ja, forresten, hvis dette, som jeg jo tror, er en aprilsspøk er det en fryktelig dårlig en. Litt som om en norsk avis skulle spøkt om tysk invasjon i 1940.

...eller litt som om en norsk avis skulle spøkt om tysk KAPITULASJON 20. (førerens fødselsdag, gitt) april 1940.

MOT
 

raggen

Sv: Bates to sell out
« Svar #16 på: April 01, 2008, 16:32:53 »
april april snarr!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv: Bates to sell out
« Svar #17 på: April 01, 2008, 16:34:38 »
Ja, forresten, hvis dette, som jeg jo tror, er en aprilsspøk er det en fryktelig dårlig en. Litt som om en norsk avis skulle spøkt om tysk invasjon i 1940.

...eller litt som om en norsk avis skulle spøkt om tysk KAPITULASJON 20. (førerens fødselsdag, gitt) april 1940.

MOT

Ja, takk, det du sa.  :D
- Leif Olav

Wannabe

Sv: Bates to sell out
« Svar #18 på: April 01, 2008, 16:37:11 »
Forresten må jeg medgi at jeg med en gang trodde det var Luscos-styret som sto bak.

MOT
 

Ronald

Sv: Bates to sell out
« Svar #19 på: April 01, 2008, 16:43:32 »
Tror av prinsipp ikke på noe som kommer på trykk eller i lyd/bilde media 1.april ;)

men det betyr ikke at eg ikke blir lurt. Nei eg trakker i salaten hvert eneste år :-[

Den verste hadde vært at Leeds fikk tilbake 15 poeng umiddelbart, det hadde vært en DÃ…RLIG spøk.

dtage

Sv: Bates to sell out
« Svar #20 på: April 01, 2008, 17:52:31 »
Dette tror jeg kanskje ikke er aprilsnarr, gubben er nok på veg ut  :)
Hans siste skippertak blir å sikre at vi får nok poeng igjen til å sikre playoff. Eventuelt opprykk vil bety utrolig mye i forhold til Bates forhandlingsposisjon ved et salg.
Om han forlater oss etter å ha snudd økonomien rundt og fått oss tilbake til CCC vil han fortjene tilnærmet heltestatus til evig tid !

Wishful thinking? You bet !

flynn

Bates med heltestatus? Det må i alle fall være aprilsnarr! ;D
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D