Yeovil-kampen på tv?

Started by Sydhagen, April 08, 2008, 07:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Webredaktøren

Quote from: Sleivind on April 10, 2008, 17:28:09
Quote from: Webredaktøren on April 10, 2008, 17:09:39
Quote from: Sleivind on April 10, 2008, 17:00:27
Leedskamp seint på fredags kveld, er vel som oftest synonymt med at den blir vist på Sky. Og hvis ikke Viasat har vet nok til å gripe sjansen til å få få vist kvalitetsfotball. Så regner jeg med det bare er å oppsøke nærmeste vannhull for å få seg litt kvalitetstid. Hvis ikke det er mulig heller, så er det vel bare å fiske frem godsider som f.eks livesport247.com.

Men hvis du har sett ovenfor her, så vurderer Sky å sende Bundesliga i stedet og Viasat pleier å kjøpe rettighetene fra Sky...

Etter et lite søk så ser jeg at det ikke er satt opp noen Leedskamp på Sky fredag 25. april, men det er heller ingen andre kamper som går denne dagen, så litt rart er det om Sky velger å ikke produsere tv-kamp.

Og det er forresten ikke Sky som sender Bundesliga, det er det Setanta som gjør. Og det vil forresten være naturlig at Viasat kjøper Bundesligakamper av tysk fjernsyn og ikke gjennom en engelsk tv-kanal.

Mulig det, vet ikke jeg. Sier bare det lederen av Supporterunionen for Britisk Fotball har sagt til meg. Og han kjenner visst folk i Viasat-systemet...

Wannabe

Går dette i orden, da er vi atter SUPERLEEDS og vi kommer aldri til å tape mer (i alle fall aldri for lag på lavere nivå enn Premier League).

MOT

Asbjørn

Quote from: Wannabe on April 10, 2008, 18:27:37
Går dette i orden, da er vi atter SUPERLEEDS og vi kommer aldri til å tape mer (i alle fall aldri for lag på lavere nivå enn Premier League).

...jeg regner med at du ikke tenker på kommende tredje runde-kamper i ligacupen mot Accrington Stanley, Forest Green & Stevenage  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kjell Skjerven

Quote from: Asbjørn on April 10, 2008, 21:18:34

...jeg regner med at du ikke tenker på kommende tredje runde-kamper i ligacupen mot Accrington Stanley, Forest Green & Stevenage  :)

Asbjørn dao.Forest Green og Stevenage spiller i Conference og deltar dermed ikkje i ligacupen ;D ;D
Side before self,every time.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on April 10, 2008, 21:18:34

Asbjørn dao.Forest Green og Stevenage spiller i Conference og deltar dermed ikkje i ligacupen ;D ;D

Vetta dét, Kjellen.  :)

Problemet e snarere at vi ikke er i Premier League heller, før de er i League One/Two...  :o :o :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Klausen

Ståa er som følger:

Kampen blir produsert av Sky, men vises mest sannsynlig ikke på engelsk tv! Hva som er grunnen til det, vet jeg ikke men det er iallefall ikke fordi de evt. skal vise Bundesliga, for det skal de ikke..

Vi, altså Luscos, har en dialog gående med Viasat om å vise kampen, om de viser den er ikke avhengig av om den går på Sky siden det allerede er bestemt at den skal produseres, men blant annet om Leeds sin tabellposisjon gjør det økonomisk forsvarlig å vise den!
Det siste er ikke så vanskelig å skjønne, så lenge man ikke ser det fra en Leedssupporters ståsted...

Jeg vet ikke om det har noe for seg, men jeg vil oppfordre alle om å sende en mail til Viasat og be på sine knær om at de viser den!
Hvis alle 2841 medlemmene gjør det kan de neppe la være å sende den!

Budda

Til hvilken adresse da?

Quote from: Klausen on April 10, 2008, 22:18:22
Ståa er som følger:

Kampen blir produsert av Sky, men vises mest sannsynlig ikke på engelsk tv! Hva som er grunnen til det, vet jeg ikke men det er iallefall ikke fordi de evt. skal vise Bundesliga, for det skal de ikke..

Vi, altså Luscos, har en dialog gående med Viasat om å vise kampen, om de viser den er ikke avhengig av om den går på Sky siden det allerede er bestemt at den skal produseres, men blant annet om Leeds sin tabellposisjon gjør det økonomisk forsvarlig å vise den!
Det siste er ikke så vanskelig å skjønne, så lenge man ikke ser det fra en Leedssupporters ståsted...

Jeg vet ikke om det har noe for seg, men jeg vil oppfordre alle om å sende en mail til Viasat og be på sine knær om at de viser den!
Hvis alle 2841 medlemmene gjør det kan de neppe la være å sende den!
Endre

Klausen

Jeg tror det er denne : info@sportn.tv

Det er iallefall den jeg har brukt!

kjelvi

Enda mer målrettet: stian.kleppo@tv3.no

"Leppa fra Bærum" styrer det meste når det gjelder levende sportsbilder på TV3, VS4 og SportN.

Klausen

Fett nok! :) Da prøver vi det...!

kjelvi

Quote from: kjelvi on April 10, 2008, 22:37:43
Enda mer målrettet: stian.kleppo@tv3.no
"Leppa fra Bærum" styrer det meste når det gjelder levende sportsbilder på TV3, VS4 og SportN.
Quote from: Klausen on April 10, 2008, 22:35:00
Jeg tror det er denne : info@sportn.tv
Det er iallefall den jeg har brukt!

Kjøre på med begge adressene.
Skal det teppebombes, skal det teppebombes!

Budda

Da er mail sendt til begge adressene
Endre

Adis

Jeg jobber som Tv-Planner i et mediebyrå så jeg har selvfølgelig lokket med flere annonsørkroner om de viser kampen :) .. litt god gammal bestikking!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Webredaktøren

De skal "tvinges" til å sende ja ;D

lojosang

Teppebombingsraid utført:

Hei,

Etter oppfordring fra LUSCOS ber man på sine stive, verkebrotne knær om at kampen vises!

Ikke bare vil dette være balsam for hardt prøvede Leedssjeler, men det vil også smøre pengemaskineriet til de mange hardt prøvede fotballpubene i landet, en vitamininnsprøytning landet trenger i disse renteoppgangstider ustabilt vær, overdrevent sterk krone og et landslag som snart er seeda sammen med Andorra og Amerikansk Samoa.

Salget av antidepressiva vil gå kraftig ned med alt det har å si for norsk folkehelse. Dere har rett og slett store sosialøkonomiske hensyn å ta i tillegg til de rent mikroøkonomiske med reklameinntekter og markedsandeler.

Skulle det ende med Leedstap vil salget av antidepressiva gå opp, så her kan dere nok hente reklameinntekter!

Marching on Together
Overivrig Leedshilsen
--
Leif Olav Jøsang
- Leif Olav

auren

Quote from: lojosang on April 11, 2008, 10:36:03
Teppebombingsraid utført:

Hei,

Etter oppfordring fra LUSCOS ber man på sine stive, verkebrotne knær om at kampen vises!

Ikke bare vil dette være balsam for hardt prøvede Leedssjeler, men det vil også smøre pengemaskineriet til de mange hardt prøvede fotballpubene i landet, en vitamininnsprøytning landet trenger i disse renteoppgangstider ustabilt vær, overdrevent sterk krone og et landslag som snart er seeda sammen med Andorra og Amerikansk Samoa.

Salget av antidepressiva vil gå kraftig ned med alt det har å si for norsk folkehelse. Dere har rett og slett store sosialøkonomiske hensyn å ta i tillegg til de rent mikroøkonomiske med reklameinntekter og markedsandeler.

Skulle det ende med Leedstap vil salget av antidepressiva gå opp, så her kan dere nok hente reklameinntekter!

Marching on Together
Overivrig Leedshilsen
--
Leif Olav Jøsang

Med et så velformulert og velargumentert innlegg Leif Olav, så bare MÃ...Ã...Ã... de sende den. Kan ikke skjønne annet! ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Marching on together!

auren

Følgende svar fikk jeg nettopp:

"Hei. Takk for henvendelsen din. Det har vært et stort trykk fra Leeds-tilhengere til SportN om å sende denne kampen. SportN har i år vist de Leeds-kampene vi har fått tilbudt i vår rettighetsportefølje til The Championship i England. I denne omgang er ikke Yeovil-kampen tilbudt i våre rettigheter, og SportN kan ikke sende kampen.

Lykke til med opprykk - og god helg!

Hilsen
Viasat Sport"

Denne mailen kom fra Andreas Vatnøy. Ser dessverre ut til at vi ikke får sett kampen >:(
Men flott at de svarer!

auren

Budda

Fikk samme svaret. Blir nok ikke kamp da  :'(
Endre

Webredaktøren

lojosang

Fikk også svar. Så hvem skal vi nå legge trykk på?
Sky?  ;D
- Leif Olav

Webredaktøren

Jepp, alle medlemmene pålegges å sende mail til Sky. Nesten 3000... ;D

auren

Hvis noen har en passende e-post adresse vi kan sende til, sender jeg gjerne mail til Sky!

auren

Webredaktøren

Quote from: auren on April 11, 2008, 15:15:27
Hvis noen har en passende e-post adresse vi kan sende til, sender jeg gjerne mail til Sky!

auren

http://www.skysports.com/contactus/0,20299,,00.html

janove

Dersom det skal mailes til Sky, saa maa man for all del bruke varianten om aa tilby kampen til SportN.
Ikke la de faa inntrykk av at man kan ta inn Sky kanalene i Norge!!!

Webredaktøren

Quote from: janove on April 11, 2008, 15:35:31
Dersom det skal mailes til Sky, saa maa man for all del bruke varianten om aa tilby kampen til SportN.
Ikke la de faa inntrykk av at man kan ta inn Sky kanalene i Norge!!!

Stemmer vel bra det ja. Er vel egentlig ikke lov til å ha Sky om du ikke har britisk bostedsadresse?

berlin

Antagelig minst ressurskrevende få bare dra bort og se den på Huish Park.  :D

Klausen

Jeg syns forresten ikke svaret til Viasat henger helt sammen... Rettighetsportefølje til The Wankership? Hva faen menes med det? Vi spiller ikke i divisjonen engang...!!

Her har de diktet opp et svar for å få fokuset vekk...  Jeg tviler sterkt på at Sky har noe å tjene på å ikke tilby en ferdigprodusert kamp til en tv-kanal! Det er jo heller ikke sånn at alle tv-kampene er plukket ut på forhånd...

Få ut fingeren og kjøp kampen! Verre er det ikke...(eller?:) )

Webredaktøren

Men hvorfor produserer Sky kampen, men ikke viser den?

På programmet er det ingenting fredag 25. april...

Klausen

Det er kameraer tilstede på alle kampene i ligasystemet, så i teorien blir jo alle produsert...