KAMP: vs. Millwall 19/4

Started by kjelvi, April 10, 2008, 22:14:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Nå er det vel på tide å prette en øl? Har forlengst slutta å sprette meg en øl. Det er liksom ikke det samme lenger.... :D
Super Leeds since 1968

Trond90

Quote from: Sølvreven on April 19, 2008, 17:56:42
Quote from: Trond90 on April 19, 2008, 17:55:27
Går mot Play off nå ;), kan vell ikke drite oss ut så sent? MOT
Tjaa det er mange som har prata om å ha vært på dass i dag, så.......
Hehe ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Svend Anders

Quote from: TSO on April 19, 2008, 17:56:24
Gratulerer alle sammen!

Gleder meg allerede til Wembley 25.mai........

Doncaster-Carlisle driter jeg i!

(unnskyld språket)
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Quote from: hallghel on April 19, 2008, 17:59:09

Nå er det vel på tide å prette en øl? Har forlengst slutta å sprette meg en øl. Det er liksom ikke det samme lenger.... :D

Jeg gleder meg til at du skal vise meg hvordan man pretter en øl. Sees vi om to uker, kjære bilde-på-siden-ved-siden-av-i-bladet-venn?
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Tom S

COME ON LEEDS !!

kjelvi

Kamper-Poeng-Mål diff-Mål scoret

1) Swansea  44 86 +36 77 (L1-mester!)
2) Carlisle  44 79 +21 63
--
3) Doncaster  44 77 +23 62
4) Nottm Forest  44 76 +30 60
5) Southend  44 75 +16 69 
6) Leeds  44 70* +32 69
---
7) Brighton  44 66 +7 56
8. Walsall  44 63 +8 50
9) Tranmere  44 62 +5 50
10) Northampton  44 62 +4 56

lojosang

Er det stygt å gjøre sitt fornødne også nå, da!
Godt med 3 poeng. Surt med det siste målet som hindra meg å ta enda mer fra Asbjørn på Season Long. ;D
- Leif Olav

Sølvreven

Den skrivefeilen min kommer til å henge igjen i mange år. Jeg skal i hvertfall prette meg en ....  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Quote from: Svend Anders on April 19, 2008, 18:00:41

Jeg gleder meg til at du skal vise meg hvordan man pretter en øl. Sees vi om to uker, kjære bilde-på-siden-ved-siden-av-i-bladet-venn?
"Prette" var en artig skrivefeil fra tidligere i år. Jeg skulle så gjerne reist over nå, men slik blir det dessverre ikke. Får se kommende sesong...?
Super Leeds since 1968

B-m

Går du forresten mye på fjellet Hallghel? Så noen bilder av deg i LT tror jeg det var
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

normanbites

nå er vi klare,1 poeng må til for å sikre plassen,hvor mange får vi tilbake??er vi oppe,cup er jo ikke noen kjent melodi på elland road!!!! ;D

Sheridan

Bristol Rovers v Brighton
Brighton v Swansea

arne armoen

Kom akkurat hjem fra teaterøving. Det var utrulig godt å se at vi vant i dag. Hadde tankene mine andre plasser under øvinga ja.Tror faktisk jeg tippa 0-2 også. Uansett: No bli det bacalao, øll og akevitt!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Hallgeir *

Quote from: B-m on April 19, 2008, 18:08:16
Går du forresten mye på fjellet Hallghel? Så noen bilder av deg i LT tror jeg det var
Veldig off-topic, men fjellet blir benyttet mye til trim, ja. Kan ikke huske å ha vært i LT på lenge.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Det er veeeldig farlig å innkassere noe som helst på forhånd.

Men i mine øyne er vi playoff-klare allerede. I realiteten er vi fem poeng foran Brighton. Dvs at vi strengt tatt klarer oss med ett poeng i løpet av de to siste, samt at B&Hove Albion må vinne begge.

Det er også interessant at ledende Swansea nå bare er 16 poeng (og fire plussmål) foran  :)

PS!  :-[ - innser at vi må ha to poeng  :-*
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pale

QuoteMen i mine øyne er vi playoff-klare allerede. I realiteten er vi fem poeng foran Brighton. Dvs at vi strengt tatt klarer oss med ett poeng i løpet av de to siste, samt at B&Hove Albion må vinne begge.

Hei mr. Mattelærer...
Hvis vi får et poeng til og Brighton 6p havner vi ett poeng bak dem....71 mot 72 poeng.

Men jeg er enig i at dette nok går greit, men vi trenger altså kanskje 2p for å være sikre.

Webredaktøren

Er vel bare Leeds som kan rote bort en playoff nå? ;D

berlin

Yeovil beholder plassen etter dagens seier over Swansea,
det er bra for oss. Kan bli letter å slå de neste helg enn Gillinghma hjemme på ER,
spesielt hvis Gills har mulighet til å berge plass med seier over Leeds-

pedro

Måtte forlate Pc'en 5 min ut i andre omgang. Orgasmisk deilig og komme hjem og lese alle innlegg og observere at 3 poeng igjen er sikret. Jeg er faktisk en smule imponert over at vi vinner så mange bortekamper. Nå går det mot sikker Play Off og derfra rett opp i mellometasjen på veg til hjemmeligaen PL :D Gratulerer alle sammen og skååål ;D
Leedsomaniac

MartinR

Godt med en seier i dag :), spesielt siden vi tapte mot Huddersfield på Trisdag :(

Stifler

Deilig med dama og leeds seier!! ::)

jævla møkka oppdatering på mob!

fikk etter 45 min spilt; Howson er kaptein ::)

men takk for det:D

grattis folkens!:D

PRØV å utsteng meg Asbjørn!
Noen lærere tar med seg elevene ut på båt tur men kaster årene og regner med elevene skal paddle inn selv! take that Asbjørn(H)
-Nr 2 er den første taperen-

Snow

Gary McAllisters utvalgte slo tilbake etter tapet mot lokalrival Huddersfield i midtuka og beseiret London-laget Millwall forholdsvis greit på The New Den.

1. omgangen var en jevnspilt stillingskrig med få sjanser til begge lag. Ahmet Brkovic var farlig frempå et par ganger for hjemmelaget, mens Frazer Richardson hadde en brukbar avslutning for Yorkshires stolthet.

Etter pause startet det imidlertid langt mer livlig og vertenes Jem Karacan traff undersiden av tverrliggeren med bra skudd.

Men det var playoff-jagende Leeds United som tok ledelsen etter 70 spilte minutter. Et innlegg fra Bradley Johnson kom frem til David Prutton som scoret med et fantastisk skudd sjanseløst for keeper Rhys Evans.

Og bare ni minutter senere ble kampen punktert. Nok et innlegg fra Johnson ble ble plukket opp av innbytter Andy Hughes som scoret sikkert fra kort hold. Hans første scoring for klubben.

MILLWALL 0-2  LEEDS UNITED
   David Prutton 70
Andy Hughes 79 

Lørdag 19. april 2008
The New Den, London
Klokka 16.00
13 395 tilskuere

Leeds United   [4-4-2]
Casper Ankergren   

Frazer Richardson   
Lubomir Michalik   
Paul Huntington   
Alan Sheehan   

David Prutton   
Jonathan Howson   
Neil Kilkenny   
Bradley Johnson  (Peter Sweeney 89)

Dougie Freedman  (Tresor Kandol 89)
Anthony Elding  (Andy Hughes 73)

Gule/røde kort Leeds
Lubomir Michalik   
David Prutton   
Peter Sweeney   

Webredaktøren

Quote from: Stiffler on April 19, 2008, 19:06:37
Deilig med dama og leeds seier!! ::)

jævla møkka oppdatering på mob!

men takk for det:D

grattis folkens!:D

PRØV å utsteng meg Asbjørn!
Noen lærere tar med seg elevene ut på båt tur men kaster årene og regner med elevene skal paddle inn selv! take that Asbjørn(H)

Bra noen passer på dama si å :)

Har vært sammen med samboeren min så lenge jeg nå at hun absolutt blir nedprioritert når det er Leeds-kamp ;D

Volda69

Kom heim att etter familietur i finveret. Deileg å lese at Leeds vann og at playoff dermed nesten er i boks! Ha ein fantastisk laurdagskveld!
MOT

baste

3 viktige poeng..og Leeds snart klar for play off + evt 15p tillegg sånn på tampen av sesongen...Lukter direkte opprykk dette.. ::)

Marching on together

peacock

Moro!
Playoff er klart (nesten).
Men, antall poeng til direkte opprykk krymper. Vil dette påvirke avgjørelsen?

peacock.

Askertiger

Godt for deg at Leeds vant - for det var vel Stabæk som gruset Brann....  ;)

Quote from: Roy on April 19, 2008, 17:58:15
Vel nå kan jeg smile resten av kvelden. Nå skal jeg se Brann gruse Stabæk  ;D

Grattis alle sammen og god helg.
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Webredaktøren

Finfin seier. Har "pretta" et par øl no ;D

Asbjørn

Quote from: pale on April 19, 2008, 18:23:47
QuoteMen i mine øyne er vi playoff-klare allerede. I realiteten er vi fem poeng foran Brighton. Dvs at vi strengt tatt klarer oss med ett poeng i løpet av de to siste, samt at B&Hove Albion må vinne begge.

Hei mr. Mattelærer...
Hvis vi får et poeng til og Brighton 6p havner vi ett poeng bak dem....71 mot 72 poeng.

Men jeg er enig i at dette nok går greit, men vi trenger altså kanskje 2p for å være sikre.

Hehe, som du ser så innså jeg min logiske brist i tide til å redigere meg selv noen sekunder før du postet ditt innlegg  :)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Stiffler on April 19, 2008, 19:06:37

Quotejævla møkka oppdatering på mob!

Hehe, det var meg.  :)
...og var egentlig en test på om du fikk noen oppdatering i det hele. Men du gav aldri noen respons - så der fikk du den  :D

QuotePRØV å utsteng meg Asbjørn!

Du vil at neste gang Leeds spiller så skal du seile ut på Mjøsa og så skal jeg ta med årene inn igjen og du skal sjekke om du kommer deg inn til land på egen hånd??? *sick*

;D
Tell me  Tell me

Dylan