Skrevet av Emne: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?  (Lest 4069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Webredaktøren

  • Gjest
Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« på: April 16, 2008, 10:36:56 »
Sist Rui Marques spilte var 0-0- kampen hjemme mot Brighton, siden ble han skadet og har måttet stå over kampene mot Doncaster og Leyton Orient.

Nå har han vært rapportert å være kampklar til de to siste kampene mot Carlisle og Huddersfield, men har ikke spilt. Han har heller ikke vært med på benken.

Under denne perioden har både Michalik og Huntington gjort sine saker bra i midtforsvaret og jeg velger nå da å tolke det slik som at Marques allerede er tapt til neste sesong.

At McAllister nå satser på det som er fremtiden!

janove

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #1 på: April 16, 2008, 10:51:50 »
Sist Rui Marques spilte var 0-0- kampen hjemme mot Brighton, siden ble han skadet og har måttet stå over kampene mot Doncaster og Leyton Orient.

Nå har han vært rapportert å være kampklar til de to siste kampene mot Carlisle og Huddersfield, men har ikke spilt. Han har heller ikke vært med på benken.

Under denne perioden har både Michalik og Huntington gjort sine saker bra i midtforsvaret og jeg velger nå da å tolke det slik som at Marques allerede er tapt til neste sesong.

At McAllister nå satser på det som er fremtiden!



Har tenkt i samme baner, men den offisielle grunnen i gaar, var at han sliter litt med hamstringen.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #2 på: April 16, 2008, 10:53:43 »
Sist Rui Marques spilte var 0-0- kampen hjemme mot Brighton, siden ble han skadet og har måttet stå over kampene mot Doncaster og Leyton Orient.

Nå har han vært rapportert å være kampklar til de to siste kampene mot Carlisle og Huddersfield, men har ikke spilt. Han har heller ikke vært med på benken.

Under denne perioden har både Michalik og Huntington gjort sine saker bra i midtforsvaret og jeg velger nå da å tolke det slik som at Marques allerede er tapt til neste sesong.

At McAllister nå satser på det som er fremtiden!



Har tenkt i samme baner, men den offisielle grunnen i gaar, var at han sliter litt med hamstringen.


Ok, men kan det være noe de bare sier? Ser jo at bla. at Barcelona driver å "kamuflerer" grunner for at spillere ikke spiller...

stian

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #3 på: April 16, 2008, 11:01:03 »
Tviler sterkt på at han er benket grunnet kontraktsforhandlingene. Det er i så fall det samme som å si at forhandlingen er avsluttet og at Rui er ferdig i klubben. Hadde dette vært tilfelle tror jeg det hadde kommet et statement fra Bates som henger ut spillerens lønnskrav osv.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #4 på: April 16, 2008, 11:03:51 »
Tviler sterkt på at han er benket grunnet kontraktsforhandlingene. Det er i så fall det samme som å si at forhandlingen er avsluttet og at Rui er ferdig i klubben. Hadde dette vært tilfelle tror jeg det hadde kommet et statement fra Bates som henger ut spillerens lønnskrav osv.


Godt mulig det, men nå har han jo blitt rapportert kampklar kun få timer før kamp de to siste kampene...

Plutselig så er han skadet igjen, og det to kamper på rad ::)

baste

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #5 på: April 16, 2008, 11:55:18 »
Hvis det er tilfelle at Leeds vraker Marques, så synes jeg det er helt greit. Når Marques signaliserer at han ikke ønsker å spille for Leeds, så kan han nå bare "råttne" på benken.

Leeds styre, manager etc er ikke dyktige nok på den biten  ;-((

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #6 på: April 16, 2008, 11:57:12 »
Her ser vi at også godt oppdaterte John McClelland mener at Marques allerede er tapt: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10124.0

Her ser vi at han muligens prøver å presse klubben for penger, noe jeg tror Bates og Mac misliker sterkt:
http://www.shieldsgazette.com/safc/Give-me-money-or-I39m.3972702.jp

I tillegg så virker jo dette meget rart da:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1284621,00.html
« Siste redigering: April 16, 2008, 12:00:32 av Webredaktøren »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #7 på: April 16, 2008, 12:52:50 »
Det er vel dårlig butikk å ha en attraktiv Rui sittende på benken- selg ham for svingende og hent ut det som er mulig! Vi må slutte å subsidiere spillere som er grådige og ikke undertegner kontraktene!
Yeboahs vitne

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #8 på: April 16, 2008, 12:58:13 »
Det er vel dårlig butikk å ha en attraktiv Rui sittende på benken- selg ham for svingende og hent ut det som er mulig! Vi må slutte å subsidiere spillere som er grådige og ikke undertegner kontraktene!

Selge ham nå? Kontrakten går ut i sommer og overgangsvinduet er stengt...

Kickthemdown

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #9 på: April 16, 2008, 12:59:38 »
Det er vel dårlig butikk å ha en attraktiv Rui sittende på benken- selg ham for svingende og hent ut det som er mulig! Vi må slutte å subsidiere spillere som er grådige og ikke undertegner kontraktene!
Selg? Selg? Selg? Kontrakten går da for svingende ut . Kontrakten går ut til sommeren så det lar seg nok ikke gjøre. Bosman ...

Alta-White

RuneR

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #10 på: April 16, 2008, 13:11:46 »
...
Har tenkt i samme baner, men den offisielle grunnen i gaar, var at han sliter litt med hamstringen.
  Noen som vet hva det er han driver og hamstrer.... ???
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #11 på: April 16, 2008, 13:13:59 »
...
Har tenkt i samme baner, men den offisielle grunnen i gaar, var at han sliter litt med hamstringen.
  Noen som vet hva det er han driver og hamstrer.... ???

Penger tydeligvis ;D

SirOlsen

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #12 på: April 16, 2008, 14:17:17 »
Fryktelig skuffende om Marques viser seg å være en pengegrisk puger..

Jeg fikk veldig gode tanker og følelser for den mannen etter han syntes å være en virkelig lojal og varm person og spiller for litt siden, og ikke minst at han fortsatt holdt seg til klubben etter å ikke hadde fått en eneste sjangs i langt tid under hans første tid/år i klubben.

Men jeg synes det unektelig er litt merkelig om han plutselig skal snu om nå på flisa?.. Nå som han endelig hadde både fått tillit og sjangsen? Viktig brikke hadde han jo blitt på laget alt også.. men det er vel kanskje AKKURAT der problemet ligger.. han føler seg vel kanskje viktigere enn han er..

Men jeg skal være forsiktig med å dømme ham nordom og hjem før det kommer ut noe mere konkret og håndfast.. virker for meg som det for det meste er bare spekulasjoner så langt.. Men ja, jeg synes unektelig det hadde vært trist om det stemmer at han har snudd om og blitt en "utpresser".
-SirOlsen-

Dennis

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #13 på: April 16, 2008, 15:01:04 »
Ã… holde en spiller tilbake midt i en ekstremt viktig innspurt p.g.a. kontraktsforhandlinger, ville vært idioti. Leeds tjener ekstremt mye mer på et eventuelt opprykk og da bør de beste spille. Ergo, svelg stoltheten, la han være en del av troppen og gi han muligheten til å velge penger eller Leeds til sommeren.

Hunty og Lubo har gjort sine saker bra i det siste, så det er mer enn sannsynlig at Rui kun hadde nådd benken, men uten noe klart alternativ som reserve for de to, så burde Rui være der uansett.

Tror forresten ikke at vi eventuelt mister Rui Marquez er noe stort svakhetstegn i fremtiden. Hunty\Lubo er nok det nye stopperparet, samt at Rui ikke har prestert like godt etter Afrikamesterskapet, som før. Fremtidskvaler? Lønnsforhandlinger? Er det grunnene? Ikke vet jeg.

Tror neppe Rui fryses ut! Til det er et opprykk for viktig! Hadde vi ligget midt på tabellen, så kanskje. Og tror dere ikke en eventuell mørkelegging av situasjonen fort hadde endt med at Rui eller hans agent hadde gått ut i media med den såkalte utfrysningen og løgn om skadesituasjonen hans? Han må jo være mest interessert i å spille kamper, for å vise seg fram for aktuelle klubber.

Jeg tror forresten ikke på at Wise var så dum at han utsatte forhandligene heller. Det kan allerede da ha vært klart at Rui ikke ønsket å fortsette karrieren på Elland Road eller at han ønsket langt flere penger, men at Wise med sin sedvanlige flåsete opptreden i media endte med å prøve å si at 'klubben sitter med makta i denne saken', uten at det stemte og bare bidro til at fansen begynte å lure på hvorfor ikke forhandlinger allerede var begynt.
« Siste redigering: April 16, 2008, 16:03:36 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #14 på: April 16, 2008, 15:12:54 »
Jeg tror heller ikke at det var Wise som utsatte kontraktsforhandlingene. Tror nok at Marques ville vite om han helt sikkert var med i fremtidsplanene først.

Nå tror jeg at McAllister heller satser på Michalik/Huntington. Uansett rart at han ikke tar med i allefall en forsvarsspiller på benken...

berlin

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #15 på: April 16, 2008, 15:35:11 »
Dette er meget vage spekulasjoner. En fjær er blitt til ti høns, tror jeg.
Benken har de siste 4 kampene bestått av: Lucas, Elding, Carole, Hughes og Kandol eller Prutton.
Er dette tilfeldig? I think not.

Det har vært meget viktig for Leeds å vinne disse kampene, og benken har avspeilet det gjennom at de er besatt av mb-spillere og angripere. Blir noen av forsvarerne skadd, kan Hughes brukes der.

Går vi tilbake til den 5.siste kampen da Marques spilte ser vi det samme, vi hadde et cover for forsvaret, nemlig Huntington.

I neste kamp kommer nok Prutton til å spille for den suspenderte Douglas. Hvis det er ikke er plass til Hughes i start-elleveren, tipper jeg at han sitter på benken og ikke Marques, fordi Hughes er mer anvendelig ( forsvar og midtbane).

Tror det er som Kaizer skriver, klubben og Marques er enige om å avvente til sesongens slutt,
og i mellomtiden er jeg ikke i tvil om at Marques har sin lojalitet hos Leeds. Macca kan også komme til å foretrekke Marques fremfor Huntington eller Lubo, om de spiller under pari.
Husk: Det er ikke 3 kamper igjen, men forhåpentligvis 6.

Noen synspunkter?
« Siste redigering: April 16, 2008, 17:14:26 av berlin »

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #16 på: April 16, 2008, 15:37:54 »
Marques er helt klart lojal ut kontraktstiden sin, men jeg tror at det allerede er klart at han forsvinner!

Men det er uansett ikke svaret på at han er benket, vraket eller skadet...

berlin

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #17 på: April 16, 2008, 16:04:01 »
Marques er helt klart lojal ut kontraktstiden sin, men jeg tror at det allerede er klart at han forsvinner!

Men det er uansett ikke svaret på at han er benket, vraket eller skadet...

Han er jo ikke benket da. Han har antagelig en føling med hamstringen, d.v.s. skadet, men hvis han er vraket fordi Hunty og Michalik spiller bra, så betyr jo ikke det at han "fortjener enn plass på benken fordi han er god". På benken sitter de spillerne manageren tror han kan får bruk for eller ha innvirkning på den spesifikke kampen de står overfor.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #18 på: April 16, 2008, 16:08:09 »

Godt mulig det, men nå har han jo blitt rapportert kampklar kun få timer før kamp de to siste kampene...

Plutselig så er han skadet igjen, og det to kamper på rad ::)

Samtidig så sa jo velinformerte John McClelland allerede for over to uker siden at han regnet Marques som tapt!
« Siste redigering: April 16, 2008, 16:15:14 av Webredaktøren »

Dennis

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #19 på: April 16, 2008, 16:16:23 »
Følger deg fullt og helt på den, berlin!  :)

Som du sier er Andy Hughes en potet, som kan bekle nær sagt hvilken som helst av de defensive posisjonene - med eller uten hell. Og at grunnen til så mange midtbane- og angrepsspillere sitter på benken, er nettopp det faktum at Leeds helst skal vinne kampene, ikke sikre uavgjorte.

Ã… mørkelegge en utfrysning av en enkeltspiller ved å kalle han skadet hadde ikke gagnet klubben på noe som helst måte. For det første, tror jeg Rui og agenten fort hadde blottlagt en slik situasjon og for det andre tror jeg at dersom det hadde vært slik at kontraktsforhandligene har tatt fokus vekk fra det sportslige for Marques, så hadde klubben sagt det. Eventuelt formulert det slik som da Poyet ikke var med til kampen som ble spilt, mens han var i forhandlinger med Tottenham. Jeg tror ikke Macca ønsker å kopiere Wise\Derry-saken.

Om han er tapt fra neste sesongen, så er ikke det overraskende. Men jeg tror ikke det innebærer at han VED PRINSIPP fra manager har spilt sin siste kamp for klubben. Mener Macca at Rui er god nok for de siste kampene, så spiller han, uansett om han trekker på seg Sunderland-, Newcastle- eller Crawley-drakt neste sesong.

Nei, han er nok skadd, Webbis, det er ikke mer dramatisk enn som så. Men - som berlin sier - er ikke en vraking usannsynlig heller, men hvorfor da påstå at han sliter med et sykt hamster.  ;)
« Siste redigering: April 16, 2008, 16:20:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #20 på: April 16, 2008, 16:19:39 »
Følger deg fullt og helt på den, berlin!  :)

Som du sier er Andy Hughes en potet, som kan bekle nær sagt hvilken som helst av de defensive posisjonene - med eller uten hell. Og at grunnen til så mange midtbane- og angrepsspillere sitter på benken, er nettopp det faktum at Leeds helst skal vinne kampene, ikke sikre uavgjorte.

Ã… mørkelegge en utfrysning av en enkeltspiller ved å kalle han skadet hadde ikke gagnet klubben på noe som helst måte. For det første, tror jeg Rui og agenten fort hadde blottlagt en slik situasjon og for det andre tror jeg at dersom det hadde vært slik at kontraktsforhandligene har tatt fokus vekk fra det sportslige for Marques, så hadde klubben sagt det. Eventuelt formulert det slik som da Poyet ikke var med til kampen som ble spilt, mens han var i forhandlinger med Tottenham.

Nei, han er nok skadd, Webbis, det er ikke mer dramatisk enn som så. Men - som berlin sier - er ikke en vraking usannsynlig heller, men hvorfor da påstå at han sliter med et sykt hamster.  ;)

Mulig det, men du å ser vel på Michalik/Huntington som fremtidens stopperpar? Så hvorfor ikke satse på dem allerede nå? Rui har fått smaken på større sportslige utfordringer etter at han klarte seg meget bra i Afrika Nations Cup...

Dennis

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #21 på: April 16, 2008, 16:25:13 »
Mulig det, men du å ser vel på Michalik/Huntington som fremtidens stopperpar? Så hvorfor ikke satse på dem allerede nå? Rui har fått smaken på større sportslige utfordringer etter at han klarte seg meget bra i Afrika Nations Cup...

Akkurat, jeg ser på de som stopperparet i overskuelig framtid. Men det betyr ikke at jeg ikke mener at Rui Marques kan bli en viktig brikke de siste kampene, som forhåpentligvis ender med play-off og ytterligere viktige kamper. Hunty eller Lubo kan fort bli skadd, suspendert eller faktisk spille dårlig, så hvorfor skulle ikke Macca regne med Rui? Fordi han allerede er tapt, så det er bedre å spille med Kenton sentralt i en play-off-finale? Neppe! Altså, ingen utfrysning!
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #22 på: April 16, 2008, 16:28:15 »
Mulig det, men du å ser vel på Michalik/Huntington som fremtidens stopperpar? Så hvorfor ikke satse på dem allerede nå? Rui har fått smaken på større sportslige utfordringer etter at han klarte seg meget bra i Afrika Nations Cup...

Akkurat, jeg ser på de som stopperparet i overskuelig framtid. Men det betyr ikke at jeg ikke mener at Rui Marques kan bli en viktig brikke de siste kampene, som forhåpentligvis ender med play-off og ytterligere viktige kamper. Hunty eller Lubo kan fort bli skadd, suspendert eller faktisk spille dårlig, så hvorfor skulle ikke Macca regne med Rui? Fordi han allerede er tapt, så det er bedre å spille med Kenton sentralt i en play-off-finale? Neppe! Altså, ingen utfrysning!

Jeg tror nok at Mac ikke bruker ham før det blir en skade eller suspensjon på Lubo/Hunty...

berlin

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #23 på: April 16, 2008, 17:12:19 »
Mulig det, men du å ser vel på Michalik/Huntington som fremtidens stopperpar? Så hvorfor ikke satse på dem allerede nå? Rui har fått smaken på større sportslige utfordringer etter at han klarte seg meget bra i Afrika Nations Cup...

Akkurat, jeg ser på de som stopperparet i overskuelig framtid. Men det betyr ikke at jeg ikke mener at Rui Marques kan bli en viktig brikke de siste kampene, som forhåpentligvis ender med play-off og ytterligere viktige kamper. Hunty eller Lubo kan fort bli skadd, suspendert eller faktisk spille dårlig, så hvorfor skulle ikke Macca regne med Rui? Fordi han allerede er tapt, så det er bedre å spille med Kenton sentralt i en play-off-finale? Neppe! Altså, ingen utfrysning!

Jeg tror nok at Mac ikke bruker ham før det blir en skade eller suspensjon på Lubo/Hunty...

OK, du tror det. Jeg tror ikke Macca tenker så snevert. Dårlige prestasjoner er en ting, et annet moment er at Marques har erfring fra kamper der mye står på spill. Vi får se.....
Ad hans forsvinning til sommeren: Mye kan tyde på at han forsvinner, men han kan til og med ende opp med svarteper: At hverken Leeds eller andre vil ha han for den prisen han forlanger.

Det ville være klokt av Marques å avvente resultatet av den eventuelle play-off'n. Og det er vel det klubben og han har avtalt å gjøre. Hvis Leeds rykker opp og bestemmer seg for å satse på å beholde Marques,
avgjøres det sikkert dels på grunnlag av lønn og dels av Marques sin holdning - han får antagelig bedre lønnsbetingelser i CCC enn når vi er L1, men Leeds kommer nok til å kjøre en veldig strikt og rettferdig lønnspolitikk fremover, det være seg under Bates eller andre eiere.

Summa summarum: Han kan ha spilt ut dårlige kort allerede, og kanskje også overvurdert sin markedsverdi. Men som Kaizer sier, han er neppe frosset ut, det henger ikke på greip.
« Siste redigering: April 16, 2008, 17:17:10 av berlin »

Jon R

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #24 på: April 16, 2008, 17:33:29 »
Ã… mørkelegge en utfrysning av en enkeltspiller ved å kalle han skadet hadde ikke gagnet klubben på noe som helst måte. For det første, tror jeg Rui og agenten fort hadde blottlagt en slik situasjon og for det andre tror jeg at dersom det hadde vært slik at kontraktsforhandligene har tatt fokus vekk fra det sportslige for Marques, så hadde klubben sagt det. Eventuelt formulert det slik som da Poyet ikke var med til kampen som ble spilt, mens han var i forhandlinger med Tottenham. Jeg tror ikke Macca ønsker å kopiere Wise\Derry-saken.

Nei, det hadde ikke gavnet klubben, men vi hadde altså Derry saken hvor nettopp dette skjedde bare for få måneder siden. At dette kunne skje under Wise ovverasket meg ikke, men kan det samme skje under macca? Jeg tviler egentlig på det, med mindre Rui og agenten hans har opptrådd på en "uredelig" måte i maccas øyne. Jeg tror foreløpig mer på at Rui faktisk er "unfit" , og regner med at han i det minste hadde spilt for reservelaget hvis det ikke var plass til han i 16 mannstroppen, som er en annen mulig teori.  :)

Jon R.

Dennis

Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #25 på: April 16, 2008, 17:39:03 »
Ja, jeg regnet med at Derry-saken ville komme opp og den ligger selvsagt friskt i minne. Men det var med en annen manager, en annen personlighet og jeg tror at den saken er noe McAllister ikke vil kopiere.

At Wise og Derry havnet i tottene var også en isolert hendelse. Alle saker og situasjoner er forskjellige og alle saker har minst to sider, men det betyr jo selvsagt ikke at noe lignende ikke kan hende igjen.

I denne saken tror jeg Rui har signalisert - ikke nødvendigvis at han ønsker seg bort, men at han ønsker en stor lønn, som Leeds ikke er villig til å betale og at de ikke vil inngå i forhandlinger om den størrelsen, før et eventuelt opprykk. Dermed er partene kanskje enige om å vente? Rykker vi opp, blir han kanskje? Går vi ikke opp, går han videre.

Men uansett tror jeg diskusjonen er unødvendig, da det er skader som holder Rui Marques ute av troppen og laget.
« Siste redigering: April 16, 2008, 17:46:42 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #26 på: April 16, 2008, 19:56:59 »
En annen sak da er jo at Rui på langt nær har vært så god som han var før han reiste til Afrika-mesterskapet...

En annen ting, Prutton ble skadet og da han kom tilbake hadde laget vunnet kamper med Douglas på banen i stedet. Never change a winning team er det vel noe som heter. Godt mulig at også Rui er et offer for dette, men hvorfor ikke benken en gang? Hvorfor ha med to spisser? Hughes er ikke noen midtstopper! Og Elding får jo ikke komme inn uansett hvor mange mål vi trenger!

Nå tapte vi jo med Lubo/Hunty i går da, så får vi se om Rui er tilbake på banen/benken lørdag.
« Siste redigering: April 16, 2008, 20:04:58 av Webredaktøren »

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Marques vraket grunnet kontraktsforhandlingene?
« Svar #27 på: April 19, 2008, 16:15:26 »
Nå ser vi jo at Marques ikke er skadet, men han starter altså ikke. Ser ut som om at han er med på benken fordi at vi ikker har andre forsvarsspillere i backup...