International calling = Billett til play-off finalen

Started by Sleivind, April 16, 2008, 18:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1291174,00.html

De første 1000 som bor utenfor "øya" og melder seg inn er GARANTERT billett til play-off finalen.

Noen som er fristet  ;D

Tom S

COME ON LEEDS !!

pale

Webredaktøren

Et utrolig bra tilbud da, for noen uker siden så kostet jo dette £50...

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

berlin

Fristet? Ja, absolutt, selv om jeg ikke kommer til å dra til Wembley 25.mai.

Til alle: NB!

Av det som nevnes som fordeler på http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1291174,00.html
,så er jeg interessert i hverken discounts eller badge eller.......men det jeg er interessert er i ligger i denne dellen av setningen: ".....offers fans priority booking on match tickets,....."

Etter å ha lastet ned påmeldingsskjemaet, ser jeg at det jeg virkelig er ute etter er inkludert, HURRA!

Only club members can purchase tickets for away games (1 ticket)

Jeg var ut fra nyhetsingressen litt forutintatt, men dette er jo suverene nyheter.
Vi utlendinger slipper med £20 i stedet for £50 (er det vel for "local people").

Det spiller kanskje ikke så stor rolle for mange, men for oss som kanskje bare ser Leeds live 1 eller 2 ganger ( eller 0 ) ganger pr.sesong, er det kjipt å betale i realiteten £ 70-80 for en billett.

Melder meg inn!  :)

75 SOLLI

Quote from: Torgeir on April 16, 2008, 20:30:29
Da var det gjort...fax sendt.

Er ikke du medlem av Members Club fra før Torgeir??

Torgeir

Quote from: TSO on April 16, 2008, 21:30:33

Har "customers number", men ikke betalt i år.....men nå betalt for neste sessong +LLL+alle hjemmeprogrammene....Litt lei han Ken...derfor. men må mann så må mann..

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

"We will be back"

Torgeir

75 SOLLI

Quote from: Torgeir on April 16, 2008, 22:03:06
Quote from: TSO on April 16, 2008, 21:30:33

Har "customers number", men ikke betalt i år.....men nå betalt for neste sessong +LLL+alle hjemmeprogrammene....Litt lei han Ken...derfor. men må mann så må mann..

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Da er vi sikret billetter og hotell er i boks! Nå får vi bare håpe at vi ikke får igjen 15 poeng! hehe

pesi

da var fax sendt,  ;D

noen som har fått bekreftelse på mail? tok det evt lang tid å få svar fra klubben om du var innenfor de 1000?
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

AndyMathie

Da var fax sendt her og. Satser på å være på Wembley den 25.mai. Tror det hadde vært den største opplevelsen noensinne for min egen del...
We are Leeds and we are proud of it!

Torgeir

Litt usikker på hva de mener med "over seas". Gjelder det alle i Irland også, så blir det jo spennende og se hvor vi er i rekka....

??? ??? ??? 8) 8) 8) 8) 8)

"We will be back"

Torgeir

pesi

Quote from: Torgeir on April 17, 2008, 13:16:43
Litt usikker på hva de mener med "over seas". Gjelder det alle i Irland også, så blir det jo spennende og se hvor vi er i rekka....

??? ??? ??? 8) 8) 8) 8) 8)

Jeg sendte nettopp mail å spurte hvor jeg ligger ann i løypa. venter på svar...

RuneR

Quote from: Torgeir on April 17, 2008, 13:16:43
På Application Form står det: "Please Note - You must be permanently residing outside England, Scotland and Wales to qualify for International Membership".  Irland er altså "over seas"....
Har akkurat faxet over innmelding for guttungen  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

gelderdend

Sendte faks idag tidlig. Noen som har peil på hvordan man får beskjed om man er blant de "lucky 1000" eller ikke?

pesi

fikk nettopp svar på spørsmål om hvordan jeg lå ann i løypa.
Svaret var at "det så ut som jeg lå innenfor de 1000, men de kunne ikke svare endelig på dette. svar på om jeg var innenfor skulle komme shortly"

faxen jeg sendte sendte jeg inn ca 0940 i morges

gelderdend

Quote from: pesi on April 17, 2008, 14:16:31
faxen jeg sendte sendte jeg inn ca 0940 i morges

oi, da var jeg noen minutter før deg, og bør være innenfor de 1000 første :-) jeg lever i håpet

pale

Da er faxen sendt. Får bare krysse fingrene for at jeg er tidlig nok ute.

Men dette fører jo til at 1000 billetter til evt. play-off finale blir sendt overseas. Det er da vel en del som ikke skal over? Er ikke 100% sikker på om jeg drar selv heller. Vi får holde kontakten her slik at vi sikrer at alle billettene blir brukt...

pale

Vet noen forresten når (klokkeslett) kampen går? Må time bestilling av flybillettene

pesi

Sun 25 League One Play-Off Final  2.30pm League One

http://www.skysports.com/story/0,19528,12942,00.html

begynner sikker 1500 lokal tid da? 30 min sending før kamp start?

pale

Quotebegynner sikker 1500 lokal tid da? 30 min sending før kamp start?

Det betyr at flyet ikke kan gå hjem før 20. Og da er det ikke mange fly jeg har funnet til Oslo eller Sandefjord. Ryanair lander for sent og drar for tidlig. Noen tips? Blir litt for dyrt med to overnattinger.

lojosang

Quote from: pale on April 18, 2008, 10:19:41
Quotebegynner sikker 1500 lokal tid da? 30 min sending før kamp start?

Det betyr at flyet ikke kan gå hjem før 20. Og da er det ikke mange fly jeg har funnet til Oslo eller Sandefjord. Ryanair lander for sent og drar for tidlig. Noen tips? Blir litt for dyrt med to overnattinger.

Jeg antar "overlat kampbilletten til meg" ikke er rådet du er ute etter?  ;D
- Leif Olav

pale

QuoteJeg antar "overlat kampbilletten til meg" ikke er rådet du er ute etter? 

He,he. Først får jeg se om jeg faktisk får en kampbillett da...
Men ja, det kan måtte bli et alternativ. Regner med en del er i samme båt som meg og at det nå vil være enklere å få tak i billetter selv om man ikke er blant de 1000 første i utgangspunktet.

pale

Ja, jeg får svare meg selv da...

Fikk akkurat svar fra vår kjære Katie.
Jeg ble medlem så klart, men det står ingenting om play-off billett.
Det betyr vel at jeg ikke er blant de 1000 heldige >:(.
Føler meg litt snytt nå.

Men jeg har ihvertfall mulighet til å få bortebilletter neste sesong.
Får satse på bortesvingen på Pride Park.

Webredaktøren

Quote from: pale on April 18, 2008, 18:53:37
Ja, jeg får svare meg selv da...

Fikk akkurat svar fra vår kjære Katie.
Jeg ble medlem så klart, men det står ingenting om play-off billett.
Det betyr vel at jeg ikke er blant de 1000 heldige >:(.
Føler meg litt snytt nå.

Men jeg har ihvertfall mulighet til å få bortebilletter neste sesong.
Får satse på bortesvingen på Pride Park.

Jepp, og så får du jo magasinet LeedsLeedsLeeds som så absolutt er et kvalitetsblad :)

nebel

Heisann.
Mulig dette er et dumt spørsmål,men hva er fax nr til Leeds?

pale

nebel

Takk pale. Fant nr rett etter svaret ditt.Typisk.
Skal ikke siffrene 113 etter +44 brukes? Sender jo sesitiv info, kjedelig om det skulle havne i feil hender:

Kenneth

Fekk svar frå Katie idag at eg var blandt dei 1000 første "members". Sendre faxen idag kl.08.43.. Så alle dei som er før det er nok "inne".

I morgon kan me vera sikra playoff plass.. Skal me kjøpa flybillett no til 1000 lappen tur/retur eller håpa på at Arbitration går vår veg og direkte opprykk!!

Ha ei god helg alle

pale

Og jeg sendte faxen en halv time senere og er tydeligvis ikke inne >:(

QuoteSkal ikke siffrene 113 etter +44 brukes? Sender jo sesitiv info, kjedelig om det skulle havne i feil hender:

Alle tallene skal med. Skjønner ikke hvorfor de ikke kom med. Var sikker på jeg skrev dem.