Dougie Freedman er klar

Started by Sølvreven, March 06, 2008, 18:38:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Webredaktøren


John I

Meget bra!  Dougie Freedman med sin rutine er et scoop for Leeds i den posisjonen
klubben er i for tiden.   :)
Marching on together

Sheridan

Faktisk ett bra valg av Macca og hente Dougie.

Ferre

Så bra som Freedman har spilt så langt, kan han være nøkkelen til et opprykk.

baste

Og tipset mitt om Freedman som scorer vinnermålet i 3-0 seieren i Playoff finalen ville ikke vært mye verd om Dougie dro før den tid....

Marching on together

Per-Stian

Eg var blant dei mange skeptikarane då Macca henta inn Dougie, men det er berre å ete orda mine frå den gong. Dougie har framleis kvalitetane som måltjuv og tilretteleggar. I dag er eg utruleg glad for at Macca hadde trua på den gamle ringreven. Tvilar på at det vert noko direkte opprykk. Så mange poeng får vi ikkje attende etter høyringa/ny dom. Men i cupspel trur eg faktisk ein erfaren målkåt spiss som Dougie kan vere tunga på vektskåla. Er viktig med mykje erfaring og kliniske avslutningar i jamne kampar.

Sheridan

Quote from: Per-Stian on April 13, 2008, 14:07:31
Eg var blant dei mange skeptikarane då Macca henta inn Dougie, men det er berre å ete orda mine frå den gong. Dougie har framleis kvalitetane som måltjuv og tilretteleggar. I dag er eg utruleg glad for at Macca hadde trua på den gamle ringreven. Tvilar på at det vert noko direkte opprykk. Så mange poeng får vi ikkje attende etter høyringa/ny dom. Men i cupspel trur eg faktisk ein erfaren målkåt spiss som Dougie kan vere tunga på vektskåla. Er viktig med mykje erfaring og kliniske avslutningar i jamne kampar.

Ja jeg var også en av de mange...

Men Douge har vært ett mesterlig lån av Macca.
Målteften er iorden + han har ett "klokt fotballhue"...
....som går bra i spann med råskapen til Beckford.

berlin

Litt selvskryt her: Jeg var ikke tvilende, tvert imot, noe jeg ga uttrykk for også.  :-[ :-[ :-[ ::)

Jon R

Quote from: berlin on April 13, 2008, 15:00:17
Litt selvskryt her: Jeg var ikke tvilende, tvert imot, noe jeg ga uttrykk for også.  :-[ :-[ :-[ ::)

Altså var du tvilende?   ;D
Jon R.

berlin

Quote from: Jon R on April 13, 2008, 15:10:04
Quote from: berlin on April 13, 2008, 15:00:17
Litt selvskryt her: Jeg var ikke tvilende, tvert imot, noe jeg ga uttrykk for også.  :-[ :-[ :-[ ::)

Altså var du tvilende?   ;D

Blæh!! :P :)

Webredaktøren

#70
When Freedman scores at Palace's home games, Who Let the Dogs Out? by The Baha Men is played and fans sing along, replacing the word 'Dogs' for 'Doog'.

Despite only spending a short spell at Barnet at the beginning of his playing career, Freedman was voted as the fans' favourite player in the club's all-time history in late 2007.

Kilde: Wikipedia

Nå skyter han oss til opprykk!

Webredaktøren


isak


KeyserSoze

Noe nytt om Dougie blir klar til en eventuell play-off?
 

leeds-4-eva

Jeg mener han alltid har vært klar for play-off.

Men det ville vært rart om ikke CP har en tilbakekallingsklausul,
de ser jo også ut til å komme med i play-off, og man vet aldri når de faste blir skadet.

Warnock er jo litt av en type, men ha virker skvær, og jeg tror ikke han kaller tilbake Freedman  uten en svært god grunn.
 

KeyserSoze

Quote from: leeds-4-eva on April 25, 2008, 13:36:58
Jeg mener han alltid har vært klar for play-off.

Men det ville vært rart om ikke CP har en tilbakekallingsklausul,
de ser jo også ut til å komme med i play-off, og man vet aldri når de faste blir skadet.

Warnock er jo litt av en type, men ha virker skvær, og jeg tror ikke han kaller tilbake Freedman  uten en svært god grunn.

Såvidt jeg har forstått gjelder låneavtalen tom 3 mai. For å kunne bruke han i playoff så må den dermed forlenges. Men det burde jo gå i orden.
 

Webredaktøren

Quote from: KeyserSoze on April 25, 2008, 13:49:26
Quote from: leeds-4-eva on April 25, 2008, 13:36:58
Jeg mener han alltid har vært klar for play-off.

Men det ville vært rart om ikke CP har en tilbakekallingsklausul,
de ser jo også ut til å komme med i play-off, og man vet aldri når de faste blir skadet.

Warnock er jo litt av en type, men ha virker skvær, og jeg tror ikke han kaller tilbake Freedman  uten en svært god grunn.

Såvidt jeg har forstått gjelder låneavtalen tom 3 mai. For å kunne bruke han i playoff så må den dermed forlenges. Men det burde jo gå i orden.

Har hørt rykter om at den er forlenget...