Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 317093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1290 på: Juli 08, 2019, 20:36:19 »
Ja der kom jo Derby der, Promo.  :D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1291 på: Juli 08, 2019, 23:15:58 »
Ja der kom jo Derby der, Promo.  :D



Yes, var nok krystall-kula igjen! Av og til er den nærmest grå og svart!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1292 på: Juli 12, 2019, 19:42:28 »
Sky bet Championship

Calling all international fans! There will be improved four-camera coverage across every #SkyBetChampionship game on iFollow in 2019/20!
 
Subscribe: po.st/InternationalE…
 
#EFL | #iFollow

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1293 på: August 22, 2019, 00:36:27 »
Stoke vs Leeds vises på Viasport 2 lørdag førstkommende i tilfelle noen ikke har fått det med seg.  :)
Jon R.

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1294 på: August 22, 2019, 09:22:46 »
Sky bet Championship

Calling all international fans! There will be improved four-camera coverage across every #SkyBetChampionship game on iFollow in 2019/20!
 
Subscribe: po.st/InternationalE…
 
#EFL | #iFollow
Har noen testet denne tjenesten? Er det sånn at alle utenom Leeds er med her nå? I så fall frister jo det vel så mye. De har vel ikke rett på å ikke få vist alle kamper som omhandler Leeds?

Lucas the Kop Cat

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1295 på: August 22, 2019, 10:51:34 »
Sky bet Championship

Calling all international fans! There will be improved four-camera coverage across every #SkyBetChampionship game on iFollow in 2019/20!
 
Subscribe: po.st/InternationalE…
 
#EFL | #iFollow
Har noen testet denne tjenesten? Er det sånn at alle utenom Leeds er med her nå? I så fall frister jo det vel så mye. De har vel ikke rett på å ikke få vist alle kamper som omhandler Leeds?
Please note that the iFollow service is only available to clubs playing in the EFL during the 2019/20 season who have opted in to utilise the iFollow platform. Those clubs who have not will have access to the same live streaming opportunity and will be able to provide their fans with access through their own club digital services.

We are therefore unable to provide subscriptions to fans of Birmingham City, Bristol City, Cardiff City, Charlton Athletic, Derby County, Forest Green Rovers, Fulham, Hull City, Leeds United, Leyton Orient, Middlesbrough, QPR, Salford City, Stoke City, Sunderland, Swansea City and Wigan Athletic. Please contact your club for more information.

Hvis du vil se Leeds må du abonnere på LUTV.

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1296 på: August 22, 2019, 11:29:42 »
Sky bet Championship

Calling all international fans! There will be improved four-camera coverage across every #SkyBetChampionship game on iFollow in 2019/20!
 
Subscribe: po.st/InternationalE…
 
#EFL | #iFollow
Har noen testet denne tjenesten? Er det sånn at alle utenom Leeds er med her nå? I så fall frister jo det vel så mye. De har vel ikke rett på å ikke få vist alle kamper som omhandler Leeds?
Please note that the iFollow service is only available to clubs playing in the EFL during the 2019/20 season who have opted in to utilise the iFollow platform. Those clubs who have not will have access to the same live streaming opportunity and will be able to provide their fans with access through their own club digital services.

We are therefore unable to provide subscriptions to fans of Birmingham City, Bristol City, Cardiff City, Charlton Athletic, Derby County, Forest Green Rovers, Fulham, Hull City, Leeds United, Leyton Orient, Middlesbrough, QPR, Salford City, Stoke City, Sunderland, Swansea City and Wigan Athletic. Please contact your club for more information.

Hvis du vil se Leeds må du abonnere på LUTV.
Det er så mange som er utenfor ja. Greit. Takker.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United på TV
« Svar #1297 på: August 02, 2023, 00:06:03 »
Er vel bare å vekke til live dette emnet.
ViaSat viser de to første seriekampene i alle fall, men ikke Shrewsbury i cupen :o


Tore Søyland
@ViaplayTore

TV-kamper fra EFL og Carabao Cup 04.08-20.09.
@ViaplayFotball
 
@ChampionshipNor


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1298 på: August 02, 2023, 00:42:42 »
Er vel bare å vekke til live dette emnet.
ViaSat viser de to første seriekampene i alle fall, men ikke Shrewsbury i cupen :o


Tore Søyland
@ViaplayTore

TV-kamper fra EFL og Carabao Cup 04.08-20.09.
@ViaplayFotball
 
@ChampionshipNor



Ser ikke helt vår kamp 2 på lista, mot B'ham..
MOT

ar9

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1299 på: August 02, 2023, 08:22:50 »
Er vel bare å vekke til live dette emnet.
ViaSat viser de to første seriekampene i alle fall, men ikke Shrewsbury i cupen :o


Tore Søyland
@ViaplayTore

TV-kamper fra EFL og Carabao Cup 04.08-20.09.
@ViaplayFotball
 
@ChampionshipNor



Ser ikke helt vår kamp 2 på lista, mot B'ham..
Tenker Asbjørn mente de to første hjemmekampene.
Så må nok kampen i B’ham ses eller høres på LUTV.

Av de ca 50 kampene vi skal spille denne sesongen er nok Shrewsbury kampen en av få som ikke sendes på den ene eller andre måten.

Så her er det bare å rigge klar go’ stolen med en gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1300 på: August 02, 2023, 11:17:33 »
Det plager meg noe enormt at vi antagelig kommer til å måtte betale mer for å se alle Leeds kamper enn i fjor i totalen på lovlig vis. Denne praksisen er i ferd med å ta livet av gleden ved å se fotball for meg.

Jeg vet veldig godt at å se alle kampene med favorittlaget sitt ikke er noen menneskerett, men når man vet at man går glipp av noe man virkelig brenner for så er det sabla surt. Jeg skjønner at dette kan virke smålig for mange av dere. Referanser til øl på utesteder osv, men at jeg må ha et abonnement på Viaplay til 399,- i mnd som bare dekker et lite antall av kampene og i tillegg må kjøpe kamper på LUTV til ca 100,- kampen (kan bli enda mer, 100,- var forrige treningskamp).

I fjor sa jeg opp abonnementet på Viaplay i store deler av sesongen. Så langt, bare i August, ser det ut som at jeg må ut med 800 for å se alle kampene (mulig Shrewsbury ikke vises noe sted?). I tillegg er sendingene betydelig dårligere og siden LUTV bare funker tilstrekkelig på PC så må det også tas med i ubekvemmeligheten. I PL er det altså 750,- med ordentlige sendinger på alt.

Jeg merker jeg blir trist av hvordan dette her har blitt...

Sterland

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1301 på: August 02, 2023, 11:55:13 »
Det plager meg noe enormt at vi antagelig kommer til å måtte betale mer for å se alle Leeds kamper enn i fjor i totalen på lovlig vis. Denne praksisen er i ferd med å ta livet av gleden ved å se fotball for meg.

Jeg vet veldig godt at å se alle kampene med favorittlaget sitt ikke er noen menneskerett, men når man vet at man går glipp av noe man virkelig brenner for så er det sabla surt. Jeg skjønner at dette kan virke smålig for mange av dere. Referanser til øl på utesteder osv, men at jeg må ha et abonnement på Viaplay til 399,- i mnd som bare dekker et lite antall av kampene og i tillegg må kjøpe kamper på LUTV til ca 100,- kampen (kan bli enda mer, 100,- var forrige treningskamp).

I fjor sa jeg opp abonnementet på Viaplay i store deler av sesongen. Så langt, bare i August, ser det ut som at jeg må ut med 800 for å se alle kampene (mulig Shrewsbury ikke vises noe sted?). I tillegg er sendingene betydelig dårligere og siden LUTV bare funker tilstrekkelig på PC så må det også tas med i ubekvemmeligheten. I PL er det altså 750,- med ordentlige sendinger på alt.

Jeg merker jeg blir trist av hvordan dette her har blitt...
Velger heller å se det positivt. Vi  har nå anledning til å få sett samtlige kamper om vi ønsker det. Ikke så mange år siden vi kun fikk sett et lite utvalg av kampene, og måtte sitte å følge med på en eller annen live-oppdateringsside. Det er frivillig om en benytter seg av tilbudet eller ikke.. jeg kommer uansett til å se alle kampene jeg har anledning til, og glede meg over at tilbudet finnes. Kampene på LUTV kan ses via appen og denne antar jeg kan lastes ned på smart-tv. Ellers er jo airplay fra tlf/pad til TV en mulighet. Funket i alle fall greit i treningskampen mot Forest.
« Siste redigering: August 02, 2023, 12:09:42 av Sterland »

ar9

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1302 på: August 02, 2023, 13:37:16 »
Det plager meg noe enormt at vi antagelig kommer til å måtte betale mer for å se alle Leeds kamper enn i fjor i totalen på lovlig vis. Denne praksisen er i ferd med å ta livet av gleden ved å se fotball for meg.

Jeg vet veldig godt at å se alle kampene med favorittlaget sitt ikke er noen menneskerett, men når man vet at man går glipp av noe man virkelig brenner for så er det sabla surt. Jeg skjønner at dette kan virke smålig for mange av dere. Referanser til øl på utesteder osv, men at jeg må ha et abonnement på Viaplay til 399,- i mnd som bare dekker et lite antall av kampene og i tillegg må kjøpe kamper på LUTV til ca 100,- kampen (kan bli enda mer, 100,- var forrige treningskamp).

I fjor sa jeg opp abonnementet på Viaplay i store deler av sesongen. Så langt, bare i August, ser det ut som at jeg må ut med 800 for å se alle kampene (mulig Shrewsbury ikke vises noe sted?). I tillegg er sendingene betydelig dårligere og siden LUTV bare funker tilstrekkelig på PC så må det også tas med i ubekvemmeligheten. I PL er det altså 750,- med ordentlige sendinger på alt.

Jeg merker jeg blir trist av hvordan dette her har blitt...
Velger heller å se det positivt. Vi  har nå anledning til å få sett samtlige kamper om vi ønsker det. Ikke så mange år siden vi kun fikk sett et lite utvalg av kampene, og måtte sitte å følge med på en eller annen live-oppdateringsside. Det er frivillig om en benytter seg av tilbudet eller ikke.. jeg kommer uansett til å se alle kampene jeg har anledning til, og glede meg over at tilbudet finnes. Kampene på LUTV kan ses via appen og denne antar jeg kan lastes ned på smart-tv. Ellers er jo airplay fra tlf/pad til TV en mulighet. Funket i alle fall greit i treningskampen mot Forest.
Jeg ser LUTV kampene på 5 år gammel TV via en 10 år gammel Mac. Kabelen i mellom er liten i ene enden (mini HDMI???) og vanlig HDMI i andre enden.
Funker bra når man først får knotet seg igjennom kjøpet på LUTV. 

Når det er sagt er jeg helt enig i Sterland.
Det føles som man blir flådd.
NOK 107,- ble jeg trukket for Hearts kampen.

Jeg har og kjøpt Leeds Member + så kommer nok til å ta noen kamper på radio.

Men allikevel litt kvalmt hele greia.
LUTV kunne i det minste kommet opp med ett klippekort  tilbud til oss desperate av typen 3 kamper for prisen av 2 eller i det minste hver 4. eller 5. kamp gratis.

Prisen på TV/Streaming abonnement, fotballferdigheter, spillernes lønn, agent honorar, privatfly, FIFA korrupsjon og hele greia der er jo virkelig til å spy av.
Det skal tynes maks ut av folks lidenskap/avhengighet.

Litt kontrast til bestemora som selger vaffler og all annen frivillighet og dugnadsjobbing for å si det slik.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1303 på: August 02, 2023, 16:16:40 »
Det plager meg noe enormt at vi antagelig kommer til å måtte betale mer for å se alle Leeds kamper enn i fjor i totalen på lovlig vis. Denne praksisen er i ferd med å ta livet av gleden ved å se fotball for meg.

Jeg vet veldig godt at å se alle kampene med favorittlaget sitt ikke er noen menneskerett, men når man vet at man går glipp av noe man virkelig brenner for så er det sabla surt. Jeg skjønner at dette kan virke smålig for mange av dere. Referanser til øl på utesteder osv, men at jeg må ha et abonnement på Viaplay til 399,- i mnd som bare dekker et lite antall av kampene og i tillegg må kjøpe kamper på LUTV til ca 100,- kampen (kan bli enda mer, 100,- var forrige treningskamp).

I fjor sa jeg opp abonnementet på Viaplay i store deler av sesongen. Så langt, bare i August, ser det ut som at jeg må ut med 800 for å se alle kampene (mulig Shrewsbury ikke vises noe sted?). I tillegg er sendingene betydelig dårligere og siden LUTV bare funker tilstrekkelig på PC så må det også tas med i ubekvemmeligheten. I PL er det altså 750,- med ordentlige sendinger på alt.

Jeg merker jeg blir trist av hvordan dette her har blitt...
Velger heller å se det positivt. Vi  har nå anledning til å få sett samtlige kamper om vi ønsker det. Ikke så mange år siden vi kun fikk sett et lite utvalg av kampene, og måtte sitte å følge med på en eller annen live-oppdateringsside. Det er frivillig om en benytter seg av tilbudet eller ikke.. jeg kommer uansett til å se alle kampene jeg har anledning til, og glede meg over at tilbudet finnes. Kampene på LUTV kan ses via appen og denne antar jeg kan lastes ned på smart-tv. Ellers er jo airplay fra tlf/pad til TV en mulighet. Funket i alle fall greit i treningskampen mot Forest.
Jeg skjønner hva du sier og jeg er ikke uenig. Jeg er bare så fortvila over kostnaden.

Et argument mot tiden uten mulighet til å se alle kampene er at da gjaldt det alle. Jeg må ha hørt mellom 200-400 kamper på radio siden 2003. Jeg elsket det, fordi det var det beste vi hadde. På samme måte som jeg var tilfreds med å få se Tippekampen før Canal+. Nå tar fomoen overhånd for meg om jeg ikke får sett en kamp.

Problemet er mest at vi må betale enda mer for å se kampene nå, etter nedrykk. Det var den ene tingen jeg gledet meg over ved nedrykk. At nå kunne jeg i alle fall spare noen kroner. Jeg klager ikke over at jeg ikke får det til løsningene til LUTV, men at det er mye mer tungvint enn å bruke en app til alt.

Men alt dette er vel først for fremst et sykdomstegn med fotballen generelt...

Dennis

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1304 på: August 10, 2023, 11:34:11 »
NRK har en dokumenter om Premier League, hvor sesong to kom for ei ukes tid sida.

Første episode har fokus på Abramovitsjs inntog i Chelsea og Leeds' økonomiske kollaps. Intervjuer med Peter Ridsdale, Dom Matteo og Danny Mills, samt et par supportere.

For de som ønsker å rippe opp i gamle sår. :)

https://tv.nrk.no/serie/premier-league-en-helt-annen-liga
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1305 på: September 29, 2023, 20:10:28 »
Denne kampen havner vel fort på Viasport, eller .... ?

Away clash to feature on TV.

Sky Bet Championship broadcast selections have now been confirmed until Saturday 11th November 2023.

Our fixture with Leicester City at the King Power Stadium has been selected for live coverage on Sky Sports.

As a result, the fixture will now take place a day earlier than originally scheduled.

Full fixture details can be found below:

Leicester City v Leeds United

New fixture date: Friday 3rd November 2023

New kick-off time: 8pm

Venue: King Power Stadium

https://www.leedsunited.com/news/team-news/32123/live-tv-leicester-city-fixture-selected
Super Leeds since 1968

GaryMac

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1306 på: November 21, 2023, 17:55:03 »
Ramlet over denne på Youtube
https://youtu.be/frXOEKky2ec?si=LDn44RrllJbmgeRp
(1972: Behind the scenes at Leeds United)

Og denne fra 73-74
https://youtu.be/-8Fi1kPL11s?si=oFNwJk5B4rMOL-lB

GeirO

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1307 på: November 22, 2023, 12:04:24 »
Ramlet over denne på Youtube
https://youtu.be/frXOEKky2ec?si=LDn44RrllJbmgeRp
(1972: Behind the scenes at Leeds United)

Og denne fra 73-74
https://youtu.be/-8Fi1kPL11s?si=oFNwJk5B4rMOL-lB
Morsomt å se :)
MOT