Leeds United på TV

Started by testo, April 28, 2008, 21:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stian

Håper virkelig dette blir tilgjengelig på Vsport-kanalene og blir tilgjengelig via altibox o.l slik som tidligere. Hvis det buntes sammen med alt mulig annet og prises til 6-700 kr, så begynner jeg seriøst å vurdere andre alternativer.

GeirO

Håper også Viaplay/Viasport får rettighetene. Da kan vi se Haaland og Ødegaard for samme pris.
MOT

Borgegb

Jeg er ferdig med norske tv-rettigheter. Alt for dyrt for å se Leeds kamper. Kjører kun iptv med lutv inkludert. Fungerer nesten perfekt noen lutv sendinger som er litt hakkete, men da får jeg bare gå inn og kjøpe enkeltkamper.

TK20

Quote from: Borgegb on August 06, 2024, 21:33:04Jeg er ferdig med norske tv-rettigheter. Alt for dyrt for å se Leeds kamper. Kjører kun iptv med lutv inkludert. Fungerer nesten perfekt noen lutv sendinger som er litt hakkete, men da får jeg bare gå inn og kjøpe enkeltkamper.

I fjor med Viasport var vel ikke så dyrt?

Hallgeir *

Quote from: TK20 on August 06, 2024, 22:20:16
Quote from: Borgegb on August 06, 2024, 21:33:04Jeg er ferdig med norske tv-rettigheter. Alt for dyrt for å se Leeds kamper. Kjører kun iptv med lutv inkludert. Fungerer nesten perfekt noen lutv sendinger som er litt hakkete, men da får jeg bare gå inn og kjøpe enkeltkamper.

Dersom det kan velges inn hos Altibox (poengpakke), er det akseptabelt. Jeg er fornøyd med den løsningen og håper at Viaplay forlenger.
Super Leeds since 1968

Sterland

Quote from: TK20 on August 06, 2024, 22:20:16

Kan tegne et "full pakke" abonnement, inkludert PL, med 6 mnd binding for 600/mnd (20% rabatt på 749). For å se kun Championship, kan det virke som at det holder med Viaplay Medium, som en kan tegne med 6 mnd binding for 300/mnd. Ift LUTV, får en mye for pengene. 

Kontakinte

Quote from: Blank_File on August 06, 2024, 12:27:50
Quote from: Kontakinte on August 06, 2024, 12:24:52
Quote from: Fantasyland on August 06, 2024, 11:54:56Se her, ja: https://viaplay.no/sport/fotball/championship/leeds-portsmouth/s24080522721494968
CC er ikke lista i noen av alternativene? Er det PPV?
Det ligger i Medium og Total-pakka. Men jeg vil ha bekreftet at Viasat har kjøpt rettighetene før jeg går til investering.
Det var det jeg også tenkte :)

roaldv

Får vente og se om det blir kamp på Viasat på fredag kveld da

Blank_File

Quote from: roaldv on August 07, 2024, 10:54:36Får vente og se om det blir kamp på Viasat på fredag kveld da
Ja hva betyr det at de forhandler, hvis de har satt opp kampen. Merkelig...

Eriksen55

Svaret jeg fikk i dag. Ba om et ordentlig svar da de svarer litt forskjellige ting.

Vi har første runde bekreftet og vi vil vise utvalgte kamoer fra Championship. Mer informasjon om hvorvidt rettighetene er forlenget eller ei vil komme via en pressemelding så snart som det er avklart.

Blank_File

Quote from: Eriksen55 on August 07, 2024, 13:13:39Svaret jeg fikk i dag. Ba om et ordentlig svar da de svarer litt forskjellige ting.

Vi har første runde bekreftet og vi vil vise utvalgte kamoer fra Championship. Mer informasjon om hvorvidt rettighetene er forlenget eller ei vil komme via en pressemelding så snart som det er avklart.

Ok. Da våger jeg ikke binde meg i 12 mnd enda. Takk for undersøkelse.

GeirO

Også WBA-Leeds neste lørdag (17/8) står på sendeskjemaet til Viaplay...uten at det betyr så mye....
MOT

stian

På sendeskjema for de ulike Viaplay-kanalene, så står Exeter (!) oppført med TV-kamp. For Leeds så står det kun «Viaplay», ergo virker det ikke som Altibox-mulighetene er de som gjelder for kampen. Surt å betale månedskostnader tilsvarende leasingavtalen på en billig bil for å følge et par fotballag...

auren

Quote from: stian on August 09, 2024, 12:36:02På sendeskjema for de ulike Viaplay-kanalene, så står Exeter (!) oppført med TV-kamp. For Leeds så står det kun «Viaplay», ergo virker det ikke som Altibox-mulighetene er de som gjelder for kampen. Surt å betale månedskostnader tilsvarende leasingavtalen på en billig bil for å følge et par fotballag...

Men kan man kjøpe den på LUTV for 10 pund, selv om den vises på Viaplay?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on August 09, 2024, 12:46:19Men kan man kjøpe den på LUTV for 10 pund, selv om den vises på Viaplay?

Så lenge Sky produserer så produserer nok ikke LUTV...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Quote from: stian on August 09, 2024, 12:36:02På sendeskjema for de ulike Viaplay-kanalene, så står Exeter (edit:Oxford) oppført med TV-kamp. For Leeds så står det kun «Viaplay», ergo virker det ikke som Altibox-mulighetene er de som gjelder for kampen. Surt å betale månedskostnader tilsvarende leasingavtalen på en billig bil for å følge et par fotballag...

geirsilke

Kampen er heldigvis satt opp på Vsport1 nå. Dyrt nok om man måtte ha Viaplay til minst 400 pr mnd i tillegg til 150 kr pr kamp på LUTV for de kampene som ikke vises på Sky/Viaplay...

Carl Fisker

Quote from: Asbjørn on August 09, 2024, 14:00:27
Quote from: auren on August 09, 2024, 12:46:19Men kan man kjøpe den på LUTV for 10 pund, selv om den vises på Viaplay?

Jo da, LUTV viser kampen.

Asbjørn

Quote from: Carl Fisker on August 09, 2024, 20:48:50

Hehe, fikk mail om det. Tenkte ikke over hva jeg hadde skrevet 😂
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: geirsilke on August 09, 2024, 20:26:51Kampen er heldigvis satt opp på Vsport1 nå. Dyrt nok om man måtte ha Viaplay til minst 400 pr mnd i tillegg til 150 kr pr kamp på LUTV for de kampene som ikke vises på Sky/Viaplay...

På Viasport1 sendes Community Shield: Man. Utd - Man. City. Tror dessverre du bommer grovt her.  :(
Super Leeds since 1968

Smudge

Finner ikke noe om at Viasatsport1 viser kampen imorgen?

geirsilke

Quote from: Hallgeir * on August 09, 2024, 21:19:06På Viasport1 sendes Community Shield: Man. Utd - Man. City. Tror dessverre du bommer grovt her.  :(

De spilles ikke samtidig, Leeds-Portsmouth kl 13:30 og Community Shield kl 16. Vises Championship på kanalen akkurat nå, og tror dette sendeskjemaet skal stemme:
https://www.allente.no/tv-guide/

Hallgeir *

Quote from: geirsilke on August 09, 2024, 21:33:20
Quote from: Hallgeir * on August 09, 2024, 21:19:06På Viasport1 sendes Community Shield: Man. Utd - Man. City. Tror dessverre du bommer grovt her.  :(

De spilles ikke samtidig, Leeds-Portsmouth kl 13:30 og Community Shield kl 16. Vises Championship på kanalen akkurat nå, og tror dette sendeskjemaet skal stemme:
https://www.allente.no/tv-guide/

DA er det veldig sannsynlig at du har helt rett! Foreløpig står det "ingen sending" når jeg sjekker tv-guiden på det tidspunktet.

Da er det bare å glede seg til tv-kamp.  :)
Super Leeds since 1968

stian

LUTV har sending, men ikke i «your region» vel?

Asbjørn

Quote from: stian on August 09, 2024, 21:59:20

LUTV har sending, men ikke i «your region» vel?
Nope. Men VPN kan jo løse det...
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hallgeir * on August 09, 2024, 21:19:06
Quote from: geirsilke on August 09, 2024, 20:26:51Kampen er heldigvis satt opp på Vsport1 nå. Dyrt nok om man måtte ha Viaplay til minst 400 pr mnd i tillegg til 150 kr pr kamp på LUTV for de kampene som ikke vises på Sky/Viaplay...

På Viasport1 sendes Community Shield: Man. Utd - Man. City. Tror dessverre du bommer grovt her.  :(
Vsport1 har den på sendeplanen nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Dylan

Leeds kl 13:30 på Viasport 1, Community Shield kl 16.

TK20

Noe er nytt i år. Dagens kamp var langt unna en Sky-produksjon. Det virket som LUTV, men at kampen ble distribuert på Viasport i Norge.

Noen som har oversikt over årets opplegg?

Kato

Quote from: TK20 on August 10, 2024, 23:26:29Noe er nytt i år. Dagens kamp var langt unna en Sky-produksjon. Det virket som LUTV, men at kampen ble distribuert på Viasport i Norge.

Noen som har oversikt over årets opplegg?

Irriterende mye repriser.

Killa

Er det slik at med Viasat Medium til 399 pr mnd kan man se brorparten av Leeds' kamper denne sesongen?