Leeds United på TV

Started by testo, April 28, 2008, 21:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

B-m

Men sky sports sender ikke kamper kl.16 på lørdag..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Egentlig et ganske godt spørsmål om hvem som bestemmer hvilken kamp som vises 16:00 på lørdagene. Ingen engelske kanaler som sender kamper fra championship da. Men jeg tviler på at det er Viasat som bestemmer. Når en kamp sendes, så vises jo den samme kampen både i Norge, Sverige og andre land.

McMidjo

Quote from: Sleivind on September 22, 2010, 14:23:58
Egentlig et ganske godt spørsmål om hvem som bestemmer hvilken kamp som vises 16:00 på lørdagene. Ingen engelske kanaler som sender kamper fra championship da. Men jeg tviler på at det er Viasat som bestemmer. Når en kamp sendes, så vises jo den samme kampen både i Norge, Sverige og andre land.

Er det ikke BBC som bestemmer dette her da?

Det er vel den kampen de velger som hovedkamp på 'Match Of The Day' som det produseres TV-bilder fra?
- og hovedkampen på MOTD vises ikke live på BBC, men i et utvidet opptak på kvelden.

MOTD er vel også mulig å streame. Lenge siden jeg har sett programmet nå, men fant ihvertfall en stream på det tidligere....

EDIT: Her surrer jeg litt. Ikke MOTD, men 'The Football League Show', som også sendes på BBC1 umiddelbart etter MOTD...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Sleivind

Quote from: B-m on September 11, 2010, 13:36:49
I fjor sendte Bet365 og bookies sykt mange kamper fra Championship - Hva skjer!??! ingen kamper lengre!! Irriterende!!!!

Er det f**kings viashat som står bak dette??
Det er vel ikke mange tv-selskaper som har rettighetene til championship, antar det bare er BBC og viasat som har rettighetene? og ifjor hadde tydeligvis BBC ikke noe i mot at bookies sendte kampene.. Nå må noe gjøres, trenger svar hvem som står bak. Først ødelegger viasat for LUTV og så dette?

Ã... si at det ikke er mange som har rettighetene til championship er vel en bitteliten underdrivelse  ::)

http://www.football-league.co.uk/overseasfans/20100901/overseas-tv-npower-football-league_2277791_2147855

96 land har sikret seg rettighetene til å sende championshipfotball.

Sleivind

Quote from: McMidjo on September 22, 2010, 14:27:48
Quote from: Sleivind on September 22, 2010, 14:23:58

Er det ikke BBC som bestemmer dette her da?

Det er vel den kampen de velger som hovedkamp på 'Match Of The Day' som det produseres TV-bilder fra?
- og hovedkampen på MOTD vises ikke live på BBC, men i et utvidet opptak på kvelden.

MOTD er vel også mulig å streame. Lenge siden jeg har sett programmet nå, men fant ihvertfall en stream på det tidligere....

EDIT: Her surrer jeg litt. Ikke MOTD, men 'The Football League Show', som også sendes på BBC1 umiddelbart etter MOTD...

Hmm, hvis det stemmer. Så er det Cardiff - Millwall som blir vist på lørdag  :(

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00v37lj

EDIT: Den starter jo 13:00 norsk tid, så den kan det jo ikke være.

EDIT2: Ser de også nevner Crystal Palace - Derby og Leeds - Sheffield. Betyr dette noe mer enn at det er helgens storkamper?

Trulsaren

Quote from: Sleivind on September 22, 2010, 14:29:14
I fjor sendte Bet365 og bookies sykt mange kamper fra Championship - Hva skjer!??! ingen kamper lengre!! Irriterende!!!!

Det er vel ikke mange tv-selskaper som har rettighetene til championship, antar det bare er BBC og viasat som har rettighetene? og ifjor hadde tydeligvis BBC ikke noe i mot at bookies sendte kampene.. Nå må noe gjøres, trenger svar hvem som står bak. Først ødelegger viasat for LUTV og så dette?

Ã... si at det ikke er mange som har rettighetene til championship er vel en bitteliten underdrivelse  ::)

http://www.football-league.co.uk/overseasfans/20100901/overseas-tv-npower-football-league_2277791_2147855

Ser at Viasat ikke har rettighetene til høydepunkter. Vises ikke høydepunktene i pausen i TV sendte kamper? ???
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

kongsmo

Quote from: Trulsaren on September 22, 2010, 15:26:57
Quote from: Sleivind on September 22, 2010, 14:29:14

Ã... si at det ikke er mange som har rettighetene til championship er vel en bitteliten underdrivelse  ::)

Ser at Viasat ikke har rettighetene til høydepunkter. Vises ikke høydepunktene i pausen i TV sendte kamper? ???

De viser vel høydepunkter fra forrige runde i pausen på tv sendte kamper.

De sender jo også høydepunkter hver mandag fra helgas kamper i championship, league1 og league2
"SNIFFER"

Pleinar

Ser ut til at det blir Leeds på Viasat på lørdag. Ryktene på Waccoe tilsier dette i alle fall.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Glenn K

TV-kamp mot Sheff Utd er bekreftet! Jippi!  :)

Sleivind

Quote from: Glenn K on September 22, 2010, 18:10:49
TV-kamp mot Sheff Utd er bekreftet! Jippi!  :)

Hvor er dette bekreftet?

Glenn K

Se på forsiden til www.leedsunited.no  :)

Hobben

Akoratt slik jeg trodde, det blir tv kamp !! :D

:D :D :D
Rogaland Whites

Trond90

YEES  :) Deilige nyheter på en regnfull onsdag  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

- Leif Olav

ØBS

Flott...

Vi skal vinke til dere... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Geiremann

Suvverent!

25. sept Leeds-Sheffield U på tv
2. okt Ipswich-Leeds fra tribuneplass
16. okt Middlesbrough-Leeds på tv
6. nov Coventry-Leeds fra tribuneplass

Kjenner at det går an å venne seg til det å se Leeds ofte  :)
Member of "The Peterborough eight".

RuneR

Film er best på Kino. Fotball er best på stadion  ;)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

bwirum

Så dette betyr at jeg må få gjemt unna telefonen min under bordet og sitte å smugkikke på match under bryllupsmiddagen? Jaja, det er jo ikke jeg som skal gifte meg...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Erik85

Hei,

befinner meg på Oppdal på lørdag, er det noen som vet om det er noen plasser der som sender kampen?

Hobben

Sky har også valgt og sende kampen mellom Leeds og Cardiff på Elland Road, kan tenkes at Viasat Fotball også viser denne da :)!
Rogaland Whites

Rudi G.

Quote from: hobberst on September 23, 2010, 16:35:44
Sky har også valgt og sende kampen mellom Leeds og Cardiff på Elland Road, kan tenkes at Viasat Fotball også viser denne da :)!

For de som har bestilt tur til denne kampen så vær oppmerksom på at kampen er flyttet til mandag 25.

http://www.leedsunited.com/news/20100923/cardiff-clash-now-on-tv_2247585_2163147

Geiremann

Vet ikke om noen har skrevet om dette før, men viasat lokker med tilbud på sine kanalpakker mm gjennom avtaler med supporterklubber. Er dette noe for oss? Kanskje sjansen for enda flere Leeds-kamper på viasat vil øke med dette.

http://www.viasatsport.no/viasat-senker-prisen-fotballfrelste-nordmenn
Member of "The Peterborough eight".

whitelocks

Ja... slik er det dere når vi er tilbake i det gode selskap. Leeds på TV, Leeds live, Leeds på TV, Leeds Live. Er det ikke slik vi vil ha det da? Jeg skal i hvertfall kose meg med kampene på TV om det er i stua eller på pub. Live .....vel får se. Har allerede vært over med åpningskampen mot Derby, så ... har fått smaken på "live" i inneværende sesong allerede.

Rasmussen7

Quote from: Geiremann on September 23, 2010, 20:33:27
Vet ikke om noen har skrevet om dette før, men viasat lokker med tilbud på sine kanalpakker mm gjennom avtaler med supporterklubber. Er dette noe for oss? Kanskje sjansen for enda flere Leeds-kamper på viasat vil øke med dette.

Ser at man også kan få MUTV på kjøpet.......Kan styre min begeistring og ser kampene på Pub....

Jon R

Da er Viasat pakken til Get bestilt. Blir Leeds kamp fra sofaen på meg lørdag, ettersom mor er på fjellet og minstemann alene hjemme med meg.  Mange år siden sist jeg så en Leeds kamp "live" i egen stue. :)
Jon R.

Jon R

Quote from: Geiremann on September 23, 2010, 20:33:27

Flott resesearch og et glimrende tilbud virker det som! Kanskje feks Svend Anders kan ta dette med LUSCOS styret?  :)
Jon R.

Perik

Hvor kan man se Leeds i Bergen? er det et fast sted hvor det samles folk?

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Perik

Se der ja, fine greier ;) Takk for hjelpen!

radar

Middlesbrough-Leeds på Viasat Fotball lørdag 16 okt kl 1815 (kampstart 1820).