Leeds United på TV

Started by testo, April 28, 2008, 21:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sydhagen

Quote from: radar on October 13, 2010, 14:25:28
Middlesbrough-Leeds på Viasat Fotball lørdag 16 okt kl 1815 (kampstart 1820).

YEAH!!!

...eller kan dette bli en trist opplevelse...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Pizza, Pub & fest ;D 

Hobben

Quote from: Sydhagen on October 13, 2010, 14:26:57
Quote from: radar on October 13, 2010, 14:25:28
Middlesbrough-Leeds på Viasat Fotball lørdag 16 okt kl 1815 (kampstart 1820).

YEAH!!!

...eller kan dette bli en trist opplevelse...?

Jeg tror vi taper, desverre.

En annen ting som er trist er hele opplegget til Viasat, hvorfor står det ikke at sendingen begynner 18:20, eller er p4 med i Leeds-sendinga?

Synst det er dårlig at de ikke vise bildene fem min før start og tar lagene osv. Så for vi høre litt på stemnignen... men det går rett på kamp og tar laga når kampen er i gang, håpløst.
Rogaland Whites

Ihag

Personlig er jeg veldig glad for at Viasat viser såpass mange kamper fra Championship. At vi ikke får lagoppstilling før kampen er ikke så viktig. Kan jo få dette på feks Leeds hjemmeside. Men "me må no alltid klaga og syta", bortskjemte som vi er mht Tv fotball.

Hobben

Quote from: Ihag on October 13, 2010, 18:48:14
Personlig er jeg veldig glad for at Viasat viser såpass mange kamper fra Championship. At vi ikke får lagoppstilling før kampen er ikke så viktig. Kan jo få dette på feks Leeds hjemmeside. Men "me må no alltid klaga og syta", bortskjemte som vi er mht Tv fotball.

Jeg er også glad for at de viser Leeds kamper på TV. Men synest ikke det er godt nok i forhold til alle andre tvkanalar, kommentatorene er også av det lave nivået synest jeg.
Rogaland Whites

Per Arne

Quote from: hobberst on October 13, 2010, 20:04:45
Quote from: Ihag on October 13, 2010, 18:48:14

Jeg er også glad for at de viser Leeds kamper på TV. Men synest ikke det er godt nok i forhold til alle andre tvkanalar, kommentatorene er også av det lave nivået synest jeg.

Noen blir aldri fornøyde....
;D

magnuer

Nå har jo Thor Eggen komentert en del kamper. Han er jo en komentator som regel komenterer kamper på høyere nivå en championsship, men i fjor synes jeg detvatr en del dårlige komentatorer

ollan

Quote from: magnuer on October 13, 2010, 21:34:00
Nå har jo Thor Eggen komentert en del kamper. Han er jo en komentator som regel komenterer kamper på høyere nivå en championsship, men i fjor synes jeg detvatr en del dårlige komentatorer

i tillegg så ser vel han kampene akkurat som oss på TV,lite livekommentering...og da blir det ofte deretter :P
Ollan

Joe Jordan

Vet ikke hvor mange seere det i gjennomsnitt er på en championship-kamp på Viasat men jeg tviler på at det er en god investering å legge opp til studioprat og analyser.

Selv er jeg kjempeglad for at det er noen som viser Leeds i stua mi!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ollan

For de som ikke har viasatfotball eller en pub i nærheten så vises kampen mot boro kan på Bet365 :P

som vanlig så må en ha konto/være registrert for å benytte seg av dette
Ollan

Cebhin

Vises denne på BBC?

ollan

Ollan

peder

Da er viasat fotball bestilt selv om det blir pubtur imorgen  ;D

Jon R

Ja her er er det jaggu stille om dagen. Ser ut til at Ken Bates tordentale mot TV selskapene etter Cardiff kampen har hjulpet! Og med effektiv stengning av LUTV via proxy ser det magert ut med TV kamper før nyttår. Flott, så slipper vi all denne markedsføringen av klubben og nyrekruttering av supportere hele tiden.  ::)
Jon R.

jarle

Quote from: Jon R on November 23, 2010, 13:30:04
Ja her er er det jaggu stille om dagen. Ser ut til at Ken Bates tordentale mot TV selskapene etter Cardiff kampen har hjulpet! Og med effektiv stengning av LUTV via proxy ser det magert ut med TV kamper før nyttår. Flott, så slipper vi all denne markedsføringen av klubben og nyrekruttering av supportere hele tiden.  ::)

Ja,, TV må vi ikke være på... Bates du Bates!

Budda

Ser ut til at Ken Bates tordentale mot TV selskapene etter Cardiff kampen har hjulpet!

Har ikke fått med meg dette. Hva sa han?
Endre

Gufrias

Markedsføring av klubben? Nyrekruttering av supportere? Hva skal Bates med dette?

I hans alder har langsiktig tenkning lite for seg. Bedre da å ordne det sånn at de som allerede er fans ikke får sin daglige dose LUFC via andre kanaler, slik at de må kjøpe kampdekning fra ham.

Og hvis de ikke skulle få det de har betalt for, er dette et ubetydelg problem, så lenge de faktisk har betalt. :P
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Demens er en sykdom som kan ramme de oppe i årene  ;)

fjellhaugen

Quote from: Budda on November 23, 2010, 19:52:36
Ser ut til at Ken Bates tordentale mot TV selskapene etter Cardiff kampen har hjulpet!

leeds som klubb taper penger  på tv kamper da det misket inntektene på kampdag
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

merkelig at viasat prioriterer FAcup Brighton - FC United of Manchester kl 16.00 førstkommende lørdag isten for å sende championship kamp......forstå det den som kan ??? ???
"SNIFFER"

Jon R

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15334.0.html

Helt klart et forretningsgeni og supporternes beste venn, denne Ken Bates. Leeds på TV? Det er bare utgifter det!   ;)
Jon R.

Tarald72

Quote from: Jon R on November 23, 2010, 22:38:06

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15334.0.html

Helt klart et forretningsgeni og supporternes beste venn, denne Ken Bates. Leeds på TV? Det er bare utgifter det!   ;)

Ja, skal man se hjemmekampene, kan man da møte opp på Elland Road, og ikke sitte her over i Norge eller et annet sted på kloden - slik at Bates ser at det blir skikkelig profitt....  ;) ;D ::)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

jalu

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on November 23, 2010, 22:33:46
merkelig at viasat prioriterer FAcup Brighton - FC United of Manchester kl 16.00 førstkommende lørdag isten for å sende championship kamp......forstå det den som kan ??? ???

Du skjønner det når du ser hvilket lag det dreier seg om .SCUM 2 oooooooooooooo spennende  husk alle scumpatrioter , oooooooooooooooooooo  , det blir som enga og bartelag  overrepresentert på skjermen , men det driter jeg i . så vet dere det LEEDS TIL I DIE.

Ozzy96

det ejo dei stakkars tv selskapi som tapa på å velga vekk LEEDS ;D kem me sunnfornuft er det som gjer det ???

Tarald72

LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Sleivind

Hvem er det egentlig som bestemmer hvilken kamp som skal vises på Viasat Fotball på lørdager klokka 16.00?

Promotion 2010

Quote from: Sleivind on November 29, 2010, 23:05:24
Hvem er det egentlig som bestemmer hvilken kamp som skal vises på Viasat Fotball på lørdager klokka 16.00?

BBC (tror jeg) og viasat har mailet meg og fortalt at resultetet blir offentliggjort tirsdager - på det seneste.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Geiremann

Doncaster-Barnsley står oppført på viasat fotball lørdag kl 16.
Litt skuffa nå! Savner å se Leeds  :'(
Member of "The Peterborough eight".

Leedsulf

Quote from: Geiremann on November 30, 2010, 10:27:38
Doncaster-Barnsley står oppført på viasat fotball lørdag kl 16.
Litt skuffa nå! Savner å se Leeds  :'(

Med all respekt; det skulle vært interessant og sett seertallene for dette oppgjøret.
Er det forresten kun kampen mot Sheff U vi har blitt vist lørdag kl 16?

Jon R

Jeg har Viasat sportspakken men vurderer seriøst å si den opp. Tror det blir lite ligakamper med Leeds fremover dessverre...
Jon R.