Leeds United på TV

Started by testo, April 28, 2008, 21:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DaGa

Quote from: Rudi G. on August 17, 2010, 23:21:36
Quote from: fjellhaugen on August 17, 2010, 22:50:09
Quote from: ANNAN on August 17, 2010, 18:50:10
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl

HVOR STÃ...R DETTE?
KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE....

Det står:

Next Match:
Leeds United V Millwall

Sat 21st August - 12.00 Live build up - 12.30 KO

Live video build up from inside Elland Road.
Audio Commentary from Thom Kirwin
and Leeds Legend Eddie Gray.

**If you would like to watch the match live then please access via the banner on the homepage**

Håper dette "banneret" dukker opp før kampen!

merkelig hvis dem får sende kampen, med tanke ppå rettighetene. Det "banneret" er sikkert en link til bilettsalget :P
We all LOVE LEEDS!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

TV-kamper som har involvert Leeds denne sesongen:

Tirsdag 27.juli             Friendly              Brann vs Leeds              1-3    LUTV -ppv
Lørdag  31.juli             Friendly              Leeds vs Wolverhampton 3-1    LUTV -ppv
Lørdag   7.august        Championship       Leeds vs Derby             1-2    Viasat Fotball
Søndag 15.august       Championship       Nottm Forest vs Leeds    1-1    Viasat Fotball
Lørdag  21.august       Championship       Leeds vs Millwall        kl 13.30   LUTV -ppv ?
Fredag  17.september  Championship       Doncaster vs Leeds    kl 20.45   Viasat Fotball

Blir spennede å se om klubben kan plukke mange hjemmekamper for streaming i løpet av sesongen for oss her på bjerget! Rundt 1000 så kampen mot Wolves.

Livekamper kan også bli streamet: direkte på bookies som: BET365 og UNIBET, Gratis
+ endel andre distributører

Se denne tråden:  http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html

Min første Leeds-kamp:

B-m

Quote from: Promotion 2010 on August 18, 2010, 13:40:11
Banneret førte meg hit! Se toppen av hjemmesiden.

http://www.leedsunited.com/news/20100818/millwall-game-live-overseas-pay-per-view_2247585_2126528

Jadda!!!  ;D

Viasat kommer ikke til å gå med på dette, ta det med ro.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Rudi G.

Quote from: B-m on August 18, 2010, 15:43:29
Quote from: Promotion 2010 on August 18, 2010, 13:40:11
Banneret førte meg hit! Se toppen av hjemmesiden.

http://www.leedsunited.com/news/20100818/millwall-game-live-overseas-pay-per-view_2247585_2126528

Jadda!!!  ;D

Viasat kommer ikke til å gå med på dette, ta det med ro.

Ja, det er vel slik at Norge enda ikke er godkjent for visning av kampen. Vi får krysse alt vi har for at det skjer før kampstart!

ANNAN

Pappa har venner i leeds som er faste leeds supportere og i går fekk han ein mail av ein av dei . han hadde helsa og sakt til meg at millwall kampen blir sendt for noreg og:D
LIFE IS LEEDS

ollan

Kobler lett opp PC min på prosjektor og lerret i stuen hvis noen vil være med og synge MOT i stuen min...og hvis det er summen som er for drøy å betale....eg fikser det mot en pils ;) ;D
Ollan

auren

Quote from: ollan on August 19, 2010, 21:55:55
Kobler lett opp PC min på prosjektor og lerret i stuen hvis noen vil være med og synge MOT i stuen min...og hvis det er summen som er for drøy å betale....eg fikser det mot en pils ;) ;D

Godt forslag ollan. Men det er vel enda ikke bekreftet fra offisielt hold at kampen kan vises her i Norge. Hvor i Bergen bor du? Hvem andre blir eventuelt med?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Kjøkkelvik/Loddefjord..alle er velkommen ;)
Ollan

ollan

Ollan

lojosang

Jeg er i Gloucestershire på lørdag uansett, så for meg hjelper det fint lite.
- Leif Olav

ollan

Quote from: ollan on August 19, 2010, 23:18:24
http://www.sport247.tv/lufc/dynamic/images/39230.jpg

ser mørkt ut med tanke på live bilder.... :(

Den blir ikke vist i Norge/Scandianavia

Content Blocked
Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area.

http://www.sport247.tv/lufc/

men siden den ligger ute i cyberverden så er det vel mulighet for noe piratstreaming..finner vel kansje noe i morgen??
Ollan

auren

Quote from: ollan on August 20, 2010, 19:24:24
Quote from: ollan on August 19, 2010, 23:18:24
http://www.sport247.tv/lufc/dynamic/images/39230.jpg

ser mørkt ut med tanke på live bilder.... :(

Den blir ikke vist i Norge/Scandianavia

Content Blocked
Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area.

http://www.sport247.tv/lufc/

men siden den ligger ute i cyberverden så er det vel mulighet for noe piratstreaming..finner vel kansje noe i morgen??

Det er fortsatt muligheter. De jobber med andre land også sa de på LUTV i kveld. Men jeg har ikke den store troa - uansett; det blir LUTV i morgen om det enten er bilder eller radiooverføring.

MOT!

auren

ollan

Ollan

Ozzy96

spør også her kan detta virka:D?

auren

Quote from: Ozzy96 on August 21, 2010, 12:20:18
spør også her kan detta virka:D?

Gå på LUTV. Den vises jo der!

auren

ANNAN

noen som veit om kampen tirsdag vises på TV/kan streames??
LIFE IS LEEDS

Trulsaren

Er vel Newcastle som har fått tv-kamp.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Kenneth

Ser Viasat Fotball viser tippekamp lørdagar kl.16.00. Nokon som har fått med kva kamp som går no lørdag,er vel lov å håpe på Watford-Leeds? Er vel lite truleg me har påvirkningskraft på Viasat om me skulle sende mail til sportsredaksjonen...

Promotion 2010

Quote from: Kenneth on August 24, 2010, 17:00:21
Ser Viasat Fotball viser tippekamp lørdagar kl.16.00. Nokon som har fått med kva kamp som går no lørdag,er vel lov å håpe på Watford-Leeds? Er vel lite truleg me har påvirkningskraft på Viasat om me skulle sende mail til sportsredaksjonen...

15.55  The Championship
(English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte.

TBA = To Be Arranged   ;)

18.15  The Championship
(Fotball: Leicester - Reading) Leicester - Reading, direkte fra Walkers Stadium. 
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on August 24, 2010, 17:28:38

15.55  The Championship

18.15  The Championship
(Fotball: Leicester - Reading) Leicester - Reading, direkte fra Walkers Stadium. 

Leicester nå igjen? Er de et prioritert lag på Viasat denne sesongen, slik vi var for 4 sesongen siden?
Jon R.

Blank_File

15.55  The Championship

18.15  The Championship

To be announced heter det din pappskalle!

;D ;D

Promotion 2010

Quote from: Blank_File on August 24, 2010, 17:56:30

15.55  The Championship

TBA = To Be Arranged   ;)

18.15  The Championship

To be announced heter det din pappskalle!

;D ;D
Takker og bukker!

To Be Annoyed!  ;D  ;D  ;D
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Har vært inne på Visats programsider og finner følgende oversikt for Viast fotball lørdag 11 september:

---------------------------------------------------------------------------------------
14.10  Manchester United - Roma
(Fotball: Manchester United - Roma) UEFA Champions League-klassiker (2007). Tilbakeblikk på en av de mest minnerike kampene fra UEFA Champions. 
15.55  The Championship
(English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte. Kommentator: Thor Eggen. 
18.10  The Championship
(Fotball: Burnley - Preston) Burnley - Preston, direkte fra Turf Moor. Kommentator: Mikael Harstad Groven. 
20.15  UEFA Champions League Weekly
(Football: UEFA Champions League Weekly) Fotballmagasin. Champions League Weekly setter søkelyset på lagene, profilene og forrige runde. Det blir gjensyn med de mest spektakulære målene, og vi retter blikket....... 
----------------------------------------------------------------------------

Noen som vet når det bestemmes hvilken kamp som vises kl 16.00? Har en gryende magefølelse om at det blir sending fra Elland Road, men kven kveit?  ;)

Noen her med kontakter inn i Visat redaksjonen?  :)
Jon R.

auren

Er nok stygt redd for at Cardiff-Hull og QPR-Middlesbrough står foran Leeds-Swansea i køen. Forest-Millwall er nok gjerne også vel så interessant sett med det objektive øye.

auren

Trond90

Quote from: auren on September 06, 2010, 20:06:13
Er nok stygt redd for at Cardiff-Hull og QPR-Middlesbrough står foran Leeds-Swansea i køen. Forest-Millwall er nok gjerne også vel så interessant sett med det objektive øye.

auren
Er det bbc som sende disse kampene ? Match of the day?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

bwirum

Quote from: auren on September 06, 2010, 20:06:13

auren
Tipper Leeds-Swansea hadde dratt flere seere enn noen av de matchene i Norge. Kanskje med unntak av Forest-Millwall. Er en del Forest-fans fra gammelt av.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Bjorn

Jeg er egentlig glad at ikke antall seere bestemmer hva som blir kampen på TV. For meg er det knallbra at det er rotering på kampene. Spenningen i å se laget sitt i PL har jo gått helt bort når de alltid sender de samme lagene hver eneste helg. Synes vi har fått en grei 'share' så langt. Men dette er kanskje bare meg...?  :)
Marching On! 4276

B-m

Quote from: Bjorn on September 07, 2010, 12:20:11
Jeg er egentlig glad at ikke antall seere bestemmer hva som blir kampen på TV. For meg er det knallbra at det er rotering på kampene. Spenningen i å se laget sitt i PL har jo gått helt bort når de alltid sender de samme lagene hver eneste helg. Synes vi har fått en grei 'share' så langt. Men dette er kanskje bare meg...?  :)

BAN DENNE JÆVELEN NÃ... MODS ;D

Tja forsåvidt greit poeng du kommer med (er jo kanskje av noe nostalgisk karakter). Men synes viashat kunne sende oss hver helg =)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bjorn

Takk.  ;D Kanskje noe nostalgisk, men føler ikke at Pool fansen jeg kjenner er like engasjerte foran hver kamp som vi er. Men har vel heller noe med laget de holder med...  ;D ;D
Marching On! 4276