Leeds United på TV

Started by testo, April 28, 2008, 21:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bwirum

Quote from: Bjorn on September 07, 2010, 12:20:11
Jeg er egentlig glad at ikke antall seere bestemmer hva som blir kampen på TV. For meg er det knallbra at det er rotering på kampene. Spenningen i å se laget sitt i PL har jo gått helt bort når de alltid sender de samme lagene hver eneste helg. Synes vi har fått en grei 'share' så langt. Men dette er kanskje bare meg...?  :)
Forsåvidt ikke uenig med deg. Forrige sesong fikk vi jo nesten en latterlig uttelling til å spille i L1. Hva ble det til slutt? 17 matcher?

Derimot synes jeg de burde gitt muligheten til å se den kampen du ønsker å se på ppv. Som Tippeligaen. Alt blir jo videofisert uansett, og det sendes garantert som livestream til stasjonen for redigering og sånt. Jeg hadde ikke trengt kommentatorer en gang jeg, for at jeg skulle betalt 30-50 kr pr kamp.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jackbauer68

Quote from: bwirum on September 07, 2010, 11:21:01
Quote from: auren on September 06, 2010, 20:06:13
Er nok stygt redd for at Cardiff-Hull og QPR-Middlesbrough står foran Leeds-Swansea i køen. Forest-Millwall er nok gjerne også vel så interessant sett med det objektive øye.

auren
Tipper Leeds-Swansea hadde dratt flere seere enn noen av de matchene i Norge. Kanskje med unntak av Forest-Millwall. Er en del Forest-fans fra gammelt av.

Eg håper det blir QPR-Middlesbrough,så kan de spare Leedskvoten om lørdagene til eg ikke er på Elland Road 8)

B-m

Cardiff - Hull bekreftet
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ihag

Blir nok PL på meg på lørdag da. Viasat har jo ikke resultatservice fra øvrige kamper i England og de norske kampene som spilles samtidig.

Rasmussen7

Da får æ heller reise til Tromsø førr å se Gutan slokke Brann... ;D

Ihag

Da har Viasat Fotball satt opp Doncaster - Leeds fredag 17.9 med sendestart kl 20.40 !

ANNAN

Quote from: Ihag on September 10, 2010, 18:58:42
Da har Viasat Fotball satt opp Doncaster - Leeds fredag 17.9 med sendestart kl 20.40 !

Dette var virkelig en god nyhet på en fredag :)
LIFE IS LEEDS

B-m

I fjor sendte Bet365 og bookies sykt mange kamper fra Championship - Hva skjer!??! ingen kamper lengre!! Irriterende!!!!

Er det f**kings viashat som står bak dette??
Det er vel ikke mange tv-selskaper som har rettighetene til championship, antar det bare er BBC og viasat som har rettighetene? og ifjor hadde tydeligvis BBC ikke noe i mot at bookies sendte kampene.. Nå må noe gjøres, trenger svar hvem som står bak. Først ødelegger viasat for LUTV og så dette?

Ihag

I England så deler BBC og SKY rettighetene. Har liten forståelse for at du skjeller ut VIASAT. De sender 2-4 kamper direkte fra nPC hver helg og har også en oppsummering med scoringer fra samtlige kamper etter hver runde. Husk også hvor mange Leeds kamper vi fikk se i fjor takket være VIASAT. Ikke mange kanaler jeg vet om som har så god dekning fra nivå 3 fra noen ligaer. Skjønner veldig godt at de ønsker å beskytte sine rettigheter !

ArneS

Viasat Fotball viser Doncaster vs Leeds fredag 17.9
Den 17. mann

kongsmo

Tipper det blir TV sendt kamp neste lørdag, kan ikke skjønne annet en at Leeds - Sheffield Utd blir sendt.
Må jo være den største kampen den helga???
Men det er vel bare å smøre seg med tolmodighet, blir vel ikke klart før onsdag eller torsdag om den sendes.
"SNIFFER"

jackbauer68

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on September 18, 2010, 12:49:19
Tipper det blir TV sendt kamp neste lørdag, kan ikke skjønne annet en at Leeds - Sheffield Utd blir sendt.
Men det er vel bare å smøre seg med tolmodighet, blir vel ikke klart før onsdag eller torsdag om den sendes.

Håper som vanlig at de "sparer" Leeds til en lørdag når eg ikkje er på Elland Road ;D

fjellhaugen

Quote from: jackbauer68 on September 18, 2010, 13:01:44
Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on September 18, 2010, 12:49:19

Håper som vanlig at de "sparer" Leeds til en lørdag når eg ikkje er på Elland Road ;D

stiller meg 100% bak den jack  ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Tror desverre ikke denne blir vist, jeg tror, jeg har ikke peiling hvordan de tenker i sky og bbc, men tror de ikke viser denna.
Rogaland Whites

fjellhaugen

Quote from: hobberst on September 18, 2010, 14:00:01
Tror desverre ikke denne blir vist, jeg tror, jeg har ikke peiling hvordan de tenker i sky og bbc, men tror de ikke viser denna.

så du tror det du, tror du ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

Hvorfor ikke?

Hobben

Quote from: Per Arne on September 18, 2010, 21:23:02

Hvorfor ikke?

Jeg ikkje, bare tror at de ikke vise den :P Men jeg tror gjerne feil, den er jo ikke satt opp enda. Noen kamp som har satt opp i det hele tatt denne lørdagen ?
Rogaland Whites

ØBS

Quote from: fjellhaugen on September 18, 2010, 15:26:41

Det er vel derfor vi drar da, Fjellhaugen, er det ikke??  Sitter på The Kop...
LUSCOS-hilsen
ØBS

RuneR

Quote from: ØBS on September 19, 2010, 23:19:51
Quote from: fjellhaugen on September 18, 2010, 15:26:41

Det er vel derfor vi drar da, Fjellhaugen, er det ikke??  Sitter på The Kop...
Står, Øyvind, vi STÃ...R på The Kop  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

readysteady

Nyttig nettside med oversikt over alle kamper som vises på tv: http://www.liveonsat.com

For oversikt over engelske kamper framover: http://liveonsat.com/LJsport_foot_english_all.php

For spesifikk dag klikk Daily TV (i liggende meny øverst) og velg dag.

kongsmo

Quote from: hobberst on September 18, 2010, 23:36:43

Hvorfor ikke?

Jeg ikkje, bare tror at de ikke vise den :P Men jeg tror gjerne feil, den er jo ikke satt opp enda. Noen kamp som har satt opp i det hele tatt denne lørdagen ?

Lørdag 14.10 Portsmouth - Leicester

Lørdag 15.55 English football: Coca-Cola Championship TBA
"SNIFFER"

B-m

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on September 20, 2010, 10:17:25
Quote from: hobberst on September 18, 2010, 23:36:43

Hvorfor ikke?

Lørdag 14.10 Portsmouth - Leicester

Lørdag 15.55 English football: Coca-Cola Championship TBA

Det MÃ... jo bli leeds..

mac_gyver

Fytterakkern det hadde vært gøy om vi fikk en tv-kamp til!
Pride of Yorkshire

jallar

Ja, jeg vil ha valuta for pengene! Heiv ut anal digital og fikk inn viasat pga Leeds-kamper.

NÃ... vil jeg ha kamper i beste sendetid!!

auren

Our Elland Road meeting with Cardiff City on Saturday October 23 will now kick-off at 12.30pm.

The kick-off time has been brought forward on the advice of the Police.

It will be our first Elland Road meeting with the Bluebirds since August 2006 when a late Willo Flood goal secured a 1-0 win for the Welsh side.

Tickets for the Cardiff go on sale to Members on Monday September 27 and will be available on general sale from Tuesday October 5.

Kan det hende at denne blir vist på tv?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Når annonserer BBC hvilken kamp de skal vise kl 16.00 på lørdag? Håper og tror det blir oss!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sheridan

Quote from: Trond90 on September 21, 2010, 15:58:49
Når annonserer BBC hvilken kamp de skal vise kl 16.00 på lørdag? Håper og tror det blir oss!

Det må bli oss. Yorkshire slag med historisk sus!

auren

Quote from: Sheridan on September 21, 2010, 21:23:33

Det må bli oss. Yorkshire slag med historisk sus!

Finner kun to kamper som kan utfordre Leeds-Sheff Utd og det er:

Forest-Swansea og QPR-Doncaster. Blir ikke forundret om sistnevnte kamp blir valgt.

auren, som har små forhåpninger...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

BBC sender ingen kamp, er viasat som bestemmer hvilken kamp som skal bli sendt tror jeg

Hobben

Quote from: B-m on September 22, 2010, 00:20:25

BBC sender ingen kamp, er viasat som bestemmer hvilken kamp som skal bli sendt tror jeg

Viasat bestemmer ikke, de sender den kampen Sky Sports velger og sende.
Rogaland Whites