Skrevet av Emne: Leeds United på TV  (Lest 319084 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1020 på: Mars 31, 2017, 19:20:25 »
Vet vi at de viser kampen på eurosport player, selv om den ikke sendes på noen lineær kanal?

Har akkurat gått til "innkjøp" av Eurosport Player. Får jo første måned gratis, men 99 kr mnd for å følge FKH på bortebane denne sesongen er jo gitt bort. Reading - Leeds står oppført på Eurosport Player i morgen kl. 1830  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1021 på: Mars 31, 2017, 22:05:36 »
Vet vi at de viser kampen på eurosport player, selv om den ikke sendes på noen lineær kanal?

Har akkurat gått til "innkjøp" av Eurosport Player. Får jo første måned gratis, men 99 kr mnd for å følge FKH på bortebane denne sesongen er jo gitt bort. Reading - Leeds står oppført på Eurosport Player i morgen kl. 1830  :)

auren

Deilig da!

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1022 på: April 01, 2017, 15:21:31 »
mulig jeg er noe treg i oppfattelsen, men er det sånn og forstå, at det ikke blir mer tv-sendte kamper fra championship..vil alle være på "player" heretter?
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1023 på: April 01, 2017, 15:37:51 »
mulig jeg er noe treg i oppfattelsen, men er det sånn og forstå, at det ikke blir mer tv-sendte kamper fra championship..vil alle være på "player" heretter?

Jeg kjenner jo ikke deg personlig, men nei, jeg tror ikke du er noe treg i oppfattelsen.  ;)
Antar at det vil bli sendt championship kamper ut sesongen, så sant det ikke kræsjer med en eliteseriekamp.
Men det er bare en antagelse.  ::)

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1024 på: April 01, 2017, 16:05:51 »
ha ha...ok  :)

men nå driver jeg å prøver å få "player" opp å stå, men går trått det også...er nok litt treg ja... :o
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1025 på: April 01, 2017, 16:17:59 »
Vet vi at de viser kampen på eurosport player, selv om den ikke sendes på noen lineær kanal?

Har akkurat gått til "innkjøp" av Eurosport Player. Får jo første måned gratis, men 99 kr mnd for å følge FKH på bortebane denne sesongen er jo gitt bort. Reading - Leeds står oppført på Eurosport Player i morgen kl. 1830  :)

auren

hvor lenge sto det "transaksjon pågår" hos deg da??
Ups & Ups!!

auren

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1026 på: April 01, 2017, 16:35:21 »
Vet vi at de viser kampen på eurosport player, selv om den ikke sendes på noen lineær kanal?

Har akkurat gått til "innkjøp" av Eurosport Player. Får jo første måned gratis, men 99 kr mnd for å følge FKH på bortebane denne sesongen er jo gitt bort. Reading - Leeds står oppført på Eurosport Player i morgen kl. 1830  :)

auren

hvor lenge sto det "transaksjon pågår" hos deg da??
Gikk som smurt når jeg registrerte meg i går. Prøv evt med en annen nettleser hvis det ikke funker første gang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1027 på: April 01, 2017, 16:45:11 »
Vet vi at de viser kampen på eurosport player, selv om den ikke sendes på noen lineær kanal?

Har akkurat gått til "innkjøp" av Eurosport Player. Får jo første måned gratis, men 99 kr mnd for å følge FKH på bortebane denne sesongen er jo gitt bort. Reading - Leeds står oppført på Eurosport Player i morgen kl. 1830  :)

auren

hvor lenge sto det "transaksjon pågår" hos deg da??
Gikk som smurt når jeg registrerte meg i går. Prøv evt med en annen nettleser hvis det ikke funker første gang.

auren

fikk mail nå, hadde blitt noe tull med oppgjør, nå er det klart, så nå skal det testes...bør vel caste til tv under match... :D
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1028 på: April 01, 2017, 16:51:38 »
ser jo skikkelig bra ut jo ........ ;D
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1029 på: April 01, 2017, 17:29:53 »
funker brilliant med chromecast  ;D
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1030 på: April 10, 2017, 10:20:56 »
Ser ut som Eurosport skal sende et par kamper langfredag..  ;D
Ups & Ups!!

Glenn K

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1031 på: April 29, 2017, 12:23:12 »
Fantastiske nyheter! Alle kamper fra Football League kan streames neste sesong, så da kan vi se samtlige Leeds-kamper  ;D

Football League-sjef Shaun Harvey bekrefter følgende planer:
– De 148 kampene som sendes på TV i England kommer til å bli solgt til utlandet slik som før. Det betyr at disse kampene vil kun være mulig å se gjennom den kanalen som kjøper TV-pakken i Norge. Denne sesongen er det som kjent Discovery som har disse rettighetene.
– De rundt 1500 resterende kampene vil være mulig å streame gjennom en ny tjeneste som heter “iFollow”. Dette gjelder bare for oss som ikke bor i Storbritannia.


http://championshipnorge.com/?p=12121
« Siste redigering: April 29, 2017, 13:00:11 av Glenn K »

berlin

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1032 på: April 29, 2017, 13:29:49 »
Fantastiske nyheter! Alle kamper fra Football League kan streames neste sesong, så da kan vi se samtlige Leeds-kamper  ;D

Football League-sjef Shaun Harvey bekrefter følgende planer:
– De 148 kampene som sendes på TV i England kommer til å bli solgt til utlandet slik som før. Det betyr at disse kampene vil kun være mulig å se gjennom den kanalen som kjøper TV-pakken i Norge. Denne sesongen er det som kjent Discovery som har disse rettighetene.
– De rundt 1500 resterende kampene vil være mulig å streame gjennom en ny tjeneste som heter “iFollow”. Dette gjelder bare for oss som ikke bor i Storbritannia.


http://championshipnorge.com/?p=12121

Fantastisk. Ja.  :)  Håper prisen også blir fantastisk  ::)

Sydhagen

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1033 på: April 29, 2017, 14:25:07 »
Utrolig bra! Prisen driter jeg i!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1034 på: April 29, 2017, 14:28:36 »
Fantastisk! Spesielt digg nå som jeg flytter til England.  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1035 på: April 29, 2017, 14:32:03 »
Fantastisk! Spesielt digg nå som jeg flytter til England.  ::)
VPN fikser det


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1036 på: April 29, 2017, 16:26:51 »
Kjempenyhet, en drøm har gått i oppfyllelse!
MOT

Larsen.

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1037 på: Mai 03, 2017, 18:35:52 »
Da var det offisielt. Alle Leeds-kamper kan streames direkte neste sesong: http://www.efl.com/news/article/2016/efl-live-streaming-platform-ifollow-unveiled-for-global-fans-3703898.aspx
Pride of Yorkshire

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1038 på: Mai 03, 2017, 18:57:25 »
Da var det offisielt. Alle Leeds-kamper kan streames direkte neste sesong: http://www.efl.com/news/article/2016/efl-live-streaming-platform-ifollow-unveiled-for-global-fans-3703898.aspx
Så bra! Håper tjenesten blir solid. Er det Radikkens verk?

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United på TV
« Svar #1039 på: Mai 03, 2017, 19:06:00 »
Da var det offisielt. Alle Leeds-kamper kan streames direkte neste sesong: http://www.efl.com/news/article/2016/efl-live-streaming-platform-ifollow-unveiled-for-global-fans-3703898.aspx
Så bra! Håper tjenesten blir solid. Er det Radikkens verk?

Bærre lækkert

Torpe-do

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1040 på: Mai 03, 2017, 19:29:46 »
Wow! Dette var FANTASTISKE nyheter! Håper tjenesten funker greit teknisk..

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United på TV
« Svar #1041 på: Mai 03, 2017, 19:30:29 »
Håper dette blir en plug inn til Apple tv.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United på TV
« Svar #1042 på: Mai 04, 2017, 12:06:48 »
Leeds, Aston Villa og Derby vil ikke være med på dette.

De satser heller på sin egen strømmetjeneste...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/efl-launches-new-digital-platform-for-overseas-fans-but-leeds-united-opt-out-1-8525933
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1043 på: Mai 04, 2017, 14:53:16 »
kunne sikkert vært spennende, men det blir det vel ikke da kanskje...
Ups & Ups!!

Larsen.

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1044 på: Mai 04, 2017, 15:01:14 »
Betyr det at Leeds får mulighet til å streame kampene sine direkte på egne plattformer eller blir det en ny sesong med radio?
Pride of Yorkshire

B_Ød

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1045 på: Mai 04, 2017, 15:22:56 »
høres radio og/eller "banditt-link" ut...
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1046 på: Mai 04, 2017, 16:07:59 »
Radikken har i alle fall tidligere uttalt seg om at man jobbet med en løsning for å få vist alle Leeds kamper på en egen løsning. Hva dette betyr vet jeg ikke, men dersom tjenesten er god så er det greit for meg at ikke halvparten av pengene går til FL.

Larsen.

Pride of Yorkshire

B_Ød

Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Leeds United på TV
« Svar #1049 på: Mai 12, 2017, 01:24:03 »
Viasat viser Championship de neste 5 åra: http://www.viasport.no/sport/fotball/nyheter/mtg-kjoper-nye-rettigheter-viser-engelsk-toppfotball-allerede-fra-hosten

høres jo bra ut dette.  ;D
Som en del av sportspakken mon tro? I så fall er det vel 349,- i mnd...