Skrevet av Emne: Får vi se playoffen på norsk tv?  (Lest 9286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Får vi se playoffen på norsk tv?
« på: Mai 01, 2008, 18:17:17 »
Noen som vet om Viasat sender semi-finaler/-finale? På SportN eventuelt? Ser ut til at jeg er bortreist på semi-finalene, og ikke får sett de på Sky Sports hos Three Lions dessverre, så da håper jeg på et alternativ. Viasat mao....
Proud to be Leeds!

Sheridan

Sv: Play off på tv
« Svar #1 på: Mai 01, 2008, 18:21:02 »
leste overskriften...og håpet på en bekreftelse....er vel ingen som vet enda...

Cherry

Sv: Play off på tv
« Svar #2 på: Mai 01, 2008, 18:24:44 »
uansett så begynner dette neste Fredag.......fytti........blir mye spenning fremover i hvertfall!
 

Tom S

Sv: Play off på tv
« Svar #3 på: Mai 01, 2008, 18:28:31 »
Skulle tro dette er interessante kamper for Viasat, for de har vel rettigheter?

COME ON LEEDS !!

Roy

Sv: Play off på tv
« Svar #4 på: Mai 01, 2008, 18:32:31 »
Kan de sende Scum mot Barca så kan de vel sende Play off til CCC  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

berlin

Sv: Play off på tv
« Svar #5 på: Mai 01, 2008, 18:36:03 »
uansett så begynner dette neste Fredag.......fytti........blir mye spenning fremover i hvertfall!

Såfremt Southend ikke driter på draget og avgir poeng mot nedrykksklare Port Vale, gjør de det spiller vi først på mandag 12.mai.

Mest sannsynlig blir vi nr 6, og da er det 9.mai.

Det spennende er hvem vi møter.

Svend Anders

Sv: Play off på tv
« Svar #6 på: Mai 01, 2008, 18:46:33 »
Slik det står nå blir semifinalene IKKE vist på Viasat. Kampene ligger ikke i avtalen med Sky, og skal de kjøpes utenom blir de kostbare.

De har derimot lovet å sjekke opp, så jeg utelukker det ikke helt. Men forbered dere på å finne Sky-puber.

SA

testo

Sv: Play off på tv
« Svar #7 på: Mai 01, 2008, 18:51:11 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Play off på tv
« Svar #8 på: Mai 01, 2008, 18:58:19 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Stifler

Sv: Play off på tv
« Svar #9 på: Mai 01, 2008, 22:40:30 »
Kampene blir jo vist på sky, så jeg vil tro man kan se kampene på nettet!:)
-Nr 2 er den første taperen-

Jon R

Sv: Play off på tv
« Svar #10 på: Mai 01, 2008, 22:51:39 »
Noen som vet om Viasat sender semi-finaler/-finale? På SportN eventuelt? Ser ut til at jeg er bortreist på semi-finalene, og ikke får sett de på Sky Sports hos Three Lions dessverre, så da håper jeg på et alternativ. Viasat mao....

Endelig en gladnyhet: Three Lions i Trondheim har ikke enerett på å vise Sky Sports. Trolig vil du finne minst en pub i nær sagt hvilken som helst by i Europa, de de viser engelsk fotball på Sky.  :)

Viasat derimot....  ::)
Jon R.

Boxman

Sv: Play off på tv
« Svar #11 på: Mai 02, 2008, 13:53:22 »
Noen som vet om Viasat sender semi-finaler/-finale? På SportN eventuelt? Ser ut til at jeg er bortreist på semi-finalene, og ikke får sett de på Sky Sports hos Three Lions dessverre, så da håper jeg på et alternativ. Viasat mao....

Endelig en gladnyhet: Three Lions i Trondheim har ikke enerett på å vise Sky Sports. Trolig vil du finne minst en pub i nær sagt hvilken som helst by i Europa, de de viser engelsk fotball på Sky.  :)

Viasat derimot....  ::)

Jeg kan love deg at på Aukra er det svært begrenset med puber, som har Sky Sports. Nærmeste må være Molde, men jeg er ikke så sikker på at det hjelper så mye....
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Play off på tv
« Svar #12 på: Mai 02, 2008, 14:10:45 »

Jeg kan love deg at på Aukra er det svært begrenset med puber, som har Sky Sports. Nærmeste må være Molde, men jeg er ikke så sikker på at det hjelper så mye....

Er nok ingen puber i Molde med Sky Sports. Er nok bare Viasat og Canal Digital
Endre

KeyserSoze

Sv: Play off på tv
« Svar #13 på: Mai 02, 2008, 14:23:05 »
Kan nesten garantere at du får sett kampene på http://livesport247.com/

Må betale abm for play-off perioden, men det kommer vel totalt på en femtilapp ca. Finnes sikkert andre streams også, men det var i alle fall veldig god kvalitet på denne når jeg prøvde den.
 

Sleivind

Sv: Play off på tv
« Svar #14 på: Mai 02, 2008, 15:33:14 »
Semifinalene blir IKKE vist på noen Viasatkanal. Dersom Leeds kommer til finalen KAN det bli aktuelt at Viasat ser på mulighetene for å vise den. Grunnen til dette er som Svend Anders sier; kampene ligger ikke i pakken som Viasat har kjøpt fra Sky, og det vil bli kostbart å kjøpe rettighetene til disse kampene.

Boxman

Sv: Play off på tv
« Svar #15 på: Mai 02, 2008, 15:34:21 »

Jeg kan love deg at på Aukra er det svært begrenset med puber, som har Sky Sports. Nærmeste må være Molde, men jeg er ikke så sikker på at det hjelper så mye....

Er nok ingen puber i Molde med Sky Sports. Er nok bare Viasat og Canal Digital

Hadde en mistanke om det ja. I grisgrendte strøk som Aukra(og Molde), er det dårlig med sånn "luksus".  ::)
Proud to be Leeds!

Ole-Petter

Sv: Play off på tv
« Svar #16 på: Mai 02, 2008, 16:48:08 »
Jeg har startet min egne private kampanje.
Viasat ringer mye om dagen med gode tilbud. Jeg nekter og tegne og har gitt beskjed om oppsigelse om de ikke sender Leeds fast neste sesong. Sier alle Leeds fans opp sitt Viasat abonnement vil det merkes litt. Som så stor medlemsklubb kan vi ha litt makt, den kan brukes.

Boxman

Sv: Play off på tv
« Svar #17 på: Mai 02, 2008, 16:56:00 »
Jeg har startet min egne private kampanje.
Viasat ringer mye om dagen med gode tilbud. Jeg nekter og tegne og har gitt beskjed om oppsigelse om de ikke sender Leeds fast neste sesong. Sier alle Leeds fans opp sitt Viasat abonnement vil det merkes litt. Som så stor medlemsklubb kan vi ha litt makt, den kan brukes.

En kamp(anje) du er dømt til å tape er jeg redd....
Proud to be Leeds!

Ole-Petter

Sv: Play off på tv
« Svar #18 på: Mai 02, 2008, 17:12:34 »
Det er nok rett, men det var en deilig følelse når jeg sa opp Canal+ når Leeds rykket ned fra Premier League. De fikk hele skylda... Nå er det i hvert fall en fersk selger hos Viasat som sjekker opp om de skal sende Leeds til høsten. Viss ikke, sier jeg opp og får en ny deilig følelse. Primitivt :D

Leeds04

Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #19 på: Mai 03, 2008, 21:33:00 »
Leeds har stor tilhengerskare i Norge.
Et par kamper har vært vist denne sesongen.

Er det mulig å legge press på feks SportN?

Disse kampene er jo like spennende og fantastiske som champions league.

Det hadde vært fantastisk!

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

Snow

  • Gjest
Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #20 på: Mai 03, 2008, 22:27:37 »
Men nå som vi skal komme til CCC kommer sikkert flere kamper på tv, får vi håpe.

Snow

  • Gjest
Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #21 på: Mai 04, 2008, 10:13:20 »
Nesten alle kampene i Campions League vises jo TV3. :)

Bra vis SportN kunne vist noe, men helst Eurosport jeg har ikke SportN. ;D
« Siste redigering: Mai 04, 2008, 10:18:17 av Simon »

R - R

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #22 på: Mai 04, 2008, 14:37:38 »
Kampen blir i alle fall vist her når den tid kjem:
http://www1.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football

Sopcast, MYP2P - vips... kamp!
- Rune

Oppdrettslaksen

Sv: De seine målene - utrolig statistikk...
« Svar #23 på: Mai 04, 2008, 16:48:51 »
vises den på sky sports??
om så kan man jo se playoffen på stream på internett;)

larss

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #24 på: Mai 04, 2008, 21:26:15 »
Her i Qatar viser Showsport ( Qatars svar på Sky Sport ) semifinalene og finalen.

LarsS,som har planer om Wembley tur.
LarsS

Roy

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #25 på: Mai 04, 2008, 21:35:51 »
Her i Qatar viser Showsport ( Qatars svar på Sky Sport ) semifinalene og finalen.

LarsS,som har planer om Wembley tur.

Hmmmm, klarer eg å vri parabolen den veien mon tro...  ;)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

lojosang

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #26 på: Mai 05, 2008, 00:06:04 »
Sky viser alltid playoffkampene i hele ligaen, så vidt jeg har fått med meg.
- Leif Olav

Larsen.

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #27 på: Mai 05, 2008, 08:54:21 »
Play Off kampen på Mandag 12 mai tror jeg ikke blir på SporteN og se desverre. Der er det allrerde oppsatt dirkekte sendt ishocky fra Cannada i aktuell tid. Men muligheten for at kampen går på Viasat Sport 2 tror jeg er brukbar.
Pride of Yorkshire

Sleivind

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #28 på: Mai 05, 2008, 09:07:15 »
Play Off kampen på Mandag 12 mai tror jeg ikke blir på SporteN og se desverre. Der er det allrerde oppsatt dirkekte sendt ishocky fra Cannada i aktuell tid. Men muligheten for at kampen går på Viasat Sport 2 tror jeg er brukbar.


Feil! Sjansen for at de viser noen av semien på enten SportN, Viasat Sport 1, 2, 3, 4 eller 5 er lik 0. De har ikke rettighetene til kampene, og kommer ikke til å kjøpe de inn heller.

Johnik

Sv: Får vi se playoffen på norsk tv?
« Svar #29 på: Mai 05, 2008, 11:11:02 »
Mulig den ikke blir vist på norsk tv, men følg med her: http://liveonsat.com/daily.php?start_dd=12&start_mm=05&start_yyyy=2008&end_dd=12&end_mm=05&end_yyyy=2008
Regner med det kommer opp flere kanaler etterhvert som det nærmer seg avspark.

Mvh.
Johnik