Luscos Medlemsblad Hedret

Started by Sheridan, May 03, 2008, 15:20:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sheridan

...med supporterunionens honnørpris :)
Bladet ble vist på canal+ nå....med fin omtale.

Tom S

Det fortjener de som bruker masse av eiga fritid for å lage eit så suprt blad!

Gratulerer og takk til alle sammen!!!
COME ON LEEDS !!

Adis

Gratulerer så masse til de som legger ned en fantastisk innsats for dette bladet og for oss som får gleden av å lese den! Hatten av!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Geir Magne

Svært fortjent, gratulerer! Redaksjonen skal ha en stor takk fra oss som leser bladet og kan glede oss over en så lesverdig og delikat produksjon.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Roy

Glitrende gutter. Den fortjente dere.

Stå på.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

kjelvi

All ære til dagens redaksjon - som har løftet gode gamle TPN, men denne prisen bør være gitt post mortem til Sverre R!

Sheridan

Ble vi nevnt igjen gitt :-)
"Leeds bladet som har hatt ett voldsomt ansiktsløft denne sesongen"

Ferre

berlin

Grattis! Fortjent, all ære til de som har gjort jobben.  :)

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Gratulerer, både til nåværende og tidligere redaksjoner.
Og til oss medlemmer også.
*klappklapp*
- Leif Olav

Larsen.

Gratulerer ti redaksjonen=)

Noen som har en link der jeg kan se når de hadde fremme bladet i Canal + eller?
Pride of Yorkshire

brenaldo

Gratulerer til dere som jobber med bladet, velfortjent ros ;D
Medlem nr. 850

pemberton

Jeg vil som leder i Supporterunionen for alle klubbene bare gratulere LUSCOS med prisen. Først litt informasjon: Prisen Honørpris går til det bladet som har størst framgang i en sesong. Luscos har klart dette på rekordtid, og  juryen som består b.l.a. av representanter fra klubbene Manchester United, Celtic samt Tom Stalsberg fra Dagbladet (Manc Utd supporter) har beskrevet bladet som meget profft, og at fortsetter vi slik er dette en kandidat til årets medlemmsblad neste sesong. Det negative har vel vært at det er litt slurv her og der, og noe på litt "kald" layout. Bladet TPN er vurdert særlig og i stor grad utfra de tre siste utgavene kontra sesongens første. Derby vant som sagt total prisen for årets blad, og har et fantastisk blad. Syntes de fortjener all honør de kan få.
Som styremedlem og hjelpegutt i redaksjonen er jeg meget stollt over at LUSCOS nå endelig har fått en pris.Det løftet som har kommet er i stor grad Svend Anders og kreative Rune sitt verk. Svend Anders med sitt fantastiske pågangsmot og jobbing og Rune for en fantastisk kreativitet. Resten av redaksjonen samarbeider også meget godt, og er viktige brikker for å få ting på plass. Det jobbes gratis i mange mange timer her fra alle.
Når dette er sagt skal vi selvsagt ikke glemme at TPN i mange år har vært LUSCOS sitt flaggskip, så en stor honør også til tidligere redaktør som gjorde en utrettelig jobb med bladet.Det har lenge vært en av de bedre bladene som er gitt ut av klubbene for Britiske lag i Norge.

Gratulerer LUSCOS

Ray Tørnkvist
Leder Supporterunionen og styremedlem LUSCOS
pembo

Svend Anders

En veldig hyggelig oppmerksomhet som alle medlemmene bør være stolte av!

For min egen del må jeg få sende en takk til alle som bidrar med artikler, bilder, leserbrev og innspill.

Leeds and proud!

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

peacock

Respektløst å påpeke at: "Nå er bladet så mye bedre." :-[

Blank_File

Utseende og designet ellers er da vitterlig mye bedre, men innholdet har alltid vært konge etter min mening!

Tom S

Vi har alltid hatt eit supert blad som no har utvikla seg til å bli enda bedre!

Keep up the good work!!
COME ON LEEDS !!

R.S.

Absolutt fortjent 8) D beste formatet for slik (nesten alltid) delikat lesing
etter min mening. NICE!!
...We're gonna see U win...

Geir Magne

All respekt til vår gode venn og redaktør Sverre Røbech som gjennom mere enn ti år laget et fantastisk godt TPN med interessant stoff og stabil kvalitet. Han stod dessverre litt alene i arbeidet med bladet, og vi ser at etter hans bortgang er det mange som har tatt ansvar. Det er dette samarbeidet og felles anstrengelser som har vært nøkkelen til å løfte bladet til nye høyder. Vi skal aldri glemme Sverres innsats for Luscos og TPN, men vi må også gratulere de nye kostene med at de har klart å lage et fabelaktig godt blad! Vi må bare håpe at det fortsetter slik.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

lufc86

Sverre har utan tvil gjort ein solid jobb med TPN, berre å ta av seg hatten for kva den mannen har gjort for oss lesarar.

Sjølv om eg ikkje kjente Sverre hugsar eg ein sommar for to år sidan, eg sat på jobb å høyrte på p3 trur eg det var. Det var ein eller anna konkurranse på kanalen. Den eine innringaren var ein mann med namn Sverre Røbech. Når programlederen spurte kva han gjorde på fritida svara han at det gjekk mykje i Leeds, at han hadde mykje å stri med både TPN og anna. (Nokon som kan bekrefte dette, og kva program var det han var med på?)
@m_sortland på twitter

Asbjørn

Quote from: lufc86 on May 06, 2008, 22:48:10
Når programlederen spurte kva han gjorde på fritida svara han at det gjekk mykje i Leeds, at han hadde mykje å stri med både TPN og anna. (Nokon som kan bekrefte dette, og kva program var det han var med på?)

En periode dro Sverre inn den ene premien etter den andre i P4s morgensendinger.
...og fikk vel alltid lagt inn litt Luscos-reklame  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Quote from: Geir Magne on May 06, 2008, 21:42:03
All respekt til vår gode venn og redaktør Sverre Røbech som gjennom mere enn ti år laget et fantastisk godt TPN med interessant stoff og stabil kvalitet. Han stod dessverre litt alene i arbeidet med bladet, og vi ser at etter hans bortgang er det mange som har tatt ansvar. Det er dette samarbeidet og felles anstrengelser som har vært nøkkelen til å løfte bladet til nye høyder. Vi skal aldri glemme Sverres innsats for Luscos og TPN, men vi må også gratulere de nye kostene med at de har klart å lage et fabelaktig godt blad! Vi må bare håpe at det fortsetter slik.

Flott sagt, Geir Magne!  :)