En slik manager vil vi ha

Started by Kato, May 04, 2008, 20:23:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Etter år med latterlige utbrudd i media, bøter og utestengelser fra inkompetente ledere, synes jeg Gary McAllisters opptreden som manager er forbilledlig.

Ved siden av strålende resultater viser han en meget sympatisk side overfor omgivelsene.

Her er to nyanserte, sympatiske og objektive kommentarer etter de siste kampene:

Millwall - Leeds 0-2

He added: "We scored two wonderful goals but we were very lucky and Millwall were excellent. It makes you wonder why they are where they are in the table."

Leeds - Gillingham 2-1

"Their manager can feel proud of his players. Gillingham gave it everything they had today. It was a good win for us in the end, but we were off the pace in the first half," said the Leeds boss.

Jon R

Et flott forbilde for spillerne, og en glitrende ambassadør for klubben.  :)
Jon R.

Dennis

Støtter denne!

Så får vi håpe han "slipper" å skryte av motstanderne i playoff-kampene...
Marching on together!

Tom S

Så langt har Macca gjort ein utmerket jobb for Leeds United og det er ingenting som gleder eit Leeds-hjerte meir enn det, eg spiser gladelig min tidlegere uttalte skepsis mot han.

May it long continue!
COME ON LEEDS !!

jarle

Uten tvil noe av det mest positive som har skjedd klubben på mange mange år!!!

Don Mac...

Promotion 2010

Jeg er spesielt imponert over at han skiftet ut 6 spillere til den siste kampen og likevel fikk til et resultat. Kanskje har vi funnet mannen som kan få oss tilbake i Premier League igjen. Det må nok ye arbeid til, men han har gitt spillerne selvtillit...også de som ikke spiller fast. Akkurat det er imponerende. Han har fått kjeft av oss, men han har snudd den negative trenden og gitt spillerne fornyet håp!!!

En flott ambassadør!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TrJ

Han er en av få managere i Leeds de siste årene som før ansettelsen hadde et godt rykte blant fansen og i klubben (bortsett fra de som kalte han greedy Macca da han gikk fra klubben i sin tid..). Jeg er fornøyd med jobben han har gjort og måten han har opptrådd på ovenfor alle og håper han blir værende lenge da jeg tror han er en manager for langt større ligaer/divisjoner enn Leauge One.

/Terje
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Hallgeir *

En gentleman på og utenfor banen. Når nå endelig poengsaken er ute av bildet, vil vi være i media på grunn av det positive som skjer i klubben. Det er en stund siden det har vært slik.
Super Leeds since 1968

Roy

GaryMac har alltid vært et forbilde, på og utenfor banen. Slik burde alle vært.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

McMidjo

.... the Leeds United manager of three months suggests there is something about "the Scottish voice" that transmits "wisdom and authority".

Fin artikkel i The Scotsman:

http://sport.scotsman.com/football/Getting-Leeds39-football-rolling-.4049245.jp
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

"If id ain't Sco'ish it's crap!" sa en vis mann en gang.  :D
- Leif Olav

flynn

Macca viser at han er en ekte gentleman, men har åpenbart intern kontroll enn så lenge. Utrolig deilig å slippe å bekymre seg for om manageren spytter ut eder og galle for åpen mikrofon etter kampene!
Nå er det lett å vise storsinn i medgang, så det gjenstår å se om han holder maska om ting går mer imot. Inntil videre tror jeg neppe vi noen gang får se en rabiat McAllister.

flynn

Chris Whyte

Støtter synspunktene i denne tråden fullt ut. For meg var ansettelsen av Macca et lite vendepunkt. Jeg klarte aldri å like Dennis Wise og var mange ganger skamfull over hans opptreden. Med Macca ved spakene har vi fått en manager som gjør oss stolte av historien, begeistret over samtiden og håpefulle for framtiden.

Hvis Freedman-avtalen er et prov på Maccas teft på spillermarkedet, kan vi også se fram til en spennende og løfterik sommer.

Per-Stian

Mr McAllister har vore eksemplarisk som Leedsmanager og -ambassadør. Han opptrer audmjukt og reflektert i møtet med media og har fått laget vårt til å fungere på ein meget tilfredsstillande måte. Samstundes har det også vore stille frå spelarane (i media) og det skuldast forhåpentlegvis harmoni og konsentrasjon i spelargruppa.

B-m

Prutton er kanskje jesus, men Gary mac er GUD.
Mens john ward bet negler så satt Gary mac rolig og avbalansert i sin nystrøkne dress.

Er det meg eller er det litt liverpool anno 2000 over Leeds? kynisk, men ekstremt kontrollert og god?

Beste manager på lang lang tid. Endelig en manager ALLE liker, og det trenger vi!

MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

McMidjo

Fra Daily Mail:

Asked how he felt, McAllister said: "What's the Scottish for fantastic? Fan-dabi-dozi."
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Erik_

:D

I love u Gary Mac. Bob bob bob som han dro frem når Freedman scoret på Elland Road.

mercruiser

Jeg kjøper Gary-dress..!
Husker jeg traff han på et utested i Leeds des.92--vi hadde Leeds-kvinns på gang
Jeg også vil ha en sånn dress..!

We shall not be moved. LUSCOS-medlem.

Dennis

Skriv livtidskontrakt med den mannen!

Det er noe med den stoiske roen, det sympatiske blikket og gjenskinnet av stadionlyset i den glatte issen, som bare gjør han til en vinner.

Også en mann man respekterer, uten at han må bjeffe, slik det burde være!

All hail Gary Mac!
Marching on together!

pale

QuoteSkriv livtidskontrakt med den mannen!

Det er vel det han har? ;)
Han er jo til en hver tid ett år igjen av kontrakten....

fmtj

Quote from: B-m on May 16, 2008, 00:52:57
Prutton er kanskje jesus, men Gary mac er GUD.
Mens john ward bet negler så satt Gary mac rolig og avbalansert i sin nystrøkne dress.

Er det meg eller er det litt liverpool anno 2000 over Leeds? kynisk, men ekstremt kontrollert og god?Beste manager på lang lang tid. Endelig en manager ALLE liker, og det trenger vi!

MOT

...det er deg! Leeds er Leeds og intet annet! Ihvertfall ikke engang litt L`pool!
Yeboahs vitne

Dennis

Quote from: pale on May 16, 2008, 09:37:55
QuoteSkriv livtidskontrakt med den mannen!

Det er vel det han har? ;)
Han er jo til en hver tid ett år igjen av kontrakten....

Det er det jo!!!  :D
Marching on together!

fmtj

Yeboahs vitne

Roy

Gary har allerede gjort en kanonjobb og jeg henger meg på med at dette er:

Fan-dabi-dozi.  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

abbe

Hva er vel mer passende enn å se Leeds kampene på iMac?  ;D

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1313761,00.html

Macca skryter av spillere og fans etter at de gav han et av hans største øyeblikk innen fotball. I tillegg påpeker han at dette handler om spillerne, ikke om han.

Og når han da legger til dette i tillegg:

"...I don't want to be a killjoy, but nothing has been achieved as yet."

...så blir jeg rolig i sjela. Spillerne fikk helt sikkert kose seg litt i går og glede seg i dag, men i morgen er det nok tilbake på jobb, bokstavelig talt. Om vi snubler nå, blir bare smerten enda verre. Jeg har den fulle tillit til at Macca klarer å holde gutta på jorda, frem mot Wembley den 25. mai!
Marching on together!

Kato

Alltid gjennomtenkt i uttalelsene, respektfull overfor motstanderne, ikke noe overfokus på dommerne og generelt sett rolig i opptreden.

Roen han viste etter kampen sist er en stor manager verdig.

Nå viste han også en side som taktisk klok og ikke minst som god motivator.

Spillestilen han virker å innarbeide synes jeg er god.

Det er litt Leeds før og etter Gary McAllister.

Wise skal likevel ha kred for at mannskapet er godt trent.

Jon R

Fin type, Gary Mc Allister. Bra utstråling. Viste evne til å løfte seg selv og laget, etter en lite imponerende forestilling for fire dager siden (for å si det pent).   :)

Genierklæring derimot: Den bør vi vel spare vi til han faktisk har ledet oss til opprykk?   ::)
Jon R.

Promotion 2010

Da Macca overtok laget, så var det mye snakk om at laget var utrent, demotivert og at de manglet formasjon.

På en måte så han trenerteamet fått bort det utrente og opp motivasjonen. På torsdag så vi også konturene av en formasjon som er effektiv!

Vi er på vei.... Thanks to Macca!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973