Skrevet av Emne: Play-off finalen: Offisiell billettinfo  (Lest 14806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« på: Mai 09, 2008, 12:43:05 »
Har idag, 16.mai, skrevet en oppsummering av ståa med billettinfo på http://www.leedsunited.no/finalen-pa-wembley-billettinfo/

Leeds Uniteds offisielle info finner du her:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1308913,00.html

Om vi får ny tilbakemelding fra klubben vil vi komme med det på førstesiden så snart vi kan.

Jeg anmoder også dere som er sesongkortholdere, Members eller International Members som eventuelt ikke trenger flere billetter til å stille medlemsnummerene tilgjengelig til de som trenger billett - slik at dersom vi får lov til å søke på opptil tre billetter per medlem, kan flest mulig få den sjansen.

I første omgang er håpet at dette kan ordnes internt, med dette forumet og denne tråden som "koblingsarena".

SA
« Siste redigering: Mai 16, 2008, 13:46:10 av Svend Anders »

lojosang

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #1 på: Mai 09, 2008, 12:57:25 »
Wheeee!!!
- Leif Olav

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #2 på: Mai 09, 2008, 13:05:41 »
Så i kortversjon betyr det at alle som var registrert som medlemmer pr 3/5 er garantert en billett til (den eventuelle) playoffinalen!

Tror jeg må begynne å forberede kona på at jeg kanskje må 'ut' en tur søndag 24/5....  :)

Med en billettallokering på bare 36.000 betyr vel dette også at svært få billetter vil bli lagt ut for åpent salg....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tom S

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #3 på: Mai 09, 2008, 16:03:19 »
Dersom nokon av de norske medlemmene i "Members Club" ikkje skal nytte sin billettgaranti er det da mulig at andre kan bruke den? Eller går dette på navn og id?

Eg er SVÆRT INTERESSERT i å kjøpe billett dersom dette går an og om det finnes nokon der ute som ikkje skal nytte sin billettgaranti.
« Siste redigering: Mai 09, 2008, 16:04:55 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #4 på: Mai 09, 2008, 18:22:20 »
Det ville jo værtr naturlig at et medlemskap i LUSCOS skulle telle like bra som et Members Club medlem.
Vår supporterklubb burde fått rundt 300 billetter, slik at vi som ikke kan stå i kø på Elland Road kunne fått en billett uten for mye fuss.......

Men vi er vel ikke viktige nok her borte hos oss...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #5 på: Mai 09, 2008, 18:30:12 »
Eller at Luscos går inn som branch i Members Club, men det får vi ta i ein annan tråd.


Det ville jo værtr naturlig at et medlemskap i LUSCOS skulle telle like bra som et Members Club medlem.
Vår supporterklubb burde fått rundt 300 billetter, slik at vi som ikke kan stå i kø på Elland Road kunne fått en billett uten for mye fuss.......

Men vi er vel ikke viktige nok her borte hos oss...
COME ON LEEDS !!

Bjalle Skien

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #6 på: Mai 10, 2008, 17:50:15 »
Har hatt member card hos Leeds i 8 år, og på kortet så står det et nummer dette nummeret blir notert ned på billetten. Så du må ha medlems kortet sammen med billetten når du skal komme deg inn på arenaene. 

MEN det er ikke hver gang jeg er blitt sjekka når jeg skal inn igjennom billettluka på bortekampene men det skjer ca 30 % av gangene. Et annet men er at, det er ikke bilde på kortet (var det for noen år siden men det har de sluttet med) Så får du også lånt kort som er linka mot billetten så ordner det seg...

Jarle (som allerede har bestilt billett kategori A)




Dersom nokon av de norske medlemmene i "Members Club" ikkje skal nytte sin billettgaranti er det da mulig at andre kan bruke den? Eller går dette på navn og id?

Eg er SVÆRT INTERESSERT i å kjøpe billett dersom dette går an og om det finnes nokon der ute som ikkje skal nytte sin billettgaranti.

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #7 på: Mai 13, 2008, 10:58:27 »
Mer tirsdag morgen har klubben fått inn over 6.000 søknadsskjemaer (med potensielt 9 billetter per søknad).

Jeg har et håp om at klubben vil holde av et visst antall av billettene som går på general sale (dvs etter at sesongkortholdere og members har fått sine garanterte billetter) til "overseas fans", ettersom disse rest-billettene kun kan kjøpes ved personlig oppmøte. Eventuell info kommer på forsiden.

SA

janove

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #8 på: Mai 13, 2008, 11:33:00 »
Har sittet og ventet paa et innlegg fra offentlig hold, der man undersoeker, om det er noen som har MC, men ikke skal over til en eventuell finale.
Dersom noen ikke skal benytte seg av sitt kort, er jeg villig til aa stille meg i koe for aa kjoepe billetter. Jeg har allerede faatt tillatelse fra ett medlem.
Jeg sitter ogsaa paa fire andre nummer, som jeg vil benytte max, naar det blir general sale.
Det er tydeligvis noen som, ikke bare her, skal kjoere et sololoep!


Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #9 på: Mai 13, 2008, 12:10:42 »
Har sittet og ventet paa et innlegg fra offentlig hold, der man undersoeker, om det er noen som har MC, men ikke skal over til en eventuell finale.
Dersom noen ikke skal benytte seg av sitt kort, er jeg villig til aa stille meg i koe for aa kjoepe billetter. Jeg har allerede faatt tillatelse fra ett medlem.
Jeg sitter ogsaa paa fire andre nummer, som jeg vil benytte max, naar det blir general sale.
Det er tydeligvis noen som, ikke bare her, skal kjoere et sololoep!

Jeg vet ikke hva (eller hvem) du mener med sololøp, men jeg tror det blir vanskelig å organisere voldsomt med billettkjøp sett fra LUSCOS (-styrets?) side. Jeg vet det er veldig vanskelig å både få tak i (mange) folk med Members-kort, og derigjen administrere kjøp og salg av billetter for disse til andre igjen. Det er min personlige oppfatning, og det blir selvsagt ekstra vanskelig å få til en slik ordning uten at enkelte fort føler at de ikke blir hørt (ikke er blant de som får billett).

Likevel, og selv om man egentlig kan skylde seg selv for ikke å være Member, er det sendt en forespørsel til klubben om at vi som "overseas" fans (som IKKE kan møte opp personlig på billettkontoret, eller har kontakter i England) kan få sikret noen billetter når de går på general sale. Det er dog liten vits i å utbrodere om dette før man eventuelt har funnet en løsning på saken.

SA

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #10 på: Mai 16, 2008, 13:50:41 »
Foreløpig avventer jeg mer info fra klubben om billetter. Dere som er medlem bør søke om billett så snart dere kan - senest tirsdag - for å få deres garanterte billett.

Jeg har fått mange henvendelser det siste døgnet så ber om tålmodighet for at ikke alle får raskt svar.

SA

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #11 på: Mai 16, 2008, 13:57:14 »
jeg bestilte med int. memclub i april og fikk det gjennom med å være blant de første 1000 etc. Fikk også kundenummeret mitt tilsendt på mail. Var på Leeds sida i går og forsøkte å bestille og gjorde i og for seg det. Oppgav kundenummer etc. Skulle så betale med kort og valgte Visa Debit ettersom det er det jeg har. Men her får jeg i tillegg til å legge inn Valid To, også beskjed om å legge inne VALID FROM måned og dato. Jeg har jo ingen VALID FROM dato på et vanlig Visa bankkort. Så jeg bare satte samme som Valid To i håp om at de skjønner det. har ikke fått noe bekreftelsesmail eller noe. Tar vel kanskje litt tid men, noen som har samme problem, eller vet hva som er løsningen eller svaret???

Jeg leser nå at jeg ikke får noen mail, kun bekreftelsen opp på skjermen. Og man kan ikke ringe dem, og de svarer ikke på mail, hvordan i svarte f... skal jeg finne ut om jeg gjorde det riktig da? Kan jo bare sende en fax og bestille en gang til på den måten. Jeg har jo heller ikke fått noe memberscard fysisk med bilde som folk snakker om her. Noen som kjenner til hvordan dette funker og om jeg MÃ… ha det kortet fysisk først? Jeg bestilte jo membersclubgreia 27. april.
« Siste redigering: Mai 16, 2008, 14:02:45 av Adis Skjetne aka WeAreLeeds »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #12 på: Mai 16, 2008, 13:59:27 »
jeg bestilte med int. memclub i april og fikk det gjennom med å være blant de første 1000 etc. Fikk også kundenummeret mitt tilsendt på mail. Var på Leeds sida i går og forsøkte å bestille og gjorde i og for seg det. Oppgav kundenummer etc. Skulle så betale med kort og valgte Visa Debit ettersom det er det jeg har. Men her får jeg i tillegg til å legge inn Valid To, også beskjed om å legge inne VALID FROM måned og dato. Jeg har jo ingen VALID FROM dato på et vanlig Visa bankkort. Så jeg bare satte samme som Valid To i håp om at de skjønner det. har ikke fått noe bekreftelsesmail eller noe. Tar vel kanskje litt tid men, noen som har samme problem, eller vet hva som er løsningen eller svaret???

Jeg så det samme selv, og betalte på samme måte - men jeg tror ikke det har noen betydning. det gjelder uansett ikke for VISA Debit-kort, og jeg tror bare det er en teknisk feil at programmet ikke godtar at du sender skjemaet uten å ha oppgitt noe "Valid from"-dato (klarer ikke å skille kort-typene og hvilke av de som har dette påkrevd).

SA

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #13 på: Mai 16, 2008, 14:05:50 »
Når jeg tenker meg om er jeg jaggu ikke sikker på om jeg valgte Visa Credit eller Debit. Hmmm.. mye greier det her. Burde kanskje bare faxe en bestilling også så er jeg sikker. Hva tror du om det Svend A ? Har du gjort en glipp og satt Visa Credit i stedet for Debit noen gang og det har gått bra?
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #14 på: Mai 16, 2008, 14:27:06 »
Når jeg tenker meg om er jeg jaggu ikke sikker på om jeg valgte Visa Credit eller Debit. Hmmm.. mye greier det her. Burde kanskje bare faxe en bestilling også så er jeg sikker. Hva tror du om det Svend A ? Har du gjort en glipp og satt Visa Credit i stedet for Debit noen gang og det har gått bra?

Et vanlig VISA slik jeg har er såkalt "debit" card fordi jeg ikke har noen kreditt på det. Mastercardet mitt, derimot, som bare er på kredit, ville vært "Credit-card".

Jeg prøver uansett å få ut info fra klubben på når de begynner å bekrefte søknader, slik at man vet når man bør begynne å bekymre seg for evt manglende svar...

SA

pale

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #15 på: Mai 16, 2008, 14:34:59 »
Sitat
jeg bestilte med int. memclub i april og fikk det gjennom med å være blant de første 1000 etc. Fikk også kundenummeret mitt tilsendt på mail. Var på Leeds sida i går og forsøkte å bestille og gjorde i og for seg det. Oppgav kundenummer etc. Skulle så betale med kort og valgte Visa Debit ettersom det er det jeg har. Men her får jeg i tillegg til å legge inn Valid To, også beskjed om å legge inne VALID FROM måned og dato. Jeg har jo ingen VALID FROM dato på et vanlig Visa bankkort. Så jeg bare satte samme som Valid To i håp om at de skjønner det. har ikke fått noe bekreftelsesmail eller noe. Tar vel kanskje litt tid men, noen som har samme problem, eller vet hva som er løsningen eller svaret???

Jeg leser nå at jeg ikke får noen mail, kun bekreftelsen opp på skjermen. Og man kan ikke ringe dem, og de svarer ikke på mail, hvordan i svarte f... skal jeg finne ut om jeg gjorde det riktig da? Kan jo bare sende en fax og bestille en gang til på den måten. Jeg har jo heller ikke fått noe memberscard fysisk med bilde som folk snakker om her. Noen som kjenner til hvordan dette funker og om jeg MÃ… ha det kortet fysisk først? Jeg bestilte jo membersclubgreia 27. april.


Jeg kunne skrevet akkurat det samme innlegget. Har gjort det på AKKURAT samme måten.
Regner med at det går greit likevel. Men ikke hørt noe fra klubben ennå.
Fint at du tar litt ansvar for dette SA, vi er sikkert mange i samme situasjon...

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #16 på: Mai 16, 2008, 14:48:53 »
ja jeg vet at det jeg har er et vanlig debit card, jeg bare begynte å lure på om jeg kanskje hadde gjort feil, for da jeg fikk dette valid from tjaset så prøvde jeg sikkert å bytte korttype idesperasjonen tenker jeg. Det står jo på Leedsunite.com at de ikke vil bekrefte noe per mail, kun den beskjeden man fikk opp på skjermen når man bestilte. Det høres ganske søkt ut spør du meg. I bestillingsskjemaet stod det jo at vi skulle oppgi ente tlf eller mail for bekreftelse. skjønner ikke det der.

Vurderer å bare sende en fax så har jeg dobbeltbestilt og da kan de vel ikke misse bestillinga mi håper jeg.

Det er jo ikke videre betryggende at det står incorrect forms will be discarded!

« Siste redigering: Mai 16, 2008, 14:53:17 av Adis Skjetne aka WeAreLeeds »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #17 på: Mai 16, 2008, 14:54:27 »
ja jeg vet at det jeg har er et vanlig debit card, jeg bare begynte å lure på om jeg kanskje hadde gjort feil, for da jeg fikk dette valid from tjaset så prøvde jeg sikkert å bytte korttype idesperasjonen tenker jeg. Det står jo på Leedsunite.com at de ikke vil bekrefte noe per mail, kun den beskjeden man fikk opp på skjermen når man bestilte. Det høres ganske søkt ut spør du meg. I bestillingsskjemaet stod det jo at vi skulle oppgi ente tlf eller mail for bekreftelse. skjønner ikke det der.

Vurderer å bare sende en fax så har jeg dobbeltbestilt og da kan de vel ikke misse bestillinga mi håper jeg.

Epost/telefon du oppga for bekreftelse er når de har BEHANDLET søknaden din. Det de sier er at du ikke får noen bekreftelse på selve innleveringen av søknaden, men altså når den er behandlet og de har "printet ut" billetten. For engelskmenna betyr det jo at "Din billett er nå på vei i posten", mens vi må regne med å få et referansenummer/navn for å hente billetten på Wembley.

SA

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #18 på: Mai 16, 2008, 15:03:06 »
Ja, det så jeg, at vi må hente den. Prata akkurat med en kompis om valid from/to greia. Det er så og si alltid 3 år før som er valid from sier han. Så da sender jeg inn en ny en i kveld tenker jeg så er jeg sikker. Så setter jeg valid from til å være 3 år før valid to.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #19 på: Mai 16, 2008, 15:49:47 »
Fikk nettopp mail fra billettkontoret vedr "Valid from"-date på VISA Debit:

De er fullt klar over at dette ikke eksisterer, så man kan bare "finne opp" en måned for å få skjemaet til å godta det. Ingen grunn til å sende inn nytt skjema, mao.

Foreløpig intet nytt på andre forhold.

SA

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #20 på: Mai 16, 2008, 16:04:47 »
OK, skjønner. Takker for info. Eneste spm. nå er å huske om jeg valgte debit el credit ved en feiltagelse. Kan jeg sende dem en mail på ticket-adressen og spørre eller er du litt priviligert så de svarer deg mens jeg kan glemme det tror du?
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Play-off finalen: Oppdatert billettinfo
« Svar #21 på: Mai 16, 2008, 20:42:06 »
Det ser ut som det fortløpende legges ut oppdatert billettinfo på den off.siden:

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1313930,00.html

Ser ikke ut som Newsnow fanger opp dette, så her er det bare å følge med.

Finalebillettene ankom ER i ettermiddag, og prosessering av bestillingene tar til imorgen!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Robert

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #22 på: Mai 16, 2008, 21:32:38 »
Synd jeg aldri kommer til å få 2 billetter.
Noen som vet hvordan det er med svartebørs billetter? Hva slags kontroll er det når man kommer inn på stadion? Noen som vet om noen steder man kan få tak i svartebørs-billetter? (De "organiserte" pleier jo å starte salget ganske tidlig :) )
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lidsjunaited

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #23 på: Mai 16, 2008, 21:39:58 »
Kan noen si meg hvordan man lettest kan få tak i to billetter til Play-off finalen dersom man ikke er medlem av noen ting bortsett fra LUSCOS?

Tom S

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #24 på: Mai 16, 2008, 21:42:59 »
Som nemt i annan tråd fekk eg billett gjennom reisebyrå (Steve Perryman), men dette er ikkje billetter i Leedssvingen, men nøytrale plasser.
COME ON LEEDS !!

Robert

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #25 på: Mai 16, 2008, 22:49:00 »
Ringte de eller noe?
Kostet sånn ca hvor mye?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Snow

  • Gjest
Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #26 på: Mai 16, 2008, 23:05:49 »
Ringte de eller noe?
Kostet sånn ca hvor mye?
Godt spørsmål ???

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Finalen på Wembley: Bilettinfo
« Svar #27 på: Mai 17, 2008, 08:23:18 »
LUSCOS bombarderes med henvendelser vedrørende finalebilletter og reiseopplegg. Her gir vi deg foreløpig informasjon om finalehelgen.

Telefoner og epostsystemer har gått varme for oss involvert rundt LUSCOS etter at Johnny Howson tok saken i egne ben og sendte oss til Wembley og finale 25.mai.

Kampinformasjon:

Kampen har avspark 15:00 engelsk tid, søndag 25. mai på Wembley i London. Kampen er foreløpig ikke tilgjengelig på norsk TV men Viasat forhører seg nå om å sende kampen. Den vil uansett bli vist live på SkySports.

Billettinformasjon:

LUSCOS har ikke tilgang på billetter utover det den enkelte kan oppdrive. Vi oppfordrer til å forsøke å skaffe billett gjennom offisielle kanaler, helst direkte fra klubben.

Dersom du er sesongkortholder, Member eller International Member (registrert før 3. mai) er du garantert billett til finalen. Her kan du søke for opptil ni personer per skjema (alle må være kvalifisert til garantert billett), og disse vil da få plasser samlet på stadion.

Fristen for å gjøre dette er senest tirsdag 20. mai klokken 17:00 engelsk tid. Du vil ikke få noen umiddelbar tilbakemelding fra klubben, men få bekreftelse via sms eller epost når billettene er behandlet. Ingen billetter vil bli sendt via post til utlandet. Istedet må “overseas” fans hente billettene i billettluker på Wembley på kampdagen.

Er du ikke (International) Member?

Billetter som er igjen etter at de “garanterte” har fått sine billetter legges ut for salg onsdag 21. mai. Denne dagen kan sesongkortholdere og Members kjøpe ytterligere tre billetter per medlemsskap. Torsdag 22. mai legges resterende billetter ut for salg, dersom det er flere igjen. MERK: Foreløpig har klubben bestemt at disse billettene kun fåes kjøpt ved personlig oppmøte på billettkontoret. LUSCOS er i kontakt med klubben for å gi supportere utenfor øya (som ikke er Members) en mulighet til å søke på de billettene som går på “general sale”. Vi kommer med mer informasjon om dette så snart vi vet noe.

Reiseopplegg:

LUSCOS har ikke noe felles reiseopplegg, og for tiden heller ingen samarbeidspartner på turer til England. Det finnes diverse muligheter til å skaffe seg flybilletter til London (fra diverse flyplasser), vi kan anbefale å sjekke flere av selskapene for å finne gunstigst pris og tider. både Ryanair, SAS, Norwegian, British Airways, Sterling og andre har ruter til London.

Vi vil se på muligheten til “skandinavisk samling” i London i forbindelse med finalen, men dette må vi eventuelt komme tilbake til senere.

arne armoen

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #28 på: Mai 17, 2008, 10:02:00 »
Ringte de eller noe?
Kostet sånn ca hvor mye?
Jeg og en kamerat fikk billetter gjennom Steve Perryman. Fly fra bartebyen, 2 netter på hotell og kampbillett kosta ca. 6800,-. pr snute.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #29 på: Mai 17, 2008, 10:24:16 »
Samme her, men fly fra Bergen.
Pris: 5.500,-

Ringte de eller noe?
Kostet sånn ca hvor mye?
Jeg og en kamerat fikk billetter gjennom Steve Perryman. Fly fra bartebyen, 2 netter på hotell og kampbillett kosta ca. 6800,-. pr snute.
COME ON LEEDS !!