Skrevet av Emne: Play-off finalen: Offisiell billettinfo  (Lest 14802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Finalen på Wembley: Bilettinfo
« Svar #30 på: Mai 17, 2008, 11:03:31 »
Vi har allerede en tråd som denne, Martin. Jeg slår de sammen for oversiktens skyld. Sjekk forøvrig "mine meldinger" boksen din.  :)
« Siste redigering: Mai 17, 2008, 11:06:29 av Jon R »
Jon R.

Sleivind

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #31 på: Mai 17, 2008, 12:23:50 »
Er Steve Perryman tom for reiser til Leedskampen nå? Finner den ikke på hjemmesiden deres?

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Finalen på Wembley: Bilettinfo
« Svar #32 på: Mai 17, 2008, 13:24:39 »
Vi har allerede en tråd som denne, Martin. Jeg slår de sammen for oversiktens skyld. Sjekk forøvrig "mine meldinger" boksen din.  :)
Unnskyld :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

janesoer

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #33 på: Mai 17, 2008, 13:44:54 »
Søkte idag etter fire billetter på faks (Vi er international members).Har kontakt med flere Leeds-tilhengere i Ã…lesund som vil søke etter billetter på våre "numbers" etter 21 mai.
Gleder oss uhemmet til finalen, det blir revansj fra kampen mot Doncaster på ER som vi så i januar.

JES
 

Tom S

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #34 på: Mai 17, 2008, 16:22:23 »
Da eg bestilte billetter fredag hos Perryman sa han at det var telefonstorm og de kom til å selge ut alt de hadde iløpet av dagen.
Så det er mulig at det er tomt for billetter?

Er Steve Perryman tom for reiser til Leedskampen nå? Finner den ikke på hjemmesiden deres?
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #35 på: Mai 17, 2008, 19:30:34 »
Det er snakk om 90.000 billetter. Jeg kan aldri tenke meg at det blir utsolgt.

Men finnes det andre aktører som kan kjelpe oss med billetter.

Jeg tror alle seksjoner blir litt Leeds, unntatt de 25000 de greier å fylle!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Stewart Harvey

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #36 på: Mai 17, 2008, 21:06:49 »
Yes, billett til finalen confirmed på "kontoen" min hos Leeds.

Fant også på dato for betalingskortet.
 

Trond Liheim

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #37 på: Mai 18, 2008, 11:47:45 »
Hei,
Jeg meldte meg inn som International Member i april, var over og så kampen mot Gillingham, men får desverre ikke anledning til å reise på finalen.
Er det noen andre som bare har (eller kan få tak i bare en billett) og som ønsker en ekstra, ta kontakt med meg på 97755591?

MOT
 

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #38 på: Mai 19, 2008, 11:00:46 »
VIKTIG INFO TIL DE SOM ENNÅ ØNSKER BILLETT:

Jeg kommer med mer info om følgende i løpet av dagen, men jeg tror jeg nå kan garantere at alle som ønsker finalebillett får de - i Leeds-svingen og helt lovlig:

* Leeds United utvider fristen for "International Membership" til samme tidsfrist som søknadsfristen for "prioriterte billetter" går ut, dvs tirsdag klokken 17:00.

* Søknader (individuelt, altså alle som vil ha billett må søke) sendes sammen med billettsøknadsskjema, per faks direkte til Membership-avdelingen. Noe av årsaken er selvsagt at dere som ikke er medlem heller ikke har Membership-number, og dette må påføres i samme prosess (så det fikser Leeds United direkte).

* Er det flere av dere som vil søke sammen, så sendes arkene samlet, men alle billettsøknader sendes på samme ark. Det betyr selvsagt at dersom det er enkelte i gruppen din som allerede er medlem, men som ikke har søkt om billett ennå, så kan denne personen skrives på.

Det jeg mangler, før jeg sender ut dette offisielt, er bekreftelse av faks-nummeret. Jeg kommer med dette så snart jeg vet noe mer.

SA

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #39 på: Mai 19, 2008, 11:11:34 »
Du verden, kjempenyhet for dem som ikke har fått seg int.memb. ennå!!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Per-Stian

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #40 på: Mai 19, 2008, 12:11:39 »
Flotte nyheiter, Svend Anders.

Men kva med dei av oss som eventuelt ønskjer å sitje på ei av langsidene. Nokon som veit korleis vi får has på slike billettar?

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #41 på: Mai 19, 2008, 13:37:40 »
Da har jeg fått bekreftet alt og opdatert vår opprinneligeartikkel:

http://www.leedsunited.no/finalen-pa-wembley-billettinfo/

Ta kontakt med meg om dere har spørsmål, så skal jeg svare så bra jeg kan. svend@leedsunited.no

Og nei: jeg har ingen peil på gode hoteller, om flystreiken løser seg, eller hva resultatet blir  ;)

janove

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #42 på: Mai 19, 2008, 14:40:41 »
Billettene til 60 pund er utsolgt. Beste billettene gikk i helga.
Kommer derfra naa, etter to og en halv time i koe.
Kjoepte en billett til 84 pund og den er faktisk paa rad 1. Merkelig!
Folk har allerede begynt aa rigge seg til med campingstoler og sovepose, til onsdag!

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #43 på: Mai 19, 2008, 15:19:59 »
Du verden for en innsats du legger ned Janove! Jeg er imponert!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #44 på: Mai 19, 2008, 19:32:20 »
Snakket med membership-sjefen for en halvtime siden og foreløpig har alle som har søkt om billetter fått den kategorien de har bedt om.

Svært fornøyd med å ha fått bekreftet min egen billett også i kveld :-)

Og: fortsatt blir alle "overseas" fans garantert billett dersom de søker om medlemsskap (sammen med kampbilletten) innen imorgen klokken 17.00 engelsk tid.

Flystreiken løser seg også snart, vil jeg tro. Uansett rammer den neppe utenlandstrafikken.

SA

75 SOLLI

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #45 på: Mai 19, 2008, 20:00:14 »
Snakket med membership-sjefen for en halvtime siden og foreløpig har alle som har søkt om billetter fått den kategorien de har bedt om.

Svært fornøyd med å ha fått bekreftet min egen billett også i kveld :-)

Og: fortsatt blir alle "overseas" fans garantert billett dersom de søker om medlemsskap (sammen med kampbilletten) innen imorgen klokken 17.00 engelsk tid.

Flystreiken løser seg også snart, vil jeg tro. Uansett rammer den neppe utenlandstrafikken.

SA

Men nå er det vel andre enn folk fra østlandsområdet som skal over!

Kickthemdown

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #46 på: Mai 19, 2008, 20:36:06 »
Helt strålende Svend Anders!! Må bare få takke alle som gjør sitt ytterste for at flest mulig skal få kampbillett!

Fax er sendt!! :D

Mvh

Alta-White

B-m

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #47 på: Mai 20, 2008, 17:00:14 »
Noen som har en extra billett til en kamerat av meg?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

MooCow

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #48 på: Mai 20, 2008, 17:51:46 »
Einaste eg har fått er ein mail der det står Purchased confirmed i overskrifta og
Leeds United are pleased to confirm that your application
for the Play Off Final at Wembley on Sunday 25th May 2008
has been processed.
Thank you for your continued support.
Yours sincerely
Katie Holmes Lewis
Ticket Services Manager

Held det å møte opp med dette på wembley eller får ein noko meir seinare ? Kor lenge før kan ein/må ein henta billetten ?

pale

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #49 på: Mai 20, 2008, 18:56:35 »
Einaste eg har fått er ein mail der det står Purchased confirmed i overskrifta og
Leeds United are pleased to confirm that your application
for the Play Off Final at Wembley on Sunday 25th May 2008
has been processed.
Thank you for your continued support.
Yours sincerely
Katie Holmes Lewis
Ticket Services Manager

Held det å møte opp med dette på wembley eller får ein noko meir seinare ? Kor lenge før kan ein/må ein henta billetten ?

Det er det samme som jeg har fått. Det viser at billetten er i boks, sjekk talentarena (se lenger oppe(fikk forresten bare blankt passord så jeg kommer ikke inn >:()) eller nettbanken din hvor penga er trukket allerede.
Møt opp på Wembley, vi får vel snart vite hvilken billettluke, ha legitimasjon og medlemsnummeret klar, og vips....
Du sitter ringside!!

Billetten kan helt sikkert hentes fram til kampstart. Jeg håper da ihvertfall det for flyet mitt lander 1205 på Heathrow, så jeg er ikke på plass før en times tid før kampstart.

Kickthemdown

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #50 på: Mai 21, 2008, 14:29:27 »
Inegn billett bekreftet ennå.... Ã… nå flyr de jo bokstavelig talt ut dørene på ER...

Svarte fillern blokksberg !!

Noen andre som meldte seg inn i siste liten?

Alta-White

Keeper-Nils

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #51 på: Mai 21, 2008, 15:14:21 »
Jeg sendte først min nettbestilling mandag formiddag, deretter fax tirsdag ( litt desperat på det tidspunkt ) - fikk bekreftelse kl. 22 i går kveld.

Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #52 på: Mai 21, 2008, 15:21:52 »
Inegn billett bekreftet ennå.... Ã… nå flyr de jo bokstavelig talt ut dørene på ER...

Svarte fillern blokksberg !!

Noen andre som meldte seg inn i siste liten?

Alta-White

De har lagt av endel billetter til disse faxene. Dette skal de gjøre ferdig i løpet av dagen, tror jeg. Dette utvidede medlemsskapet i Members Club har nok gjort en presset dag litt mer presset. Det er jo mulig å sende en mail med spørsmål om billetten, men det er lite sannsynlig at du får noe svar før de er lagt ut eller registrert på customer-kontoen din.

"Anvance applications are still being prosessed, but fans can be reassured that sufficient tickets will be reserved to fulfill these requests before going on sale at the counter."'

Overseas fans is to collect tickets at EAST STAND TICKET OFFICE at Wembley stadium, Sunday 25th of May 2008, from 11.00 am.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Wembley: Hvem har fått bekreftet billetter?
« Svar #53 på: Mai 21, 2008, 18:45:21 »
Jeg har etablert medlemskap og sendt inn søknader på billetter.  Membership Secretary har bekreftet at fire billetter er "processed" og at det bare er å bestille flybilletter.  Jeg har imidlertid ikke fått den forløsende, offisielle bekreftelsen fra klubben og er litte-bitte-grann urolig.

Har dere andre fått bekreftelse?  Når fikk dere det?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Wembley: Hvem har fått bekreftet billetter?
« Svar #54 på: Mai 21, 2008, 18:54:29 »
Jeg har etablert medlemskap og sendt inn søknader på billetter.  Membership Secretary har bekreftet at fire billetter er "processed" og at det bare er å bestille flybilletter.  Jeg har imidlertid ikke fått den forløsende, offisielle bekreftelsen fra klubben og er litte-bitte-grann urolig.

Har dere andre fått bekreftelse?  Når fikk dere det?
...slo sammen tråden din med denne jeg, Erik, siden du her vil finne svar på det du spør om (mener nå jeg da)  :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik M

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #55 på: Mai 21, 2008, 19:11:35 »
Jeg har etablert medlemskap og sendt inn søknader på billetter.  Membership Secretary har bekreftet at fire billetter er "processed" og at det bare er å bestille flybilletter.  Jeg har imidlertid ikke fått den forløsende, offisielle bekreftelsen fra klubben og er litte-bitte-grann urolig.

Har dere andre fått bekreftelse?  Når fikk dere det?
...slo sammen tråden din med denne jeg, Erik, siden du her vil finne svar på det du spør om (mener nå jeg da)  :)




Takk Asbjørn.  Så sløvt av meg.  Har vært helt utafor denne uka.  Enormt mye styr for å få dette til.  Alt er i boks - bortsette fra denne lille tingen...
 

atlantis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #56 på: Mai 21, 2008, 20:51:36 »
Sendte faks klokken 10.30 tirsdag, både medlemssøknad og billettbestilling (faksen kom gjennom). Ennå ikke hørt et kvekk fra klubben, trass i flere epost-purringer. Har vært tålmodig, begynner å bli desperat. Flere der ute som fortsatt venter i åndeløs spenning?. For sikkerhets skyld: noen som har to ekstra billetter til salgs???

Kickthemdown

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #57 på: Mai 21, 2008, 20:56:54 »
Sendte faks klokken 10.30 tirsdag, både medlemssøknad og billettbestilling (faksen kom gjennom). Ennå ikke hørt et kvekk fra klubben, trass i flere epost-purringer. Har vært tålmodig, begynner å bli desperat. Flere der ute som fortsatt venter i åndeløs spenning?. For sikkerhets skyld: noen som har to ekstra billetter til salgs???
Sendte selv faksen mandags ettermiddag! Er litt nervøs men jeg stoler på lovnaden om at billettene blir våre ;)

Alta-White

Albert Johanneson

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #58 på: Mai 21, 2008, 21:03:41 »
Ser jeg ikke er alene om å vente utålmodig på svar. Sendte søknad om medlemskap og billett mandag kl 24, fikk raskt bekreftet medlemskap, men positiv respons på billetten uteblir....

Kjedelig å ha betalt 4000 for Englandstur for så å sitte på en obskur pub i en bakgate i London for å se kamp...  :-\

Kickthemdown

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #59 på: Mai 21, 2008, 21:06:59 »
Ser jeg ikke er alene om å vente utålmodig på svar. Sendte søknad om medlemskap og billett mandag kl 24, fikk raskt bekreftet medlemskap, men positiv respons på billetten uteblir....

Kjedelig å ha betalt 4000 for Englandstur for så å sitte på en obskur pub i en bakgate i London for å se kamp...  :-\
Har ikke fått bekreftet medlemsskap engang så relax  :)

Alta-White