Livesport247.com

Started by Sydhagen, May 09, 2008, 13:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

4ever arcticwhite

Quote from: ivars on May 13, 2008, 22:18:14
Er det noen som kan hjelpe meg før neste kamp på torsadg, jeg har registrert meg på livesport247 , men når jeg prøver å klikke på linken stream1 eller stream2 så får jeg en feil at siden ikke kan åpnes. Hvis jeg klipper ut linken på Stream1 eller 2 og limer den inn i VLC og HTTP får jeg også feil at linken ikke kan åpnes. Noen som aner hva jeg gjør feil?.

Jeg opplevede vel omtrent det samme som deg.
Når jeg klikket linken fikk jeg opp en autorization page, men når jeg fylte inn mitt brukernavn/passord og klikket Login, kom jeg enten til en side som ikke eksisterte, eller det skjedde ingenting.

I VLC gjorde jeg følgende for å få det til å fungere:

Høyreklikket linken, og valgte kopier, og limte denne inn i VLC (gikk inn på File/Open network Stream)
Linken så da slik ut:
http://84.16.234.42:6050/auth.xsl

La inn mitt eget bruknavn og passord i linken, og endret auth.xsl til live.nsv, slik:
http://BRUKERNAVN:PASSORD@84.16.234.42:6050/live.nsv

legg merke til kolon og alfakrøll,

Klikket OK i VLC, og da var alt bare solskinn resten av kampen.. Bortsett fra at vi spilte ræva og Carlisle vant 2-1.

Denne oppskriften ser ut til å fungere på alle linkene som har samme oppbygning som i eksemplet, men ikke på linker som "slutt på" m3u - De har jeg ikke funnet ut av enda. Men det skal i alle fall fungere på sky-sport kampene....

Prøv dette ut i forkant av kampen, det er sendinger hele tiden på Sky Sports i alle fall.
The future's so White I've got to wear shades 8)

ivars

Hei

Takk for tips, jeg har prøvd din beskrivelse uten hell ,men jeg fant en feilmelding til i messages, kanskje den kan si deg noe mer. Jeg regner med at du limer inn linken under HTTP i VLC playeren.

main error: no suitable access module for `http://myuser:MYpass@84.16.234.42:6050/live.nsv'
main error: Connection to 84.16.234.42 port 6050 failed: Connection timed out

lidsjunaited

Hva gjør jeg for å få stoppet abbonementet på livesport? Har vært inne på paypal, men jeg finner ikke ut hvordan jeg stopper det.

Erik_

Quote from: lidsjunaited on May 18, 2008, 17:24:15
Hva gjør jeg for å få stoppet abbonementet på livesport? Har vært inne på paypal, men jeg finner ikke ut hvordan jeg stopper det.
Gå inn på "History". Trykk på "details" der det står "Subscription Creation". Så kan du kansellere der.

Tom S

Er det nok å kansellere i paypal?
Eller må man også seie opp abbonnement i livesport247?

Kontoen som er opprettet i paypal, kan den kansellerast også?

Quote from: Enrique on May 18, 2008, 17:39:51
Gå inn på "History". Trykk på "details" der det står "Subscription Creation". Så kan du kansellere der.
COME ON LEEDS !!

isak

Quote from: Tom S on May 18, 2008, 17:49:20

Det er nok å kansellere i paypal, om kontoen i paypal kan kansellerast veit eg ikkje, men ser ikkje heilt poenget med å kansellere kontoen.. Vert sikkert ein sjanse seinare å få sjå leeds på stream, og då er det jo svært greit å sleppe å laga konto. ;)

Tom S

Jepp, du kan ha eit poeng der.

Quote from: isak on May 18, 2008, 18:29:41
Quote from: Tom S on May 18, 2008, 17:49:20

Det er nok å kansellere i paypal, om kontoen i paypal kan kansellerast veit eg ikkje, men ser ikkje heilt poenget med å kansellere kontoen.. Vert sikkert ein sjanse seinare å få sjå leeds på stream, og då er det jo svært greit å sleppe å laga konto. ;)
COME ON LEEDS !!

Stifler

Slettet hele kontoen min. regner med jeg har stoppet abbonnementet da? :)
-Nr 2 er den første taperen-

Sydhagen

står ingenting bekreftet på viasat sine sider at de skal sende kampen...tror jeg beholder abo en uke til  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lidsjunaited

Jeg trykker på "Subscription Creation" og deretter på "Cancel Subsription" så er alt avsluttet?

Sydhagen

Quote from: lidsjunaited on May 19, 2008, 18:15:07

Jeg trykker på "Subscription Creation" og deretter på "Cancel Subsription" så er alt avsluttet?

det stemmer!  var ivertfall slik jeg gjorde det nå  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ragnar

Noen som bruker livesport enda? Får ikke opp noe vindu med kamp. Har gjort det pa alle de gode fremgangsmåtene her inne.
*In El Loco we trust!*

testo

Quote from: ragnar on May 25, 2008, 15:37:22
Noen som bruker livesport enda? Får ikke opp noe vindu med kamp. Har gjort det pa alle de gode fremgangsmåtene her inne.

Diskusjoner på SKYSPORT 2 akkurat nå
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ragnar

Får ikke opp noe her. argh. hehe...
*In El Loco we trust!*